Pagina 97 van 254 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 6333 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2401

    Standaard

    De 18 jarige zoon van John Surtees (levende legende) is gister overleden tijdens een GP2 race.

    Hij kreeg een band tegen zijn helm aan

    RIP. 18 jaar oud. (of jong moet ik eigenlijk zeggen)

    http://www.dumpert.nl/mediabase/5739..._crash_f2.html
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2402

  3. #2403

    Standaard

    Pffff, doet me een klein beetje denken aan Tom Pryce in Zuid-Afrika...

    RIP
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #2404

    Standaard

    Wat een fucked up ongeluk van die Surtees zeg! Ik dacht eerst: Is dit het? Maar goed, er zit natuurlijk een enorme kracht achter en bomen bewegen geen millimeter mee...

    RIP

  5. #2405

    Standaard

    Lijkt wel van die rare ongelukken als de Final Destinations films, het lijkt niet realistisch, maar je ziet het maar.
    Het is echt seconden verschil tussen leven en dood.

    RIP


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #2406

    Standaard

    Schrijver Frank McCourt overleden op 78 jarige leeftijd

    NEW YORK - De Iers-Amerikaanse schrijver Frank McCourt is zondag op 78-jarige leeftijd overleden in zijn woonplaats New York. Hij stierf aan huidkanker. Dat meldde The New York Times.



    McCourt is vooral bekend geworden door zijn eerste boek, de bestseller Angela's Ashes (1996) dat in Nederland verschenen is onder de titel De as van mijn moeder. Met dit autobiografische verhaal won hij de prestigieuze Pulitzer-prijs. Het boek gaat over de moeilijke jeugd van een kind uit een Ierse immigrantenfamilie in de Verenigde Staten.

    De auteur was tientallen jaren leraar Engels. Pas toen hij met pensioen ging verschenen zijn boeken. Hoewel het allemaal goed verkopende titels waren, overtrof hij nooit meer het succes van Angela's Ashes, dat in 1999 verfilmd werd door de Britse regisseur Alan Parker.

    De vier boeken die McCourt in tien jaar tijd schreef hebben een biografisch karakter. Er zijn wereldwijd miljoenen exemplaren van zijn werk in omloop. Het is in meer dan twintig talen vertaald.

    McCourt werd geboren nadat zijn ouders gemigreerd waren van Ierland naar Amerika. Tijdens de economische depressie van de jaren '30 keerde het gezin weer terug naar zijn geboorteland, waar het bittere armoede beleefde in de stad Limerick. Tot overmaat van ramp liet de aan drank verslaafde vader de familie ook nog eens in de steek.

    Toen hij 19 was, besloot McCourt op eigen houtje zijn geluk te beproeven aan de overkant van de oceaan. Na een baantje in een hotel in New York ging hij aan de slag als leraar.

    Bron : Telegraaf.nl


    R.I.P.

  7. #2407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De 18 jarige zoon van John Surtees (levende legende) is gister overleden tijdens een GP2 race.

    Hij kreeg een band tegen zijn helm aan

    RIP. 18 jaar oud. (of jong moet ik eigenlijk zeggen)

    http://www.dumpert.nl/mediabase/5739..._crash_f2.html

    R.I.P.

  8. #2408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    R.I.P.
    Inderdaad....R.I.P.

    En het ergst is dan nog de reacties die je leest van sommige hersenloze posters

    Headshot
    G. Bernini 19-07-09 @ 19:37

    Ik heb ze heftiger gezien. Ik loop weer door...
    skies 19-07-09 @ 19:38

    Echt geen woorden voor....stelletje respectloze ********ken!!
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #2409

    Standaard

    R. I. P.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #2410

    Standaard

    "Dolly Dots-zangeres Ria Brieffies overleden

    Dolly Dot Ria Brieffies is maandagavond op 52-jarige leeftijd in haar woonplaats Westerland (Noord-Holland) overleden. Dat maakte het management van de succesvolle meidengroep uit de jaren tachtig dinsdag bekend"

    RIP
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  11. #2411

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #2412

  13. #2413

    Standaard

    Rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #2414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De 18 jarige zoon van John Surtees (levende legende) is gister overleden tijdens een GP2 race.

    Hij kreeg een band tegen zijn helm aan

    RIP. 18 jaar oud. (of jong moet ik eigenlijk zeggen)

    http://www.dumpert.nl/mediabase/5739..._crash_f2.html
    Ai..erg naar om te zien...

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #2415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Inderdaad....R.I.P.

    En het ergst is dan nog de reacties die je leest van sommige hersenloze posters




    Echt geen woorden voor....stelletje respectloze ********ken!!
    Verwacht jij werkelijk diepzinnige reacties van mensen op sites zoals Fok of Dumpert...???

    Anyways. RIP. Ken de beste man niet, maar dit is een ontzettend vervelend ongeluk geweest. Wat is nou de kans dat zo'n wiel precies op je hoofd stuitert.....?

  16. #2416

    Standaard

    Laatste WOI-veteraan overleden

    Harry Patch, de laatste Britse veteraan die in de Eerste Wereldoorlog heeft gevochten, is op 111-jarige leeftijd overleden in een verzorgingshuis.



    Harry Patch, door zijn biograaf omschreven als iemand met een goed gevoel voor humor en een glinstering in zijn ogen, stierf in zijn woning in Somerset in het westen van Engeland. „De nobelste van alle generaties heeft ons verlaten”, liet premier Gorden Brown in een verklaring weten. „Maar we zullen ze niet vergeten.” Volgens premier Brown is het hele land in rouw om het sterven van een groot man.

    Patch schreef zich als 18-jarige in het leger in. Hij sprak pas over zijn oorlogservaringen toen hij honderd werd. „Oorlog is geen enkel leven waard”, zei hij destijds. Patch verloor drie van zijn beste vrienden in 1917 tijdens de Derde Slag om Ieper, een van de grotere veldslagen van de Eerste Wereldoorlog. Vanuit de loopgraven schoot hij met een machinegeweer op de Duitsers.

    De veteraan pleitte voor vrede en verzoening. Hij koesterde de bijzondere kameraadschap van zijn medemilitairen tijdens de strijd.

    De dood van Patch komt een week na het overlijden van de 113-jarige veteraan Henry Allingham. In Australië leeft nog een man van 108 die in de Eerste Wereldoorlog dienst deed bij de Britse marine.

    Bron : Telegraaf.nl


    R.I.P. beste man, bedankt voor je inzet en je strijd voor vrijheid van de mens!

  17. #2417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Laatste WOI-veteraan overleden

    Harry Patch, de laatste Britse veteraan die in de Eerste Wereldoorlog heeft gevochten, is op 111-jarige leeftijd overleden in een verzorgingshuis.



    Harry Patch, door zijn biograaf omschreven als iemand met een goed gevoel voor humor en een glinstering in zijn ogen, stierf in zijn woning in Somerset in het westen van Engeland. „De nobelste van alle generaties heeft ons verlaten”, liet premier Gorden Brown in een verklaring weten. „Maar we zullen ze niet vergeten.” Volgens premier Brown is het hele land in rouw om het sterven van een groot man.

    Patch schreef zich als 18-jarige in het leger in. Hij sprak pas over zijn oorlogservaringen toen hij honderd werd. „Oorlog is geen enkel leven waard”, zei hij destijds. Patch verloor drie van zijn beste vrienden in 1917 tijdens de Derde Slag om Ieper, een van de grotere veldslagen van de Eerste Wereldoorlog. Vanuit de loopgraven schoot hij met een machinegeweer op de Duitsers.

    De veteraan pleitte voor vrede en verzoening. Hij koesterde de bijzondere kameraadschap van zijn medemilitairen tijdens de strijd.

    De dood van Patch komt een week na het overlijden van de 113-jarige veteraan Henry Allingham. In Australië leeft nog een man van 108 die in de Eerste Wereldoorlog dienst deed bij de Britse marine.

    Bron : Telegraaf.nl


    R.I.P. beste man, bedankt voor je inzet en je strijd voor vrijheid van de mens!
    Rare kop....

    Verder R.i.V natuurlijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #2418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Rare kop....

    Verder R.i.V natuurlijk.
    ja idd, Zal moeten zijn laatste BRITSE WO-I veteraan overleden.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #2419

    Standaard

    Sir Bobby Robson (76) overleden

    31/07/2009 11:42
    Sir Bobby Robson is na een lange strijd tegen kanker overleden. De oud-trainer van ondermeer PSV en het Engelse nationale team was 76 jaar.

    Later meer.

    RIP Sir Bobby.

  20. #2420

    Standaard

    R.I.P.

    prachtvent !!!!
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #2421

    Standaard

    Ik wist niet eens dat hij aan kanker leed. R.I.P.

  22. #2422

  23. #2423

  24. #2424

    Standaard

    Rust zacht, Bobby...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #2425

    Standaard

    R.i.p.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 97 van 254 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •