Pagina 13 van 253 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 6318 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    RIP
    'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

    Uitgegeven: 4 september 2006 07:32
    Laatst gewijzigd: 4 september 2006 07:54

    SYDNEY - De wereldberoemde 'Crocodile Hunter' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust in het hart werd gestoken door een pijlstaartrog.

    Irwin werd wereldberoemd met zijn programma Crocodile Hunter, waar hij op eigentijdse en avontuurlijke wijze contact zocht met dieren. In 1992 werd het programma voor het eerst uitgezonden via Discovery-channel.


    Twee jaar geleden baarde hij opzien toen hij grote krokodillen voerde met zijn zoontje op zijn arm. Later dit jaar werd hem verweten dat hij de rust van pinguïns en walvissen in Antarctica verstoorde door bij het filmen te dichtbij te komen. Irwin laat zijn vrouw Terri, een dochter van 8 en een zoontje van 2 achter.
    Wow, vele malen is ie eronderuit gekomen, nu dus wel raak
    R.I.P

  2. #302

    Standaard



    RIP!

    Ben je je hele leven krokodillen aan het bespringen en dan wordt zo'n beest je einde;



    Alles staat natuurlijk ook gewoon op tape, zal wel niet te aanschouwen zijn op National Giographic.

  3. #303

    Standaard

    Zo dat is wel erg jammer
    Heb altijd wel genoten van zijn reportage's
    Ook nog eens op jonge leeftijd gestorven, en hij had net een kindje gekregen

    RIP we gaan je mooie docu's missen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk


    RIP!

    Ben je je hele leven krokodillen aan het bespringen en dan wordt zo'n beest je einde;



    Alles staat natuurlijk ook gewoon op tape, zal wel niet te aanschouwen zijn op National Giographic.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  4. #304

    Standaard

    Na Bob Ross, nu deze grote tv-held. :'(

  5. #305

  6. #306

    Standaard

    En dan door zo'n beest...

    R.I.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #307

    Standaard

    R.I.P...
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #308

    Standaard

    R.I.P. Steve...

    Heb altijd erg genoten van je programma, als mede dierenvriend, en ik zal je passie voor dieren wel gaan missen. Wat is Animal Planet nu zonder The Crocodile Hunter...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #309

    Standaard

    Krikey!

    Steve, you will be missed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #310

    Standaard

    R.I.P. , wel even schrikken toen ik dit las.
    Op de een of andere manier verwacht je dit niet, terwijl het toch voor de hand lag - hij zocht immers al die dieren altijd op.
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #311

    Standaard

    RIP ook ik heb net als waarschijnlijk velen anderen hier erg genoten van zijn enthousiasme tijdens zijn shows. Zonde....

    Één van zn quotes:

    If something ever happens to me, people are gonna be like 'we knew a croc would get him!'
    Not this time mate...

  12. #312

    Standaard

    Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië.
    (...)
    Een pijlstaartrog kan een diameter van ongeveer 2,5 meter bereiken. Het dier heeft staartstekels met een sterk gif. Pijlstaartroggen zijn niet agressief in hun gebruik van het gif. Volgens deskundigen steken zij alleen als zij zich in het nauw gebracht voelen.
    Bron: Volkskrant.nl
    Triest en pijnlijk dat de hele wereld al op de hoogte is en zijn vrouw blijkbaar nog van niks weet.
    Ik vond hem overigens wel erg roekeloos omgaan met zeer gevaarlijke en onvoorspelbare dieren.

  13. #313

    Standaard

    RIP Steve, altijd geweldig mooi hoe hij enthousiast kon worden over alles en nog wat in de natuur. Tip voor Steve fans is het programma van Snake hunter of iets dergelijks. Daar gaat een soort Steve opzoek naar giftige slangen en beleef je gedurende een uur zijn zoektocht. Erg indrukwekkend en hij is minstens zo enthousiast als Steve.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #314

    Standaard

    R.I.P. altijd met veel plezier gekeken naar zijn programma's.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #315

    Standaard

    Ik vond de man altijd heel erg irritant met zijn ADHD manier van praten en doen.
    Toch wens je niemand een dood als deze of wat voor dood dan ook toe, dus ook RIP.
    Eigenlijk heeft hij het nog lang uitgehouden als je ziet wat hij allemaal deed in zijn programma's.

  16. #316

    Standaard

    Hij ging juist erg respectvol om met de dieren, in tegenstelling tot anderen die ik vaak zie op TV. En zijn ADHD manier van doen komt gewoon puur door z'n enthousiasme...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #317

    Standaard

    R.I.P. Steve Irwin, te jong overleden, maar hij heeft tenminste wel geleefd zoals ie wou leven, en van zn passie zn beroep gemaakt.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  18. #318

    Standaard

    R.I.P heb ook vaak genoten van Steve


  19. #319

    Standaard

    Zo,hier schrik ik toch wel even van,ik keek altijd naar z,n programma,s.
    De man kon altijd zo entousiast vertellen en was als een kind zo blij tussen al die dieren.Voor z,n vrouw en 2 kinderen vind ik dit bijzonder erg.
    Ik heb nog een dvd hier van hem liggen die ik vanf nu maar extra ga koesteren.

    R.I.P. Steve Irwin
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Triest en pijnlijk dat de hele wereld al op de hoogte is en zijn vrouw blijkbaar nog van niks weet.
    Z,n vrouw maakt een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië las ik,dus dat lijkt me wel juist.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #321

    Standaard

    Best wel creepy eigenlijk, ik heb nog met zulke beesten gezwommen in Florida.
    Weet niet of het dezelfde soort was maar toch...

  22. #322

    Standaard

    Kom op, Irwin leefde al jaaaren op de reserve. Iedereen die zo dicht bij een croc in de buurt komt, opzettelijk en structureel, mag in zijn handjes knijpen dat ie het überhaupt nog kan navertellen. Bovendien liep hij al deze risico's willens en wetens ondanks zijn verantwoordelijkheid to. vrouw en kind'ren.

    Maar evengoed: RIP Steve.
    Uiteindelijk leggen ze allemaal het loodje: Diane Fossey, Grizzly Man, Steve...

    En Marcel: als jij echt met pijlstaartroggen hebt gezwommen dan mag je wel heel blij zijn dat je er nog bent. Maar waarschijnlijk zijn dat andere geweest.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #323

    Standaard

    Op Wikipedia stond dat hij een documantaire aan het filmen was genaamd
    Ocean's Deadliest,die titel is wel heel erg bewaarheid geworden.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    En Marcel: als jij echt met pijlstaartroggen hebt gezwommen dan mag je wel heel blij zijn dat je er nog bent. Maar waarschijnlijk zijn dat andere geweest.
    Ik heb het even opgezocht en ik heb gezwommen met die beesten in het park Discovery Cove in Orlando.
    Daar zwem je tussen 5 verschillende soorten roggen en wel de spotted eagle ray, cownose rays, bluntnose, Southern Stingray en Roughtail Ray.

    Niet allemaal even ongevaarlijk als je het opzoekt maar ik denk wel dat ze de stekels verwijderd hadden. Kan het me niet voorstellen dat ze in een land als Amerika zomaar mensen laten zwemmen anders.
    Er waren trouwens wat flinke joekels bij

  25. #325

    Standaard

    Voor het laaste nieuws over de gebeurtenissen met Steve kan je het beste hier kijken: http://www.news.com.au/story/0,23599,20349888-2,00.html
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 13 van 253 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •