Pagina 178 van 252 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.426 tot 4.450 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4426

    Standaard

    Maria Von Trapp is overleden: http://www.theguardian.com/world/201...-of-music-dies

    Ze was de laatste van de Trapp-familie waar de film op was gebaseerd. In de film heette ze Louisa. 99 is een mooie leeftijd.

  2. #4427

    Standaard

    Ik heb ook weleens gedacht, waarom verandert DVD-watcher zijn alias niet in Death-watcher, zo vaak post hij hier . Zelf zou ik alleen wat posten als ik 'iets' met de overleden persoon had, maar zolang het gerelateerd is aan film (en dus niet zoals in het verleden ook personen zoals de uitvinder van de kebab ): waarom niet?

  3. #4428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb ook weleens gedacht, waarom verandert DVD-watcher zijn alias niet in Death-watcher, zo vaak post hij hier . Zelf zou ik alleen wat posten als ik 'iets' met de overleden persoon had, maar zolang het gerelateerd is aan film (en dus niet zoals in het verleden ook personen zoals de uitvinder van de kebab ): waarom niet?
    Het is niet verboden om hier te posten, en ik doe ook helemaal niks verkeerd.

    Ik hou me keurig aan de regels, en niet iedereen is acteur of actrice, maar door hun uitvinding bv (waar veel mensen plezier van hebben), zijn ze ook belangrijk geweest, en daarom hebben ze ook het recht om niet doodgezwegen te worden.

    Maar goed, maak je druk om belangrijkere zaken joh , en die opmerking over mijn naam? slaat nergens op, want ik post ook genoeg in andere topics!!!

  4. #4429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is niet verboden om hier te posten, en ik doe ook helemaal niks verkeerd.

    Ik hou me keurig aan de regels, en niet iedereen is acteur of actrice, maar door hun uitvinding bv (waar veel mensen plezier van hebben), zijn ze ook belangrijk geweest, en daarom hebben ze ook het recht om niet doodgezwegen te worden.

    Maar goed, maak je druk om belangrijkere zaken joh , en die opmerking over mijn naam? slaat nergens op, want ik post ook genoeg in andere topics!!!
    Ik zeg nergens wat je wel of niet mag hoor, trek je van mij niets aan . Al post je de overlijdens van de uitvinder van de breimachine of de pannenkoekmix: mijn zegen heb je.

  5. #4430

    Standaard

    Op de site van de Chicago Tribune is te lezen dat Harold Ramis is op 69-jarige leeftijd overleden. Bekend als regisseur, acteur, schrijver en producent van een serie behoorlijk bekende comedy's.

    Ramis leaves behind a formidable body of work, with writing credits on such enduring comedies as "National Lampoon's Animal House" (which upon its 1978 release catapulted the film career of John Belushi, with whom Ramis acted at Second City), "Stripes" (1981) and "Ghostbusters" (in which Ramis also co-starred) plus such directing efforts as "Caddyshack" (1980), "National Lampoon's Vacation" (1983), "Groundhog Day" and "Analyze This."

    Previously he was the first head writer (and a performer) on Second City's groundbreaking television series "Second City Television (SCTV)" (1976-79). More recently he directed episodes of NBC’s "The Office."
    Ramis' comedies were often wild, silly and tilting toward anarchy, but they also were cerebral and iconoclastic, with the filmmaker heeding the Second City edict to work at the top of one's intelligence. This combination of smart and gut-bustingly funny led a generation of comedic actors and filmmakers — including Judd Apatow ("The 40 Year Old Virgin," "Knocked Up," Jay Roach ("Meet the Parents," the "Austin Powers" movies), Peter Farrelly ("There's Something About Mary," "Dumb and Dumber"), Jake Kasdan ("Walk Hard: The Dewey Cox Story," "Orange County," both of which featured Ramis in small roles) and Adam Sandler (who starred in his own wacky golf comedy, "Happy Gilmore") — to cite him as a key inspiration.
    Laatst aangepast door mark t : 24-02-2014 om 18:55
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #4431

    Standaard

    R.I.P. Bedankt voor je bijdrage in Ghostbusters en Groundhog Day.

  7. #4432
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    R.I.P. Harold.
    Heb enorm van zijn films genoten en nog steeds, sommige behoren tot mijn all-time favorites... Hier schrik ik wel van! Men was bezig met Ghostbusters III, maar dat zal er voorlopig niet meer van komen, vermoed ik!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #4433

  9. #4434

    Standaard

    Inderdaad, Ghostbusters III zal nu nog hoogstens een re-boot worden zonder de originele acteurs. En daar zit ik echt niet op te wachten. Rust in vrede, Harold.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #4435

    Standaard

    Wel geschrokken van dit bericht
    Als eerbetoon vanavond Groundhog Day nog eens gekeken, blijft een geniale film.

    RIP
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #4436

  12. #4437

    Standaard

    Mooi!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #4438
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel goed deze idd. Ik had hem al gedeeld!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #4439

    Standaard

    Zeker erg mooi gedaan.

  15. #4440

    Standaard

    Die tekst erop is verschrikkelijk lelijk gedaan, maar het gebaar is mooi.


  16. #4441

    Standaard

    Franse regisseur Alain Resnais overleden

    PARIJS - De Franse filmmaker Alain Resnais is zaterdagavond op 91-jarige leeftijd in Parijs overleden. Dit heeft de producent van zijn laatste films, Jean-Louis Livi, zondag bekendgemaakt.











    Resnais gold als vernieuwer en vormde in de jaren 50 samen met François Truffaut (1932-1984) en Jean-Luc Godard de Franse „Nouvelle vague”, een vernieuwende stijl.
    Resnais kwam in 1955 met een documentaire Nuit et brouillard en is vrijwel tot zijn dood dit weekeinde films blijven maken. In maart komt zijn film Aimer, boire et chanter uit.
    Zijn eerste en een van zijn bekendste speelfilms is Hiroshima mon amour uit 1959.


  17. #4442

    Standaard

    RIP... Een verlies voor de filmwereld. Hiroshima mon Amour is prachtig maar kan wat mij betreft Last Year in Marienbad, één van m`n favoriete films aller tijden.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #4443

    Standaard

    The Basketball Diaries-regisseur Scott Kalvert dood gevonden

    In zijn huis in Los Angeles is afgelopen woensdag de Amerikaanse regisseur Scott Kalvert dood gevonden.

    Foto: Getty images
    Dat hebben Amerikaanse media zaterdag gemeld. De autoriteiten gaan uit van zelfmoord. Kalvert was 49. Kalvert was de regisseur van de film The Basketball Diaries uit 1995, waarin Leonardo DiCaprio en Mark Wahlberg speelden. Ook regisseerde hij videoclips, onder meer van New Kids on the Block, Salt-N-Pepa en DJ Jazzy Jeff en Will Smith.

    Bron: nu.nl

  19. #4444

    Standaard Remembering TNG Guest Star Wendy Hughes, 1952-2014

    Remembering TNG Guest Star Wendy Hughes, 1952-2014

    By StarTrek.com Staff - March 08, 2014







    Comments(2)

    StarTrek.com is saddened to report the passing of acclaimed Australian actress and Star Trek: The Next Generation guest star Wendy Hughes. She played Captain Picard's love interest, Lt. Commander Nella Daren, in the sixth-season hour "Lessons," which aired in 1993. Her TNG episode was just one credit in a long and successful career that spanned from the stage to television to features, and included My Brilliant Career, Careful, He Might Hear You and State Coroner, as well as The Graduate, Who's Afraid of Virginia Woolf? and, in 2012, a Sydney Theater Company production of Pygmalion that cast her as Mrs. Higgins.
    Hughes succumbed to cancer on Saturday afternoon in Sydney, with actor Bryan Brown breaking the news to the audience at a Sydney Theatre Company Travelling North show and leading the audience to honor her with a standing ovation. The actress was 61 years old and leaves behind a daughter, Charlotte, and a son, Jay. StarTrek.com offers our condolences to Hughes' family, friends, colleagues and fans.

  20. #4445

    Standaard

    Ook bekend van 'Return To Eden' (een heel populaire mini serie in de jaren 80) en van de serie 'The Man From Snowy River' (alleszins in Belgie uitgezonden) en ook recentelijk nog van 'Miss Fishers Murder Mysteries'.

  21. #4446

    Standaard

    Hal Douglas, who lent his vocal gravitas to hundreds of movie trailers in his long career as a voice over artist, died March 7 at his home in Lovettsville, Va. He was 89.

    Among the notable trailers Douglas narrated were “Philadelphia,” “Forrest Gump” and “Lethal Weapon.” He was known for opening many trailers with his trademark phrase “In a world…”
    Douglas was featured on-camera in a handful of projects, including Jerry Seinfeld’s 2002 documentary “Comedian.” He provided the voice-over narration for Kevin Costner’s 1995 epic “Waterworld” and for HBO’s “First Look” movie docu series in the late 1990s.

    Douglas grew up in Connecticut. He spent three years in the Navy during WWII, and studied acting at U. of Miami after the war, according to the New York Times. He later moved to New York to pursue acting gigs and wound up landing radio and TV voice over work.

    Douglas is survived by his wife of 43 years, Ruth, and two sons.

    Here’s a look at Douglas at work in the trailer for “Comedian: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=fVDzuT0fXro

    Bron: variety.com

  22. #4447

    Standaard

    Cees Veerman van The Cats overleden


    Jaap Schilder, Arnold Mühren, Cees Veerman en Piet Veerman.

    Zanger Cees Veerman (70), bekend van de Volendamse band The Cats, is overleden.

    Dat heeft zijn management laten weten. In de nacht van vrijdag op zaterdag overleedCees in Indonesië, waar hij twee jaar geleden naartoe emigreerde.

    The Cats bestond verder uit Piet Veerman, Jaap Schilder, Arnold Mühren en Theo Klouwer en was vooral in Nederland en Duitsland populair. Cees was in de beginperiode de leadzanger van de band. Veel nummers komen van zijn hand.

    "Het is een schok en totaal onverwacht", laat Arnold Mühren weten. Ook op Twitter wordt veel gereageerd op het overlijden van Cees. Zo schrijft schrijver en muziekkenner Leo Blokhuis: "Ik heb altijd een zwak voor The Cats gehad. Cees Veerman (RIP) hield zelf trouwens meer van Steppenwolf, Velvet Underground, dat werk. 'Ik zou zelf die muziek niet kopen als ik niet in The Cats zat', zei hij eens. Haha! Soort Koos Koets, geweldige kerel."

    Zanger Tim Knol is het roerend met hem eens. "Ja man, hij was de beste!"

    Bron : Telegraaf.nl

  23. #4448

    Standaard

    RIP Cees Veerman

    The Cats nog steeds de allerbeste groep die Volendam ooit heeft gehad.

  24. #4449

    Standaard

    James Rebhorn is op 65-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse acteur stierf vrijdag in zijn woning.



    Dit meldt Variety. De doodsoorzaak van de acteur, onder meer bekend van Homeland, Independence Day en Meet The Parents is nog niet bekend gemaakt. Actrice Frances Fisher schrijft op Twitter: "Ik ben geschrokken van het verdrietige nieuws dat James Rebhorn is overleden. Hij was een geweldige acteur en ik ben blij dat ik in onze jongere jaren met hem heb mogen samenwerken."

    Bron: Telegraaf.nl

  25. #4450

Pagina 178 van 252 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •