Pagina 219 van 252 EersteEerste ... 119169209215216217218219220221222223229 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.451 tot 5.475 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #5451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik haal het nu niet weg (dan was het al weg geweest), beetje flauw van je om zo te reageren, want met ons valt altijd te praten, dat weet jij als geen ander.
    Maar laten we wel even stellen dat deze Tiny bij het grote publiek totaal niet bekend is. Bij jou misschien wel, maar dat staat niet voor "algemeen bekend" zijn. Je moet ergens een grens trekken en deze persoon valt onder de grens. Ik neem aan dat jij dit ook snapt.
    Ze zijn behoorlijk bekend onder het publiek Ludo vanwege hun tv-optreden toen. Zelfs ik ken het paar en ik heb het weinig tot niet gevolgd. Als ze bekend zijn uit de media dan mogen ze best hier langskomen. Ik heb er geen moeite mee.

  2. #5452

    Standaard

    Tja, het moet hier natuurlijk geen RTL Boulevard worden waar elke TV-persoonlijkheid maar voorbij komt. Ik vind zelf dat we hier personen moeten bespreken die toch een deftige bijdrage hebben geleverd aan kunst, cultuur, media, politiek of sport. Er zijn genoeg nieuws-media waar de rest wordt besproken, laten we hier aub nog een beetje selectief zijn.

  3. #5453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, het moet hier natuurlijk geen RTL Boulevard worden waar elke TV-persoonlijkheid maar voorbij komt. Ik vind zelf dat we hier personen moeten bespreken die toch een deftige bijdrage hebben geleverd aan kunst, cultuur, media, politiek of sport. Er zijn genoeg nieuws-media waar de rest wordt besproken, laten we hier aub nog een beetje selectief zijn.
    Deftig is misschien niet helemaal het juiste woord , maar verder ben ik het er helemaal mee eens. Mensen die al dit soort nieuwtjes willen weten kunnen denk ik inderdaad beter dagelijks de site van Boulevard of Story bezoeken. Op een forum als dit lijkt het mij logisch dat er een link is met film. Daarnaast ben ik sowieso nooit zo fan van het structureel kopiëren van (nieuws)berichten van andere sites.

  4. #5454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Deftig is misschien niet helemaal het juiste woord , maar verder ben ik het er helemaal mee eens. Mensen die al dit soort nieuwtjes willen weten kunnen denk ik inderdaad beter dagelijks de site van Boulevard of Story bezoeken. Op een forum als dit lijkt het mij logisch dat er een link is met film. Daarnaast ben ik sowieso nooit zo fan van het structureel kopiëren van (nieuws)berichten van andere sites.
    Deftig als in van enigszins betekenisvolle bijdrage. En met alle respect voor Tiny en Lau, vind ik ze hier toch echt niet aan voldoen...
    En inderdaad, via Nu.nl, RTLNieuws.nl, NOS.nl en alle overige tabloids wordt je hierover al genoeg "geïnformeerd".

  5. #5455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, het moet hier natuurlijk geen RTL Boulevard worden waar elke TV-persoonlijkheid maar voorbij komt. Ik vind zelf dat we hier personen moeten bespreken die toch een deftige bijdrage hebben geleverd aan kunst, cultuur, media, politiek of sport. Er zijn genoeg nieuws-media waar de rest wordt besproken, laten we hier aub nog een beetje selectief zijn.
    Laat ik het zo zeggen. Ik heb er geen bezwaar tegen inzake haar in deze topic maar ik zal dit soort overlijdens hier niet zelf plaatsen. Ik hanteer zelf een ondergrens dat iemand een echte bijdrage in de media heeft gehad.

  6. #5456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Laat ik het zo zeggen. Ik heb er geen bezwaar tegen inzake haar in deze topic maar ik zal dit soort overlijdens hier niet zelf plaatsen. Ik hanteer zelf een ondergrens dat iemand een echte bijdrage in de media heeft gehad.
    En daarom vallen deze beste mensen daar net buiten.

  7. #5457

    Standaard

    Zanger en acteur Bob Fosko is overleden. Fosko, wiens eigen naam Geert Timmers luidt, was ernstig ziek en overleed vrijdag in het bijzijn van zijn naaste familie op 64-jarige leeftijd. Dat heeft de familie zaterdag aan het ANP laten weten.

    In 2019 werd bekend dat Fosko slokdarmkanker had en dat de ziekte was uitgezaaid. Hij was zanger van de Raggende Manne, bekend van het nummer Poep in je hoofd. Ook figureerde Fosko in campagnespotjes van de SP. 11 maart zou Groep Fosko in het Amsterdamse Paradiso optreden met het album Van Iets Maken Word Je Blij. Dat optreden is gecanceld, aldus de familie.

    Bron: telegraaf.nl https://www.telegraaf.nl/entertainme...o-64-overleden

  8. #5458

    Standaard

    Boogiewoogie pianist Jaap Dekker (73) overleden


    Pianist Jaap Dekker (l.) hier samen met voormalig Ajax-doelman Piet Schrijvers.

    Jaap Dekker, een van de bekendste boogiewoogie pianisten van Nederland, is op 73-jarige leeftijd overleden.

    „Jaap is afgelopen nacht in het bijzijn van zijn kinderen rustig heengegaan”, staat in een kort statement op de Facebookpagina van Dekker.



    Dekker verwierf vooral bekendheid in het begin van de jaren zeventig. Na een eerste muziekstudie op accordeon en orgel werd hij lid van popgroepen als Les Copains, Moan en Long Tall Ernie and the Shakers. Rond 1970 speelde hij als entertainment-pianist in verschillende cafés, maar hij ging zich ook toeleggen op boogiewoogie. Op het Loosdrechtse Jazzconcours in 1971 werd hij vervolgens uitgeroepen tot de beste performer van de oude stijl.

    Met zijn vaste begeleidingsband, de First National Boogie Band, zette hij een stevige, herkenbare eigen sound neer en scoorde hij hits als In een groen groen knollenland (1972) en Wij zijn twee eenzame cowboys (1979). Zijn muziek leverde hem twee gouden platen en eenmaal platina (meer dan 100.000 exemplaren) op. Ook schreef hij muziek voor films en documentaires.

    In de jaren negentig zou hij nog optreden in de theaters met de muzikale legendes Rob Agerbeek en Rob Hoeke als The Grand Piano Boogie Train.

    Dekker had jarenlang een vaste relatie met atlete en radio- en tv-presentatrice Olga Commandeur, met wie hij twee kinderen kreeg.

    Bron: Telegraaf.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-02-2020 om 22:48

  9. #5459

    Standaard

    Actor Robert Conrad, the star of television series including “Hawaiian Eye,” “The Wild Wild West” and “Baa Baa Black Sheep” during an almost five-decade career that also included the occasional feature film, has died in Malibu, Calif. He was 84.

    Conrad toplined at least one series in the 1950s, ’60s, ’70s, ’80s and ’90s, a rare feat of longevity for a TV star. He made his debut playing a pilot in the 1958 film “Thundering Jets” and would go on to make credited appearances in some 15 features, making the biggest impression in 1975 heist pic “Murph the Surf” and playing John Dillinger in 1979’s “The Lady in Red.” But Conrad was a far bigger presence in television.

    www.variety.com https://variety.com/2020/tv/news/rob...st-1203497564/

  10. #5460

    Standaard

    https://www.slashfilm.com/james-lipton-dead/

    Sympathieke man met een erg rustige uitstraling. Inside the Actor’s Studio maakte hij erg interessant. RIP.

  11. #5461

  12. #5462

    Standaard

    The Three Eyed Raven is no more...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #5463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik haal het nu niet weg (dan was het al weg geweest), beetje flauw van je om zo te reageren, want met ons valt altijd te praten, dat weet jij als geen ander.
    Maar laten we wel even stellen dat deze Tiny bij het grote publiek totaal niet bekend is. Bij jou misschien wel, maar dat staat niet voor "algemeen bekend" zijn. Je moet ergens een grens trekken en deze persoon valt onder de grens. Ik neem aan dat jij dit ook snapt.
    Volgens mij is het een beetje andersom. Iedereen maar dan echt iedereen die ik ken, die kent Tiny & Lau. Die zijn een begrip op Youtube.
    Dat jij ze niet kent betekent niet dat ze niet bekend zijn. Er komen zovaak acteurs voorbij die ik niet ken. Zijn die dan meteen niet bekend?

    Beetje kortzichtige reactie. Ik meng me nooit in discussies. En is misschien een beetje teveel op de man gericht, maar vind dat vrij arrogant. Komt nu op me over van ik ken haar niet dus niet bekend......Laten we dat niet de cultuur op dit toch al schaarser bezochte forum worden....
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #5464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    RIP.....Denk altijd meteen aan The Exorcist uiteraard
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #5465

    Standaard

    Acteur Jaap Stobbe, onder meer bekend van de serie Bassie & Adriaan: De Plaaggeest, is vorige maand op 83-jarige leeftijd overleden.

    Het is niet bekend waaraan Stobbe is overleden, schrijft RTL Boulevard donderdag. Stobbe was eind jaren zeventig te zien in de serie Bassie & Adriaan: De Plaaggeest, waarin hij de Plaaggeest speelde. Het was de eerste avonturenserie van Bassie & Adriaan, waarvan er in totaal negen zijn verschenen. Aan het eind van Bassie & Adriaan: De Plaaggeest gooit de plaaggeest zijn kostuum weg en laat hij Bassie en Adriaan middels een brief weten spijt te hebben. Stobbe is in de andere series van Bassie en Adriaan dan ook niet meer te zien.

    In de jaren tachtig had Stobbe een hoofdrol in de jeugdserie De Poppenkraam en in 1995 en 1996 was hij de eerste acteur die de rol van Lowietje vertolkte in de serie Baantjer. De acteur had verder voornamelijk bijrollen, onder meer in de film Amsterdamned en in de comedyseries Sam Sam en Kees & Co.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/6037014/plaag...overleden.html

  16. #5466

    Standaard

    Zeer triest nieuws wat mij betreft:



    Johnny Voners (74) Overleden!


    Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/Obits/j...aan-xavier-wa/


    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-03-2020 om 20:40

  17. #5467

    Standaard

    Dan zijn nu ook die nieuwe afleveringen van FC De Kampioenen officieel van de baan De kampioenen zonder Xavier zijn geen kampioenen meer!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #5468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan zijn nu ook die nieuwe afleveringen van FC De Kampioenen officieel van de baan De kampioenen zonder Xavier zijn geen kampioenen meer!
    Dat weet ik haast wel zeker Werner, echt verschrikkelijk nieuws dit. Als op 1 april de dvd uitkomt van de nieuwe film, dan ga ik een Marathon houden van de films. En voorlopig even terug genieten met de serie.

  19. #5469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan zijn nu ook die nieuwe afleveringen van FC De Kampioenen officieel van de baan De kampioenen zonder Xavier zijn geen kampioenen meer!
    Dat zou ik nog niet durven zeggen...
    Allemaal te zien hoeveel geld ze er al hebben ingepompt om de sets opnieuw te maken.

    Met de dood van Johny Voners, brengt het thema van de 4de film een nare nasmaak.
    BD (1243) What i Watch

  20. #5470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Dat zou ik nog niet durven zeggen...
    Allemaal te zien hoeveel geld ze er al hebben ingepompt om de sets opnieuw te maken.
    De acteurs uit FCDK zijn meer dan een gemiddelde televisieserie aan elkaar verknocht. Ze hebben meermaals gezegd dat ze zichzelf beschouwen als één grote familie. Als daar nu een belangrijke acteur uit de set verdwijnt, denk ik dat de anderen sowieso geen zin meer hebben. Het is ook compleet anders dan het vertrek van DDT na seizoen 8, toen Jacques Vermeire voor een miljard (oude franken weliswaar) naar VTM ging, of Oskar na seizoen 4.

    Het is zonde, en ik zeg dit als groot FCDK-fan. Maar ik denk dat nu het doek over de reeks is gevallen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #5471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is zonde, en ik zeg dit als groot FCDK-fan. Maar ik denk dat nu het doek over de reeks is gevallen.
    Of ze gaan gewoon door om nog 1x te vlammen en verwerken dit dan erin. Lijkt me een goede eerbetoon aan hem.

  22. #5472

    Standaard

    Xavier was mijn favoriet uit de serie. Zonder hem zijn de Kampioen geen Kampioenen meer. Je kan eerder Balthasar missen dan Xavier vind ik.

    Hier een mooie compilatie met mooie scene's van hem, zelfs na zijn dood laat ie ons nog lachen!!!:


  23. #5473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bedankt voor de film. Ik heb me rot gelachen om een paar grappen. Ik vind zelf Fernamd met zijn miserie ook altijd mooi. Ik moet de serie toch eens wat meer gaan zien als het op tv komt .

  24. #5474

    Standaard

    Worden De Kampioenen eigenlijk druk bekeken in Nederland?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #5475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Worden De Kampioenen eigenlijk druk bekeken in Nederland?
    Hier in Noord-Brabant is het populair.

Pagina 219 van 252 EersteEerste ... 119169209215216217218219220221222223229 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •