Pagina 8 van 253 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Rapper d-12 doodgeschoten



    11/04/2006 - Rapper Proof, van D-12 is vannacht in Detroit doodgeschoten nadat hij op de beroemde 8-Mile een club verliet. De rapper, wiens echte naam Deshaun Hotlon is werd geraakt in zijn hoofd en overleed aan zijn verwondingen.

    Er viel bij de schietpartij nog een slachtoffer. Ook die werd in het hoofd geraakt. Het gerucht gaat dat het tweede slachtoffer crewlid Bizarre is. Dit is nog niet bevestigd. Er is 1 getuige van de moord, maar tot arrestaties kwam het nog niet. D-12, waar ook rapper Eminem deel van uit maakt scoorde o.a. hits met Purple Pills en My Band.

    Dit van Bizarre blijkt wel bullshit te zijn, die was gewoon thuis.
    Zal mij benieuwen hoe hier op gereageerd wordt door Eminem en de rest van D12 natuurlijk.
    Zeer triest, die vendetta's.
    Dit hoort gewoon bij de hele gangsta rap cultuur,kan er niet wakker van liggen eigenlijk.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Rapper d-12 doodgeschoten



    11/04/2006 - Rapper Proof, van D-12 is vannacht in Detroit doodgeschoten nadat hij op de beroemde 8-Mile een club verliet. De rapper, wiens echte naam Deshaun Hotlon is werd geraakt in zijn hoofd en overleed aan zijn verwondingen.

    Er viel bij de schietpartij nog een slachtoffer. Ook die werd in het hoofd geraakt. Het gerucht gaat dat het tweede slachtoffer crewlid Bizarre is. Dit is nog niet bevestigd. Er is 1 getuige van de moord, maar tot arrestaties kwam het nog niet. D-12, waar ook rapper Eminem deel van uit maakt scoorde o.a. hits met Purple Pills en My Band.

    Dit van Bizarre blijkt wel bullshit te zijn, die was gewoon thuis.
    Zal mij benieuwen hoe hier op gereageerd wordt door Eminem en de rest van D12 natuurlijk.
    Zeer triest, die vendetta's.
    Dit hoort gewoon bij de hele gangsta rap cultuur,kan er niet wakker van liggen eigenlijk.
    Ik ook niet, eerlijk gezegd, in Amerika wordt alles met wapengekletter opgelost. Nooit anders geweest.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #178

    Standaard

    Neuh ik lig er ook niet wakker van.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #179

    Standaard

    wat is dit voor onzin, dat je er niet wakker van ligt snap ik nog wel maar je kan toch wel wat medeleven tonen, het is toch een mens geen bamibal ofzo...
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    wat is dit voor onzin, dat je er niet wakker van ligt snap ik nog wel maar je kan toch wel wat medeleven tonen, het is toch een mens geen bamibal ofzo...
    Wij zijn ambtenaren, wij willen niet al te lang wakker liggen....ergens van :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    wat is dit voor onzin, dat je er niet wakker van ligt snap ik nog wel maar je kan toch wel wat medeleven tonen, het is toch een mens geen bamibal ofzo...
    Wij zijn ambtenaren, wij willen niet al te lang wakker liggen....ergens van :wink:
    aha, ik snap hem al... :P
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  7. #182

    Standaard

    Jij ook altijd met je bamiballen

  8. #183

    Standaard

    Wat een onzin. Tja, ik lig ook zelden wakker vanwege bekende doden.
    Dat het vaak wordt opgelost met geweren is triest genoeg.
    Maar Proof blijft een goed gewaardeerde rapper, was voor mij wel de beste uit the dirty dozen, na eminem.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Rapper d-12 doodgeschoten



    11/04/2006 - Rapper Proof, van D-12 is vannacht in Detroit doodgeschoten nadat hij op de beroemde 8-Mile een club verliet. De rapper, wiens echte naam Deshaun Hotlon is werd geraakt in zijn hoofd en overleed aan zijn verwondingen.

    Er viel bij de schietpartij nog een slachtoffer. Ook die werd in het hoofd geraakt. Het gerucht gaat dat het tweede slachtoffer crewlid Bizarre is. Dit is nog niet bevestigd. Er is 1 getuige van de moord, maar tot arrestaties kwam het nog niet. D-12, waar ook rapper Eminem deel van uit maakt scoorde o.a. hits met Purple Pills en My Band.

    Dit van Bizarre blijkt wel bullshit te zijn, die was gewoon thuis.
    Zal mij benieuwen hoe hier op gereageerd wordt door Eminem en de rest van D12 natuurlijk.
    Zeer triest, die vendetta's.
    Dit hoort gewoon bij de hele gangsta rap cultuur,kan er niet wakker van liggen eigenlijk.
    Ik ook niet, eerlijk gezegd, in Amerika wordt alles met wapengekletter opgelost. Nooit anders geweest.
    Lullig voor hem maarja, al zijn collega's zijn weer blij kunnen ze er weer een plaatje over maken
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #185

    Standaard

    Hmm niet veel hip-hop liefhebbers hier....beetje altijd dezelfde stereotype reacties als een rapper neer word geschoten, terwijl mensen helemaal nog niet precies weten wat er zich heeft afgespeeld. Hoe dan ook R.I.P. Proof was een artiest die altijd in de schaduw van Eminem stond, maar als je zn oude freestyles hoort, bijna op hetzelfde niveau zat van Em. Zijn solo cd uit 2005 is ook erg goed, en ik heb hem 2x gezien toen Eminem in Nederland was en de man had zeker een 'presence on stage'.... R.I.P. Proof.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hmm niet veel hip-hop liefhebbers hier....beetje altijd dezelfde stereotype reacties als een rapper neer word geschoten
    Je zegt het zelf al: als er WEER een wordt neergeschoten.....

    Wel typisch dat het altijd in die scene te doen is.....

    Ben trouwens zelf een liefhebber van het genre, maar dan absoluut NIET van het hedendaagse gespuis dat deze scene onveilig maakt....

    Doe mij maar Grandmaster Flash, Melle Mel, Kurtis Blow.....de old skool dus.

    Om on topic te blijven: RIP

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Jij ook altijd met je bamiballen
    wat dat vind ik een leuk woord

    (sorry voor het offtopic)
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hmm niet veel hip-hop liefhebbers hier....beetje altijd dezelfde stereotype reacties als een rapper neer word geschoten, terwijl mensen helemaal nog niet precies weten wat er zich heeft afgespeeld. Hoe dan ook R.I.P. Proof was een artiest die altijd in de schaduw van Eminem stond, maar als je zn oude freestyles hoort, bijna op hetzelfde niveau zat van Em. Zijn solo cd uit 2005 is ook erg goed, en ik heb hem 2x gezien toen Eminem in Nederland was en de man had zeker een 'presence on stage'.... R.I.P. Proof.
    Precies, zelf ben ik ook groot hiphop liefhebber. Als Proof er niet was geweest, bestond er geen Eminem.

    Ik schrok wel even toen ik het hoorde

  14. #189

    Standaard

    Maar de reden dat ie neergeschoten is????
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Hmm niet veel hip-hop liefhebbers hier....beetje altijd dezelfde stereotype reacties als een rapper neer word geschoten
    Je zegt het zelf al: als er WEER een wordt neergeschoten.....

    Wel typisch dat het altijd in die scene te doen is.....
    Dat zijn niet zijn woorden maar goed.

    Maar dat het in die scene voor komt is natuurlijk helemaal niet zo raar, je hoeft alleen maar naar de background van de artiest te kijken.

    David Bowie zal niet snel kapot geschoten worden omdat ie vroeger in ze oude buurt iemand verkeerd aangekeken heeft tijdens verstoppertje spelen.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Maar de reden dat ie neergeschoten is????
    Hij kreeg ruzie in een nachtclub met een uitsmijter. Het zou gaan over wie 'The King of Detroit' was. Het escaleerde en die uitsmijter trok een pistool. Proof ook en schoot op de uitsmijter uit zelfverdediging. De neef van de uitsmijter was erbij en trok ook zijn pistool. Toen Proof gebogen stond over de uitsmijter, schoot de neef van die uitsmijter Proof in zijn hoofd en tweemaal in zijn borst

  17. #192

    Standaard

    Tja, waar gaat t heen met deze wereld... gelukkig maar een rappertje en geen echte artiest. Jammer voor zn familie

    stelletje gunslingers. Denken allemaal dat ze een stelletje cowboys zijn ofzo daarzo.

  18. #193

    Standaard

    En de uitsmijter krijgt geen doodslag als aanklacht maar voor verboden wapenbezit en voor het schieten in een gebouw.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Jammer voor zn familie

    5 kinderen laat ie achter dus erg triest voor zijn kinderen.
    What ?

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    gelukkig maar een rappertje en geen echte artiest.
    Dit slaat natuurlijk nergens op, waarom zou hij niet als echte artiest gezien moeten worden?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    gelukkig maar een rappertje en geen echte artiest.
    Dit slaat natuurlijk nergens op, waarom zou hij niet als echte artiest gezien moeten worden?
    Ill Niño is nu eenmaal een liefhebber van de zware metalen en rappers en metalheads gaan nu meestal niet goed samen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    rappers en metalheads gaan nu meestal niet goed samen
    Gewoon even dit opzetten :wink:

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    rappers en metalheads gaan nu meestal niet goed samen
    Gewoon even dit opzetten :wink:
    Dat is dus wel een TOP CD!!

    Wel raar trouwens dat die rapper met een pistool op stap gaat....

    Alhoewel het niet minder raar is dat iedereen daar een pistool bij bleek te hebben.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DBTim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Maar de reden dat ie neergeschoten is????
    Hij kreeg ruzie in een nachtclub met een uitsmijter. Het zou gaan over wie 'The King of Detroit' was. Het escaleerde en die uitsmijter trok een pistool. Proof ook en schoot op de uitsmijter uit zelfverdediging. De neef van de uitsmijter was erbij en trok ook zijn pistool. Toen Proof gebogen stond over de uitsmijter, schoot de neef van die uitsmijter Proof in zijn hoofd en tweemaal in zijn borst
    Eigenschuld dikke...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #199

    Standaard

    Zullen we dat dan ook maar van Fortuyn zeggen: Had hij maar niet in de politiek moeten gaan? Of van Van Gogh: Had hij maar niet een film moeten maken die, hoogstwaarschijnlijk, de verkeerde mensen op een verkeerde manier boos zou maken?
    Of die jongens die werden vermoord in de tijd dat Zinloos Geweld nog tamelijk nieuw was en gewoon zeiden "houd eens op"?
    Nee, dat is dan weer vrijheid van meningsuiting en daarom mag je niet worden vermoord.
    Dit was "gewoon" een uit de hand gelopen ruzie. Weet die Rapper veel dat de neef van de man met wie hij ruzie maakt hem gaat neerschieten omdat hij uit zelfverdeding en misschien ook angst op de man schoot?

    Nee, dit is zeker niet "eigen schuld, dikke buld", want dan kunnen we alle moorden wel op het slachtoffer afschuiven.

    Grt. Deweb



    P.s. ik ben niet zo iemand die scholen in de fik steekt of gaat roepen met de vrijheid van meningsuiting of het tegenover gestelde doet en zegt "eigen schuld". Maar ik had even een voorbeeld nodig waarvan ik wist dat iedereen het makkelijk zou herkennen.
    Ik ben zelf meer van "vrijheid van meningsuiting oke, maar er zijn ten alle tijden ongeschreven wetten. Sommige dingen denk je maar in plaats van ze te zeggen".

  25. #200

    Standaard

    Dat is anders. Als je in Amirika een pistol trekt na een uitsmijter waarvan je weet dat hij gewapend is (in dat land kun je daar gerust van uit gaan) dan ben je zelf zo ongelovelijk dom bezig...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 8 van 253 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •