Pagina 135 van 253 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.351 tot 3.375 van 6319 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #3351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Geweldig artiest.
    Absoluut gelijk in, een van s'werelds allerbeste gitaristen mijn inziens.




    R.I.P. Gary

    Hier een mooie opname (redelijk recent) van Gary Moore tijdens Pinkpop Classic (10-08-2010), waar hij zijn parel ''Still got the Blues'' o.a ten gehore bracht : Klik_hier

    Gary, we zullen je missen, maar je muziek heeft eeuwig bestaansrecht.

  2. #3352

    Standaard

    R.i.p.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3353

    Standaard

    Hoe zeer Pinkpop Classic me vorig jaar ook tegenviel, ik ben blij dat ik deze gitaargigant 1 x live heb mogen zien.... RIP - Out in the Fields
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #3354

    Standaard

    Gary Moore..... R.I.P.

  5. #3355

    Standaard

    Actrice Peggy Rea overleden

    Peggy Rea, vooral bekend van haar rol in The Dukes of hazzard, is zaterdag op 89-jarige leeftijd overleden.



    De ervaren actrice is om het leven gekomen door hartfalen meldt The Hollywood Reporter. Peggy overleed in haar huis in Californië, en zal op 28 februari worden begraven in Santa Barbara.

    Peggy verwierf vooral bekendheid met haar rol als Lulu Hogg in de hitserie The Dukes of Hazzard. Verder was ook te zien in de series All in the Family, MacGyver en Grace Under Fire. Daarnaast acteerde Peggy ook in enkele films, waaronder Made in America en Devil in a Blue Dress.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  6. #3356

    Standaard

    Oud-korpschef Jelle Kuiper (66) overleden

    AMSTERDAM - In een ziekenhuis in Amsterdam is maandagmiddag Jelle Kuiper, voormalig hoofdcommissaris van de Amsterdamse politie, overleden. Kuiper overleed aan de gevolgen van een hartaanval. Hij lag al enkele dagen in het ziekenhuis.



    Dat heeft een politiewoordvoerder namens de korpsleiding van de politie Amsterdam-Amstelland maandag bekendgemaakt. Kuiper is 66 jaar geworden.

    Kuiper was in 1997 de opvolger van Eric Nordholt. Hij nam in oktober 2004 afscheid van de Amsterdamse politie. In zijn tijd namen de criminaliteitscijfers af en de gevoelens van veiligheid toe. „Ik ben blij dat ik Amsterdam een stukje veiliger heb kunnen maken”, zei Kuiper bij zijn afscheid.

    Een van de neteligste problemen waar hij als korpschef tegenaan liep was het extreme geweld in de Amsterdamse onderwereld. Sinds het voorjaar van 2000 werden diverse criminele kopstukken geliquideerd. Vaak bleven de zaken onopgehelderd.

    Van augustus 2006 tot en met oktober 2008 ging hij nog aan de slag als interim-korpschef in de politieregio Gelderland-Midden. Hij kwam naar Arnhem om schoon schip te maken bij het Gelderse politiekorps, nadat de ondernemingsraad daar het vertrouwen in de zittende korpsleiding had opgezegd. Het korps werd bovendien geplaagd door geruchten over intimidatie en vriendjespolitiek.

    De huidige hoofdcommissaris Bernard Welten komt volgens zijn woordvoerder dinsdag met een reactie op het overlijden van zijn voorganger.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  7. #3357

    Standaard

    Actrice Tessy Moerenhout overleden
    Tessy Moerenhout als Betty in De Collega's, naast Mandus De Vos, die in 1996 overleed op 60-jarige leeftijd.
    Actrice Tessy Moerenhout is overleden. Dat meldt de vrt-nieuwsdienst. De actrice, die vooral bekend raakte als typiste Betty Bossé in de tv-reeks 'De Collega's', overleed aan de gevolgen van borstkanker. Ze werd 59 jaar.

    Moerenhout genoot haar acteeropleiding aan het Koninklijk Conservatorium van Brussel. Naast haar rol in 'De Collega's' en de daaruit voortvloeiende film 'De collega's maken de brug' was ze ook onder meer in 'Het pleintje' en 'Ons geluk' te zien. Recenter speelde ze ook nog een rol in de politieserie 'Witse'.

    (Bron: hln.be)

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #3358

    Standaard

    Regisseur Gary Winick overleden



    Tijdens de Oscars gisteravond was er traditiegetrouw de in memoriam reel te zien, waarbij alle mensen uit de filmwereld die het afgelopen jaar overleden een laatste keer werden geëerd. De eerste kandidaat voor volgend jaar heeft zich helaas al snel aangediend. Regisseur en producent Gary Winick is namelijk op 49-jarige leeftijd overleden, zo meldt Cinetic vandaag.

    De meeste filmkijkers zullen Winick vooral kennen vanwege zijn regie van films als 13 Going on 30, Bride Wars en Letters to Juliet, de romantische komedie met Amanda Seyfried die vorig jaar nog in de bioscopen draaide. Winick regisseerde ook de verfilming van het populaire kinderboek Charlotte's Web, met Julia Roberts en Dakota Fanning.

    Voordat hij bekend werd als regisseur van dergelijke grote studiofilms, was Winick een belangrijke figuur in de Amerikaanse onafhankelijke cinema, waarbij hij films regisseerde als Tic Code en Tadpole. Er is verder nog weinig bekend over de reden van het overlijden van Gary Winick.

    Bron : Filmtotaal.nl

    R.I.P.

  9. #3359

    Standaard

    Jong hoor. RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #3360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Actrice Tessy Moerenhout overleden
    Tessy Moerenhout als Betty in De Collega's, naast Mandus De Vos, die in 1996 overleed op 60-jarige leeftijd.
    Actrice Tessy Moerenhout is overleden. Dat meldt de vrt-nieuwsdienst. De actrice, die vooral bekend raakte als typiste Betty Bossé in de tv-reeks 'De Collega's', overleed aan de gevolgen van borstkanker. Ze werd 59 jaar.

    Moerenhout genoot haar acteeropleiding aan het Koninklijk Conservatorium van Brussel. Naast haar rol in 'De Collega's' en de daaruit voortvloeiende film 'De collega's maken de brug' was ze ook onder meer in 'Het pleintje' en 'Ons geluk' te zien. Recenter speelde ze ook nog een rol in de politieserie 'Witse'.

    (Bron: hln.be)

    R.I.P.

    Zo'n zonde, ge krijgt het er koud van. Het is prima te behandelen, als ze er maar vroeg genoeg bij zijn.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #3361

    Standaard

    Actrice Jane Russell (89) overleden



    De Amerikaanse actrice Jane Russell is maandag op 89-jarige leeftijd overleden. Russell overleed omringd door familie thuis in het Californische Santa Maria, berichtten nabestaanden.
    Ze gold als een van de eerste prominente seksymbolen die via de film bekend werden. Ze speelde voor het eerst in de western The Outlaw (1941/1943), waarin haar decolleté een centrale plaats vervult. Zo zeer zelfs dat de film bijna drie jaar lang door de filmkeuring werd tegengehouden. Ook de filmposters waren omstreden, wat haar lang voor de première al beroemd maakte. Het kwam daarbij zelfs tot een rechtszaak. Een magistraat betoogde dat Russells ,,borsten de film overschaduwden, zoals een onweersbui een landschap, ze zijn overal''.
    Russell maakte ook naam dankzij haar rol in in Gentlemen Prefer Blondes (1953), een rol naast die van Marilyn Monroe (1926-1962). Eind jaren veertig heeft Russell ook geprobeerd als zangeres naam te maken en zong in 1950 onder meer Kisses and Tears met Frank Sinatra.
    Ze was in een boek over haar leven niet onder de indruk van haar loopbaan als actrice in Hollywoodfilms, met uitzondering van komische producties. ,,Behalve in comedy, heb ik niets gepresteerd op de acteerafdeling''. Ze was naar eigen zeggen niet gelukkig met de meeste films waar ze in speelde. Ze acteerde voornamelijk in de jaren veertig en vijftig.
    Russell was als belijdend christen wel gelukkig met haar liefdadigheidswerk, vooral ten behoeve van kinderen. Ze zong ook gospelmuziek en stichtte in haar glorietijd als actrice de Hollywood Christian Group, een Bijbelkring voor mensen uit de filmindustrie. Als gevolg van een een abortus op haar achttiende kon ze zelf geen kinderen krijgen. Ze adopteerde er drie met haar eerste echtgenoot Bob Waterfield. Ze is drie keer getrouwd geweest.

    Bron: Volkskrant.nl

  12. #3362

    Standaard

    Tessy Moerenhout = Jane Russell???

    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  13. #3363

    Standaard

    Moeder Willeke Alberti overleden

    Ria Alberti (89), de moeder van zangeres Willeke Alberti is zondagmiddag na een kort ziekbed overleden.



    Ria lag al enkele weken in het Amsterdamse Slotervaart Ziekenhuis door een bloedvergiftiging. Vorige week werd ze ook getroffen door een insult, dat ze niet meer te boven is gekomen.

    "Ze heeft alles en iedereen die haar dierbaar was nog kunnen zien", zo laat een geëmotioneerde Willeke weten. "Daarna is ze heel vredig en mooi heengegaan."

    De zangeres is dankbaar dat haar moeder de laatste weken van haar leven uitstekend is verzorgd. "Het personeel van het ziekenhuis is werkelijk fantastisch voor haar geweest."

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  14. #3364

    Standaard

    Rapper Nate Dogg (41) overleden

    Rapper Nate Dogg is op 41-jarige leeftijd overleden.



    Dat heeft zijn familie dinsdagavond laten weten.

    Waaraan de West Coast-rapper, echte naam Nathaniel Hale, precies is overleden is niet bekend gemaakt, meldt PerezHilton.com. Wel is bekend dat hij is 2007 en 2008 werd getroffen door een beroerte.

    Nate Dogg scoorde in 1994 samen met Warren G een hit met Regulate .

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  15. #3365

    Standaard

    R.I.P. Nate, no more G-Funk

  16. #3366

    Standaard

    R.I.P. Nate Dogg
    A legend gone but never forgotten...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3367

    Standaard

    veels te jong r.i.p.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #3368

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #3369

    Standaard

    Butler Alfred uit batmanfilms overleden
    De Britse acteur Michael Gough is donderdag op 94-jarige leeftijd overleden. Dat meldden diverse britse media op hun website.

    Gough werd vooral bekend als de erudiete butler Alfred in de vier succesvolle films over superheld Batman die in de jaren tachtig en negentig werden gemaakt.

    De filmcarrière van Gough duurde meer dan zestig jaar en telt bijna tweehonderd titels. Behalve door zijn rol als butler Alfred verwierf de acteur ook bekendheid met de horrorfilms in de jaren zestig waar hij in speelde, zoals Dracula, The Phantom of the Opera en Horrors of the Black Museum.

    De laatste jaren werkte gough nog vaak samen met regisseur Tim Burton, die de eerste twee Batman-films maakte.

    Zo was de overleden acteur nog te zien in Sleepy Hollow en leende hij zijn stem aan personages in the Corpse Bride en vorig jaar nog Alice in Wonderland.
    rip
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #3370

  21. #3371
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie leeftijd zeg
    RIP
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #3372

    Standaard

    RIP Michael Gough
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #3373

    Standaard

    Shadows-gitarist Jet Harris overleden

    De Britse basgitarist Jet Harris, een van oprichters van de band The Shadows, is vrijdag op 71-jarige leeftijd aan kanker overleden. Dat heeft de BBC gemeld. Harris heette eigenlijk Terence en had de naam Jet te danken aan zijn atletische prestaties op school.



    The Shadows was de begeleidingsband van zanger Cliff Richard. Harris werd in 1958 aan Richard voorgesteld en zou volgens zijn website de naam The Shadows hebben bedacht.

    De groep had zonder Richard hits met instrumentale nummers als Apache en Guitar Tango. Het laatste nummer van de groep waaraan Harris meewerkte, was Wonderful Land in 1962, dat de top van de Britse hitlijsten haalde.

    Na zijn vertrek bij The Shadows scoorde Harris in 1963 met een ander oud-bandlid, Tony Meehan, nog een hit met Diamonds. Na zijn muzikale carrière was hij als fotograaf actief.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  24. #3374

    Standaard

    RIP Michael Gough (zeer mooie leeftijd) en Nate Dogg.
    En Jet Harris natuurlijk ook al is dit ver voor mijn tijd.

  25. #3375

    Standaard

    Voetballer/acteur Hans Boskamp overleden



    DORDRECHT - Acteur/zanger/voetballer Hans Boskamp is gisteren in een ziekenhuis in zijn woonplaats Dordrecht overleden. Hij is 78 jaar geworden. Dat meldde zijn familie.

    Hans Boskamp werd het eerst bekend als voetballer. Hij kwam vier maal uit voor het Nederlands elftal. Na een studie rechten en bankwerkzaamheden ging hij op zijn 28ste acteren.

    Als musical- en toneelacteur was hij te zien in Potasch en Perlemoer en, in 1994, My Fair Lady (in de rol van Alfred Doolittle). Zo acteerde in tv-series als Oppassen!!!, Sil de Strandjutter, Ja zuster, nee zuster en Floris (in de rol van Lange Pier). Hij speelde ook in de succesfilm Turks Fruit.

    Drie jaar geleden liep Hans de streptokokkenbacterie op. Hij bleek uitgedroogd en zijn nieren functioneerden niet goed meer, vertelde zijn vrouw Tine.

    Gisteren overleed hij aan de gevolgen van een herseninfarct.

    Bron : Telegraaf.nl

    & van de Ajax website :



    22 maart 2011

    Hans Boskamp is dinsdag aan de gevolgen van de herseninfarct op 78-jarige leeftijd overleden. De oud-speler van Ajax, ook bekend als acteur en zanger, speelde in de jaren ’50 in het eerste elftal van Ajax. De viervoudig international was in oktober 2010 een van de gasten tijdens de eerste Ajax-reünie. Ajax wenst de nabestaanden veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

    Boskamp herstelde in 2008 nog op wonderbaarlijke wijze van een ernstige ziekte. Een jaar later zocht Ajax TV hem op. De geboren Rotterdammer keek toen terug op de tijd dat hij als voetballer actief was. ,,Als we in die tijd hadden verdiend wat nu in het wordt verdiend, dan was ik wel voetballer gebleven”, sprak hij in 2009.

    Na zijn voetballoopbaan startte een Boskamp een ‘tweede loopbaan’ als acteur. Hij werkte onder andere mee aan films en televisieseries als Oppassen!!!, Sil de Strandjutter, Turks Fruit en Floris.

    Theo de Groot (78) speelde in de jaren ’50 zo’n dertig wedstrijden in Ajax 1 samen met Boskamp. Zijn voormalig ploeggenoot en goede vriend omschrijft Boskamp als een artiest en pionier. ,,Hans was de eerste linksback in Nederland die met de bal aan de voet de middenlijn overkwam. Dat deed je niet in die tijd, want daar liep de linksbuiten. Het hele stadion riep dan ‘Anoul!’, de bekende Franse linksback die ook altijd opkwam. Prachtig was dat. Net als in zijn latere loopbaan als acteur was hij als speler eigenlijk ook al een soort artiest.”


    Hans Boskamp temidden van André Kraan (links) en Adri Blekkenhorst (rechts).

    De Groot trok bijna zijn hele leven met Boskamp op. ,,Toen we 14 jaar waren speelden we al samen in de jeugd en daarna waren een periode ploeggenoten in Ajax 1. Maar ook na onze actieve carrières zijn we bevriend gebleven. Ik ken zijn hele familie ook goed. Het contact is daardoor altijd heel intensief geweest. Zowel privé als tijdens de bijeenkomsten van oud-spelers met Lucky Ajax.”

    De voormalig voorzitter van Lucky Ajax zal zich Boskamp ook om zijn humor blijven herinneren. ,,Hij was een echte moppentapper. Met Hans erbij werd er altijd gelachen. Zeker in ook in de bus naar uitwedstrijden. Rinus Michels (zie foto onder) kwam naar buiten toe dan wel over als een beetje stugge en gereserveerde man, maar met Hans erbij kwam hij wel los. Dan werden er altijd veel grappen gemaakt.”

    De Groot, die na zijn voetballoopbaan straaljager piloot werd, zal zijn goede vriend uiteraard gaan missen. Ook bij de bijeenkomsten van Lucky Ajax, waar hij altijd bij hem aan tafel zat. ,,Maar zijn vrouw Tine houden we erbij. Bij Lucky Ajax zie je in de loop der jaren veel oud-spelers wegvallen, maar hun vrouwen blijven dan altijd wel naar de bijeenkomsten komen. Die band is heel hecht.”

    Ajax TV staat stil bij het overlijden van Hans Boskamp. Bekijk het interview via onderstaande link

    Tekst: Ajax.nl
    Foto’s: Ajax.nl/Louis van de Vuurst en archief

    In memoriam: Hans Boskamp


    Hans Boskamp (bovenste rij, rechts) in het seizoen 1953-1954.

    R.I.P.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem eigenlijk vooral ken van Oppassen, waar hij de rol van Jopie speelde, de kameraad van Harry Stevens.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-03-2011 om 16:16

Pagina 135 van 253 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •