Pagina 111 van 253 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.751 tot 2.775 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    R.I.P. Tot mijn schande moet ik bekennen nog nooit een film van hem te hebben gezien.
    Ik ook niet. Maar de naam kende ik al veel langer, en ik stond al een tijdje op het punt om de box aan te schaffen die er van z'n films is uitgebracht in Nederland. Dat gaat dus binnenkort maar eens gebeuren.

    Ik lees nu net in dit topic dat de striptekenaar Tibet is overleden: da's ook een bekende naam die zomaar even wegvalt.

  2. #2752

  3. #2753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lees net op teletekst dat Eric Rohmer is overleden op 89-jarige leeftijd.

    R.i.P.
    R.I.P.
    een mooie gelegenheid om nog wat dieper in de Criterion box te gaan duiken.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #2754

    Standaard

    Miep Gies overleden

    LONDEN (ANP) - Miep Gies, die geldt als de redder van het dagboek van Anne Frank, is na een kort ziekbed overleden in Nederland. Zij stierf een maand voor haar 101e verjaardag. Dat meldde de Britse omroep BBC in de nacht van maandag op dinsdag. Haar overlijden wordt ook gemeld door de site miepgies.nl, die door haar zoon wordt beheerd.



    Gies woonde tot kort voor haar dood in goede gezondheid in West-Friesland. Sinds het overlijden van haar man in 1993 trad zij niet meer in de openbaarheid. Gies zou zijn gestorven in een verpleeghuis nadat ze in december was gevallen, aldus de BBC. Een paar maanden geleden werd er nog een planetoïde naar haar genoemd.

    Miep Gies was een van de helpsters van Anne Frank en haar familie toen zij tijdens de Tweede Wereldoorlog in het Achterhuis in Amsterdam zaten ondergedoken. Ze werd op 15 februari 1909 in Wenen geboren en kwam als kind naar Nederland. Vanaf 1933 werkte zij als secretaresse van Otto Frank, de vader van Anne.

    In het voorjaar van 1942 vroeg hij haar om hem en zijn gezin te helpen bij het onderduiken voor de nazi's. Ruim twee jaar lang voorzag Gies samen met andere helpers de onderduikers van eten en drinken. Haar echtgenoot Jan Gies leverde voedselbonnen en kwam net als Miep regelmatig in het Achterhuis.

    Toen Anne en de andere onderduikers in augustus 1944 waren gearresteerd, bracht Gies haar dagboekaantekeningen in veiligheid. Toen Otto Frank na de oorlog als enige van zijn gezin terugkeerde uit Auschwitz, gaf zij het dagboek aan hem.

    Van het boek zijn in zeker 55 talen meer dan 20 miljoen exemplaren verkocht. Hierdoor kreeg ook Gies wereldwijde bekendheid. Ze ontving meerdere onderscheidingen, waaronder de Yad Vashem medaille en het Bundesverdienstkreuz. In 1995 werd zij Ridder in de Orde van Oranje Nassau.

    Bron : Brabants Dagblad

    R.I.P.

  5. #2755

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #2756

  7. #2757

    Standaard

    R.I.P., toch weer een legende die ons ontnomen wordt en zeker één van de belangrijkste figuren uit de geschiedenis van WOII in de Lage Landen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #2758

    Standaard

    RIP. 101, dat is een mooie leeftijd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #2759

    Standaard

    R.I.V.

    Zeker een mooie leeftijd...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #2760

    Standaard

    R.I.P. Oma

    Vandaag rare dag. Mijn verjaardag en tegelijkertijd afscheid nemen van mijn oma.

  11. #2761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    R.I.P. Oma

    Vandaag rare dag. Mijn verjaardag en tegelijkertijd afscheid nemen van mijn oma.
    Ik hoorde idd van je moeder dat het slecht ging met je Oma. Rare dag zo idd. Veel sterkte man.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #2762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    R.I.P. Oma

    Vandaag rare dag. Mijn verjaardag en tegelijkertijd afscheid nemen van mijn oma.
    Sterkte met dit verlies.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #2763

    Standaard

    thanx guys

    @ Michael: en jij nog van harte gefelicteerd met het pappa worden.

  14. #2764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    R.I.P. Oma

    Vandaag rare dag. Mijn verjaardag en tegelijkertijd afscheid nemen van mijn oma.
    Sterkte Smooth, 1,5 jaar terug had ik ook zo'n verjaardag. Toen werd de vriendin van mijn broer op 20-jarige leeftijd gecremeerd. Beiden zijn (zij was) gehandicapt en hebben jarenlang steun aan elkaar gehad.

    Ik wens jou en je familie ook veel sterkte.

  15. #2765

    Standaard

    Gecondoleerd en sterkte Jamie...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #2766

    Standaard

    Sterkte Smooth en gecondoleerd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #2767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    R.I.P. Oma

    Vandaag rare dag. Mijn verjaardag en tegelijkertijd afscheid nemen van mijn oma.
    Sterkte nog met het verwerken van het overlijden van je Oma, Jamie

  18. #2768

    Standaard

    'Kermisklant' Henny van Voskuylen overleden

    SOEST - De mannelijke helft van het accordeonduo De Kermisklanten, Henny van Voskuylen, is dinsdag op 68-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager bekendgemaakt. Hij stierf thuis in Soest in het bijzijn van zijn echtgenote Coby.



    Henny en Coby van Voskuylen traden sinds 1969 op als De Kermisklanten. Ze brachten vele elpees en cd's uit, hadden vele televisie-optredens en traden jarenlang op in Nederland, België en Duitsland (als Die Kirmesmusikanten). Begin jaren zeventig werd het duo bekend met de hit De Zigeunertango.

    In 1999 werd zowel Henny als Coby benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. In 1998 werd bij Henny een spierziekte ontdekt, waardoor hij genoodzaakt was te stoppen met optreden.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  19. #2769

  20. #2770

    Standaard

    Sterkte Jaimie, maar maak er toch maar het beste van.

    Ik werd geboren daags nadat mijn laatste overgrootmoeder overleed, dus ik heb in tegenstelling tot een hoop mensen van mijn leeftijd mijn overgrootouders nooit gekend.

    En R.I.P. aan de Kermisklant. Al waren ze voor mij nobele onbekenden, 68 is gewoon geen leeftijd om eruit te stappen tegenwoordig.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #2771

    Standaard

    Veel sterkte, Smooth-J.

    R.I.V. Miep Gies - deze vrouw verdient een standbeeld.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  22. #2772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Sterkte Jaimie, maar maak er toch maar het beste van.

    Ik werd geboren daags nadat mijn laatste overgrootmoeder overleed, dus ik heb in tegenstelling tot een hoop mensen van mijn leeftijd mijn overgrootouders nooit gekend.

    En R.I.P. aan de Kermisklant. Al waren ze voor mij nobele onbekenden, 68 is gewoon geen leeftijd om eruit te stappen tegenwoordig.
    Overgrootouders is weer een generatie verder

    @Smooth: Gecondoleerd met je oma.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #2773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Overgrootouders is weer een generatie verder

    @Smooth: Gecondoleerd met je oma.
    Inderdaad. Weet ik best hoor
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #2774

    Standaard

    Mick Green (65) overleden

    Maandag overleed op 65 jarige leeftijd de Engelsman Mick Green.



    Dit is er te lezen op zijn website:
    It is with the greatest of sorrow that I have to inform you all that my father, Mick Green, has this morning (11th Jan 2010) passed away. My dad will be deeply missed by his family, friends and fans around the world. He inspired and dazzled with his amazing talent and his sharp personality and wit. His spirit will continue to live on through his music. Thank you all for your support and thoughts.


    Brad Green

    Green heeft als gitarist vele malen Van Morrison terzijde gestaan. Tijdens live-optredens zo'n 58 keer, maar ook bij het album Keep It Simple was hij nadrukkelijk betrokken.

    De informatie over Mick Green wordt via Wikipedia zo weergegeven.

    Als eerbetoon aan Mick Green de studio-opname van Keep It Simple: Luister hier.

    Als toegift beelden van Green samen met Paul Mc Cartney.

    R.I.P.

  25. #2775

    Standaard

    Sterkte Smooth, ik heb ooit hetzelfde mee gemaakt op heel jonge leeftijd.
    Maar ik was toen (onbegrijpelijk) kwaad op mn opa omdat ie niet op mijn verjaardag kwam...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

Pagina 111 van 253 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •