Pagina 47 van 253 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1151

    Standaard

    R I P. Veel te jong nog....
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #1152

    Standaard

    rip.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1153

    Standaard

    Rip
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #1154

  5. #1155

    Standaard

    Een veel gedraaide artiest op begrafenissen en crematies...
    Nog geen jaar geleden zelf nog wat nummers van hem uitgezocht voor m'n oma d'r crematiedienst, wie zullen ze tijdens z'n eigen dienst draaien vraag je je dan af...Gordon ?
    Altijd klote zo aan je end te moeten komen, R.I.P.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #1156

    Standaard

    R.I.P. Benny,kwam hem wel is tegen in de winkel als ik vroeger bij me moeder was in Soesterberg,vriendelijke man die altijd groette.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 08-02-2008 om 00:05
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #1157

  8. #1158

    Standaard

    R.i.p.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #1159

    Standaard

    In augustus vorig jaar nog live in Noordwijk zien optreden, toen sprong hij nog in het rond....
    Was absoluut geen fan van zijn muziek , maar dit gun je niemand...

    RIP
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  10. #1160

  11. #1161

    Standaard

    Filmposterontwerper John Alvin overleden



    Op 59-jarige leeftijd is plotseling John Alvin overleden, wiens naam niet veel mensen iets zal zeggen, maar diens filmposters des te meer. Zijn doorbraak kwam met zijn poster voor Mel Brooks’ Blazing Saddles, waarna iconische ontwerpen voor films als Blade Runner, E.T. en The Color Purple volgden.

    Zie verder een visueel overzicht van zijn werk (te vinden op een fansite), johnalvin.com en zijn Wikipedia-pagina.


    Bron: films.blieb.nl

    Meer nieuws op aintitcool.com

    Hier zijn enkele posters die hij had ontworpen:

    Laatst aangepast door Cinemaniac : 10-02-2008 om 12:24
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #1162

    Standaard

    Op de nieuwe Blade Runner dvd staat nog een featurette over de creatie van de poster daarvan waarin Alvin ook geinterviewd wordt. Spijtig dat ie heengegaan is. De ET-poster is een van mijn favoriete filmposters allertijden.

  13. #1163

    Standaard

    Erg fraai werk
    Zonde dat ie overleden is, zat vast nog genoeg moois in z'n vingers.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #1164

    Standaard

    R.I.P. Hij heeft een aantal erg mooie posters gemaakt.

  15. #1165

    Standaard

    Van teletekst:

    Acteur Roy Scheider (75) overleden

    In een ziekenhuis in Arkansas is de acteur Roy Scheider (75) overleden. Scheider was al jaren ziek.Begonnen als theateracteur werd hij wereldberoemd door zijn rol als politiechef in de film Jaws uit 1975.

    Gedurende zijn carrière werd Scheider twee keer genomineerd voor een Oscar, in 1972 voor zijn rol in de film The French Connection en in 1980 voor All That Jazz.Verder speelde hij onder meer in Marathon Man en Blue Thunder.

    Ook in de laatste jaren van zijn leven speelde hij in films of leende hij zijn stem aan documentaires. Scheider leed aan een ongeneeslijke vorm van kanker.
    Damn, daar kijk ik wel even van op. Goeie acteur.

    Laatst aangepast door Richard B. : 11-02-2008 om 08:12

  16. #1166

    Standaard

    Ken hem alleen uit Jaws maar daarin zet ie wel echt een superrol neer R.I.P.

  17. #1167

    Standaard

    rip!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #1168

    Standaard

    Rip
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1169

    Standaard

    Super in Jaws, verder ken ik weinig van hem...

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #1170

    Standaard

    Goede acteur die in een aantal goede films heeft gespeelt,wist niet eens dat hij ziek was want hij was nog steeds aan het acteren in films. R.I.P.

    [Roy Scheider speaking in 1980] "You read a lot about movies with budgets of $25 to 30 million. Hell, if a studio can piss away that kind of money, why not let 'em piss on me?"
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 11-02-2008 om 12:27
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #1171

    Standaard

    All That Jazz & Jaws, deze man zal niet snel vergeten worden... rust in vrede.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #1172

  23. #1173

  24. #1174

    Standaard

    R.i.p.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #1175

    Standaard

    Dit nieuws komt niet echt als een verrassing, het was bekend dat hij al een lange tijd ernstig ziek was, maar tis toch jammer.

    Naast de eerdergenoemde films vond ik 'm ook goed in Sorcerer - Amerikaanse remake op Le Salaire de la Peur (The Wages of Fear) en 2010, het ondergewaardeerde vervolg op Kubricks 2001: A Space Odyssey.

    R.I.V.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 47 van 253 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •