Pagina 192 van 252 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202242 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.776 tot 4.800 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #4776

    Standaard

    Annie de Reuver (98) overleden



    Zangeres Annie de Reuver is op 98-jarige leeftijd overleden.

    Annie de Reuver vergaarde in de jaren veertig en vijftig grote bekendheid als zangeres bij The Ramblers en The Skymasters.
    Een van de bekendste nummers uit haar repertoire was Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen.



    Clown Bas van Toor bracht het trieste nieuws aan Radio Rijnmond.
    Hij bezocht de zangeres elk jaar met oliebollen op oudjaarsdag, maar dit jaar bleek dat Annie gevallen was.
    De zangeres is nog onder het mes geweest, maar op nieuwjaarsdag overleed ze.
    De zangeres zou in februari haar 99ste verjaardag vieren.



    ''Annie was een klassewijf,'' vertelde Van Toor over de zangeres die eveneens talentenjachten presenteerde in de jaren zeventig.
    ''Ze was misschien oud, maar scherp van geest.''

    Annie de Reuver ontdekte onder meer Vader Abraham en Ben Cramer.
    In de jaren tachtig produceerde ze nog de hit Kleine Jodeljongen voor Manke Nelis.
    Ze zangeres mocht in 1994 de Erasmusspeld van de gemeente Rotterdam in ontvangst nemen.

    Bron: Telegraaf.nl

  2. #4777

    Standaard

    Op 1 januari is cinematograaf Vilmos Zsigmond overleden. Hij werkte mee aan films als Blow Out, Close Encounters of the Third Kind, The Deer Hunter, Deliverance, The Ghost and the Darkness, Obsession, The Sugarland Express en The Witches of Eastwick. Hij is 85 jaar geworden.


  3. #4778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    He died at 6.55am local time in Hong Kong on Jan 7, 2014.
    Heb je het bericht überhaupt gelezen? De beste man is al twee jaar geleden overleden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4779

    Standaard

    Is al verwijderd, maak je niet druk.

    Ik had per ongeluk over die datum heen gekeken.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-01-2016 om 22:10

  5. #4780

    Standaard

    RIP Angus Scrimm

    The problem with loving older horror films is that we are faced with the inevitability of the passing of some of the most iconic actors in the genre. As we get older, so to do they. And Death waits for no one, even those who portrayed the very essence of that malevolent force.
    Last year saw the passing of some of horror’s most iconic figures, such as Christopher Lee and Wes Craven. Now 2016 opens with the passing of another icon, the esteemed and mysterious Angus Scrimm. Perhaps best known for his portrayal as the “Tall Man” in Phantasm, Scrimm’s towering height and gaunt figure helped him create a terrifying villain, one that would become one of horror’s most recognizable figures.
    Phantasm director Don Coscarelli beautifully wrote, “Angus Scrimm passed away peacefully tonight surrounded by his friends and loved ones. He was 89 years old. His performance as the Tall Man is a towering achievement in horror film history. He was the last in a long line of classic horror movie stars. Angus was a terrific actor and an even better friend. He will be missed.
    Scrimm will appear in Coscarelli’s fifth Phantasm film, which bears the subtitle Ravager. The film will be released later this year. Additionally, J.J. Abrams is hard at work creating a 4K restoration of the original Phantasm.
    You lived a long, wonderful life, Mr. Scrimm. Thank you for everything. I hope you rest in peace.
    http://bloody-disgusting.com/news/33...an-dies-at-89/

  6. #4781

    Standaard

    David Bowie is op 69-jarige leeftijd overleden.

    Dat bevestigt zijn woordvoerder aan verschillende media, waaronder The Hollywood Reporter en Sky News. Hij overleed afgelopen zondag aan de gevolgen van kanker, meldt zijn website maandag.
    De rockmuzikant kreeg volgens de website achttien maanden geleden te horen dat hij kanker had. Er wordt iedereen verzocht de privacy van de familie te respecteren.
    Afgelopen vrijdag vierde Bowie zijn verjaardag nog met het uitbrengen van een nieuw album: Blackstar. Dit album werd door de internationale pers zeer enthousiast ontvangen.

    Bron: nu.nl

  7. #4782

    Standaard

    Mijn muzikale held....waar mn nickname hier ook op gebaseerd is. Net 69, net een nieuw album uit.
    Heel heftig dit.

  8. #4783

    Standaard

    Wist niet dat de man kanker had... vreselijke ziekte is dat!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #4784

  10. #4785

  11. #4786
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    R.I.P.

    We could be heroes, just for one day...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #4787

    Standaard

    RIP mister Bowie...

    Vanochtend hoorde ik het op Radio 2. Gerard Ekdom vertelde het en het kwam voor mij als net zo'n grote klap als destijds bij Michael Jackson. Wat een artiest is weer van ons heen gegaan. Op zijn laatste album Blackstar bezingt hij het zelf tussen de regels door. Dat besef je pas nu hij er echt niet meer is.

    Held... het ga je goed...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #4788

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik wat verbaasd ben over de toch wel zéér grote reactie op zijn overlijden. Ik zal er al maar dadelijk bij zeggen dat ik niet dadelijk fan was van zijn werk. Wellicht heb ik zijn insteek nooit begrepen, veel van wat hij deed was voor mij ofwel te oud (de jaren 70 zijn grotendeels aan me voorbijgegaan), ofwel veel te ontoegankelijk. Een paar commerciëlere plaatjes als Absolute Beginners en This Is Not America vind ik nog wel te doen, ik heb denk ik welgeteld één plaatje van hem en dat is Hallo Spaceboy (eerder omwille van de bijdrage van de Pet Shop Boys) maar ik denk niet dat ik dadelijk een andere cd van hem zou kopen. Anderzijds moet ik wel toegeven dat de man zijn métier duidelijk ernstig nam, en dat is véél meer dan de Britney Spearsen en One Directions van deze wereld kunnen zeggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #4789

    Standaard

    Ik had geen klik met alle nummers van hem maar hoorde gewoon bij de grote artiesten. Hij verdient alle respect voor zijn werk! RIP.

  15. #4790

    Standaard

    R.I.P David Bowie....

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  16. #4791

    Standaard

    Vind niet alles van hem goed, maar wat ik wel goed vind..... is dan ook geweldig.

    Kanker.... hoop dat hij niet geleden heeft, R.I.P.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #4792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Vind niet alles van hem goed, maar wat ik wel goed vind..... is dan ook geweldig.
    Idem. Ik wil jullie onderstaand plaatje niet onthouden. Het kwam net langs op twitter:

    CYcCCFGWAAAemMc.jpg

  18. #4793

  19. #4794

    Standaard

    Vreselijk onverwacht, las het vanochtend voordat ik naar mijn werk ging .....echt één van de grootste imo.
    RIP David.

  20. #4795

  21. #4796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hier schrik ik toch wel harder van dan van Bowie. Dit weekend nog The Kings Gardens gezien,

  22. #4797

    Standaard

    Damn, Alan Rickman. Had ik niet zien aankomen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #4798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Damn, Alan Rickman. Had ik niet zien aankomen...

    Pff idd....de enige echte en beste bad guy van alle Die Hard films ooit.

  24. #4799

    Standaard

    En Harry Potter. R.I.P.

  25. #4800

    Standaard

    Rickman *slik*
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 192 van 252 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202242 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •