Pagina 112 van 253 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.776 tot 2.800 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2776

    Standaard

    Teddy Pendergrass overleden

    WASHINGTON - De Amerikaanse soulzanger Teddy Pendergrass is woensdag op 59-jarige leeftijd overleden. Hij was een van de bekendste R&B-zangers in de jaren zeventig en tachtig. Dat meldden Amerikaanse media donderdagochtend.



    De carrière van Pendergrass begon als drummer van de groep The Cadillacs, die al snel opging in Harold Melvin & the Blue Notes.

    Melvin nodigde hem uit de zanger van de groep te worden. De groep kende hits als I Miss You, Bad Luck en Wake Up Everybody. Van het nummer If You Don't Know Me By Now werden twee miljoen exemplaren verkocht. Als solozanger had Pendergrass succes met songs als Close the Door en The More I Get The More I Want. Op het album Hold me van Whitney Houston zingt hij een duet met de soulzangeres.

    Door een ernstig auto-ongeluk met zijn Rolls-Royce in maart 1982 raakte hij verlamd. Drie jaar later verscheen hij in een rolstoel voor het eerst weer op het podium tijdens het Live Aid-concert in zijn geboortestad Philadelphia. In 1998 verscheen Pendergrass' autobiografie.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  2. #2777

    Standaard

    dat is geen leeftijd
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #2778

  4. #2779

    Standaard

    Modeontwerper Edgar Vos overleden

    AMSTERDAM - De Nederlandse modeontwerper Edgar Vos is woensdag op 78-jarige leeftijd overleden. Hij stierf als gevolg van een hartaanval tijdens een vakantie in het Amerikaanse Fort Lauderdale. Dit liet zijn partner donderdag bekendmaken.



    Edgar Vos werd dinsdag opgenomen in het Broward General Medical Centre in Fort Lauderdale met verschijnselen van longontsteking. Hij overleed woensdagmiddag om 14.00 uur Amerikaanse tijd.

    Edgar Vos wordt wel de keizer van de Nederlandse modeontwerpers genoemd. Hij wordt algemeen beschouwd als een van de meest succesvolle en invloedrijkste Nederlandse modeontwerpers, die ook in het buitenland succes genoot. In 1971 opende Vos zijn eerste eigen boetiek. Hij kreeg al snel de reputatie van een klassieke en kwalitatief hoogstaande couturier. In 2000 gaf hij zijn laatste modeshow in hotel Hilton in Amsterdam. Sindsdien was hij minder actief.

    Het imperium van Edgar Vos beslaat vijftien winkels. De bekendste daarvan bevindt zich in de P.C. Hoofstraat in Amsterdam. De winkels blijven voortbestaan.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  5. #2780

    Standaard

    Het volgende vind ik wel gepast om dit hier te plaatsen :

    Vrienden herdenken Popstars-zangeres

    DEN HAAG - Familie, vrienden en bekenden herdenken vandaag Popstars-deelneemster Inge Wezendonk. De 20-jarige zangeres overleed op kerstavond in haar slaap. Ze wordt vandaag gecremeerd in Dieren.



    Inge was net drie dagen eerder gearriveerd in Australië toen het noodlot toesloeg. In haar slaap kreeg ze een hartstilstand. De Haagse wordt pas vandaag gecremeerd omdat het lang duurde voor de autoriteiten in Australië haar lichaam wilden vrijgeven.

    De zangeres had net enkele maanden eerder de single You Got It opgenomen die hier is te beluisteren. Haar vrienden willen graag dat het nummer vandaag vaak te horen is. "Wat wij willen proberen is dat haar liedje in ieder geval één keer ergens op de radio gespeeld wordt vandaag. En niet alleen op haar begrafenis. Onder andere Q-Music gaat haar liedje vandaag ieder uur spelen", aldus vriend Roberto Tange.

    Kijk hier naar de opname van Inge tijdens Popstars (vanaf 00.57 min.).

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

    Dit vind ik echt erg, om op deze leeftijd al te moeten overlijden.

    Is veels te jong, geen leeftijd.

    Heel veel sterkte aan haar vriend, ouders, eventuele broers en zussen en andere dierbaren!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-01-2010 om 10:15

  6. #2781

    Standaard

    20 jaar...

    R.I.V.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #2782

    Standaard

    Pfff.. wordt er koud van. Heb zelf twee meiden rond deze leeftijd....

    Rip en heel veel sterkte voor alle naasten...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #2783

    Standaard

    GVD! Rip zeg
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2784

    Standaard

    damn, ik heb haar nog voor de camera gehad (ik doe regie bij televisie en heb o.a. de voorrondes van Popstars gedaan) Veels te jong...

  10. #2785

  11. #2786

    Standaard

    RIP

    Veel te jong om te sterven


  12. #2787
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bizar RIV
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #2788

    Standaard

    Frisse gezonde jongedame als deze die zomaar een hartstilstand krijgt in haar slaap... dan besef je toch dat het elk moment afgelopen kan zijn en dat je dus beter van elk moment kan genieten.

    R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #2789

    Standaard

    Las het vanmiddag, echt verschikkelijk en veel te jong. RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #2790

  16. #2791

    Standaard

    In Memoriam: Arjen Grolleman
    22 augustus 1972 - 20 januari 2010

    "Er is niets mooier dan mensen overtuigen
    van jouw muzieksmaak. Het is een roeping."

    Hilversum, 20 januari 2010 - Met verbijstering en ongeloof maken Kink FM, Vereniging Veronica en Veronica Holding bekend dat Arjen Grolleman op woensdag 20 januari jl. plotseling is overleden. Arjen voerde samen met Jantien van Tol het management van radiostation Kink FM, waar hij al sinds de start in september 1995 nauw bij betrokken was. Alle medewerkers van Kink FM en de andere onderdelen van Veronica Holding wensen familie en vrienden van Arjen veel sterkte toe met dit grote verlies.

  17. #2792

    Standaard

    Ken hem niet, maar is erg jong. RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #2793

    Standaard

    weeral te jong, rip


  19. #2794

    Standaard

    Zonde, dat was voor mij echt een icoon... :*(
    Zat als ik tijd had iedere avond te luisteren, genoot er altijd van.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  20. #2795

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #2796

    Standaard

    Jacques Martin, de geestelijke vader van stripheld Alex is op 88-jarige leeftijd overleden

    Met Jacques Martin gaat de laatste vertegenwoordiger van de ‘Brusselse school' heen. Samen met Hergé en Edgar P. Jacobs vormde Martin na de Tweede Wereldoorlog de kern van het tijdschrift Kuifje. Hij werkte negentien jaar in de studio Hergé mee aan diverse avonturen in het blad en zou naar eigen zeggen Hergé-strips als De zaak Zonnebloem grotendeels geconcipieerd hebben.

    Martin was een Fransman, uit Straatsburg. Hij was gepassioneerd door geschiedenis, het classicisme en stripverhalen. Een combinatie die hem perfect van pas kwam toen hij na de oorlog naar België trok, het toenmalige centrum van de strip in Europa. Onder de naam Marleb creëerde hij er diverse kleine strips.

    In 1948 begon hij aan de reeks die hem beroemd zou maken. Alex de onversaagde verscheen eerst in Kuifje en werd in 1956 als album uitgebracht. Daarin voerde Martin het personage van Alex Gracchus ten tonele, een Gallische slaaf die door een Romein geadopteerd wordt.

    Martin werd een virtuoze verhalenverteller, een typische vertegenwoordiger van de ‘klare lijn'. Hij tekende uiterst heldere, rijk gedetailleerde platen die de lezer een vrij realistisch beeld gaven van de Oudheid. Tussen 1956 en 1996 tekende hij twintig Alex-albums, waarvan vooral de eerste tien klassiekers zijn. Daarna werkte hij samen met een klein leger beter kijkende medewerkers. De productie van Alex loopt nog steeds vlot en er zouden nog flink wat scenario's klaar liggen. Over de kwaliteit kan gediscussieerd worden.

    Van de reeks Alex zijn in heel Europa ruim twintig miljoen exemplaren verkocht. Met zijn specialiteit, de historische strip, bouwde Martin ook andere reeksen uit, zoals Tristan, Arno, Orion en Lois. Steeds bracht hij historische tijdperken tot leven, zoals de Honderdjarige Oorlog met Tristan en de Napoleontische tijd in het gezelschap van Arno. Die reeksen waren veel minder succesvol.

    Een uitzondering in zijn oeuvre was de twintigdelige reeks Lefranc, die ook realistisch oogde, maar veel eigentijdser was. Daarin liet Martin zijn eigen tijd, de jaren 1950, zien. In de avonturen van de journalist Guy Lefranc wees Martin op de gevaren van sommige technologische ontwikkelingen.
    Bron: Destandaard.be

    Weer een grote die van ons heengaat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Bron: Destandaard.be

    Weer een grote die van ons heengaat.
    Dat mag je wel zeggen ja. Echt een geweldig tekenaar was hij: een van de beste van de "ligne claire".

    Ik was trouwens net begonnen om z'n Lefranc-strips te verzamelen. Binnenkort moet ik ook maar eens aan de Alex-serie beginnen. Erg goeie strips zijn het.

  23. #2798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik was trouwens net begonnen om z'n Lefranc-strips te verzamelen.
    Lefranc was een zeer goeie reeks van hem.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #2799

    Standaard

    Wat is dat tegenwoordig toch allemaal rip


  25. #2800

    Standaard

    "Guys and Dolls" Actress Jean Simmons Dies at 80

    Jean Simmons, the lovely, ethereal film star who played Ophelia to Laurence Olivier's Hamlet, sang with Marlon Brando in "Guys and Dolls" and costarred with Gregory Peck, Paul Newman and Kirk Douglas, has died. She 80.

    Simmons, who won an Emmy Award for her role in the 1980s miniseries "The Thorn Birds," died Friday at her home in Santa Monica, her agent Judy Page told the Los Angeles Times.

    Simmons had lung cancer.

    Already a stunning beauty at 14, Simmons made her movie debut in the 1944 British production "Give Us the Moon."

    Several minor films followed before British director David Lean gave the London-born actress her breakthrough role of Estella, companion to the reclusive Miss Havisham in 1946's "Great Expectations." That was followed by the exotic "Black Narcissus," and then Olivier's Oscar-winning "Hamlet" in 1948, for which Simmons was nominated as best supporting actress.

    She would be nominated for another Oscar, for best actress for 1969's "The Happy Ending," before moving largely to television roles in the 1970s, '80s and '90s.

    Her other notable films included "Elmer Gantry" (with Burt Lancaster), "Until They Sail" (with Newman), "The Big Country" (Peck), "Spartacus," (Douglas), "This Earth Is Mine" (Rock Hudson), "All the Way Home" (Robert Preston), "Mister Buddwing" (James Garner) and "Rough Night in Jericho" (Dean Martin).

    Simmons had left Britain for Hollywood in 1950, accompanied by her future husband Stewart Granger. There, they were befriended by reclusive tycoon Howard Hughes, who flew them to Tucson, Ariz., for a surprise wedding.

    "When I returned from the honeymoon," Simmons told a reporter in 1964, "I learned that Hughes owned me — he had bought me from (British producer) J. Arthur Rank like a piece of meat."

    What followed was a string of films that she would later dismiss as terrible, although she took some solace in the fact Hughes, legendary in those days as a womanizer, never bothered her.

    Zie http://abcnews.go.com/Entertainment/...ory?id=9640806

    Damn, hier wordt ik toch wel een beetje droevig van. Jean Simmons was een van de laatste bekende actrices uit de gouden tijd van Hollywood en ook niet de minste. Verder was ze een een klassieke schoonheid.

    Dit weekend zet ik The big country, Spartacus, Black Narcissus en Hamlet maar eens op het programma.
    Laatst aangepast door Richard B. : 23-01-2010 om 18:35

Pagina 112 van 253 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •