Pagina 146 van 253 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.626 tot 3.650 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #3626

    Standaard

    Acteur Michael Showers verdronken

    van onze redactie AMSTERDAM - Michael Showers, de acteur die woensdag dood werd gevonden in de Mississippi, is overleden door verdrinking.






    Dit blijkt uit de autopsie die is verricht op het lichaam van Michael. Momenteel wordt het lichaam nog onderzocht op sporen van drugs en alcohol, zo meldt E!Online. Verdere details over de mysterieuze verdwijning van de I love you Phillip Morris-acteur zijn nog niet bekend gemaakt.
    Het levenloze lichaam van Michael werd woensdag gevonden in een rivier in New Orleans.Twee dagen daarvoor werd hij door zijn vriendin als vermist opgegeven nadat hij niet thuis was gekomen na een avondje stappen.

  2. #3627

    Standaard

    Oscarwinnaar Cliff Robertson overleden



    De Amerikaanse acteur Cliff Robertson is zaterdag overleden. Dat meldden Amerikaanse media. Robertson (88) speelde vanaf de jaren 50 in tientallen films en series. Voor zijn rol als verstandelijk gehandicapte man in de film Charly ontving hij in 1968 de Oscar voor de beste acteur.

    Onder het jonge publiek is Robertson vooral bekend als Ben Parker, de oom van Spider-Man Peter Parker. Robertson stierf een natuurlijke dood in New York.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.V.

  3. #3628

    Standaard

    Spartacus-acteur Andy Whitfield (39) overleden


    Andy Whitfield in de tv-serie Spartacus.

    De acteur Andy Whitfield, die de titelrol vertolkte in de succesvolle tv-serie 'Spartacus: Blood and Sand', is gisteren overleden. Hij leed al geruime tijd aan kanker. Whitfield is 39 jaar geworden.



    Anderhalf jaar geleden werd bij Whitfield non-Hodgkinlymfoom gesignaleerd, een zeldzame vorm van lymfklierkanker. Dat gebeurde juist toen hij zou beginnen aan de opnamen voor het tweede seizoen van de televisieserie.

    In plaats daarvan plande de producent in allerijl een zogeheten prequel, 'Spartacus: Gods of the Arena', zes afleveringen met het verhaal dat voorafging aan de eigenlijke serie. Whitfield was daarin alleen als voice-over te horen.

    Instanthit

    De veelgeprezen dertien delen van de eerste reeks vormden twee jaar geleden een instanthit voor het Amerikaanse kabelnetwerk Starz. Ze onderscheidden zich door het expliciete karakter van gewelddadigheden en seksualiteit.

    Whitfield stierf gisteren vredig in zijn woonplaats Sydney, aldus zijn echtgenote in een verklaring. De acteur kwam oorspronkelijk uit Wales, maar verhuisde in 1999 naar Australië.

    Bron : AD.nl

    R.I.V.

  4. #3629

    Standaard

    Rip
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #3630

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #3631

    Standaard

    Niet te geloven. Net de serie bekeken en dan dit....r.i.p
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #3632

    Standaard

    De laatste ijshockeyer van het Russische team van de vliegramp is nu ook overleden....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #3633

    Standaard

    Bah, het is toch te hopen dat men binnen afzienbare tijd eens met een werkend middel komt tegen kanker. Misschien wishful thinking, maar dit soort gevallen blijven schrijnend.

  9. #3634

    Standaard

    R.I.P. Wat een vreselijke ziekte is dat toch ook...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #3635

    Standaard

    R.I.P Andy
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  11. #3636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Bah, het is toch te hopen dat men binnen afzienbare tijd eens met een werkend middel komt tegen kanker. Misschien wishful thinking, maar dit soort gevallen blijven schrijnend.
    Er is al heel veel wat wel werkt Jordy.
    Ik heb Hodgekin gehad. En ben met een speciale op maat behandeling, i.p.v. gebombardeerd te worden met chemo, genezen.

    Ze kunnen steeds meer en meer. Maar vaak is het afhankelijk in hoeverre het al is gevorderd/ verspreid.

  12. #3637
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Er is al heel veel wat wel werkt Jordy.
    Ik heb Hodgekin gehad. En ben met een speciale op maat behandeling, i.p.v. gebombardeerd te worden met chemo, genezen.

    Ze kunnen steeds meer en meer. Maar vaak is het afhankelijk in hoeverre het al is gevorderd/ verspreid.
    Heel mooi om ook zo'n bericht te horen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #3638

    Standaard

    Zeer erg dat Andy Whitfield de strijd tegen kanker verloren heeft. Op zulke momenten leer je alles een beetje relativeren!

  14. #3639

    Standaard

    Seinfeld-actrice Frances Bay overleden

    De Canadese actrice Frances Bay is donderdag op 92-jarige leeftijd overleden



    Dat heeft haar familie bevestigd aan de krant Los Angeles Times. Francesleed aan verschillende infecties. De actrice moest in 2002 haar rechter been laten amputeren na een ernstig auto-ongeluk. Maar zelfs na dit ongeval was ze nog regelmatig te zien in de serie The Middle.

    Frances speelde in totaal in meer dan vijftig films en honderd series.Frances speelde onder andere in Seinfeld en de film Happy Gilmore waar ze schitterde naast Adam Sandler. Ook speelde Frances gastrollen in de hitseries Charmed en Grey's Anatomy.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.V.

  15. #3640

    Standaard

    Harry Muskee overleden (70)

    Zojuist werd gezegd in het begin van het RTL programma ''Voetbal International'' dat in zijn woonplaats in Drenthe Blueslegende Harry Muskee is overleden op 70 jarige leeftijd.



    Harry Muskee was de frontman van Cuby & The Blizzards.

    Bron : Voetbal International

    R.I.V.

  16. #3641

    Standaard

    R.I.P.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3642

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #3643

  19. #3644

    Standaard

    R.i.p.

    Kom zelf uit een klein dorp vlak bij Grollo, was natuurlijk in heel het land een bekende maar zeker in die regio.

  20. #3645

    Standaard

    Britse komedieproducent David Croft overleden

    David Croft, de Britse bedenker van komedieseries als Dad's Army en Are You Being Served?, is dinsdag overleden. Dat maakte zijn agent Tim Hancock bekend. Croft was 89 jaar.



    Het acteervak zat Croft als zoon van acteurs in het bloed. Tijdens de Tweede Wereldoorlog diende hij in het leger, maar daarna koos hij voor een carrière in de showbusiness. Uiteindelijk werd hij producent, regisseur en scenarist voor televisieprogramma's.

    Sommige van de series die hij bedacht hadden een militair thema, zoals Dad's Army, een van zijn bekendste bedenksels dat in Nederland werd uitgezonden onder de titel Daar Komen de Schutters.

    In de jaren zeventig en tachtig schreef Croft mee aan afleveringen van de serie 'Allo 'Allo, die zich in het door de nazi's bezette Frankrijk afspeelde, terwijl hij een van de bedenkers was van de zeer populaire, in een warenhuis gesitueerde komedie Are You Being Served? (Wordt U Al Geholpen?).

    Bron : Nieuws.nl

    R.I.V.

  21. #3646

    Standaard

    RIP, geweldige series.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #3647

    Standaard

    Aangezien DVD Watcher blijkbaar een dagje vrij heeft:

    Schrijfster Hella Haasse overleden

    R.i.P.

  23. #3648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Aangezien DVD Watcher blijkbaar een dagje vrij heeft:

    Schrijfster Hella Haasse overleden

    R.i.P.
    Beste Marcel,

    Ik had geen dagje vrij , heb gewoon gewerkt, maar voor ik ging werken (toen ik vanmorgen online de kranten las, zag ik dit nieuws niet, en toen ik thuis kwam hoorde ik het, en wilde ik het plaatsen maar je was me voor ).

    Maar goed, desalniettemin R.I.V.

    Greetz, Raymond
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-09-2011 om 20:33

  24. #3649

    Standaard

    Hella Haasse? ken ik niet
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  25. #3650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Hella Haasse? ken ik niet
    Hella_Haasse

Pagina 146 van 253 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •