Pagina 179 van 253 EersteEerste ... 79129169175176177178179180181182183189229 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.451 tot 4.475 van 6319 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Bedankt voor de Batman-bijdrage. R.I.P.

  2. #4452

    Standaard

    Kate O'Mara (zus van Alexis in Dynasty) overleden: http://nos.nl/artikel/629900/

  3. #4453

    Standaard

    Oer-PSV’er Harrie van Kemenade overleden (79)


    Harrie van Kemenade op zijn geliefde Herdgang.

    Met grote droefheid heeft PSV kennisgenomen van het overlijden van Harrie van Kemenade (79), Lid van Verdienste en ‘peetvader’ van de club. Meer dan 35 jaar was Harrie verbonden aan PSV, als stamoudste van de bekende familie die de horeca van De Herdgang beheert. PSV hoopt dat zij de kracht zullen vinden om dit enorme verlies te verwerken.

    Sinds 1978 bij PSV

    Harrie van Kemenade begon in 1978 op het sportpark aan de Welschapsedijk, waar de profs van PSV tot aan het begin van de tachtiger jaren trainden. Nadat Philips de meeste van haar sportcomplexen afstootte, verhuisden Van Kemenade en zijn echtgenote mee naar De Herdgang. Sinds 1999 was Harrie van Kemenade officieel met pensioen, maar tot voor kort kwam hij nog dagelijks op het complex om zijn kinderen te helpen met het bestieren van de horeca. ‘In de weg lopen’, schertste hij zelf graag, maar de nestor van de familie was nog altijd zéér populair bij spelers, trainers, begeleiding, supporters en journalisten.

    Van Kemenade is 79 jaar geworden en laat onder meer zijn even oude echtgenote Mies en vier kinderen achter. Van Kemenade was al jaren officieel Lid van Verdienste van de Vereniging PSV.

    ‘Rechtstreekse benadering’

    Tussen 1978 en het heden heeft Van Kemenade veel trainers meegemaakt, bijna twintig in totaal. Harrie maakte van zijn hart geen moordkuil en nam vaak geen blad voor de mond, waarbij hij geen onderscheid maakte tussen welk individu dan ook. “Ik kon met alle trainers goed opschieten. Iedereen is anders, met de een klikte het soms beter dan met de ander. Maar dat is normaal. Je moet nooit de illusie hebben dat je met iedereen vrienden kunt zijn. Dat geldt ook voor de spelers.”

    Een flink aantal van hen zag hij later terugkeren op De Herdgang als trainer, waarbij hij steevast opmerkte dat de voetballer van weleer als trainer zichtbaar was veranderd. “Dingen waar ze vroeger een hekel aan hadden, werden nu ineens belangrijk gemaakt.” Harrie had een rechtstreekse benadering. “Ik zeg vaak wat me voor in de mond komt en er waren spelers, die daar wel eens moeite mee hadden. Wij werken voor de hele selectie, dus je moet er voor hen allemaal zijn”, zei Van Kemenade in een interview in juni 2013 in clubmagazine PSV EHV.


    Harrie van Kemenade met Frits Philips na een kampioenschap.

    De ‘Peetvader van PSV’

    Heel PSV is intens bedroefd om het heengaan van de ‘Peetvader van PSV’, die gemist zal worden door velen. Via PSV.nl zullen we communiceren als de familie Van Kemenade meer meldt over condoleancemogelijkheden en de uitvaart. Er wordt gewerkt aan het openen van een website om voor iedereen de mogelijkheid te bieden digitaal zijn medeleven te betuigen. Daarover later meer. De club vernam vrijdagavond het nieuws van het overlijden, maar op eigen verzoek van de familie werd eerst een rustmoment ingelast om de vele familieleden in te lichten en de berichtgeving vooruitgeschoven naar de zaterdag.


    Harrie met Romário, in zijn ogen de beste speler van PSV ooit.


    Harrie en zijn echtgenote Mies, op complex Welschapsedijk.

    Bron : PSV.nl


  4. #4454

    Standaard

    Mickey Rooney, Legendary Actor, Dies at 93



    Mickey Rooney, the pint-sized actor who was one of MGM’s giant box office attractions in the late ’30s and early ’40s, has died, sources confirm. He was 93. As adept at comedy as drama and an excellent singer and dancer, Rooney was regarded as the consummate entertainer. During a prolific career on stage and screen that spanned eight decades (“I’ve been working all my life, but it seems longer,” he once said), he was nominated for four Academy Awards and received two special Oscars, the Juvenile Award in 1939 (shared with Deanna Durbin) and one in 1983 for his body of work.

  5. #4455

  6. #4456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Mickey Rooney, Legendary Actor, Dies at 93



    Mickey Rooney, the pint-sized actor who was one of MGM’s giant box office attractions in the late ’30s and early ’40s, has died, sources confirm. He was 93. As adept at comedy as drama and an excellent singer and dancer, Rooney was regarded as the consummate entertainer. During a prolific career on stage and screen that spanned eight decades (“I’ve been working all my life, but it seems longer,” he once said), he was nominated for four Academy Awards and received two special Oscars, the Juvenile Award in 1939 (shared with Deanna Durbin) and one in 1983 for his body of work.
    Wie heeft er nou geen film van Rooney gezien? Boy's Town is nog steeds onvergetelijk. Zijn rol in Breakfast at Tiffany's vergeef ik hem graag....
    R.I.P.

  7. #4457

    Standaard

    BURBANK - Actrice Mary Anderson, die in 1939 de rol van Maybelle Merriwether speelde in de filmklassieker Gone With the Wind, is zondag overleden aan een hartaanval. Ze is 96 jaar geworden, meldden Amerikaanse media maandag.

    Behalve haar rol in Gone With the Wind zal Anderson worden herinnerd als een van de negen overlevenden in Alfred Hitchcocks film Lifeboat. In 1960 werd ze geëerd met een eigen ster op de beroemde Walk of Fame in Hollywood. Ze was 21 jaar lang getrouwd met de succesvolle filmmaker Leon Shamroy, die zelf 4 Oscars won.

    Bron: Telegraaf.nl

  8. #4458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wie heeft er nou geen film van Rooney gezien? Boy's Town is nog steeds onvergetelijk. Zijn rol in Breakfast at Tiffany's vergeef ik hem graag....
    R.I.P.
    Ik heb nog nooit niks van de beste man gezien

  9. #4459
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat meen je niet. Hij durfde wel eens op de grenzen van het beeld acteren, misschien heb je hem daarom niet gezien

    Alle gekheid op een stokje, zou me verbazen als je hem nog nooit zou gezien hebben in een film, Night at the Museum bijvoorbeeld. In ieder geval zéér herkenbare acteur.

    RIP
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #4460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat meen je niet. Hij durfde wel eens op de grenzen van het beeld acteren, misschien heb je hem daarom niet gezien

    Alle gekheid op een stokje, zou me verbazen als je hem nog nooit zou gezien hebben in een film, Night at the Museum bijvoorbeeld. In ieder geval zéér herkenbare acteur.

    RIP
    Dat meen ik wel.

    Ik vind het jammer dat de beste man overleden is, maar ik heb niks met hem.

    Voor mij is het gewoon een acteur die nu helaas overleden is (bedoel dit absoluut niet op een verkeerde manier hoor)

    Night at the Museum heb ik wel liggen op Blu ray, maar nog niet gezien

  11. #4461

    Standaard

    Damn, zo sta je nog bij de Hall Of Fame en op RAW, en zo ben je er niet meer....

    The Ultimate Warrior overleden:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...verleden.dhtml

  12. #4462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit niks van de beste man gezien
    Ik vond "Bill" ook een goede film (latere werk)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #4463

    Standaard

    Actrice Mimi Kok (80) overleden



    Actrice Mimi Kok is zaterdag op 80-jarige leeftijd overleden in Amsterdam. Dat meldde haar biografe Gonny van Oudenallen zondag. Kok overleed aan een longziekte.

    De geboren Amsterdamse werd op jonge leeftijd ontdekt door Toon Hermans. Ze speelde komische en serieuze rollen.

    Kok deed onder meer mee in Pension Hommeles, Paranoia, Blue Movie, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen mijnheer en Rooie Sien.

    Ook was ze een van de vaste krachten van Wim T. Schippers in de rol van Gé Braadslee, de vrouw van nachtclubeigenaar Waldo van Dungen, een rol van Sjef van Oekel (Dolf Brouwers).

    Afgelopen zomer deed Mimi, die ook korte tijd in de Verenigde Staten werkte, mee aan de botenparade van de Gaypride. Op de boot van zorgorganisatie Cordaan speelde ze een hulpbehoevende cliënt.

    De uitvaart van Mimi Kok is maandag 28 april in Amsterdam.

    Bron : Telegraaf.nl

  14. #4464

    Standaard

    R.i.p...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #4465

    Standaard

    BBC Breaking News ‏@BBCBreaking 4 min Actor Bob Hoskins has died at the age of 71 following pneumonia, his agent says

  16. #4466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    BBC Breaking News ‏@BBCBreaking 4 min Actor Bob Hoskins has died at the age of 71 following pneumonia, his agent says


    R.I.P.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-04-2014 om 13:49

  17. #4467

    Standaard

    RIP Hoskins!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #4468

    Standaard

    Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/prive/225699...gn=twitterfeed

    Ik vond zijn bijdrage in Who Framed Roger Rabbit meesterlijk.

  19. #4469
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    R.i.p.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #4470

  21. #4471

    Standaard

    Rip
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4472

    Standaard

    Acteur Efrem Zimbalist junior (95) is vrijdag overleden in zijn huis in Californië. Dat heeft een bekende van de familie bekendgemaakt namens de kinderen van Zimbalist.

    Zimbalist, die bekend was van tv-series 77 Sunset Strip en The F.B.I., is 95 jaar oud geworden. "Onze harten zijn gebroken vanwege het heengaan van onze geliefde vader, Efrem Zimbalist jr., op zijn ranch in Solvang", zeiden Stephanie Zimbalist en Efrem Zimbalist III in een verklaring. "Hij genoot actief van het leven tot de laatste dag, gaf veel liefde aan zijn familie, speelde golf en bezocht zijn beste vrienden."

    Beroemd

    De acteur was tussen 1958 en 1974 veelvuldig op televisie dankzij 77 Sunset Strip, de serie die hem beroemd maakte, en The F.B.I. De eerste serie kende zes seizoenen, de tweede negen.
    Voor zijn rol in The F.B.I. werd de acteur geëerd door de FBI in 2009. Zimbalist speelde niet alleen in series maar stond ook op het toneel en verscheen in films.

    Bron: nu.nl

  23. #4473

    Standaard

    Geestelijke vader Piet Pienter en Bert Bibber overleden



    Striptekenaar Jozef Van Hove, beter bekend als Pom, is vorige week vrijdag op 94-jarige leeftijd overleden. Dat heeft De Morgen van zijn familie vernomen. Pom was vooral bekend van de stripreeks Piet Pienter en Bert Bibber. Van Hove wordt vandaag in intieme kring begraven, in een kist versierd met de helden die hij heeft bedacht. Hij laat twee zonen, twee dochters, veertien kleinkinderen en tien achterkleinkinderen na.

    'Urk'
    Pom werd als Jozef Van Hove geboren in Berchem op 16 november 1919. Hij was een generatiegenoot van Willy Vandersteen, Jef Nys, Bob De Moor en Marc Sleen, maar maakte nooit deel uit van de zogenaamde 'Grote Vlaamse Vier'. De reden? Pom was een einzelgänger die een broertje dood had aan aandacht. Ik ben een "urk", zei hij begin januari 2011 in een interview. "Iemand die tegen zijn goesting leeft en niemand kan uitstaan." In 1950 begon hij als illustrator voor de Antwerpse krant Het Handelsblad. Daar tekende hij de Week in krabbels, een getekend weekoverzicht. In 1951 startte de krant met een dagelijkse strip. Pom kreeg de kans om zijn eerste Piet Pienter en Bert Bibber-avontuur op papier te zetten. Nadien stapte Pom over naar Gazet van Antwerpen. Voor uitgeverij De Vlijt tekende hij 43 albums. Na een kleine zijsprong via Keesing in 1993 met het album Vakantie in Pandorra belandde hij in 1995 bij de Standaard Uitgeverij. Daar verscheen het 45ste en laatste avontuur in de reeks van Piet Pienter en Bert Bibber, Susan bij de Knobbelgilde. Er werden zo'n 4 miljoen albums verkocht over het avontuurlijke stripduo. Pom zelf zag in hun droge humor de hoofdoorzaken van het succes.

    Pom overleed op 2 mei op 94-jarige leeftijd. Hij stierf in het rusthuis waar hij de laatste maand van zijn leven moest worden opgenomen.

    Bron: gva.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #4474

    Standaard

    Ontwerper monster Alien overleden: http://nos.nl/artikel/647187/

  25. #4475

    Standaard

    Geweldige kunstenaar; duister werk. Flesh & Mechanics.

    RIP

Pagina 179 van 253 EersteEerste ... 79129169175176177178179180181182183189229 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •