Pagina 2 van 22 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 538 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    coole pics, vind het alleen altijd zo jammer dat ze dit soort dingen niet gewoon volkomen stil houden tot de film uitkomt. Zodat je in de zaal nog met de twijfel zit of hij echt echt terug zou komen :P net als dat ze king kong niet hadden moeten laten zien in de trailers.

  2. #27

    Standaard

    Ik blijf de foto's van Jack in dat Aziatische pak Photoshoppig vinden.

  3. #28

    Standaard

    Hmmm... niet echt. Zou anders volstrekt kloppen met de opzet van de setpics. Je ziet de piraten namelijk vechten in de stijl van wushu met Chinese "dao" (letterlijk mes, eigenlijk kort, breed zwaard).
    Misschien heeft "The End of the World" ergens wel met Oost-Azië te maken, want naar mijn weten kan je niet verder dan dat
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #29

    Standaard

    Dit is misschien oude koek, maar ik heb laatst Pirates 1 weer gezien en daarin zegt Jack: 'Never been to Singapore?'. Oftewel, hij is daar al eens geweest. Met welke reden? En is Singapore echt world's end of een voorhaven ofso. Nou ja, in ieder geval voor mij een film om naar uit te kijken.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  5. #30

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Title for the Third Pirates Confirmed



    Source: Terry Rossio August 31, 2006

    Screenwriter Terry Rossio has confirmed to fans at the Word Player forums that Disney is going with Pirates of the Caribbean: At Worlds End (no apostrophe after World) as the full title for the anticipated third installment, opening in theaters on May 25, 2007.

    The studio was deciding between "At Worlds End" and "Worlds End," and the former prevailed.

    Johnny Depp, Orlando Bloom and Keira Knightley, Stellan Skarsgård, Jack Davenport, Kevin R. McNally, Lee Arenberg, Mackenzie Crook, Andy Beckwith, Reggie Lee and Chow Yun-Fat star. The movie is produced by Jerry Bruckheimer and directed by Gore Verbinski.

    Word Player
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Ik blijf de foto's van Jack in dat Aziatische pak Photoshoppig vinden.
    Dat komt omdat de foto's van hele matige kwaliteit zijn.

    Singapore zou een voorhaven kunnen zijn. Maar misschien is het een andere plek in het oosten. Een plek die ze nog totaal niet kennen, omdat hij niet op de kaart staat (er wordt in 2 ook iets gezegd in de trant van "je zult van de kaart moeten afvaren). En welke dat kan zijn..ik zou het niet durven zeggen.

    Maar dat Jack terugkomt is geen verassing. Het is PotC. En PotC IS Jack Sparrow. Zonder dat personage en de invulling van Depp, hadden ze het ongetwijfeld bij 1 deel gelaten.

  7. #32

    Standaard

    Meer nieuws over Keith Richards' cameo in deel 3 van Pirates;



    klik

  8. #33

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Third Pirates Filmed at Niagara Falls



    Source: The Buffalo News October 30, 2006

    The Buffalo News (via Access Niagara) reports that the Pirates of the Caribbean: At Worlds End crew filmed footage for the third installment at Niagara Falls a couple of weeks ago:

    While local and national news cameras have focused on Buffalo-area storm damage this week, a Hollywood film crew has its lenses trained on the brink of the Horseshoe Falls.

    Walt Disney Studios is shooting falls-related scenes for use in "Pirates of the Caribbean: At World's End," the third installment in the wildly successful series of swashbuckling films, scheduled for release in May.

    Stars Johnny Depp, Orlando Bloom and Keira Knightley are nowhere in sight; instead, the thundering water of the falls is playing the lead role.

    The studio is keeping mum on exactly how the footage of the world-famous waterfall will be used, but there is speculation that moviegoers will see Captain Jack Sparrow and his shipmates facing oblivion courtesy of the giant cataract. As was the case with "Bruce Almighty," where studio-shot Jim Carrey scenes were superimposed on actual Horseshoe Falls footage, Disney will use shots of the treacherous waters as background for scenes filmed in Hollywood.

    "At Worlds End" hits theaters on May 25.

    The Buffalow News | Access Niagra
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  9. #34

    Standaard

    Dus de 3e film wordt nu pas gefilmd?

    Waarom las ik tijden geleden dan dat deel 2 en 3 back to back waren gefilmd??
    Bier.

  10. #35

    Standaard

    Waar ze nu mee bezig zijn zijn pick-ups. De bulk van de film is tegelijk met Dead Man's Chest gedraaid.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  11. #36

    Standaard

    Oooh okay, net zoals met LotR werd gedaan
    Bier.

  12. #37

    Standaard



    6 nieuwe foto's

    Kwaliteit is erg slecht.

  13. #38

    Standaard

    gaaf!

    gister weer Dead Men's Chest gezien en ik vond hem nu toch wel een stuk beter dan toen ik hem in de bio zag; de tweede keer kijken kwam het verhaal toch wel wat overzichtelijker over.
    Ik kijk echt uit naar AWE!

  14. #39

    Standaard

    Die pic die je hierboven hebt gepost is gaaf. Kijk echt uit naar AWE. Ben ook benieuwd hoe chow yun fat(Sao Feng) eruit ziet in AWE 8) .

  15. #40

    Standaard

    Net wanneer ik het vraag komt er een pic van Sao Feng online



    hieronder de link waar je de foto ook in het groot kan zien.

    http://www.moviewallpapers.net/wallp...tc3/3_1024.jpg

  16. #41

    Standaard

    Whoah...check de nagels van die gast!
    I am fire
    I am..........Death

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Whoah...check de nagels van die gast!
    Hij mag ze inderdaad wel eens knippen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Whoah...check de nagels van die gast!
    Hij mag ze inderdaad wel eens knippen...
    Hij peutert veel in zijn neus, daarom ook geen snor onder zijn neus....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Whoah...check de nagels van die gast!
    Hij mag ze inderdaad wel eens knippen...
    Hij peutert veel in zijn neus, daarom ook geen snor onder zijn neus....
    ...of hij schoot uit met z'n trimmer...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #46

    Standaard

    Komt in Mei 2007 in de bioscoop, bron: www.pathe.nl

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Whoah...check de nagels van die gast!
    Hij mag ze inderdaad wel eens knippen...
    neuh, in die tijd hadden ze dat allemaal...trouwens ook in veel chinese films zie je dat soort figuren met lange nagels...zal wel weer een betekenis hebben, zoals zoveel in de chinese fabelen. :wink:

  23. #48

    Standaard

    Scooper 'Evan' sent in this photo of Johnny Depp as Captain Jack Sparrow, Martin Klebba as Marty and Keith Richards as Sparrow's swashbuckling dad from the set of Pirates of the Caribbean: At World's End (it's now officially "World's" and not "Worlds").




    Bron: comingsoon.net
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  24. #49

    Standaard

    Volgens de link hieronder is vanavond bij het programma entertainment tonight de eerste sneak peek van pirates of the carribean AWE te zien.
    dat betekent dan ook neem ik aan dat hij binnen een aantal dagen online staat denk ik

    http://www.etonline.com/movies/spotl...221/index.html

  25. #50

    Standaard

    Is het nou al zeker dat het bij 3 films blijft? Meende ergens gelezen te hebben dat er misschien een deel 4 komt ook.

Pagina 2 van 22 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •