Pagina 176 van 252 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.376 tot 4.400 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4376

    Standaard

    Acteur Hans Veerman overleden

    Film-, televisie- en hoorspelacteur Hans Veerman is zaterdag op 80-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn partner dinsdag bekendgemaakt.

    Foto: ANP
    Veerman was al enige tijd ziek. Hij had last van zijn hart en leed aan gordelroos op zijn hoofd. Ook sprak hij de laatste tijd slecht. Veerman volgde in de jaren vijftig een opleiding tot hoorspelacteur. Lange tijd was hij lid van de hoorspelkern van de Nederlandse Radio Unie. In de jaren zeventig maakte hij de overstap naar theater, film en televisie. De acteur was te zien in stukken van een groot aantal theatergezelschappen en had vaste rollen in Dossier Verhulst, Medisch Centrum West en speelde een tijdje patholoog Den Koninghe in Baantjer.

    Bton: nu.nl

  2. #4377

  3. #4378

    Standaard

    Austrian-born Actor Maximilian Schell Dies at 83


    Austrian-born actor Maximilian Schell, a fugitive from Adolf Hitler who became a Hollywood favorite and won an Oscar for his role as a defense attorney in “Judgment at Nuremberg,” has died. He was 83.
    Schell’s agent, Patricia Baumbauer, said Saturday he died overnight at a hospital in Innsbruck following a “sudden and serious illness,” the Austria Press Agency reported.

    Bron: Variety.com

  4. #4379

    Standaard

    Zou het waar zijn?

    Philip Seymour Hoffman is dood gevonden.

    Maar waarschijnlijk wel

    Washington Post
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #4380

    Standaard

    Hoax of niet?

    http://www.standaard.be/cnt/dmf20140202_00959519

    Philip Seymour Hoffman dood aangetroffen

    Philip Seymour Hoffman is dood aangetroffen in zijn appartement. Dat heeft de politie van New York bevestigd. De precieze omstandigheden van de dood van de 46-jarige acteur worden nog onderzocht.

    De Amerikaanse acteur en regisseur Philip Seymour Hoffman werd vanavond gevonden in zijn appartement in Manhattan, New York. De plaatselijke politie onderzoekt zijn overlijden, over de doodsoorzaak werd nog geen informatie vrijgegeven.

    Hoffman speelde in tal van grote hollywoodproducties, en won in 2005 een Oscar voor zijn hoofdrol in de film 'Capote', over het leven van Truman Capote. De acteur werd ook drie keer genomineerd in de categorie 'beste mannelijke bijrol' voor zijn rollen in 'The Master', 'Doubt' en 'Charlie Wilson's War'.
    Bron: Destandaard.be
    Laatst aangepast door Werner : 02-02-2014 om 20:04
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #4381

    Standaard

    Het zal toch wel waar zijn, ben ik bang. Al drie bronnen die het melden. Al haalt NRC het van de Washington Post
    Oh, en ook de Standaard haalt het bij de Washington Post vandaan...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #4382
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, maar 46 jaar... In zijn appartement dood gevonden. Men vermoed een drugs overdosis.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #4383

    Standaard

    Philip Seymour Hoffman overleden


    De Amerikaanse acteur Philip Seymour Hoffman is zondag dood aangetroffen in zijn woning in New York. Hij was 46 jaar.

    De doodsoorzaak is volgens de politie nog niet bekend. Philip Seymour Hoffman werd gevonden in zijn appartement in Manhattan.
    De acteur won in 2006 een Oscar voor de hoofdrol in de film Capote, waarin hij schrijver Truman Capote speelde. Hij kreeg daarnaast nog drie Oscarnominaties. Hij speelde in films als The Master, The Hunger Games: Catching Fire, Magnolia en The Savages.

  9. #4384

    Standaard

    Dit staat nu op rtl 4 nieuws site

  10. #4385

    Standaard

    Redelijk schokkend nieuws....ik mocht de beste man graag zien in films , de eerste keer dat hij mij echt 'opviel' was toen in 2000/2001 in Almost Famous.
    R.I.P..

  11. #4386

    Standaard

    Weer een held minder.... R.i.P.

  12. #4387

    Standaard

    Ontzetten triest, een goed acteur en zo jong nog!

    R.I.P

  13. #4388

    Standaard

    Beslist één van mijn favoriete acteurs, en slechts 46 jaar.....ik kan het eigenlijk nog nauwelijks geloven. Een heel groot verlies dit.

    R.I.P.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #4389

    Standaard

    Ik zag het net op teletekst ik riep meteen hardop WOW omdat je natuurlijk weet dat hij nog jong is. Mij viel voor het eerst op in film Twister een heerlijke rol ook.

  15. #4390

    Standaard

    Het is natuurlijk verschrikkelijk dat deze goede acteur zo jong overleden is, maar het is natuurlijk niet slim om drugs te gebruiken he.

    Die naald en drugs komen niet vanzelf in het lichaam.

    Als je die troep gebruikt, moet je kunnen beseffen dat het fout kan gaan.

    Niettemin een verlies uiteraard.

  16. #4391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is natuurlijk verschrikkelijk dat deze goede acteur zo jong overleden is, maar het is natuurlijk niet slim om drugs te gebruiken he.

    Die naald en drugs komen niet vanzelf in het lichaam.

    Als je die troep gebruikt, moet je kunnen beseffen dat het fout kan gaan.

    Niettemin een verlies uiteraard.
    Nobody likes a smartass, dus iedereen weet heus wel dat dit zo is. Maar het verdriet van het verlies van deze man gaat natuurlijk nu even boven moralistisch geneuzel...

  17. #4392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is natuurlijk verschrikkelijk dat deze goede acteur zo jong overleden is, maar het is natuurlijk niet slim om drugs te gebruiken he.

    Die naald en drugs komen niet vanzelf in het lichaam.

    Als je die troep gebruikt, moet je kunnen beseffen dat het fout kan gaan.

    Niettemin een verlies uiteraard.
    Lekker subtiele opmerking. Lijkt me nu zo kort na z'n overlijden niet erg kies. Je kunt niemand tussen de oren kijken, dus je weet ook niet onder welke omstandigheden iemand aan de drugs is gekomen. Als je echt verslaafd bent, dan is het besef dat het fout kan gaan nietszeggend. Oordelen vanaf de zijlijn is wat te makkelijk als je de feiten niet kent.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #4393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Lekker subtiele opmerking. Lijkt me nu zo kort na z'n overlijden niet erg kies. Je kunt niemand tussen de oren kijken, dus je weet ook niet onder welke omstandigheden iemand aan de drugs is gekomen. Als je echt verslaafd bent, dan is het besef dat het fout kan gaan nietszeggend. Oordelen vanaf de zijlijn is wat te makkelijk als je de feiten niet kent.
    Je weet wat de andere bekende volkse gezegde is: Niets dan goeds spreken over de doden! Beetje hypocriet, nee?

  19. #4394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Je weet wat de andere bekende volkse gezegde is: Niets dan goeds spreken over de doden! Beetje hypocriet, nee?
    Op het moment dat iemand die alom gerespecteerd wordt als een van de grootste acteurs van z'n generatie overlijdt ligt het nogal voor de hand dat mensen erbij stilstaan dat hij een van de grootste acteurs is van z'n generatie. Dat is om te beginnen al niet hypocriet.
    Hij is niet bekend als junk en trad daarmee ook niet in de publiciteit. De open deur die hierboven wordt opengetrapt is mede daarom wat mij betreft nogal misplaatst en komt nog net niet over als 'eigen schuld dikke bult'. Er is dan ook niets hypocriets aan om erop te wijzen dat dit niet het meest gepaste moment is om dergelijke opmerkingen te maken en dat het nogal makkelijk is om te oordelen over iemand over wiens privé-omstandigheden je niets weet.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #4395

    Standaard

    Daar gaan we weer.....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #4396
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies, lijkt me niet het topic en de plek om die discussie te voeren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #4397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Precies, lijkt me niet het topic en de plek om die discussie te voeren.
    Eensch! Maar dan ook vooral niet steeds weer met dezelfde reactie starten.

  23. #4398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Amerikaanse folklegende Pete Seeger (94) overleden
    Zie post #4393.

  24. #4399

  25. #4400

    Standaard

    wikipedia lijkt me uitgebreid genoeg. En zoals ik vorige week al zei toen hij stierf (en niet pas gisteren zoals in het bericht ergens hierboven): Hij is volgens zijn imdb-pagina ook nog eens redelijk relevant voor de film- en televisiewereld. Hij is op menig soundtrack te horen (zelfs in Nederlandse producties), soms omdat hij er special muziek voor schreef, maar veel vaker omdat bestaande muziek van hem in soundtracks werden opgenomen. Hij is onderdeel van de pop culture en als zodanig bijna op het clichématige af verbonden aan muziek die je met bepaalde stromingen en perioden in de geschiedenis associeert.
    Laatst aangepast door mark t : 03-02-2014 om 21:51
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 176 van 252 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •