Pagina 120 van 253 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130170220 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.976 tot 3.000 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2976

    Standaard

    In het Sint-Elisabethziekenhuis in Turnhout is deze voormiddag de Vlaamse artiest Bobbejaan Schoepen overleden. Schoepen, die ook oprichter was van het amusementspark Bobbejaanland in Lichtaart, was gisteren 85 jaar geworden. Deze voormiddag omstreeks 11 uur stierf hij aan een hartstilstand in het Sint-Elisabethziekenhuis in Turnhout. Dat meldt zijn jongste zoon Tom Schoepen.

    Bobbejaan Schoepen is een pseudoniem voor Modest Hyppoliet Joanna Schoepen. Hij was een gevierd Vlaams zanger, gitarist, acteur en kunstfluiter. Bekende nummers van Schoepen zijn onder meer 'De Lichtjes van de Schelde' en 'Café zonder bier'. (belga/lpb)

  2. #2977

    Standaard

    R.I.P. Ronnie.

    Een ongeluk komt nooit alleen, dus als klap op de vuurpijl vandaag ook een triest bericht voor de Belgische muziek-, film-, pretpark- en zoveelindustrie.

    BOBBEJAAN SCHOEPEN OVERLEDEN

    In het Sint-Elisabethziekenhuis in Turnhout is deze voormiddag de Vlaamse artiest Bobbejaan Schoepen overleden. Schoepen, die ook oprichter was van het amusementspark Bobbejaanland in Lichtaart, was gisteren 85 jaar geworden. Deze voormiddag omstreeks 11 uur stierf hij aan een hartstilstand in het Sint-Elisabethziekenhuis in Turnhout. Dat meldt zijn jongste zoon Tom Schoepen.

    Bobbejaan Schoepen is een pseudoniem voor Modest Hyppoliet Joanna Schoepen. Hij was een gevierd Vlaams zanger, gitarist, acteur en kunstfluiter. Bekende nummers van Schoepen zijn onder meer 'De Lichtjes van de Schelde' en 'Café zonder bier'.

    De tijd zit erop en we varen weer thuis
    Het duurt nog maar enkele weken
    Een paar keer op wacht en dan kom ik naar huis
    Dan zullen w'elkander weer spreken
    Dus dit is de laatste brief die ik u schrijf
    Kijk 's avonds maar goed in de krant
    Dan weet ge precies waar ik ben en ik blijf
    Totdat ik terugkom in 't land

    Zie ik de lichtjes van de Schelde
    Dan gaat mijn hart wat sneller slaan
    Ik weet dat gij op mij zult wachten
    En dat ge aan de kaai zult staan
    Zie ik de lichtjes van de Schelde
    Is 't of ik in uw ogen kijk
    Die me zoveel liefs vertellen
    Dan ben ik als een prins zo rijk

    Ge weet wel mijn schat, dat ik veel van u hou
    Dat hoef ik u niet te verklaren
    Een zeeman is dol op zijn kinderen en vrouw
    En toch moet hij altijd weer varen
    Maar heeft soms de zee iets verkeerds met me voor
    En krijg ik voorgoed averij
    Denk dan aan de kinderen en sla u erdoor
    Maar vertel ze dan dikwijls van mij

    (refrein)

    Kan ik nog altijd helemaal uit het hoofd Mijn vader deed als tiener altijd vakantiewerk in Bobbejaanland, heerlijk om zijn verhalen over de man te horen.

    R.I.P. Jodelende Fluiter
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #2978

    Standaard

    RIP Ronnie en Bobbejaan

    BTW
    Cafe zonder bier is gewoon een oude Ierse traditional
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #2979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    BTW
    Cafe zonder bier is gewoon een oude Ierse traditional
    Ik zou zelfs meer zeggen: de meeste Vlaamsche schlagermuziek is van A tot Z plagiaat. In de jaren '80 kwam veel van die muziek uit het toenmalige Joegoslavië, en er werd gewoon een andere tekst op gezet.
    Doch dit terzijde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #2980

    Standaard

    Man van Brittany Murphy ook dood

    De man van de Amerikaanse actrice Brittany Murphy is overleden. Simon Monjack werd dood gevonden in zijn huis, meldt de Los Angeles Times. Het is niet bekend hoe de 40-jarige scenarist om het leven is gekomen.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  6. #2981

    Standaard

    Bassist Slipknot (38) overleden

    Zoujuist is bekend geworden dat Paul Gray is overleden. De 38-jarige bassist van metalband Slipknot is vanochtend levenloos aangetroffen in een hotel in de Amerikaanse staat Iowa.
    Gray is om tien voor elf plaatselijke tijd gevonden in hotel TownePlace Suites in Johnston. "We zijn geïnformeerd door hotelpersoneel dat een lijk heeft aangetroffen van een man", heeft de politie de media laten weten. "Hij is inmiddels geïdentificeerd als Mr. Gray."
    Morgen zal er sectie op het lichaam worden verricht. Een misdrijf wordt in ieder geval uitgesloten.

  7. #2982

    Standaard

    Metal heeft zware klappen ontvangen dit jaar Pete Steele, Ronnie Dio en nu een Slipknot member... Who's next?...

    note: in december postte Paul Gray nog een super blij en trots bericht dat zn vrouw/vriendin in verwachting was van hun eerste kind...

  8. #2983

    Standaard

    Het gaat de afgelopen maanden hard in de metalwereld.

    R.I.P. Paul
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  9. #2984

    Standaard

    Rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #2985

    Standaard

    R.i.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #2986

    Standaard

    jep RIP Paul Gray, toch jammer, Slipknot kon ik altijd best smaken.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #2987

    Standaard

    Acteur Gary Coleman (42) overleden

    var id2 = '0.3320961209952259';
    Gary Coleman. FOTO BRUNOPRESS
    UTAH - Gary Coleman is op 42-jarige leeftijd overleden. De acteur werd na een hersenbloeding opgenomen in een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Utah.
    var id2 = '0.26355247033359885';
    Gary in de serie Buck Rogers. FOTO BRUNOPRESS


    Een woordvoerder van het ziekenhuis zegt dat de beademing is beëindigd en dat Coleman om 19.05 Nederlandse tijd stierf. Coleman was vooral bekend van de comedyserie 'Diff'rent Strokes', die eind jaren zeventig en begin jaren tachtig te zien was.

    Coleman kampte al langere tijd met gezondheidsproblemen. Hij leed aan een nierziekte waardoor hij nooit langer dan 1.42 meter is geworden. Hij heeft zeker twee niertransplantaties ondergaan en moest dialyseren.

    Beroerte tijdens interview
    In het najaar onderging Coleman een hartoperatie die gecompliceerd werd toen bleek dat hij een longontsteking had. In februari kreeg de acteur een beroerte tijdens een tv-interview.

    Naast zijn carrière als televisieacteur haalde Coleman geregeld het nieuws vanwege problemen met politie en justitie. In april werd Coleman gearresteerd wegens huiselijk geweld. Eerder zat hij een nacht in de cel omdat hij niet op was komen dagen bij een rechtszitting. (NOVUM)
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  13. #2988

    Standaard

    Las vanmorgen dat hij opgenomen was. Hard gegaan. RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #2989
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    What you talkin' about..
    RIP
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2990

  16. #2991

    Standaard

    Dennis Hopper overleden


    Dennis Hopper overleden
    Uitgegeven: 29 mei 2010 19:15
    Laatst gewijzigd: 29 mei 2010 19:24
    LOS ANGELES - De Amerikaanse acteur Dennis Hopper is zaterdag thuis in de Amerikaanse staat Californië overleden aan de gevolgen van prostaatkanker.


    © AFP
    Dat heeft een vriend van de acteur laten weten. Hopper was 74 jaar.
    Volgens de vriend waren vrienden en familie bij hem toen de Hollywoodacteur stierf in Venice.

    Hoppers film- en televisiecarrière beslaat meer dan vijftig jaar en telt meer dan tweehonderd titels.
    De Amerikaanse alleskunner speelde in klassiekers als Easy Rider (1969), Blue Velvet (1987), Speed (1994) en 24 (2002).
    © ANP

    http://www.nu.nl/algemeen/2257979/de...overleden.html

    http://images.buddytv.com/articles/m...nis-hopper.jpg
    Laatst aangepast door Marc T. : 29-05-2010 om 18:31

  17. #2992

    Standaard

    R.i.p.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #2993

  19. #2994

    Standaard

    was wel te verwachten van dennis hopper maar toch een verrassing. heeft heel goeie films gemaakt. ze zullen hem daar miseen in hollywood.

  20. #2995

  21. #2996

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #2997
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #2998

  24. #2999

    Standaard

    RIP.

    Heel erg, die laatste foto's van hem. Onherkenbaar gewoon.

  25. #3000

    Standaard

    Weer een held minder R.I.V

Pagina 120 van 253 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130170220 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •