Pagina 140 van 253 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.476 tot 3.500 van 6318 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #3476

    Standaard

    poeh....ff schrikken hoor.....

    ma 20 jun 2011, 16:30
    Jackass-ster Ryan Dunn overleden

    van onze redactie
    AMSTERDAM - Ryan Dunn (34) , één van de sterren van Jackass, is maandagochtend om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.



    Foto: Brunopress


    De moeder van zijn vriend Bam Margera heeft het slechte nieuws bevestigd aan TMZ.com.
    Het ongeluk gebeurde om 3 uur 's nachts in de plaats West Goshen Township, Pennsylvania. Ryan en een andere, nog onbekende persoon, zijn beiden om het leven gekomen. Het is nog niet bekend wie achter het stuur zat.
    Het voertuig vatte na het ongeval vlam. Uren later zijn de restanten van de auto door een sleepwagen weggehaald. Op Twitter circuleert inmiddels een foto met de vermoedelijke restanten van de auto.
    Uren voor het ongeluk postte Ryan nog een foto van zichzelf en twee vrienden met, wat lijkt op, glazen alcohol in hun handen op Twitter. Het is echter niet bekend of de bestuurder van de auto daadwerkelijk had gedronken toen het ongeluk plaatsvond.

  2. #3477

    Standaard

    Ik schrik me ook net kapot :s

    Zonde, hij was veruit mijn favoriet van de bende, hij kon nog een béétje "normaal" doen.

    R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #3478

    Standaard

    Ik hoor het ook net en vind dit echt heel erg. Ben een groot Jackass liefhebber en Dunn was samen met Steve-O mijn grote favoriet.

    Zo jong gestorven, klotezooi.

  4. #3479

    Standaard

    heel raar, ook mijn favoriet, deed niet zo overdreven nep voor de camera

  5. #3480

    Standaard

    ongelovelijk, na alle stomme stunts word een boom fataal RIP
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  6. #3481

    Standaard

    RIP Ryan Dunn, diep geschokt...
    Na alle gekheid.....een boom

  7. #3482

    Standaard

    oei! RIP
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #3483

  9. #3484

    Standaard

    Las net wel dat hij degene was die achter het stuur zat en inderdaad een paar uur voor het ongeluk behoorlijk dronken op een foto te zien was.

  10. #3485

    Standaard

    RIP Ryan Dunn

    Klotenieuws zeg
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #3486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Las net wel dat hij degene was die achter het stuur zat en inderdaad een paar uur voor het ongeluk behoorlijk dronken op een foto te zien was.
    onzin, dat kun je echt niet aan die foto aflezen

  12. #3487

    Standaard

    Jackass Bam Margera woest

    AMSTERDAM - Jackass-ster Bam Margera is woedend op de Amerikaanse filmcriticus Roger Ebert. Roger uitte namelijk zware kritiek op de overleden Ryan Dunn.



    Roger liet op Twitter doorschemeren dat het Ryan Dunn erg dom is geweest om met een glaasje op te rijden. Deze tweet schoot Bam duidelijk in het verkeerde keelgat.

    "Ik heb zojuist mijn beste vriend verloren. Ik heb de hele dag hysterisch gehuild en stuk str*nt Roger Ebert heeft het lef om dat te schrijven!", laat een boze Bam weten in een tweet.

    "Iets over een dronken Jackass, f*ck you! Miljoenen mensen hebben nu verdriet, dus houd je f*cking mond!"

    Bam's vriend en Jackass-collega Ryan kwam maandag om het leven bij een ernstig ongeluk. Wat precies de oorzaak is geweest van de crash is nog niet duidelijk. Wel is bekend dat Ryan uren voor het ongeval in de bar alcohol had gedronken met vrienden. Ook heeft de politie laten weten dat hij de bestuurder was van de Porsche en te hard reed.

    De autopsie op het lichaam van Ryan is momenteel in volle gang.

    Bron : Telegraaf.nl

  13. #3488

    Standaard

    Ik lees en hoor net dat er een gerucht op internet rondgaat over de dood van Ryan Dunn, dat dit een zieke grap was, en dat hij niet dood zou zijn.

    Is wel een erg zieke grap vind ik zelf.

    Anyway, dit is afkomstig van MTV.com :


    BREAKING NEWS RYAN DUNN IS NOT DEAD!!! READ THIS!!


    Harley Colbert created this thread 3 hours ago
    RYAN DUNN IS NOT . THE JACKASS STAR RYAN DUNN DIDNT DIE HE SAID AND QUOTED "IM NOT SORRY FOR EVERYONE WHO THINKS IM DEAD. I ACTUALLY THOUGHT IT WAS PRETTY FUNNY.
    BAM'S MOTHER PLAYED A BIG PART IN THIS GIG. SHE CALLED ALL THE NEWS STATIONS THAT RYAN DUNN DIED.
    THIS WAS ALL A GIG FOR THE NEXT JACKASS COMING OUT. JACKASS 4



    Wat ik ervan moet denken weet ik niet, maar weet wel dat de mensen zieke acties kunnen voortbrengen.

    Hier een item erover uit de show van Patrick Kicken.

  14. #3489

    Standaard

    Daar geloof ik echt geen zak van, dat zou wel een hele zieke grap zijn, zelfs voor Jackass......en Jackass 4? Als je weet hoe lang het duurde voor er eindelijk een jackass 3 kwam.....lijkt mij heel onwaarschijnlijk allemaal....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #3490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Daar geloof ik echt geen zak van, dat zou wel een hele zieke grap zijn, zelfs voor Jackass......en Jackass 4? Als je weet hoe lang het duurde voor er eindelijk een jackass 3 kwam.....lijkt mij heel onwaarschijnlijk allemaal....
    Aantal jaren geleden waren er ook geruchten dat Wee Man overleden zou zijn, en dat bleek ook niet waar te zijn.

    Zijn gewoon zieke geesten die dit verzinnen

  16. #3491

    Standaard

    Volgens mij heeft de politie ook het 1 en ander bevestigd, lijkt me niet dat die aan zo'n 'grap' meewerken....

  17. #3492

    Standaard



    Het blijft de gemoederen bezighouden want :

    Er is inderdaad twijfel over de dood.

    Ryan speelt namelijk in een nieuwe nog uit te komen film namelijk

    http://livingwillmovie.com/

    Hierin hoor je hem in het begin al zeggen; "Being dead is the best thing that's ever happened to me!''

    Wel heel toevallig allemaal vind ik.

    En wat denken we hiervan :



    Waar of niet waar, blijft ziek gestoord om te spotten met de dood
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-06-2011 om 13:28

  18. #3493

    Standaard

    ...
    Laatst aangepast door jeanreno : 21-06-2011 om 17:45
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  19. #3494

    Standaard

    Dat bericht is een hoax man. Dunn is wel degelijk gestorven.

  20. #3495

    Standaard

    zeker weten een hoax, anders krijg je dit niet :


    http://www.tmz.com/2011/06/21/bam-ma...-pennsylvania/


    Zoals in de omschrijving op de site echt hartverscheurend, zoiets fake je niet...kreeg er tranen van in m'n ogen...
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #3496

    Standaard

    Toch raar dat Hier helemaal niks word vermeld over de dood van Ryan Dunn

  22. #3497

    Standaard

    ...en hoe Bam daar ook een verslaggever te woord gaat staan...dat zou het laatste zijn wat ik zou gaan doen

  23. #3498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Toch raar dat Hier helemaal niks word vermeld over de dood van Ryan Dunn
    Dus het feit dat er een film uit 2010 is en een aantoonbaar nep-bericht (waarin foxnews als bron wordt aangehaald terwijl een soortgelijk bericht nooit op foxnieuws heeft gestaan) is voor jou betrouwbaarder dan allerlei officiële persberichten en een officieel politiebericht? Dat z'n eigen internetpagina niet is aangepast heeft overigens misschien wel meer te maken met het feit dat diegenen die die pagina beheren misschien op het moment even iets anders aan hun hoofd hebben. Niet iedereen spuit meteen alles op internet.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #3499
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou juist wel lijkt me, meestal worden er direct allerlei sites voor steunbetuigingen opgezet. Bij een overlijden moet er toch al een heleboel geregeld worden. Juist van die dingen waar je niet op zit te wachten. Zou zomaar kunnen zijn dat die site geen prioriteit heeft, of al geheel niet ondersteund werd. Maar een beetje vreemd is het allemaal wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #3500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    zeker weten een hoax, anders krijg je dit niet :


    http://www.tmz.com/2011/06/21/bam-ma...-pennsylvania/


    Zoals in de omschrijving op de site echt hartverscheurend, zoiets fake je niet...kreeg er tranen van in m'n ogen...
    Same here. De vriendschap van die twee spatte ook altijd van het scherm af bij de series en films.

Pagina 140 van 253 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •