Pagina 114 van 253 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116117118124164214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.826 tot 2.850 van 6318 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nu.nl
    Boston Legal-acteur verongelukt

    Boston Legal-acteur Justin Mentell is maandag omgekomen bij een auto-ongeluk. De 27-jarige acteur droeg volgens de politie geen veiligheidsgordel.

    De acteur reed met zijn SUV een verhoging af en raakte twee bomen, laat de politie van de Amerikaanse staat Iowa weten.

    Justin Mentell was vooral bekend van 'Boston Legal'. De advocatenserie wordt in Nederland uitgezonden door RTL.
    RIP
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #2827

    Standaard

    Rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #2828

    Standaard

    FRANCO BALLERINI VERONGELUKT

    Door Raymond Kerckhoffs AMSTERDAM - De Italiaanse oud-wielrenner Franco Ballerini is verongelukt. Ballerini overleed vanochtend om half negen in het ziekenhuis van Pistoia. Hij nam deel als bijrijder aan een autorally in Larciano. Halverwege het traject reed het tweetal frontaal tegen een muur, waarna de auto over de kop sloeg.



    Franco Ballerini, na Parijs-Roubaix in 2001. Foto: Vos, Cor


    Op vijftig meter waar het ongeluk gebeurde was een hulppost, waar hulpdiensten drie kwartier lang geprobeerd hebben de oud-renner te reanimeren. Daarna werd Ballerini naar het ziekenhuis vervoerd, maar toen was hij al 'klinisch'dood. Zijn chauffeur Ciardi ligt zwaar gewond in coma in het ziekenhuis. Ballerini is 45 jaar geworden.
    De Toscaan was jarenlang een topwielrenner die vooral in de klassiekers goed uit de voeten kon. Zo schreef hij in 1995 en 1998 op indrukwekkende wijze Parijs-Roubaix op zijn naam, maar zegevierde hij ook in Omloop Het Volk en Parijs-Brussel. De laatste jaren was hij bondscoach van de Italiaanse ploeg en veroverde met Mario Cipollini, Paolo Bettini (tweemaal) en Alessandro Ballan liefst vier maal de wereldtitel voor de Italianen, terwijl hij Bettini in Athene ook naar de olympische titel leidde.

    RIP

    goede wielrenner, een van die 2 zeges(weet niet meer welke) in Parijs-Roubaix was erg indrukwekkend, lange solo en de rest kon er niet bijkomen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  4. #2829

  5. #2830

    Standaard

    rip, sportheld.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #2831

    Standaard

    Davy Coenen verliest het gevecht tegen kanker



    Dinsdag is Davy Coenen thuis overleden. De mountainbiker vocht een jaar lang tegen kanker, hij is 30 jaar geworden. "Ik zal hem herinneren als een karakterman", zegt ex-wielrenner en goeie vriend Marc Wauters.

    Coenen was jarenlang Belgische top in het mountainbiken. Zo won hij in 2008 de Benelux-cup en pakte hij in 2007 het brons op het BK achter Sven Nys en Filip Meirhaeghe.

    In februari 2009 werd een hersentumor ontdekt bij Coenen. Die werd operatief verwijderd, maar de ziekte stak de kop weer op. Vorige maand kreeg hij te horen dat alle behandelingen waren uitgeprobeerd.

    "Begin februari ben ik nog samen met Davy gaan eten", zegt goeie vriend Marc Wauters in Het Belang van Limburg. "Hij was toen sereen over zijn ziekte en is tot het laatste moment moedig gebleven. Zo zal ik hem ook herinneren, als een karakterman."

    Bron: sporza.be

    R.I.P.

  7. #2832

    Standaard

    R.I.P.

    Zo zie je maar, je kan een sportman zijn en zo gezond leven als je wil, als je nummertje getrokken is, is het getrokken.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #2833

    Standaard

    rip.

    30 jaar...dat wordt ik over 1 maandje...geen leeftijd mensen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2834

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #2835

    Standaard

    R.I.P.

    Jammer dat je de ziekte niet hebt overwonnen.

  11. #2836

  12. #2837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spitsnieuws
    Uitvinder frisbee overleden
    Rijk werd hij er niet van en de naam vond hij niets. Toch werd de frisbee, een uitvinding van de Amerikaan Fred Morrison, een wereldwijd succes met honderden miljoenen verkochte exemplaren. Morrisson is deze week op 90-jarige leeftijd overleden, meldden Amerikaanse media vandaag. Morrison kwam op het idee voor de ronde zweefschijf in de jaren veertig van de vorige eeuw. Hij probeerde zijn product aanvankelijk aan de man te brengen onder namen als Pluto Platter en Whirlo-Way, waarmee hij mee wilde liften op de hype van de vliegende schotels in die dagen. Zonder veel succes, want mensen wisten niet hoe ze het object moesten gooien. In 1957 verkocht Morrison de rechten aan het bedrijf Wham-O. Dat kwam op de proppen met de naam frisbee en de rest is geschiedenis. Morrison kreeg royalties uitgekeerd, maar rijk werd hij daar nooit van.
    Geen grootheid misschien, maar wie heeft niet genoten van zijn uitvinding?


  13. #2838

  14. #2839

    Standaard



    De iconische Vlaamse zanger en presentator Nonkel Bob (Bob Davidse) is op 89-jarige leeftijd overleden. Hij was vooral bekend van zijn grootste hit "Vrolijke vrienden" en zijn duopresentatie met Tante Terry.

    Bob Davidse staat in ons collectieve geheugen gebeiteld als de sympathieke Nonkel Bob met zijn gitaar. Hij zette met zijn tv-optredens ook tal van Vlamingen aan om het instrument zelf te gaan bespelen. Zijn absolute megahit was Vrolijke vrienden, nog steeds een must bij elk kampvuur op zomerse jeugdkampen.
    Nonkel Bob was al aan de openbare omroep verbonden in 1955, toen nog NIR. Hij zou zijn hele leven presentator blijven voor het huis. Davidse praatte onder meer Kom toch eens kijken aan elkaar en stichtte de Tv-ohee club. Later werd hij producer voor de jeugddienst van de BRT, tot hij in 1985 met pensioen ging.
    Hij bleef tot zijn laatste jaren in goede gezondheid en trad de voorbije zomer zelfs nog op op Antwerpen zingt. Amateurbeelden van dat concert kan u hier onderaan bekijken.
    De redactie van Clint biedt zijn medeleven aan aan de familie Davidse en vrienden en kennissen van de overleden Nonkel Bob. (AH/BP)
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #2840

    Standaard

    Nonkel Bob was niet van mijn tijd maar ik heb toch veel van hem gehoord. RIP


  16. #2841

    Standaard

    Ik ken hem ook niet maar aan zijn pretoogjes te zien wordt het een stuk vrolijker hierboven. R.i.p.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #2842

    Standaard

    RIP oude baas!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #2843

    Standaard

    RIP the one and only Nonkel Bob!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #2844

    Standaard

    Vorige week overleden, maar nog steeds vermeldenswaardig:
    Kathryn Grayson, Star of 1940s and '50s Musicals, Dies at 88

    Kathryn Grayson, star of 1940s and 50s musicals "Kiss Me Kate," "Show Boat" and "Anchors Aweigh," has died. She was 88.

    Grayson died Wednesday of natural causes in her Los Angeles home, her longtime companion and secretary Sally Sherman told the Associated Press.

    "She just went to sleep and didn't wake up," Sherman told the AP.

    Trained as an operatic soprano singer, Grayson was a staple of MGM's dream factory musicals from the early 1940s, mostly in supporting roles.

    It was with the hit "Anchors Aweigh," in which she co-starred with Frank Sinatra, that solidified her as a Golden Age movie star. She was later given leads in "Show Boat" (1951) and "Kiss Me Kate" (1953), often paired with Howard Keel and Mario Lanza.

    As the popularity of movie musicals waned, she appeared onstage, appearing in "Camelot" from 1962 to 1964, and progressing to several operas, including "La Boheme," "Madama Butterfly" and "La Traviata." Her return to opera singing was actually a fulfillment of her lifelong dream; she was a reluctant movie star,

    She made three movies with Keel, and later performed and toured with him on the nightclub and summer-stock circuit.

    A native of Winston-Salem, N.C., Grayson was discoveredby MGM talent scouts while singing on the radio, and was first cast in the "Andy Hardy" movies. When movie musicals fell out of favor in the early 1960s, she appeared on stage in several musicals, including "Camelot," and in operas including "La Boheme" and "Madame Butterfly."

    She also made several variety-show appearances on television and took occasional dramatic TV roles, most recently on three episodes of "Murder, She Wrote" from 1987-1989.

    Grayson is survived by her daughter, Patricia Kathryn, whom she had with actor-singer husband Johnnie Johnston, and several grandchildren and great-grandchildren.

    There will be no funeral service, Sherman told the AP.

    Zie http://www.thewrap.com/ind-column/ka...als-dies-14376

  20. #2845

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #2846

  22. #2847

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #2848

    Standaard

    Acteur en voormalig tieneridool Corey Haim is overleden aan vermoedelijk een overdosis drugs. Haim speelde in films als Lucas, Silver Bullet, The Lost Boys en License to Drive. Hij is 38 jaar geworden.

    http://www.cnn.com/2010/SHOWBIZ/Movi...ex.html?hpt=T2

  24. #2849

    Standaard

    Damn, da's jong. Ik vond hem erg goed in Lucas.

  25. #2850

    Standaard

    Inderdaad erg jong en erg onverwachts. De films die hij in de eighties maakte waren z'n beste, vooral Lost Boys.

    R.I.V.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 114 van 253 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116117118124164214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •