Pagina 169 van 253 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.201 tot 4.225 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4201

  2. #4202

    Standaard

    'Enter the Dragon'-acteur Jim Kelly overleden



    Jim Kelly
    , de vechtkunstenaar die bekend werd om zijn rol in deBruce Lee-film
    Enter the Dragon , is zaterdag aan de gevolgen van kanker overleden. Dit heeft zijn ex-vrouw Marilyn Dishman bekendgemaakt.

    "Yesterday, June 29, 2013, James Milton Kelly, better known as Jim Kelly, the Karate expert, actor, my first husband and Sabrena Kelly-Lewis's biological father died," schreef Dishman op Facebook over het overlijden van Kelly. "Sabrena needs all of your good thoughts and prayers. This is a difficult situation to process. Even I am having trouble processing it. Like his mother, there will be no service!"

    Kelly was in de jaren zeventig in veel verschillende vechtfilms te zien, zoals Black Belt Jones Three the Hard Way en Black Samurai. Hij stopte met acteren om een carrière als professioneel tennisser na te jagen.

    Desondanks zei hij in 2010 nog nooit helemaal gestopt te zijn met acteren. ”It's just that after a certain point, I didn't get the type of projects that I wanted to do. I still get at least three scripts per year, but most of them don't put forth a positive image. There's nothing I really want to do, so I don't do it. If it happens, it happens, but if not, I'm happy with what I've accomplished.”

    Jim Kelly is overleden op 67-jarige leeftijd.

    Bron : Filmtotaal.nl

  3. #4203

    Standaard

    Maarten van Roozendaal (51) overleden

    Zanger, liedschrijver en theatermaker Maarten van Roozendaal is vandaag op 51-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Begin dit jaar werd al bekend dat Van Roozendaal ongeneeslijk ziek was.
    Dat meldt het Theaterjournaal in een persbericht.

    Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/2013/07/01/...-51-overleden/

  4. #4204

    Standaard Glee acteur Corey Monteith overleden

    UPDATE Acteur Cory Monteith, bekend van de tv-serie Glee, is dood aangetroffen in een hotel in het Canadese Vancouver. Dat heeft de politie zaterdagavond laat (plaatselijke tijd) bevestigd.


    De 31-jarige Monteith kampte met verslavingsproblemen. Verschillende media melden dat hij zou zijn overleden aan een overdosis. De acteur is eerder dit jaar opgenomen geweest in een ontwenningskliniek. Het is niet bekend waaraan hij verslaafd was.


    Hij verbleef in Vancouver in het Fairmount Pacific Rim-hotel. Cory checkte in op 6 juli en was niet samen met zijn vriendin en Glee-collega Lea Michele. De politie is in het bezit van beelden waarop te zien is dat hij 's ochtends vroeg aankomt bij zijn hotelkamer.


    De serie Glee wordt in Nederland sinds 2010 uitgezonden door RTL5. Monteith nam de rol van scholier en footballspeler Finn Hudson voor zijn rekening. Daarvoor had hij onder meer gespeeld in een aflevering van Stargate Atlantis en in de tv-serie Kyle XY. Ook was hij te zien in de film Final Destination 3 (2006).


    Monteith woonde de laatste jaren in Los Angeles, maar was Canadees van geboorte. Hij werd geboren in Calgary en groeide op in Victoria. Volgens de politie wordt maandag autopsie op het lichaam van Monteith uitgevoerd.

  5. #4205

    Standaard

    Moet je maar van de drugs afblijven...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #4206

    Standaard

    Arme Lea Michele, ze was niet eens dicht bij hem toen hij stierf.

  7. #4207

    Standaard



    Sucks.

    Praktisch gezien : Eén van de hoofdrollen in GLEE die (zowel in de serie als daarbuiten) dan ook nog eens de partner is van Lea Michele (de andere hoofdrol) in GLEE, he gaan ze dat oplossen?

  8. #4208

    Standaard

    Dat was effe schrikken vanochtend...
    Speelde een leuke rol in de serie en had ook eens een prima stem. Wil binnenkort eindelijk eens aan het vierde seizoen beginnen, al zal het wel "vreemd" gaan kijken met dit in je achterhoofd.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #4209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Moet je maar van de drugs afblijven...
    heerlijk genuanceerd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4210

    Standaard

    maar wel de waarheid....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #4211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    maar wel de waarheid....
    Spijtig dat er mensen zijn met zo'n kortzichtigheid.
    Benieuwd of je ook zo bekrompen opmerkingen zou maken moest je dit tegenkomen in je familie of iemand die veel voor je betekend.
    BD (1243) What i Watch

  12. #4212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Spijtig dat er mensen zijn met zo'n kortzichtigheid.
    Benieuwd of je ook zo bekrompen opmerkingen zou maken moest je dit tegenkomen in je familie of iemand die veel voor je betekend.
    Ik ben zo'n tien jaar geleden door een dieper dal gegaan dan je jezelf kan voorstellen!
    Ik heb toen ook allerlei manieren overwogen om er misschien zelfs een einde aan te maken!
    Maar toch ben ik eruit gekomen zonder drugs of alcohol of wat dan ook!
    Dus jij hoeft mij niet te vertellen dat ik kortzichtig ben of dat het een bekrompen opmerking is!
    Feit blijft dat je ten aller tijde zelf verantwoordelijk bent om wel of niet aan te beginnen aan drugs of alcohol.
    Er zijn zoveel andere goede manieren om je problemen te verhelpen.
    Drugs en alcohol is wel de meest makkelijke manier om je problemen uit de weg te gaan, maar op den duur ga je er toch aan kapot...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #4213

    Standaard

    Maar iedereen is toch anders Kruspe, drank en/of drugs hoeft helemaal geen makkelijke weg te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #4214

    Standaard

    Dus omdat jij nu een soort van overwinnaar bent geeft dit je het recht om andere mensen die sterven met deze verslaving te beledigen en uit te maken.
    Als je voor dit probleem gestaan hebt zou jij als geen ander dan moeten weten hoe moeilijk het is. Niet iedereen is hetzelfde, de één heeft al meer karakter dan de ander, we zijn al verschillend...

    Verder ga ik er niet op ingaan, elk z'n mening daarover maar ik blijf het bekrompen vinden.
    BD (1243) What i Watch

  15. #4215

  16. #4216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar iedereen is toch anders Kruspe, drank en/of drugs hoeft helemaal geen makkelijke weg te zijn.
    Natuurlijk is iedereen anders maar je beslist altijd zelf of je er wel of niet aan begint.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #4217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Natuurlijk is iedereen anders maar je beslist altijd zelf of je er wel of niet aan begint.
    Vergeet niet dat de meeste verslaafden labiel zijn of iig labieler dan de gemiddelde mens. Tevens is leeftijd ook een belangrijke factor in deze en ook met wie je omgaat...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #4218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vergeet niet dat de meeste verslaafden labiel zijn of iig labieler dan de gemiddelde mens. Tevens is leeftijd ook een belangrijke factor in deze en ook met wie je omgaat...
    Daar zeg je het zelf al...dan ben je al verslaafd!
    En dat kun je ten alletijde voorkomen.

    Maar ik begrijp wel goed wat je hiermee wil zeggen.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #4219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Daar zeg je het zelf al...dan ben je al verslaafd!
    Scherp en uiteraard bedoel ik daarvoor ook al
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #4220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    maar wel de waarheid....
    "Eigen schuld dikke bult" is wel heel makkelijk, en nogal ongevoelig IMHO.
    Daarbij wist je toen je dat schreef helemaal niet of de drugs ook daadwerkelijk de doodsoorzaak was. Dus kortzichtig en ongenuanceerd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4221

    Standaard

    Wat een bullshit die gast heeft wel gelijk, dan moet je er maar niet aan beginnen. Hoe dom kunnen sommige mensen zijn... En staat verder los van het feit dat dit wel degelijk erg is maar dit bewijst wel eens te meer hoe slecht en gevaarlijk drugs zijn. Want das gewoon een feit. ALs hij geen drugs gebruikt had had hij 100% nog geleefd kerel.

  22. #4222
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wie drink hier wel eens een glaasje alcohol? Ook dat is zware harddrugs, maar algemeen geaccepteerd. Het leven is nimmer zwart wit. Ik vind het ook te makkelijk. Het is eerder de persoon zelf waar de oorzaak zit. Het niet kunnen omgaan met fame of een nieuwe situatie is vaker de reden waarom men ergens naar grijpt. Niet het middel, maar de persoon. Ik moet wel zeggen dat ik in dit geval niet goed geïnformeerd ben, maar ik doel meer op de algemeenheid. Ik vind het ook te makkelijk (te Amerikaans) om het klakkeloos altijd maar op het cliché drugs te gooien. Echter wil ik het ook niet bagatelliseren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #4223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Wat een bullshit die gast heeft wel gelijk, dan moet je er maar niet aan beginnen. Hoe dom kunnen sommige mensen zijn... En staat verder los van het feit dat dit wel degelijk erg is maar dit bewijst wel eens te meer hoe slecht en gevaarlijk drugs zijn. Want das gewoon een feit. ALs hij geen drugs gebruikt had had hij 100% nog geleefd kerel.
    Want wat heeft dom zijn hier mee te maken? het feit dat sommige het te makkelijk vinden om de oorzaak enkel bij drugs te leggen? hoe dom kun je zijn?
    Als hij geen drugs had gebruikt... als ik heel rijk was zou ik niet meer werken maar dat is nou eenmaal niet zo. Net zo min als dat het nou eenmaal niet zo is dat hij wel drugs heeft genomen...

    De fame en "nieuwe" situatie had trouwens niets met z`n drugs gebruik te maken, hij gebruikte al vanaf z`n 13e. Dus ver voordat ie in Glee zat...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #4224

    Standaard

    Mensen..het is toch logisch dat je er zelf verantwoordelijk voor bent om er wel of niet mee te beginnen. En dan maakt het helemaal niets uit welke status je hebt.of ben ik nu zo dom?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #4225
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ken veel mensen die zwaar in de drugs zaten en daar op eigen kracht vanaf kwamen en anderzijds ook mensen die zonder drugs het niet gered hebben. Een vroeger bandlid van mij gebruikte alles wat god verboden heeft en drink nu geen druppel, rookt of spuit niks meer, maar heeft er wel een tik aan overgehouden. Weer een ander gebruikt nog steeds, is afgeleefd, maar leeft nog ondanks zijn leeftijd. En alle variaties daar tussen. Muzikanten zijn wat dat betreft een slag apart. Net zo goed als stellen dat faam en bekendheid lijdt tot overmatig genotsmiddelen gebruik idd niet altijd terecht is. Sommige mensen zijn van nature al zo neurotisch dat ze hunzelf letterlijk gek maken. Er zijn zoveel nuances dat ik daarom stel dat niks zwart wit is.

    Toch vind ik wel dat iemand die zoiets zelf of van dichtbij meemaakt iets meer bagage of ervaring heeft om daar een oordeel over te kunnen hebben. Dat las ik tussen de regels door ook en respect dat je dat hier zomaar kan aangeven. Dat toont ook karakter, maar onthuld ook een beetje de achtergrond van een antwoord. Weer iemand anders met zal dat weer anders zien, ondanks of ongeacht dezelfde ervaring. Niets is zwart wit en alles relatief, maar met domheid kan het nimmer te maken hebben. Want dan is het wel kortzichtig.

    In plaats van mijn eigen betoog en mening zou ik eigenlijk moeten aangeven dat we of topic raken, maar wellicht dit onderwerp en sowieso dit topic die ruimte moet laten. Tenzij iemand daar anders tegenaan kijkt. Zolang we maar begrijpen dat ieder zijn mening gewoon is wat het is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 169 van 253 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •