Pagina 130 van 253 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.226 tot 3.250 van 6318 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #3226

    Standaard

    R.i.p.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #3227

    Standaard

    Rip
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3228

    Standaard

    Nel Veerkamp (82) overleden

    AMSTERDAM - Nel Veerkamp is dinsdagochtend overleden in haar woonplaats Amsterdam. De excentrieke realityster uit De Veerkampjes was al geruime tijd ziek.



    Ton, de man van Nel's dochter Hanny heeft het trieste nieuws bevestigd.

    Het ging al langere tijd niet goed met de gezondheid van Nel. Begin 2010 werd ze al opgenomen in het ziekenhuis vanwege benauwdheid. Na een maand trok ze bij haar dochter in en was de verwachting van de artsen dat ze niet meer zou herstellen. "Ze is hier begonnen en zal hier ook weer eindigen", vertelde Hanny toen.

    Geheel tegen alle verwachtingen in knapte Nel echter weer op, maar eind september ging het weer bergafwaarts met de gezondheid van de Amsterdamse. Ze werd opgenomen met een longontsteking en kwam half oktober ook nog ongelukkig ten val tijdens een nachtelijk toiletbezoek.

    15 oktober vierde Nel haar laatste verjaardag.

    Inmiddels heeft Man bijt hond, het programma dat De Veerkampjes bij het publiek introduceerde, een condoleanceregister geopend.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

    Ik vond het een prachtige vrouw, in de zin van hoe ze in het leven stond.

    Ik herinner me vooral haar optredens in de show van Robert Jensen.

  4. #3229

    Standaard

    Filmproducent Di Laurentiis overleden
    ROME - De Italiaanse filmproducent Dino Di Laurentiis is op 91-jarige leeftijd in Los Angeles overleden. Dat heeft het Italiaanse persbureau ANSA donderdag gemeld.



    Dino Di Laurentiis
    Dino Laurentiis heeft ongeveer 150 films geproduceerd, waaronder films van Federico Fellini en en Roberto Rossellini. Ook was hij medeverantwoordelijk voor films van onder anderen Sidney Lumet, Ingmar Bergman en Stephen King. Tot zijn bekendste producties behoren Riso Amaro (Bittere rijst) van regisseur Giuseppe De Santis (1948), La Strada van Fellini (1954) en Blue Velvet van David Lynch (1986).


    Toen zijn filmstudio Dinocitta' Studios in financiële problemen kwam, verkocht hij die aan de Italiaanse regering. Hij emigreerde in 1970 naar de Verenigde Staten, waar hij opnieuw een filmstudio oprichtte.

  5. #3230

    Standaard

    rip

    filmgrootheid.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #3231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    11-jarige musicalster Shannon Tavarez overleden

    De elfjarige Lion King-actrice Shannon Tavarez overleed maandag na een lange strijd tegen leukemie.



    De ster van de Broadway-musical overleed eind van de middag in een kinderziekenhuis in New York, meldt AP. De jonge Shannon, die te boek stond als een uitzonderlijk talent, overleed aan de gevolgen van acute myeloïde leukemie.

    Supersterren Rihanna en Alicia Keys sprongen eerder dit jaar nog in het bres voor het zieke kindsterretje. In een campagne zochten de zangeressen tevergeefs naar donoren voor Shannon.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

    Kijk Hier naar een fantastisch mooie performance van haar van het overbekende nummer ''Tomorrow''

    is zij het meisje links op deze foto?
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  7. #3232

  8. #3233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Filmproducent Di Laurentiis overleden
    ROME - De Italiaanse filmproducent Dino Di Laurentiis is op 91-jarige leeftijd in Los Angeles overleden. Dat heeft het Italiaanse persbureau ANSA donderdag gemeld.



    Dino Di Laurentiis
    Dino Laurentiis heeft ongeveer 150 films geproduceerd, waaronder films van Federico Fellini en en Roberto Rossellini. Ook was hij medeverantwoordelijk voor films van onder anderen Sidney Lumet, Ingmar Bergman en Stephen King. Tot zijn bekendste producties behoren Riso Amaro (Bittere rijst) van regisseur Giuseppe De Santis (1948), La Strada van Fellini (1954) en Blue Velvet van David Lynch (1986).


    Toen zijn filmstudio Dinocitta' Studios in financiële problemen kwam, verkocht hij die aan de Italiaanse regering. Hij emigreerde in 1970 naar de Verenigde Staten, waar hij opnieuw een filmstudio oprichtte.
    Een legendarische naam valt weg. Hij heeft een flink aantal echte klassiekers geproduceerd.

  9. #3234

    Standaard

    R.I.P. Dino. Veel van hem gezien door de jaren heen. Heel veel goede films tot meesterwerken aan toe.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  10. #3235

    Standaard

    Rip.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #3236

    Standaard

    Acteur Leslie Nielsen overleden

    LOS ANGELES - De Canadese acteur Leslie Nielsen, die vooral bekend is geworden door zijn rollen in komische films als The Naked Gun-reeks, is zondag aan de gevolgen van een longontsteking overleden. Dat heeft een woordvoerder van Nielsen laten weten.


    Nielsen werd vooral bekend door zijn lachfilms, zoals de serie The Naked Gun en Airplane. In totaal speelde hij in meer dan 50 films. Daarnaast deed hij ook veel tv-werk.
    Nielsen werd geboren in Canada. Hij verhuisde als beginnend acteur naar New York en werd later officieel Amerikaan. Leslie Nielsen was 84 jaar oud.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #3237

  13. #3238

    Standaard

    Een van de weinige acteurs die serieus komisch kon zijn, RIP.

  14. #3239

  15. #3240

  16. #3241

    Standaard

    Rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #3242

    Standaard

    RIP mister Frank Drebin. Een van de weinige acteurs met de gave al grappig te zijn bij de aanblik...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #3243

  19. #3244

    Standaard

    RIP Leslie Nielsen. You funny man...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #3245

    Standaard

    Frank: "What could have been the motive?"
    Ed: "Sex, Frank?"
    Frank: "Not right now, Ed."

    Zo veel komische klassiekers, wat een verlies R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #3246

    Standaard

    Rip
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #3247

    Standaard

    aw ik hoorde het vanochtend r.i.p.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  23. #3248

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #3249
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    There 's a problem in the cockpit..
    - What is it?
    Well, it's a small room in front of the plane where the pilots sit, but that not important right now..


    Surely you don't mean that.
    - I do mean that, and stop calling me shirley..

    R.I.P.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #3250

    Standaard

    Empire Strikes Back director was 87Irvin Kershner - the man who gave us some of the most indelible moments in cinema history with The Empire Strikes Back - has died. He was 87.
    Kersh, as he was fondly known, died at his home following a long illness.
    He was, of course, best known for directing The Empire Strikes Back, arguably the greatest chapter in the Star Wars saga (and which celebrates its thirtieth anniversary this year). But Kershner also made contributions to other franchises, directing RoboCop 2 and Sean Connery's last appearance as James Bond in the 'unofficial' 007 flick, Never Say Never Again.
    Having fought in World War II, Kershner began his career by teaching film at the University of Southern California, but quickly made the move behind the camera via a detour as a stills photographer and TV director, calling the shots on Stakeout On Dope Street in 1958.
    A decent career followed, in which he directed the likes of Sean Connery in A Fine Madness, Richard Harris in The Return Of A Man Called Horse, and Faye Dunaway in 1978's Eyes Of Laura Mars (based on John Carpenter's screenplay).
    It was this movie that persuaded George Lucas, looking for someone to take the reins on his Star Wars sequel, to approach Kershner to direct The Empire Strikes Back. The rest is movie history: Kershner's no-frills storytelling style, coupled with a strong script and an imaginative visual pallet, gave Empire a gravitas that marked it out as an instant classic.
    Kershner only directed twice more on film, with Never Say Never Again and Robocop 2, but he also made a habit of appearing in films, showing up in Martin Scorsese's The Last Temptation Of Christ and, of all places, Steven Seagal's On Deadly Ground.
    His last contribution to film was a cameo as Statistics Professor in the 2005 film, Berkeley - but Kershner's unmistakeable contribution to film history had already been made. For Yoda, for Vader telling Luke, "I am your father", for Cloud City, for Lando, for the battle of Hoth, for the asteroid field chase, for Boba Fett, for Lobot, for Wampas, for Tauntauns, for "I thought they smelt bad... on the outside!", for "I love you"/"I know", for Chewie screaming in pain as Han is frozen in carbonite, and for the Empire striking back, we'll never forget the legendary Irvin Kershner. Rest in peace, Kersh.
    Chris Hewitt

Pagina 130 van 253 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •