Pagina 127 van 252 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137177227 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.151 tot 3.175 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #3151

    Standaard

    Poeh heftig nieuws weer

    Ik hoorde dat ie al een hele tijd depressief was. Zou dat te maken hebben met zijn geflopte carrière in Amerika? Privé leek het allemaal in orde namelijk.


    Hero - Toen ik je zag

    http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY

    Dit, toch al prachtige, nummer krijgt nu nog meer impact.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #3152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Poeh heftig nieuws weer

    Ik hoorde dat ie al een hele tijd depressief was. Zou dat te maken hebben met zijn geflopte carrière in Amerika? Privé leek het allemaal in orde namelijk.


    Hero - Toen ik je zag

    http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY

    Dit, toch al prachtige, nummer krijgt nu nog meer impact.
    Deze werd vanmorgen bij het bekend worden van zijn overlijden direct al gedraaid op Q-music. Dat was toch wel even slikken.

  3. #3153

    Standaard

    Het laatste wapenfeit van Antonie Kamerling waar ik van hoorde was één of andere prequel van The Exorcist waar hij een rolletje in had. R.I.P. Antonie
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  4. #3154

    Standaard

    Zag hem van de zomer nog bij VI Oranje en toen zag hij er nog heel gelukkig uit.
    Dit verschrikkelijke nieuws komt dan ook als een totale verrassing voor mij.

    R.I.P. en veel sterkte aan familie en nabestaanden.
    The horror...the horror...

  5. #3155
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    R.i.P.

    Blijf het ergens ook altijd wel egoistisch vinden, zelfmoord plegen en een vrouw en twee kinderen achterlaten.
    Ik ben het echt helemaal met je eens.
    Je moet toch echt een steekje los hebben om zo te denken, hoe depri je ook bent. Hoe depri kan je zijn om twee jonge kinderen dit aan te doen.

    Misschien reageer ik te heftig, maar het zou mijn ergste nachtmerrie zijn om mijn kinderen vaderloos te laten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #3156

    Standaard

    Enige probleem is dat mensen in een diepe depressie op een totaal ander niveau denken. Niet zo rationeel als jij en ik nu.


  7. #3157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik ben het echt helemaal met je eens.
    Je moet toch echt een steekje los hebben om zo te denken, hoe depri je ook bent. Hoe depri kan je zijn om twee jonge kinderen dit aan te doen.

    Misschien reageer ik te heftig, maar het zou mijn ergste nachtmerrie zijn om mijn kinderen vaderloos te laten.
    Ja, maar jij denkt andersom. Hij denkt waarschijnlijk dat het voor iedereen het beste is dat hij er niet meer is. En alleen blijven leven voor je vrouw en kinderen is in zo'n situatie dan vaak niet genoeg. Uiteindelijk leef je toch voor jezelf.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #3158
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat snap ik, maar dan nog. Vader zijn is echt een hele impact op je leven en verantwoordelijkheidsgevoel. Dan moet je echt wel tegen schizofrenie aanzitten om dat uit het oog te verliezen. En als je dan steldt dat je uiteindelijk voor je zelf leeft, vind ik dat bekeken vanuit een egocentrisch beeld. Als je echt dit soort neigingen hebt dan is er geen vorm van logica.

    Maar bij zelfmoord plegen ontbreekt sowieso elke gradatie van normen, logica en grip op de werkelijkheid.

    Uiteraard heb ik makkelijk lullen, en waarschijnlijk weten we de helft niet.
    Ik heb ook ervaring in mijn omgeving met mensen die de werkelijkheid verliezen, en juist omdat wat voor hun in hun eigen wereld logisch is en voor mij bijv. niet, begrijp ik het zeker wel. Vooral als je in staat bent je kinderen wat aan te doen. (lees: vader vermoord kinderen in Diemen, een jaar of 10 terug)

    Maar dan ben je ook echt echt ver ver weg van de werkelijkheid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #3159

    Standaard

    die arme kids zijn nu rond de 5 en 8 (wat ik ervan begreep).. arme dingen, arme Isa die het uit moet gaan leggen dat pappie nietmeer terug komt... wat een klote dag.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  10. #3160

    Standaard

    r.i.p.
    Nooit gedacht dat hij zo depri was, ik vond hem altijd zo vrolijk en spontaan overkomen...

  11. #3161

    Standaard

    R.I.P. Antonie

    Sterkte aan Isa, Merlijn en Vlinder.

    Er zou gewerkt worden aan een opvolger van de film ''All Stars'', ditmaal ''Old Stars'' geheten.

    Ik ben benieuwd hoe ze dit heengaan erin gaan verwerken (want Antonie exceleerde mijn inziens ook in de film ''All Stars''

  12. #3162

    Standaard

    Schokkend nieuws. RIP.

  13. #3163

    Standaard

    Dat iemand twee kinderen en een vrouw achterlaat laat wel zien wat een depressie voor invloed heeft op een leven.
    Het is nauwlijks te bevatten.

    RIP, en sterkte voor de nabestaande.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #3164

  15. #3165

  16. #3166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat iemand twee kinderen en een vrouw achterlaat laat wel zien wat een depressie voor invloed heeft op een leven.
    Het is nauwlijks te bevatten.

    RIP, en sterkte voor de nabestaande.
    Zware depressies moet je nooit onderschatten. Gisteren werd nog weer eens duidelijk in P&W dat het aantal zelfmoorden per jaar o.a. voortkomend uit depressies hoger is dan bv het aantal doden in het verkeer (2 maal zoveel).

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord

    Uiteraard gaan mijn gedachten uit naar de nabestaanden.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  17. #3167

    Standaard

    R.i.V..........
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #3168

    Standaard

    Acteur Lex van Delden overleden op 63 jarige leeftijd.

    http://www.nu.nl/film/2351786/acteur...overleden.html
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  19. #3169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nu.nl
    Britse regisseur Roy Ward Baker overleden

    De Britse regisseur Roy Ward Baker is dinsdag op 93-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie vrijdag laten weten. Baker kreeg in 1958 grote bekendheid met de zwartwitfilm A night to remember, over de ondergang van het schip de Titanic.

    Baker begon zijn carrière voor de Tweede Wereldoorlog bij de Britse productiemaatschappij Gainsborough Pictures.

    Hij was assistent-regisseur van Alfred Hitchcock bij diens film The lady vanishes, die in 1938 uitkwam. In het begin van de jaren vijftig werkte Baker drie jaar in Hollywood, waar hij Marilyn Monroe regisseerde in de film Don't bother to knock (1952).

    In de jaren zestig en zeventig maakte Baker vooral horrorfilms. Hij regisseerde ook verscheidene afleveringen van tv-series als De Wrekers en The Saint.
    RIP, A night to remember vond ik erg goed (is ondertussen wel weer jaren geleden dat ik die voor het laatst gezien heb.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #3170

    Standaard

    Moge hij (Antonie Kamerling) in vreden rusten......

  21. #3171

    Standaard

    rip

    vallen wat regisseurs om zeg de afgelopen tijd...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #3172

  23. #3173

    Standaard

    godver daar gaat sinds dio weer een dijk van een stem...

  24. #3174

    Standaard

    Soulzanger Solomon Burke overleden

    Uitgegeven: 10 oktober 2010 08:58 Laatst gewijzigd: 10 oktober 2010 09:01
    AMSTERDAM - De Amerikaanse soulzanger Solomon Burke is op Schiphol overleden.


    Een woordvoerster van de luchthaven heeft dat gezegd. Burke kwam zondagmorgen per vliegtuig aan uit Los Angeles. Hij is zeventig jaar geworden.
    Burke zou op dinsdag 12 oktober een optreden geven in de Amsterdamse concertzaal Paradiso, samen met de Nederlandse band De Dijk.



    De zanger en de band brachten onlangs samen een cd uit, getiteld Hold on Tight, waarop Burke en De Dijk in het Engels vertaalde klassiekers van de Nederlandse popgroep vertolkten.
    rip
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  25. #3175

Pagina 127 van 252 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137177227 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •