Pagina 7 van 253 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 6316 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #151

    Standaard

    Aangezien hier ook veel comiclezers zitten:

    Na een lang ziekbed is zaterdagmorgen overleden: Aart Zeeman. Aart was één van de grondleggers van o.a. Stripster (www.stripster.nl) en was enorm betrokken bij de strip- en comic 'scene' in Nederland.

    Aart is 55 jaar geworden.

    Het ga je goed Aart.


  2. #152

    Standaard

    Ook overleden vandaag: Stanislav Lem. Deze Poolse Science Fiction schrijver werd vooral bekend met het boek 'Solaris' dat in 1972 verfilmd werd door Andrej Tarkovsky en in 2002 door Stephen Soderbergh.

    Sf-topschrijver Stanislav Lem is overleden

    De Poolse schrijver Stanislav Lem is op 84 jaar overleden in een ziekenhuis in Krakau. Lem behoorde tot de literaire top in het genre sciencefiction. Lem schreef over het contact tussen mensen en buitenaardse beschavingen, en over de technologische toekomst van de mens. Hij debuteerde in 1946 met "De mens van Mars" en schreef onder meer "Solaris" en "De onoverwinnelijke". "Solaris" werd twee keer verfilmd: eerst door Andrei Tarkovski (1972) en later door Steven Soderbergh (2002), met George Clooney in de hoofdrol. Lems boeken zijn in veertig talen vertaald. Meer dan 27 miljoen exemplaren gingen over de toonbank.

    "Sf slecht geschreven, te veel avontuur"

    Lem had een uitgesproken mening. Zo vond hij in de jaren 70 de sciencefiction niet goed geschreven. Te veel gericht op avontuur, en minder zoekend naar nieuwe ideeën en literaire vormen. Hij was niet mals voor zijn collega-schrijvers en werd daarvoor afgestraft. Lem mocht zijn erelidmaatschap van de Science Fiction and Fantasy Writers of America inleveren. Ook uitte Lem scherpe kritiek op collectivistische gemeenschappen. Hij had jaren geleefd in Polen, in een communistisch regime.
    Zie http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...em/index.shtml

    Toevallig zag ik de Tarkovsky-versie van Solaris gisteren nog. Lem had een grote hekel aan deze film maar het is toch wel een meesterwerk. Het boek is nog weer beter en daarom is spijtig dat ie weggevallen is (alhoewel 84 natuurlijk een respectabele leeftijd is).


  3. #153

    Standaard

    Zonde van z,on mooie vrouw:

    Actrice Frédérique Huydts ( 38 ) overleden

    Frédérique Huydts is maandag overleden. Dat laat haar management weten. De 38-jarige actrice werd vorige week in een ziekenhuis opgenomen met nierproblemen. Bij Huydts was eerder darmk*nker geconstateerd.

    Huydts werd bekend als Annette in de soapserie 'Goede tijden, slechte tijden' op RTL 4. Ook was ze naast Angela Schijf te zien in de televisieserie 'Meiden van De Wit'. Onlangs begon ze met de presentatie van het reisprogramma 'Dreamtravel' op Net5.


    Bron:Nieuws.nl
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #154

    Standaard

    Wel heel erg snel gegaan zeg. Nog geen 2 weken geleden was ze nog volop in het nieuws, dat ze genezen was en dat ze het travel programma ging presenteren.
    ***ziekte.

  5. #155

    Standaard

    Jezus hier schrik ik even van, weer zo'n jonge vrouw , talentvol en net weer veel in het nieuws dat het beter met haar zou gaan, dit komt heel erg onverwachts.

    Net als toen met Guusje Nederhorst een erg jonge actrice die ons verlaat , en weer door die klotenziekte.

    R.I.P.
    "Riggs: We both know why I was transferred. Everyone thinks I'm suicidal, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me; or they think I'm faking to draw a psycho pension, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me. Basically, I'm fucked."

  6. #156

  7. #157

    Standaard

    Ongelooflijk, wat ik hier lees....

    Zo jong en dan dit.......

    R.I.P.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #158

  9. #159

    Standaard

    R.I.P.

    Ze is momenteel ook als kandidaat te zien in Wie is de Mol. Op haar verzoek zal de serie gewoon door gaan.

  10. #160

    Standaard

    pfffff. Zo snel, zo jong.....

    RIP
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #161

    Standaard

    Mooie vrouw die ook nog eens een geweldig potje kon acteren, zeker voor nederlandse begrippen.

    RIP
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #162

    Standaard

    rip en sterkte voor de nabestaanden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #163

    Standaard

    Wow, daar schrik ik wel even van. Afschuwelijk zeg. Zoiets is natuurlijk altijd vreselijk maar als het zo'n (toch nog) jong iemand overkomt dan sta je heel raar te kijken. Sterkte aan de nabestaanden.

  14. #164

    Standaard

    RIP , schrik hier echt van. Mooie talentvolle vrouw die goed kon acteren. Veels te jong heengegaan aan die klotenziekte. Sterkte aan de nabestaanden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #165
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Dit is inderdaad wel sneu. zeker voor de nabestaanden/kinderen. .

  16. #166

    Standaard

    Dat kwam even aan.
    Heb nog de aflevering gezien van Villa Felderhof, waarin ze zeer openhartig sprak over haar ziekte die ze meende te hebben overwonnen.
    Maakte diepe indruk.
    Wat een mooi, intelligent en warm mens.
    Wordt vanavond herhaald op Ned1 om 22.50.

  17. #167

  18. #168

    Standaard

    R.I.P. weer veels te jong ons verlaten,
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #169

    Standaard

    Gerard Reve overleden



    De schrijver van onder andere "De Avonden" is 82 jaar geworden.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Gerard Reve overleden
    Net weer een goed staaltje sensatietelevisie gezien. En dat nog wel bij het NOS journaal. Een zeer geëmotioneerde Schafthuizen, partner van Gerard Reve, mocht amper 12 uur na het overlijden z'n verhaal doen. Hij kwam bijna niet uit z'n woorden door de huilbuien die hij kreeg tijdens het gesprek. Kan zo'n man niet een moment rust krijgen na het verlies van je partner?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #171

    Standaard

    Die Reve, ik vroeg het me pas geleden nog af hoe het met hem zou zijn. Hij scheen al een tijdje met zijn Alzheimer te zitten verpieteren in een tehuis in België. Een grote geest, deze Reve?

    Ook R.I.P. is mevrouw Van Druten.
    God hebbe haar ziel.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  22. #172

    Standaard

    R.I.P.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #173

    Standaard

    van de criterion site:
    I Am Curious Director Dies

    Swedish director Vilgot Sjöman, whose controversial I Am Curious…Yellow and I Am Curious…Blue caused a sensation in international art houses when they were released in 1967, died this week, on April 9, at St. Görans Hospital in Stockholm. Emblems of the sexual revolution of the late sixties, the I Am Curious films titillated American audiences with their unabashed nudity and eroticism, paving the way for more freedom of expression in film. Sjöman was 81 years old.

    imdb

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Gerard Reve overleden
    Net weer een goed staaltje sensatietelevisie gezien. En dat nog wel bij het NOS journaal. Een zeer geëmotioneerde Schafthuizen, partner van Gerard Reve, mocht amper 12 uur na het overlijden z'n verhaal doen. Hij kwam bijna niet uit z'n woorden door de huilbuien die hij kreeg tijdens het gesprek. Kan zo'n man niet een moment rust krijgen na het verlies van je partner?
    Met de heer Schafthuizen heb ik weinig compassie, metname met het oog op het verleden van deze man (kindermisbruik, waarvoor hij ook veroordeeld is).
    En deze man heeft waarschijnlijk vrijwillig voor de camera zijn relaas over de dood van zijn partner gedaan.

  25. #175

    Standaard

    Rapper d-12 doodgeschoten



    11/04/2006 - Rapper Proof, van D-12 is vannacht in Detroit doodgeschoten nadat hij op de beroemde 8-Mile een club verliet. De rapper, wiens echte naam Deshaun Hotlon is werd geraakt in zijn hoofd en overleed aan zijn verwondingen.

    Er viel bij de schietpartij nog een slachtoffer. Ook die werd in het hoofd geraakt. Het gerucht gaat dat het tweede slachtoffer crewlid Bizarre is. Dit is nog niet bevestigd. Er is 1 getuige van de moord, maar tot arrestaties kwam het nog niet. D-12, waar ook rapper Eminem deel van uit maakt scoorde o.a. hits met Purple Pills en My Band.

    Dit van Bizarre blijkt wel bullshit te zijn, die was gewoon thuis.
    Zal mij benieuwen hoe hier op gereageerd wordt door Eminem en de rest van D12 natuurlijk.
    Zeer triest, die vendetta's.

Pagina 7 van 253 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •