Pagina 79 van 253 EersteEerste ... 296975767778798081828389129179 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1951

    Standaard

    R.i.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #1952

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1953

    Standaard

    Zijn gedachtengoed blijft gelukkig voort bestaan

    RIP
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #1954

    Standaard

    palm bier, daar ga ik van aan de schijterij. Gadverdamme.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  5. #1955

    Standaard

    Dus van jou mag hij met de lift naar de kelder ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #1956

    Standaard

    RIP.
    wel heerlijk bier
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Dus van jou mag hij met de lift naar de kelder ?
    Oh, nee hoor.

    is er nog iemand overleden vannacht?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  8. #1958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Oh, nee hoor.

    is er nog iemand overleden vannacht?
    Vast wel.

  9. #1959

    Standaard

    Acteur James Whitmore overleden

    LOS ANGELES - De Amerikaanse acteur James Whitmore is vrijdag (lokale tijd) op 87-jarige leeftijd aan longkanker overleden. Dat heeft zijn zoon bekendgemaakt.




    Whitmore stierf in zijn huis in Malibu (Californië). De acteur is vooral bekend door zijn vertolking van de Amerikaanse president Harry Truman in de film Give Em Hell Harry (1975), waarvoor hij een Oscarnominatie kreeg.
    Hij won een Emmy-award voor een gastoptreden in de televisieserie The Practice. Ook speelde hij in films als Planet Of The Apes, Kiss Me Kate en Tora! Tora! Tora!.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #1960

  11. #1961

  12. #1962

    Standaard

    Ik zat inderdaad al te denken, waar ken ik die oude kop nou toch van.
    Prachtige rol ook.

    "Brooks was here"
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #1963

    Standaard

    R.I.P. Brooks...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #1964

    Standaard

    Brooks was idd een prachtige rol. Zoals hij die scène speelde waar hij vrij was gesteld maar eigenlijk niet wilde omdat hij niets anders meer kende in zijn leven, de angst voor vrijheid vond ik onvergetelijk.
    Rest in peace, James.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1965

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #1966

  17. #1967

    Standaard

    R.i.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #1968

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Brooks was idd een prachtige rol. Zoals hij die scène speelde waar hij vrij was gesteld maar eigenlijk niet wilde omdat hij niets anders meer kende in zijn leven, de angst voor vrijheid vond ik onvergetelijk.
    Rest in peace, James.
    "Brooks was here"

    R.i.P.

  20. #1970

    Standaard

    RIP. Geweldig rol in Shawshank.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1971

    Standaard

    Ik vond wel een oscar nominatie geplaatst/verdiend voor zijn rol in Shawshank.
    Dat scene waar hij met dat mes te keer ging, echt ontroerend.

    RIP!!


    Four **** Trader & SafeTrader


  22. #1972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Brooks was idd een prachtige rol. Zoals hij die scène speelde waar hij vrij was gesteld maar eigenlijk niet wilde omdat hij niets anders meer kende in zijn leven, de angst voor vrijheid vond ik onvergetelijk.
    Rest in peace, James.
    Kan ik alleen maar beamen... Tijd om hem weer eens te kijken!

    Rust in vrede...


  23. #1973

    Standaard

    R.i.p.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #1974

    Standaard

    R.I.V. James Whitmore

    Naast de films van Darabont was hij ook memorabel in Them! (die met die reuzenmieren) en The Asphalt Jungle.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  25. #1975

    Standaard

    Cameraman Anton van Munster overleden

    BLARICUM - Anton van Munster, jarenlang de vaste cameraman van filmmaker Bert Haanstra, is in de nacht van dinsdag op woendag overleden. Van Munster overleed in het Tergooiziekenhuis in Blaricum. Hij is 74 jaar geworden. Dat meldde een woordvoerder van Native Conservation Films vrijdagavond.

    Samen met Bert Haanstra maakte de cameraman onder meer Bij de Beesten Af en Alleman, die beiden genomineerd werden voor een Oscar. Ook maakte Van Munster de eerste natuurfilm voor kinderen, African Bambi. In december 2008 werd hij benoemd tot Ridder in de orde van Oranje Nassau.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Pagina 79 van 253 EersteEerste ... 296975767778798081828389129179 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •