Pagina 45 van 253 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1101

    Standaard

    ik hoorde het net 28 jaar das veelste jong
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #1102

  3. #1103

    Standaard

    De Telegraaf toont ook weer haar kwaliteit...

    "Overdosis 'Homo'-acteur Ledger"

    Ja, daar schrijft nogsteeds het neusje van de journalistieke zalm de artikelen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #1104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    De Telegraaf toont ook weer haar kwaliteit...

    "Overdosis 'Homo'-acteur Ledger"

    Ja, daar schrijft nogsteeds het neusje van de journalistieke zalm de artikelen.
    Het aantal keren dat ik een artikel in de Telegraaf heb gelezen met ongepaste titels of gewoon regelrechte onjuiste informatie is haast ontelbaar. En rectificeren doen ze bijna nooit.

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het aantal keren dat ik een artikel in de Telegraaf heb gelezen met ongepaste titels of gewoon regelrechte onjuiste informatie is haast ontelbaar. En rectificeren doen ze bijna nooit.
    Ik sta op het punt een anti-Telegraaf site site op te starten zo erger ik me aan die gasten. Al 2 jaar gaat het elke week slechter. Veel typefouten, verkeerde info, leugens, slechte factchecking, rare grammatica, hele vreemde zwarte humor, komkommertijd nieuws, er lijkt daar geen journalist meer te werken.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik sta op het punt een anti-Telegraaf site site op te starten zo erger ik me aan die gasten. Al 2 jaar gaat het elke week slechter. Veel typefouten, verkeerde info, leugens, slechte factchecking, rare grammatica, hele vreemde zwarte humor, komkommertijd nieuws, er lijkt daar geen journalist meer te werken.
    Je vergeet nog de ongenuanceerde, vooringenomen en soms zelfs regelrecht hetze-kwekende journalistiek die ze regelmatig bedrijven.

    Maar goed: we gaan nu off-topic.

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het lijkt me namelijk dat ze de aanwezigheid van medicijnen of drugs in het bloed toch wel snel moeten kunnen vaststellen.
    Niet noodzakelijk hoor. Kijk maar in de sportwereld hoe moeilijk het is om bepaalde doping-producten op te sporen, en dat zijn meestal toch ook maar gewoon geneesmiddelen die op een andere manier gebruikt worden dan waarvoor ze eigenlijk bedoeld waren. En sommige tests nemen nu eenmaal wat meer tijd in beslag.

    Ze verwachten in ieder geval binnen 10-14 dagen het onderzoek af te ronden. Ik denk zelf eerder dat het een accidentele overdosis was, maar de theorie dat hij een beetje gek was geworden door het spelen van The Joker is natuurlijk veel sensationeler en zal zo volgens mij ook wel een eigen leven blijven leiden.

  8. #1108

    Standaard

    Fan of niet, maar er duiken toch wel verhalen over Ledger op die ook mij ontroeren. Zie http://www.people.com/people/article...173265,00.html

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man Bekijk bericht
    (ben benieuwd hoe ze het ADR proces gaan aanpakken)
    -->
    Actually all of his work was completed-- including his relooping of the audio track-- he wanted to get everything done early so as not to interfere with the movie he was currently filming.

  10. #1110

    Standaard

    Volgens CNN zijn ze een $20 biljet aan het testen omdat het raar gevouwen was.

    Voordat jullie misschien dingen gaan denken, ik kan je zeggen dat net na cocaïne gebruik waarbij een biljet is gebruikt het biljet nog erg sterk ruikt, daar zullen geen tests voor nodig zijn.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #1111

    Standaard

    Nee maar ja, de neus van een rechercheur doet het nooit zo goed als bewijsmateriaal
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Als je dat al erg vond zul je dit helemaal schandalig vinden, WBC (homo-haters) gaan demonstreren tijdens Ledger's begrafenis vanwege zijn rol in Brokeback Mountain.

    http://www.godhatesfags.com/written/...k-mountain.pdf

    Te stompzinnig voor woorden.
    Al diegenen die op de begrafenis van Heath Ledger gaan komen demonstreren verdienen niet beter dat ze zelf ter plekke dood neervallen. Al was het uit schaamte.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Nee maar ja, de neus van een rechercheur doet het nooit zo goed als bewijsmateriaal
    Ze hebben nu met de tests ook geen sporen van drugs gevonden.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #1114

    Standaard

    R.I.P. weer een talentvol acteur die aan de roem tenonder is gegaan.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #1115

    Standaard

    zo'n multitalent vond ik hem ook absoluut niet, dus als hij het van de drugs moest hebben, was het geen goed hulpmiddel

    we gaan met z'n allen gewoon lekker naar the dark knight om een soort van laatste eer te bewijzen

    ik denk sowiezo dat de film nu nog drukker bezocht gaat worden, dat is wel weer jammer

  16. #1116

    Standaard

    R.i.P. Heel onverwachts dit nieuws. Hopelijk is er snel duidelijkheid om alle roddels en geruchten de kop in te drukken.

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Al diegenen die op de begrafenis van Heath Ledger gaan komen demonstreren verdienen niet beter dat ze zelf ter plekke dood neervallen. Al was het uit schaamte.
    Die gasten sporen echt niet. Stukjes van een blog op hun site:

    Heath Ledger is in hell! The selfish hateful people of Doomed-america sent him there, while his family cheered him on!
    So you propped up a little perverted punk from Perth, Australia to play the part of a fag cowboy.
    Now the little Australian ass has been cut off at an early age!
    Heath Ledger started his eternal sentence in hell on January 22, 2008.
    Now he can spend his time on the streets of hell prating about what a special, creative, electric, sensitive, brooding, talented, up-and-coming star (blah, blah, blah) he was. What good do you think that will do him? NONE!
    Misselijkmakend dit soort mensen. Ik zit te zoeken naar een emailadres maar die staat er niet op volgens mij. Bang voor de reacties waarschijnlijk...

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Ze hebben nu met de tests ook geen sporen van drugs gevonden.
    Inderdaad. Niets op het biljet en niet in zijn huis. Z'n PR-medewerker heeft trouwens verklaard dat ie de dagen voor z'n dood grieperig was en antibiotica slikte.

  19. #1119

    Standaard

    Zeer jammer, was 'n groeiende acteur (!) Keek (kijk) ook erg uit naar z'n rol als the Joker in the Dark Knight, deze overigens niet in gevaar komt daar de film al in post-productie verkeer, veels te jong gestorven!

    Condoleances gewenst aan z'n fans!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    zo'n multitalent vond ik hem ook absoluut niet, dus als hij het van de drugs moest hebben, was het geen goed hulpmiddel

    we gaan met z'n allen gewoon lekker naar the dark knight om een soort van laatste eer te bewijzen

    ik denk sowiezo dat de film nu nog drukker bezocht gaat worden, dat is wel weer jammer

    ??????????????????????????????

  21. #1121

    Standaard

    Heath slikte (te) veel medicijnen

    Er is naar buiten gekomen dat er meer dan vijf verschillende soorten pillen in het appartement waar Heath Ledger is overleden zijn gevonden.

    De politie van New York - de NYPD - heeft naar buiten gebracht dat er veel voorgeschreven kalmerings- en angstonderdrukkende medicatie in het appartement lag. Alprazolam (Xanax), Diazepam (Valium), Lorazepam (Ativan) en slaappillen genaamd Zoplicon (Lunesta) en de verdovende pillen Temazepam (Restoril) zijn gevonden. De laatste twee soorten wordt gebruikt door mensen die last hebben van steeds erger wordende slapeloosheid.

    Alle pillen waren op recept aan hem voorgeschreven.
    Ook de hulpverleners hebben enkele verklaringen afgelegd. Volgens hen zag het appartement er normaal uit, dat wil zeggen niet als een plek waar veel drugs gebruikt is/wordt. Het 20 dollarbiljet dat opgerold gevonden werd - vaak een teken van cocainegebruik, met het opgerolde briefje wordt de drugs gesnoven - kwam negatief uit de test; er werden geen sporen van drugs op gevonden. Als laatste melden ze ook nog dat de potjes met medicijnen bijna allemaal nog vol waren...

    Het lijkschouwingrapport dat vanmorgen is uitgebracht heeft geen uitsluitsel gegeven over de doodsoorzaak. Verdere testen moeten uitwijzen waaraan hij gestorven is. De uitslag hiervan zal nog 10 dagen tot twee weken duren. Vooralsnog wordt echter aan een ongeluk gedacht.

    Bron: MSN.com
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #1122

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Niet de minste pillen...
    Inderdaad,beetje raar dat hij zoveel voorgeschreven heeft gehad zeker als je dit gaat combineren met elkaar lijkt me geen goed plan, maar als ster krijg je natuurlijk alles.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Inderdaad,beetje raar dat hij zoveel voorgeschreven heeft gehad zeker als je dit gaat combineren met elkaar lijkt me geen goed plan, maar als ster krijg je natuurlijk alles.
    Maar even toxologisch rapport afwachten nog om verder iets er echt over te zeggen. Kan allemaal zijn achtergrond hebben en een ongeluk zijn geweest... Het kan, zoals in bericht gesteld, dat amper is gebruikt en hij nooit ervoor heeft gebruikt. Zou het zelf helemaal zonde vinden als het een ander scenario zou zijn...

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Inderdaad,beetje raar dat hij zoveel voorgeschreven heeft gehad zeker als je dit gaat combineren met elkaar lijkt me geen goed plan, maar als ster krijg je natuurlijk alles.
    Daar hoef je geen ster voor te zijn hoor. Het schijnt dat in de VS artsen makkelijker medicijnen voorschrijven om zich te vrijwaren tegen rechtzaken vanwege het onderschatten van door patienten gemelde klachten.

    Btw, nog gelezen op IMDB:

    Gay Activists Blast Radio Host Who Mocked Ledger's Death

    A U.S. radio host who mocked Heath Ledger's death live on air a few hours after his passing has been slammed by gay activists. During his Tuesday show, Fox News Radio presenter John Gibson played an audio clip from the movie Brokeback Mountain in which Jake Gyllenhaal's character says to Ledger's, "I wish I knew how to quit you." Gibson then told his listeners, "Well, he found out how to quit you." Later in the broadcast, Gibson played another Brokeback Mountain clip, this time of Ledger's character saying, "We're dead." The host then mockingly repeated, "We're dead," before playing the clip again. Gibson, who is on record as criticizing Brokeback Mountain as a "gay agenda movie," went on to label Ledger a "weirdo" who had "a serious drug problem" and speculated as to reasons why the actor may have taken his own life. Ledger, who was found dead in his New York apartment on Tuesday, is not thought to have committed suicide, according to authorities and his family. Rashad Robinson, a spokesman for The Gay & Lesbian Alliance Against Defamation (GLAAD), says, "Gibson's remarks are vulgar and disgusting. It's sickening that Gibson would exploit Heath Ledger's tragic death to promote such hurtful intolerance. And to do so at a time when family and friends are grieving shows a level of insensitivity that is beyond the pale." On his Wednesday show, Gibson refused to apologize for his comments, explaining they were just "a little Brokeback Mountain joke" and there is "no point in passing up a good joke."

Pagina 45 van 253 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •