Pagina 172 van 253 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.276 tot 4.300 van 6318 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4276

    Standaard

    Dan hoeven bv alle wereldberoemde artiesten die de pijp aan Maarten geven ook niet meer vermeld worden toch?, omdat het artiesten zijn, en geen acteurs of actrice's.

    Het is misschien kwa naam geen wereldberoemde man waarover je opmerking ging, maar zijn uitvinding is wel werelds, dus vandaar ik het toch geplaatst heb.

    Zoals het jou vrij staat om te reageren, staat het iedereen vrij om hier te posten.

    Er zijn ergere dingen om je druk over te maken

  2. #4277

    Standaard

    Goh, dan heeft de persoon die van de week een hoax op Facebook verspreidde over het overlijden van Lou Reed een vooruitziende blik gehad...
    http://en.mediamass.net/people/lou-reed/deathhoax.html
    Als ik de politie was, zou ik graag eens met deze persoon gaan praten! Zou nog wel eens heel zinvolle informatie op kunnen leveren.
    Iemand die zo goed de toekomst kan voorspellen kan zeer behulpzaam zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #4278
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Of wellicht had men 'inside information' die men liever (nog) niet prijs wou geven. Anders zou het bij het macabere af zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan hoeven bv alle wereldberoemde artiesten die de pijp aan Maarten geven ook niet meer vermeld worden toch?, omdat het artiesten zijn, en geen acteurs of actrice's.

    Het is misschien kwa naam geen wereldberoemde man waarover je opmerking ging, maar zijn uitvinding is wel werelds, dus vandaar ik het toch geplaatst heb.

    Zoals het jou vrij staat om te reageren, staat het iedereen vrij om hier te posten.

    Er zijn ergere dingen om je druk over te maken
    Eens. Dan hoeft het triest overlijden van Lou Reed ook niet geplaatst te worden, ook geen acteur/filmmaker
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Eens. Dan hoeft het triest overlijden van Lou Reed ook niet geplaatst te worden, ook geen acteur/filmmaker
    Lou Reed heeft een aantal (stem)acteur credits, daarnaast ruim 150 soundtrack vermeldingen. Probeer je Trainspotting maar eens zonder Perfect Day voor te stellen. Wat dat betreft niet ongepast op een film forum. Maar buiten dat, er wordt hier genoeg gepraat over niet film gerelateerde zaken in het "overige" deel van het forum.

    Persoonlijk heb ik meer problemen met de hoeveelheid berichten van DVD-watcher. Hij knipt en plakt hele websites naar mijn idee. Als ik eerlijk ben dan vraag ik mij bijvoorbeeld af of hij wist wie Carlo Lizzani was. Als ik alle berichten wil lezen van Filmtotaal dan ga ik wel naar hun website.

  6. #4281

    Standaard

    Er wordt altijd een bronvermelding geplaatst, dus iets verkeerds doe ik zeker niet.

    En waar een bericht vandaan komt moet niks uitmaken.

    Ik post niks anoniem, dus zou dat gebeuren, dan is dat verkeerd te noemen.

    En het staat iedereen hier vrij om te posten, mits het niet op een kwetsende manier ofzo gebeurd.

    Ik ken die Carlo Lizzani niet nee, maar moet ik dan iedereen kennen? Nee toch zeker.

    Jij hebt problemen met het aantal berichten van mij? Dan zou ik me toch eens gaan bezighouden met belangrijkere zaken dan met iemand die berichten plaatst, wat niet verboden is.

    Ik houd me netjes aan de regels.

    En als je het nutteloos vind, dan kan en mag dat, dat is dan jouw mening.

    Maar we gaan off topic hiero
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-10-2013 om 20:51

  7. #4282
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    DVD Watcher post inderdaad veel en vaak. Veelal zijn dit best actuele berichten en denk zelfs dat veel leden dat waarderen en uiteraard, zal het anderen weer kunnen irriteren. Ik heb er iig geen moeite mee. Maar het is dus ook helemaal niet erg als iemand zijn mening daarover geeft, maar wat mij betreft kan dat ook via PM gekund!

    Echter is dit topic er al helemaal niet naar om een persoonlijke discussie te voeren, dus laten we hier maar on-topic blijven!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #4283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lou Reed heeft een aantal (stem)acteur credits, daarnaast ruim 150 soundtrack vermeldingen. Probeer je Trainspotting maar eens zonder Perfect Day voor te stellen. Wat dat betreft niet ongepast op een film forum. Maar buiten dat, er wordt hier genoeg gepraat over niet film gerelateerde zaken in het "overige" deel van het forum.

    Persoonlijk heb ik meer problemen met de hoeveelheid berichten van DVD-watcher. Hij knipt en plakt hele websites naar mijn idee. Als ik eerlijk ben dan vraag ik mij bijvoorbeeld af of hij wist wie Carlo Lizzani was. Als ik alle berichten wil lezen van Filmtotaal dan ga ik wel naar hun website.
    Lou speelt in wings of desire en blue in the face. One tricky pony. Rock and Rule, en hij heeft de film Red Shirley geregisseerd.

    Magic and loss
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #4284

    Standaard

    Dat artiesten uit de muziekwereld in dit topic ook aandacht krijgen kan in deze discussie geen argument zijn. Het is geen filmforum, maar een dvd-/blu ray-forum. Er wordt meer uitgegeven op dvd en blu ray dan alleen films en series.

    Maar goed, on topic: Antonia Bird is overleden.Ik heb eigenlijk maar één film van haar gezien, maar da's dan wel Ravenous. En die is zeer de moeite waard. Tijd om ook eens op zoek te gaan naar de rest van haar films.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #4285

    Standaard

    Lou Reed okee, maar de uitvinder van het broodje kebab?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #4286

    Standaard

    Ach..........wie is er niet gek op een broodje doner kebab..............

  12. #4287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ach..........wie is er niet gek op een broodje doner kebab..............
    Ik niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #4288

    Standaard

    Het topic hoort tot het "Overige Discussies" gedeelte van het forum, waar we dus talloze non-film gerelateerde topics vinden. Het lijkt me dan ook logisch dat alle RIP-berichten die relevant zijn hier verschijnen, al is het maar voor één iemand.

    Verder : Edna.

  14. #4289

    Standaard

    Diane Disney Miller, dochter van Walt Disney, is overleden. Ze is 79 jaar geworden.

    http://www.latimes.com/obituaries/la...#axzz2l8ROK05l

  15. #4290

    Standaard

    R.I.P. Brian

    'Family Guy' Kills Off Major Character

    Link bevat spoiler:
    http://www.hollywoodreporter.com/liv...s-brian-659689



    Laatst aangepast door vista-vision : 25-11-2013 om 23:14

  16. #4291

    Standaard

    Bedankt voor de spoiler!

  17. #4292

    Standaard

    De ene zal het gewaagd of origineel en fris noemen, de ander heiligschennis. Ik hoop alleen maar dat ze nooit zoiets uithalen bij The Simpsons. Makes no sense. Het doel ontgaat me compleet. Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat dit slechts tijdelijk is en het personage gewoon terug komt na verloop van tijd.

  18. #4293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De ene zal het gewaagd of origineel en fris noemen, de ander heiligschennis. Ik hoop alleen maar dat ze nooit zoiets uithalen bij The Simpsons. Makes no sense. Het doel ontgaat me compleet. Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat dit slechts tijdelijk is en het personage gewoon terug komt na verloop van tijd.
    Nochtans gaat er in de eerste aflevering van seizoen 26 van The Simpsons een hoofdkarakter voor de bijl, is al langer aangekondigd. Zoals gewoonlijk apen die van Family Guy dat weer na.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #4294

    Standaard

    Zou dat nu niet veranderen? Aangezien Marcia Wallace (Krabappel) overleden is, zou het volgens mij kunnen dat alleen zij sterft, tenzij seizoen 26 al voor een groot deel is ingesproken, dat weet ik niet.

  20. #4295

    Standaard

    Professionals star Lewis Collins dies

    Collins (bottom right) made his name opposite Martin Shaw in The Professionals
    The Professionals star Lewis Collins has died aged 67, his agent has said.
    The actor, who played Bodie in the cult 1970s TV series, alongside Martin Shaw, died in Los Angeles after a five-year struggle with cancer.
    His agent said: "He died peacefully at his LA home surrounded by his family. Privacy is asked for at this very sad time."
    The Professionals was based around the adventures of a fictional crime fighting unit called CI5.
    The ITV show became huge hit in the late 1970s and early 1980s. Collins's other notable roles included SAS captain Peter Skellen in 1982's Who Dares Wins.
    Collins was quoted as saying Cubby Broccoli found him too "aggressive" to play Bond
    Shaw, currently appearing in a West End production of 12 Angry Men, said he was saddened by the news of his co-star's death.
    "We spent a very tough four years together in making the Professionals, and shared in the production of what has become an icon of British television," he said.
    "He will be remembered as part of the childhood of so many people, and mourned by his fans. I send my love and condolences to his family, and the great many who will miss him."
    Bond audition Collins was born in May 1946 in Cheshire, and worked as a drummer and a hairdresser before breaking into acting.
    Early work included roles in popular TV series such as Z Cars and The New Avengers, as well as a recurring role in The Cuckoo Waltz.
    However, he became a household name with the debut of The Professionals in 1977, which ran for six years and won him a global following as hard man William Bodie.
    Towards the end of The Professionals, Collins played the lead in the British thriller Who Dares Wins, as an SAS soldier who infiltrates a terrorist group.
    Collins eventually moved to Los Angeles where he ran a successful computer business
    Around this time, he auditioned for the role of James Bond: "I was in Albert R Broccoli's office for five minutes, but it was really over for me in seconds," he is reported to have said.
    "He's expecting another Connery to walk through the door and there are few of them around."
    Unlike his co-star, Collins was never able to match his success in The Professionals.
    He continued working across the '80s and '90s and was last seen on screen in 2002 in The Bill.
    Former Doctor Who star Colin Baker tweeted: "Sad to hear that Lewis Collins has died. He was the year below me at drama school. Had style!"
    Brian Conley, who co-starred with Collins in the 1999 TV series The Grimleys, also paid his respects: "God bless Lewis Collins, my dad in The Grimleys. A great actor and a lovely man."
    "The man who should have been Bond," tweeted Gary Kemp. "RIP Lewis Collins. You were supercool."
    Collins leaves his wife, Michelle - whom he married in 1992 - and three sons.
    The Professionals is currently being re-run on ITV4.

  21. #4296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Zou dat nu niet veranderen? Aangezien Marcia Wallace (Krabappel) overleden is, zou het volgens mij kunnen dat alleen zij sterft, tenzij seizoen 26 al voor een groot deel is ingesproken, dat weet ik niet.
    Neen, Al Jean heeft verklaard dat de beide sterfgevallen los van elkaar staan. Mrs. Krabappel gaat op pensioen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #4297

    Standaard

    Maar dat is een beetje noodgedwongen, niet? Ik veronderstel dat die berichtgeving om Edna ging. Ze wisten toen al dat zij het niet lang meer ging trekken. En het zal hoogstwaarschijnlijk niemand van het gezin zélf zijn. Wat bij Family Guy dus wél het geval is, het is daadwerkelijk en hoofdpersonage, geen randfiguur. Dit zou hetzelfde zijn als wanneer ze Maggie laten verdwijnen in The Simpsons. Let's hope that never happens.

    Edit : Ik geloof die uitleg van Al Jean niet echt. Het is slechts een vermoeden natuurlijk, maar volgens mij hebben ze dit gewoon aangepast en is Edna sneller te komen overlijden dan gedacht. Zoals her en der ook te lezen viel.

  23. #4298

    Standaard Acteur Paul Walker overleden (40)

    Acteur Paul Walker is zaterdag op 40-jarige leeftijd overleden in een auto-ongeluk.

    Foto: AFP

    Bij het auto-ongeluk in Santa Clara, ten noorden van Los Angeles, is ook een andere, nog onbekende inzittende om het leven gekomen. Volgens TMZ was Walker niet de bestuurder van de auto.
    Volgens de site zou de bestuurder van de auto de controle over het stuur hebben verloren, waarna de auto tegen een boom of paal is gereden. De acteur, vooral bekend van de Fast and the Furious-films, was in Santa Clara om een benefietshow voor de Filipijnen bij te wonen. Walker speelde verder in onder meer Varsity Blues, Into the Blue, Flags of Our Fathers en Takers. Hij heeft een 15-jarige dochter, Meadow.

    Bron: nu.nl

  24. #4299

    Standaard Acteur Paul Walker overleden

    Acteur Paul Walker, ster uit de Fast & Furious-films, is gistermiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeluk. Walker was 40 jaar.



    Het ongeluk gebeurde even ten noorden van Los Angeles, aldus Walkers publiciteitsmedewerker. Hij was onderweg naar een bijeenkomst voor zijn hulporganisatie Reach Out Worldwide en bevond zich als passagier in de auto van een vriend, die bij het ongeluk eveneens om het leven is gekomen.

    Bericht op zijn officiele facebook fanpage:

    It is with a truly heavy heart that we must confirm that Paul Walker passed away today in a tragic car accident while attending a charity event for his organization Reach Out Worldwide. He was a passenger in a friend's car, in which both lost their lives. We appreciate your patience as we too are stunned and saddened beyond belief by this news. Thank you for keeping his family and friends in your prayers during this very difficult time. We will do our best to keep you apprised on where to send condolences. - #TeamPW

    Bron: AD.nl
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 01-12-2013 om 04:11

  25. #4300

    Standaard

    Als ik http://edition.cnn.com/2013/11/30/sh...html?hpt=hp_t1 mag geloven, heeft zijn vriend te hard gereden tijdens een evenement. Ik kon niet achterhalen of het een race was.

Pagina 172 van 253 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •