Pagina 170 van 253 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180220 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.226 tot 4.250 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4226

    Standaard

    Komiek Mel Smith (60) overleden



    De Britse komiek Mel Jones, bekend van Alas Smith and Jones, is op 60-jarige leeftijd overleden.

    Mel bezweek vrijdag in zijn huis aan een hartaanval, meldt de BBC zaterdagmiddag.

    Naast de grote hit Alas... was Mel daarna jarenlang te zien met zijn tv-partner Griff Rhys Jones in het programma Not The Nine O'Clock News.

    Bron : Telegraaf.nl

  2. #4227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    En daar gaat weer een van mijn helden....het gaat hard de laatste tijd!
    RIP Jeff, Thanks for everything!
    En als iemand dan had gepost: "tsja, dan had hij maar niet zoveel moeten zuipen".

    Dat was ook wat smakeloos overgekomen denk ik. Maar goed, bedankt voor de herinnering waarom ik een pause hier neem.

  3. #4228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En als iemand dan had gepost: "tsja, dan had hij maar niet zoveel moeten zuipen".

    Dat was ook wat smakeloos overgekomen denk ik. Maar goed, bedankt voor de herinnering waarom ik een pause hier neem.
    Nou nee, niet dus!
    Slayer was inderdaad een van mijn favoriete bandjes maar ook hier is het eigen schuld dikke bult.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #4229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Nou nee, niet dus!
    Slayer was inderdaad een van mijn favoriete bandjes maar ook hier is het eigen schuld dikke bult.
    Maar wat het verschil tussen het verslaaft raken aan drugs of het plegen van zelfdoding, je kunt op een bepaald moment in een wanhopige situatie komen waarbij je niet rationeel meer handelt of denkt.
    Drugs is dan een makkelijke uitweg maar dat geld ook voor zelfdoding, en zoals je zelf al aan heb gegeven heb jij dit op een bepaald moment in je leven ook overwogen
    Wat vindt jij van personen die zelfmoord plegen. ? Eigen schuld dikke bult ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #4230

    Standaard

    Acteur Dennis Farina overleden

    van onze redactie AMSTERDAM - Hollywoodacteur Dennis Farina is maandag op 69-jarige leeftijd overleden. De Law & Order-ster had een bloedprop in zijn long.

    t

    Farina speelde in diverse hitfilms, waaronder "Get Shorty," "Snatch" and "Midnight Run". Ook schitterde hij in diverse series, zoals Luck (HBO).

  6. #4231

    Standaard

    Wow, RIP! Vond het altijd een geweldige vent om te zien.

  7. #4232

    Standaard

    R.i.P. in vele films voorbij zien komen, goed acteur.

  8. #4233

    Standaard

    Eén van mijn favoriete bijrolacteurs, RIP

    Cousin Avi in Snatch : "Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON"
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #4234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Rip.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #4235

    Standaard

    R.I.P. Ik vond hem goed in Crime Story en natuurlijk L&O.

  11. #4236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Ik ben zo'n tien jaar geleden door een dieper dal gegaan dan je jezelf kan voorstellen!
    Ik heb toen ook allerlei manieren overwogen om er misschien zelfs een einde aan te maken!
    En nét om de bovenstaande quote begrijp ik nog veel minder waar je de ietwat misplaatste verwaandheid vandaan haalt om op die wijze uit de hoek te komen nav. dit overlijden.

    Ben je door een hel gegaan? Had je jezelf maar tijdig moeten herpakken en 't maar niet zover moeten laten komen. Overwogen om er een eind aan te maken? Had je maar wat sterker in je schoenen moeten staan in plaats van die depressie jezelf te laten overkomen. Dat is trouwens de makkelijkste oplossing. Ben je er uit gekomen? Prima. Zo diep zal je dan blijkbaar toch niet gezeten hebben, een dipje hooguit. Je bent zelf verantwoordelijk voor je gemoedstoestand.

    Meteen even verduidelijken dat geen van deze uitspraken ( <- dus om extra duidelijk te wezen : de alinea vlak hierboven, de cursieve antwoorden op de vragen) )nooit of te nimmer gemeend uit mijn mond zouden komen. Ze slaan ook absoluut nergens op. Maar blijkbaar is het wel even nodig je op deze weinig begripvolle en behoorlijk platte manier een koekje van eigen deeg te geven. Dit enkel om te illustreren hoe jouw uiterst simplistische en verbazend ondoordachte visie op dit overlijden overkomt bij mensen die op andere wijze door een dal gaan. Of bij mensen die zo iemand kennen. Drugs en alcohol de makkelijkste manier om je problemen uit de weg te gaan? Je hebt geen flauw idee waarover je het hebt, dat is duidelijk.

    Zoals ik in het GLEE topic schreef :

    Een mens is meer dan zijn verslaving. Los van deze persoon (acteur), want hier is simpelweg niemand die hem kent. Ik heb iemand de helft van zijn leven tegen een alcoholverslaving zien vechten, de man hield van zijn kinderen, deed geen vlieg kwaad en had een goed hart. Dat is wat ik me herinner. En vooral de moed en wil die hij had om tegen de alcohol te vechten bewonder ik, het is niet dat hij er lak aan had. Toen het hem eindelijk gelukt was, kreeg hij plots kanker Slechts enkele weken later is hij gestorven - Omdat hij sowieso al zwak was vanwege z'n alcoholverslaving die zo lang duurde. Dat terzijde. Moest iemand naar aanleiding daarvan "Moest ie maar van de drank afblijven" zeggen, zou ik dat ook niet kunnen waarderen. 't Is een uiterst simplistische, platte en ondoordachte uitspraak. Zo ééntje die je normaal niet maakt nav. een sterfgeval. Een minimum aan respect noemen ze dat.
    Ter aanvulling, een mens is meer dan zijn geestestoestand. En net omwille van de informatie die je (nogal makkelijk) deelde, kan ik die over-nuchtere houding niet volgen.
    Laatst aangepast door Esteban : 23-07-2013 om 23:08

  12. #4237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    En nét om de bovenstaande quote begrijp ik nog veel minder waar je de ietwat misplaatste verwaandheid vandaan haalt om op die wijze uit de hoek te komen nav. dit overlijden.

    Ben je door een hel gegaan? Had je jezelf maar tijdig moeten herpakken en 't maar niet zover moeten laten komen. Overwogen om er een eind aan te maken? Had je maar wat sterker in je schoenen moeten staan in plaats van die depressie jezelf te laten overkomen. Dat is trouwens de makkelijkste oplossing. Ben je er uit gekomen? Prima. Zo diep zal je dan blijkbaar toch niet gezeten hebben, een dipje hooguit. Je bent zelf verantwoordelijk voor je gemoedstoestand.

    Meteen even verduidelijken dat geen van deze uitspraken nooit of te nimmer gemeend uit mijn mond zouden komen. Ze slaan ook absoluut nergens op. Maar blijkbaar is het wel even nodig je op deze weinig begripvolle en behoorlijk platte manier een koekje van eigen deeg te geven. Dit enkel om te illustreren hoe jouw uiterst simplistische en verbazend ondoordachte visie op dit overlijden overkomt bij mensen die op andere wijze door een dal gaan. Of bij mensen die zo iemand kennen. Drugs en alcohol de makkelijkste manier om je problemen uit de weg te gaan? Je hebt geen flauw idee waarover je het hebt, dat is duidelijk.

    Zoals ik in het GLEE topic schreef :



    Ter aanvulling, een mens is meer dan zijn geestestoestand. En net omwille van de informatie die je (nogal makkelijk) deelde, kan ik die over-nuchtere houding niet volgen.
    volgens mij heb jijzelf geen flauw benul waar je het over hebt!!
    Of je kan niet lezen, of je snapt gewoon echt niet wat ik heb gezegd!!
    Je toon bevalt me trouwens al helemaal niet, wie ben jij om zo over mij te oordelen zonder ook maar iets te weten!

    Ik had overwogen om misschien iets raars te gaan doen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik toch sterk genoeg in mijn schoenen stond!

    Jij kan nooit oordelen over mijn toestand destijds...een dipje? laat me niet lachen!! je moest eens weten!

    Het gaat er mij om dat je, in welke toestand je ook verkeert, je nog altijd zelf de beslissing neemt om wel of niet aan de drugs te gaan.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #4238

    Standaard

    Je hebt het blijkbaar niet helemaal met de nodige aandacht gelezen. Ik begrijp perfect wat je verscheidene malen tracht te zeggen, dat is nu net het probleem. En wat de tirade over het zogenaamde 'oordelen' betreft, ik voel me niet aangesproken, integendeel. Het slaat wel alles dat je me nét daarop gaat wijzen. Je hebt kennelijk niet begrepen dat die eerste alinea mijn woorden niet eens zijn; Ik deed gewoon een krupsetje, een persiflage zowaar. Om wat ik eerder schreef, dat lijkt me wel duidelijk. Gezien de reacties die je straffe uitspraken teweeg brengen, denk ik dat je het best niet over toon gaat hebben. Dat is nu net het hele punt. Verder nog steeds geen spoor van enig begrip voor de andere kant van het verhaal. En ik denk dat je hevige reactie precies is wat ik wou aantonen. Ik kan me voorstellen dat het niet goed voelt. Ik zou zelf overigens nooit zo'n idiote uitspraken doen, vanzelfsprekend. En twijfel geen seconde aan de oprechtheid van je eigen ervaringen.

    PS : Ik heb mijn eerdere post nog even aangepast, de rode tekst zou het nog eens extra in de verf moeten zetten.
    Laatst aangepast door Esteban : 23-07-2013 om 23:33

  14. #4239

    Standaard

    Esteban en Kruspe, zouden jullie willen ophouden met het gebekvecht? Hiermee eren jullie het slachtoffer allang niet meer, slechts jullie eigen ego en betweterigheid wordt hiermee gediend. Graag ermee stoppen en er niet meerdere topics (deze en het Glee topic) ermee vervuilen maar deze gebruiken waar ze voor bedoeld zijn. En doe het anders per PM, zodat de rest er geen last van heeft.

  15. #4240

    Standaard

    Oud-bokskampioen Emile Griffith (75) overleden



    Voormalig wereldkampioen boksen Emile Griffith is dinsdag overleden. Hij is 75 jaar geworden. Griffith was de eerste wereldkampioen van de Amerikaanse Maagdeneilanden. Zijn loopbaan werd overschaduwd door de dood van tegenstander Bennie Paret na een gevecht in 1962.

    Griffith, een weltergewicht, leed de laatste jaren van zijn leven aan dementie als gevolg van zijn bokscarrière. Hij kwam al vroeg in zijn loopbaan openlijk voor zijn biseksualiteit uit. In 1990 werd hij opgenomen in de Hall of Fame van het boksen.

    Griffith veroverde zijn wereldtitel in 1961 door Paret te verslaan. Een halfjaar later klopte de Cubaan hem en in maart 1962 volgde een derde ontmoeting. In de twaalfde ronde liet Griffith een salvo slagen los op Paret waardoor de scheidsrechter de wedstrijd op technisch knock-out beëindigde. Paret ging vervolgens in zijn hoek neer en kwam nooit meer uit coma. Tien dagen later overleed hij.

    "Ik was nooit meeer dezelfde na dat gevecht. Ik deed daarna genoeg om te winnen. Ik wilde de ander nooit pijn doen", zei Griffith in een documentaire in 2005. "Ik zou zijn gestopt, maar kon niets anders dan boksen."

    Bron : Nieuws.nl

  16. #4241

  17. #4242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Geen probleem Rogier, moving on. Zoals reeds voorzien was.
    hier hetzelfde! alhoewel ik in het glee topic er geen woord aan vuil heb gemaakt...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #4243

    Standaard

    Zanger J.J. Cale (74) overleden

    JJ Cale overleed aan een hartaanvalJJcale.com
    Toegevoegd: zaterdag 27 jul 2013, 12:34
    Update: zaterdag 27 jul 2013, 13:01

    De Amerikaanse zanger J.J. Cale is op 74-jarige leeftijd overleden. Hij bezweek in een ziekenhuis in Californië aan een hartaanval. John Weldon Cale werd bekend om zijn ingetogen, 'laidback' manier van zingen. Hij had een heel eigen stijl en was de bekendste vertolker van de Tulsa Sound, een mengeling van rockabilly, blues en rock-'n-roll.
    Cale schreef ook muziek voor anderen, onder wie Eric Clapton. Twee van de bekendste J.J. Cale-nummers die door Clapton zijn vertolkt zijn 'After Midnight' en 'Cocaine'.
    De artiestennaam J.J. Cale is bedacht door een nachtclubeigenaar in Los Angeles. Hij wilde verwarring voorkomen met de muzikant John Cale, een van de leden van de New Yorkse rockband The Velvet Underground.
    Dierenliefhebber

    Op de website van J.J. Cale staat dat hij een grote dierenliefhebber was. Daarom wordt fans gevraagd om als eerbetoon aan hun idool een bedrag over te maken naar een lokaal goed doel dat zich inzet voor dieren.
    ----

    R.i.P. Wederom een muziekheld minder... Hij was ook te zien (als pompbediende) in Paris, Texas.

  19. #4244

    Standaard

    Rita Reys (88) overleden



    Rita Reys, Nederlands First Lady of Jazz, is overleden. Ze is 88 jaar geworden.

    Reys trad tijdens haar meer dan 70 jaar durende carrière over de hele wereld op. Vier decennia stond ze met haar geliefde echtgenoot Pim Jacobs aan haar zijde op de planken.

    Ondanks haar respectabele leeftijd gaf de gelauwerde jazzdiva en ridder in de orde van de Nederlandse Leeuw tot zeer recent nog steeds met regelmaat concerten. Donderdag werd ze echter getroffen door een hersenbloeding, waarna ze afgelopen nacht in Breukelen overleed.

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #4245

    Standaard

    NOS

    Actrice Eileen Brennan overleden

    Brennan speelde legerkapitein Doreen Lewis in 'Private Benjamin' ANP Kippa

    Toegevoegd: woensdag 31 jul 2013, 00:05
    Update: woensdag 31 jul 2013, 00:25

    In Los Angeles is actrice Eileen Brennan overleden aan de gevolgen van blaaskanker. Zij is 80 jaar geworden.
    Brennan was vooral bekend door haar rol als legerkapitein Doreen Lewis in de filmcomedy 'Private Benjamin'. Daarvoor kreeg ze een Oscarnominatie. Ook in de tv-serie, die gebaseerd is op de film, speelde ze de rol van Lewis.
    Brennan had ook rollen in tv-series als 'Murder, She Wrote', '7th Heaven' en 'Will & Grace'.

  21. #4246

    Standaard Star Trek-acteur Michael Ansara (91) overleden

    AP
    Michael Ansara in 1960, on "Law of the Plainsman."


    De Syrisch-Amerikaanse acteur Michael Ansara, bekend als de eerste Klingon in Star Trek, is op 91-jarige leeftijd overleden
    Ansara stierf woensdag in zijn huis in het Californische Calabasas na een lang ziekbed, zo liet zijn woordvoerder weten.

    Kang de eerste Klingon

    Onder science-fiction fans verwierf Ansara midden jaren zestig legendarische status toen hij in de huid kroop
    van de Klingon Kang in de originele Star Trek tv-serie. Ansara was de eerste acteur die gestalte gaf aan het
    vervaarlijke buitenaardse krijgersras. Begin jaren negentig, toen hij al in de 70 was, kroop Ansara voor een aflevering van
    Star Trek: Deep Space Nine nog één keer in de huid van Kang. Maar hij had er niet op gerekend dat de lange uren in de make up hem zo zwaar zouden vallen.

    Een lange loopbaan in film en televisie

    Naast Star Trek dook Ansara decennialang op in talloze televisieseries.
    Zo had hij onder meer rollen in Babylon 5, Murder, She Wrote en Hawaii 5-0.
    Op het witte doek speelde hij in Julius Caesar, Voyage To The Bottom Of The Sea en maakte hij met John Wayne de cowboyfilm The Comancheros.
    Ansara stopte in 2001 met werken.

    Michael Ansara and Barbara Eden in 1969.
    Laatst aangepast door Driekus : 04-08-2013 om 11:04

  22. #4247
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jazzmuzikant George Duke overleden

    De Amerikaanse toetsenist en componist George Duke is maandag op 67-jarige leeftijd overleden in een ziekenhuis in Los Angeles. Dat heeft zijn platenmaatschappij Concord Music group aan de krant USA Today laten weten.
    nnement.


    De Amerikaan vestigde in 1969 voor het eerst de aandacht op zich, toen hij het album The Jean-Luc Ponty Experience with the George Duke Trio uitbracht. Uiteindelijk zou hij meer dan 30 soloalbums produceren. In een interview in 2008 vertelde de jazzpianist dat hij niet meer kon bijhouden hoeveel platen hij gemaakt had.
    De in Californië geboren Duke speelde tijdens zijn carrière met grootheden als Frank Zappa, Cannonball Adderley, George Clinton en Miles Davis. De muziek die hij componeerde, werd regelmatig door andere artiesten gebruikt als sample. In de muziek van onder anderen Daft Punk, Mylo en Kanye West zijn fragmenten van George Duke hoorbaar.
    Als muzikaal directeur speelde hij een belangrijke rol rondom het Nelson Mandela tribute-concert in 1988. In 2009 en 2010 trad hij op tijdens North Sea Jazz en speelde hij met het Metropole Orkest.
    Dit jaar bracht Duke nog het album 'DreamWeaver' uit, een hommage aan zijn vrouw Corine die een jaar geleden aan kanker overleed.

    Bron: telegraaf
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #4248

    Standaard

    Actrice Karen Black (74) overleden

    Karen Black en Charlton Heston in Airport 1975. © ANP-Kippa. De Amerikaanse actrice Karen Black, die faam verwierf in haar rol als prostituee in Easy Rider (1969), is donderdag overleden. Ze speelde in de film met onder anderen Dennis Hopper en Peter Fonda. Black, die leed aan kanker, werd 74 jaar.
    Black speelde in meer dan honderd films, daarbij ook The Great Gatsby (1974) en Nashville (1975). Voor haar rol als Rayette in het arbeidersklassedrama Five Easy Pieces (1970), waarin ze de geliefde was van Jack Nicholson, werd ze genomineerd voor een Oscar. Haar filmdebuut maakte ze in 1966, in een vroege film van Francis Ford Coppola, You're a Big Boy Now.

    Black is voor het grote publiek ook een bekend gezicht uit Airport 1975, de rampenfilm uit 1974 met Charlton Heston, als de stewardess Nancy Pryor. Zij bestuurt met succes een Boeing 747 die dreigde neer te storten, tot Captain Murdock (Heston) de knuppel overneemt en het toestel veilig op de grond zet. Black bleef actief in de jaren '80 en '90, en ook nog aan het begin van dit millennium. Het ging dan vooral om onafhankelijke low-budget films en horrorfilms. Haar laatste filmrol dateert van 2003, House of 1000 Corpses, een horrorfilm.

  24. #4249

    Standaard

    Prins Friso (44) overleden



    Prins Friso is maandag overleden. Dat heeft de RVD bekendgemaakt. Hij is 44 jaar oud geworden. Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk.

    Na behandeling op de intensive care van het Landeskrankenhaus in Innsbruck werd de Prins begin maart 2012 overgebracht naar het Wellington ziekenhuis in zijn woonplaats Londen. Sinds november 2012 vertoonde Prins Friso tekenen van zeer gering bewustzijn ('minimal consciousness'), een toestand waarin zich sindsdien geen veranderingen hebben voorgedaan. Begin juli 2013 werd hij overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch.

    Daarbij werd al vermeld dat zijn gezondheidstoestand nog steeds 'zorgwekkend' was. Verdere behandeling in een ziekenhuis was echter niet noodzakelijk meer, schreef de RVD.

    Dank
    De Koninklijke Familie dankt, blijkens het communiqué, nu allen die voor Prins Friso hebben gezorgd zeer hartelijk voor de uitstekende en toegewijde verzorging.

    Koning Willem-Alexander en koningin Maxima en de kinderen zijn op dit moment op vakantie in Griekenland. Zij breken hun vakantie af en komen terug naar Nederland.

    In april van dit jaar sprak Willem-Alexander tijdens een interview voorafgaand aan zijn koningschap nog over zijn broer. Hij zei toen dat het 'een verschrikkelijke situatie was' waarin de familie op dat moment al meer dan een jaar leefde. 'Friso's vrouw en mijn moeder doen ongelooflijk hun best om er elke dag voor hem te zijn.'

    Gisteren hebben de weduwe van Friso, prinses Mabel, en hun kinderen nog de verjaardag van Mabel gevierd.

    Bron : AD.nl

  25. #4250

Pagina 170 van 253 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180220 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •