Pagina 101 van 252 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2501

    Standaard

    Echt heel triest, had de hoop dat hij er bovenop zou komen. RIP

  2. #2502

  3. #2503

    Standaard

    R.I.P
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Tragisch. En ook speciaal triest omdat er een paar maanden geleden wat signalen leken te zijn dat ie aan de beterende hand was.
    Daarom ook toch tamelijk onverwacht.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #2504

    Standaard

    Echt triest, toch heeft hij dapper gevochten en ook nog vrij lang doorgewerkt. Respect!

  5. #2505

    Standaard

    Lees het net......RIP
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #2506

    Standaard

    Het was wel een knokker, die toch nog de hoop had dat hij de ziekte op de één of andere manier de baas kon. Diep triest.

    Rest In Peace Patrick Swayze.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  7. #2507

    Standaard

    Schokkend bericht, ik had ook gehoopt dat hij er weer bovenop zou komen!
    Hij was een bewonderenswaardig man, niet alleen een rasartiest maar ook een man die integer en trouw was en nog hechte aan normen en waarden en een gentleman bovendien.
    Diep triest voor zijn vrouw waar hij al zo lang mee samen was, ik wens haar sterkte!

    Vaarwel Patrick! Je hebt je strijd moedig gestreden, Respect!!!

  8. #2508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Tragisch. En ook speciaal triest omdat er een paar maanden geleden wat signalen leken te zijn dat ie aan de beterende hand was. Wat een sadistische ziekte is het wat dat betreft toch.
    Het gaat altijd even beter vlak voor het einde. Dit zag ik als het teken van het einde in plaats van enige hoop op verbetering. Genezen zou hij niet meer, dat is wel duidelijk.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #2509

    Standaard

    weer een slachtoffer van deze vreselijke ziekte!

    zoals een paar keer eerder vemeld zat het er al te komen maar als je het dan leest is het echt meteen zo definitief en een klap. je hoopt tegen beter weten in dat hij toch wonderbaarlijk er bovenop zal komen terwijl je weet dat dit (bijna) nooit gebeurd.

    RIP Patrick bedankt voor je fantastische acteerprestaties
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #2510

    Standaard

    R. I. P.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #2511

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #2512

    Standaard

    Rip
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #2513

    Standaard

    R.i.V

    Veel te jong, zoals zovelen met deze verschrikkelijk ziekte.

  14. #2514

    Standaard

    Mooi eerbetoon van Empire:

    30 Reasons That Patrick Swayze Kicked Ass
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2515

    Standaard

    Nadat eerder deze week Patrick Swayze het gevecht met kanker moest opgegeven, is ook Henry Gibson overleden aan kanker. De acteur overleed een paar dagen voor zijn 74e verjaardag.

    Gibson, die je waarschijnlijk eerder herkend aan zijn gezicht dan zijn naam, is bekend van zijn rollen in films als The Nutty Professor (1963), The Long Goodbye (1973), Nashville (1975) en The 'burbs (1989). Hij was afgelopen jaren ook in bijrollen te zien in films als Wedding Crashers (2005) en Big Stan (2007). Hij werd twee keer genomineerd voor een Golden Globe. Ook in tv-series was hij te zien en naast acteren was hij ook songwriter.

    Gibson laat drie kinderen en twee kleinkinderen achter.

  16. #2516

  17. #2517

    Standaard

    R.I.P.
    M`n broertje liet me gisteren dit stukje uit Kentucky Friend Movie zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2518

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #2519

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 01:44

  20. #2520

    Standaard

    Ik herkende hem als die nazileider in The Blues Brothers, maar had ook geen idee hoe hij heette.
    R. I. P.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #2521

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #2522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik herkende hem als die nazileider in The Blues Brothers, maar had ook geen idee hoe hij heette.
    R. I. P.
    The Illinois Nazi`s
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #2523

    Standaard

    R.i.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #2524

    Standaard

    Laat ik toevallig net vandaag een stukje uit Big Stan hebben gezien waar hij in voorkwam tijdens het zappen, en gezegd hebben "hmm, die ken ik ergens van."

    R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #2525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    The Illinois Nazi`s
    I hate IIllinois Nazi's
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 101 van 252 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •