Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
De resultaten 526 tot 538 van 538 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Wouter ik denk dat jij een beetje last hebt van een virus/malware.

    Of ben ik de enige die nude lindsay lohan met een link erachter ziet?
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  2. #527
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Heeft ie ondertussen denk ik aangepast..

    Al iets bekend over dvd release.. SE? boxsets? datum?

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    datum?

    26 november volgens bol.com :wink:

  4. #529

    Standaard

    Wat een ontzettende k*t zeg, deze film. Bah bah bah! Comic relief all over the place, en alle grappen zijn zooooooo flauw!!! Grote god.

    Ik probeer nog weleens iets moois ergens in te ontdekken, maar de enige fijne scene in deze film is die in de zoutwoestijn, met een hallucinerende Sparrow, en dan nog is hij degene die de scene minder leuk maakt, argh.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #530

    Standaard

    Ik heb hem eindelijk gezien. Viel bijna in slaap tijdens deel 3.

  6. #531

    Standaard

    Ik moet zeggen, ik was er ook niet zo over te spreken. Ik was met mijn vriendin, die nog steeds Nederlands lerend is ... en ze spreekt goed Engels, maar moet films nog wel met ondertiteling kijken.

    Dit is dus nu Nederlands, en of ik even uit kon leggen waar de film nu over ging. Dat vroeg ze vorige keer niet ... hmm ... kennelijk vond zij hem ook te chaotisch. Warrig verhaal in ieder geval.

    Humor is veel te flauw, en zit ook vaak op momenten dat je juist waar geen grap hoort. Die multipe Jacks ... heel irritant, ergerde ik me kapot aan.

    Om nu te zeggen, baggerfilm, nee ... maar ik vond hem niet bij de vorige delen in de buurt komen, erg slecht als je een serie films zo afsluit.

    Ik vond wel dat huwelijksaanzoek erg apart gedaan ... vooral toen 'ie begon met 'dearly beloved' ... erg grappig.
    I find your lack of faith disturbing

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Riiiight

    Anyway, Pirates maakt nu echt geen kans meer op een record in de box-office, zeker niet nu John, Optimus, Harry, Homer en Jason nog langs moeten komen. Pirates 2 zat natuurlijk ook een beetje aan het einde van de zomer blockbusters.
    mmm, Pirates is tot nog toe wereldwijd de film met de hoogste opbrengst van 2007.
    Stand per 8 juli:

    Pirates 3: US$ 905 miljoen (nr. 8 op de all time high lijst)
    Spiderman 3: US$ 882 miljoen
    Shrek 3: US$ 572 miljoen
    300: US$ 454 miljoen

    Gaat dus best aardig.... En terecht, want hele fijne film.

  8. #533

    Standaard

    Juist die trouwscene was een draak! Gatver, kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte van ellendigheid.


    Dikke harde K's!!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #534

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Juist die trouwscene was een draak! Gatver, kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte van ellendigheid.


    Dikke harde K's!!
    Ik vond dat gedoe rond het trouwen ook verschrikkelijk. Ik vond het echter wel grappig hoe Barbossa het huwelijk voltrok. ''Dearly beloved, we be gathered here today''. Verder vond ik het een belachelijke scène die op een totaal verkeerd moment kwam.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  10. #535

    Standaard

    Eindelijk deel 3 at World Ends bekeken. Het verhaal is langzaam maar het einde is specteculair. Ik vond dat Soa Feng weinig aan het verhaal toe voegde. Het backstabben van elkaar ( pirates karkater ) is leuk verwerkt in het verhaal en de krankzinnigheid van Jack is lachwekkend..Jammer genoeg vind ik deel 1 en deel 2 er veel beter uitspringen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #536

    Standaard

    Overlaatst voor het eerst gekeken, viel me enorm tegen. Deel 2 was ook al vrij gaar maar daar zat naar mijn mening nog goede humor in. Maar At World's End vond ik niets, op een paar mooie CGI-creaties na (maar daarvoor alleen kijk ik niet naar een film). Kan wat mij betreft toegevoegd worden aan het al vrij lange lijstje van slechte "threequels" van 2007.

  12. #537

    Standaard

    ik heb de film gister voor de 2e keer gezien, en echt, dan word ie wat duidelijker en dus leuker.
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #538

    Standaard

    Nou, heb deeltje 3 dan gister eindelijk gezien, maar wat een tegenvaller. Het verhaal... waar ging het in godsnaam over? Volgens mij hebben de scriptschrijvers ze niet allemaal op een rijtje. Alles is veels te ver gezocht. Maak toch een 'normale' piratenfilm, zoals het eerste deel. Vind het heel erg jammer, want de sets en de visuals zijn uiteraard weer van het hoogste niveau, maar dat kan niet verbloemen dat deze film totaal overbodig is en alleen maar is gemaakt om nog meer winst te maken.
    Voor mij toch wel de tegenvaller van het jaar.

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •