Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 538 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Johnny wilt wel...Disney na het financiele succes van DMC ook wel...Keira en Orlando niet.

    Op dit moment is er dus nog helemaal niets zeker over eventueel meerdere delen; deel 3 is iig een afgesloten verhaal.

  2. #52

    Standaard

    Maar er is ook al bekend gemaakt dat Will Turner waarschijnlijk uit de serie wordt geschreven als er meer films komen.

    Van mij mogen ze. Zolang het maar op zich staande films worden in de trant van James Bond. Dat het twee delen moesten worden was toch wel het grootste probleem van deel 2 eigenlijk.

  3. #53

    Standaard

    will turner mag er gerust uit wat mij betreft
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    will turner mag er gerust uit wat mij betreft
    Heb je wel gelijk in, maar ik hoop dat ze het verhaal dan wel goed in stand weten te houden! Maar dan moeten ze niet met van die nieuwe karakters komen die zo heel 'cool en stoer en vet dope' moeten zijn, waardoor ze dan gewoon 'sneu-ig' worden

  5. #55

    Standaard

    Van mij hoeven ze sowieso niet meer dan 3 films te maken. Vond deel 1 super, mar deel 2 veel minder. Hoop dat ze met deel 3 een mooie afsluiting maken.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Van mij hoeven ze sowieso niet meer dan 3 films te maken. Vond deel 1 super, mar deel 2 veel minder. Hoop dat ze met deel 3 een mooie afsluiting maken.
    Vind 3 ook wel voldoende. :wink:

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Van mij hoeven ze sowieso niet meer dan 3 films te maken. Vond deel 1 super, mar deel 2 veel minder. Hoop dat ze met deel 3 een mooie afsluiting maken.
    Vind 3 ook wel voldoende. :wink:
    Inderdaad.
    Jammer dat ze het altijd weer moeten uitmelken.
    Deel 2 was leuk maar het open einde sloeg echt nergens op.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #58

    Standaard

    Waarom sloeg het nergens op? Als het een tweeluik is kun je niet anders. Al vraag ik me af of ze het eerste uur van deel 2 niet hadden kunnen inkorten zodat in het tweede uur deel 3 kon worden gepropt.

    Het einde vond ik trouwens nog het meest prachtige met mijn favoriete badguy waarover lekker lang valt te discusseren.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Waarom sloeg het nergens op? Als het een tweeluik is kun je niet anders. Al vraag ik me af of ze het eerste uur van deel 2 niet hadden kunnen inkorten zodat in het tweede uur deel 3 kon worden gepropt.

    Het einde vond ik trouwens nog het meest prachtige met mijn favoriete badguy waarover lekker lang valt te discusseren.
    Het 1e deel had toch ook geen open einde?
    Als het 1 geheel is hadden ze er beter 1 film van kunnen maken.
    De films zijn niet gebaseerd op een aantal boeken of iets dergelijks dus dat opsplitsen slaat nergens op.
    Het opsplitsen van films is gewoon uitmelkerij en lijkt het nieuwste trucje van hollywood te gaan worden om te proberen nog meer geld te verdienen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  10. #60

    Standaard

    Je bekijkt het wel erg simpel.
    Het was helemaal niet zeker dat er een vervolg zou komen na deel één. Wat als de film geen succes geweest zou zijn? Daarom was het een gesloten deel.
    Later werd de beslissing genomen dat er twee vervolgen zouden komen en dat die tegelijk opgenomen zouden worden. Daarom een open einde. Heeft dus niks te maken met geld of wat dan ook.

  11. #61

    Standaard

    Ik vind de hollywood trilogie hype helemaal fijn! Lekker uitkijken naar het volgende deel. Overigens, PotC 2 vond ik misschien nog wel leuker dan deel 1.

  12. #62

    Standaard

    ja die trilogieën afgelopen jaren vind ik wel leuk

    shrek
    pirates
    spiderman
    x-men
    matrix
    ocean's eleven
    ...

    welke worden er nog trilogieën ? superman waarschijnlijk

    maar goed dit is off topic

    will is eigenlijk best wel vervangbaar in de film, maar ik vind 3 eigenlijk wel genoeg, ook niet gaan uitmelken he

  13. #63

    Standaard

    De term trilogie vind ik vaak wat snel gebruikt. Een trilogie is een reeks films of boeken met een opvolgend verhaal. Niet elke filmreeks met 3 delen is dus een trilogie. The Fast and The Furious heeft nu drie delen maar is geen trilogie. Indiana Jones, Back to the Future, de oude Star Wars delen, dat zijn pas trilogieen en uiteraard LOTR.

  14. #64

    Standaard

    Heb een hele korte preview gezien van AWE met een paar beelden.
    Hopelijk komt die trailer snel

    http://www.youtube.com/watch?v=nYuCW6PyeTo

  15. #65
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    De term trilogie vind ik vaak wat snel gebruikt. Een trilogie is een reeks films of boeken met een opvolgend verhaal. Niet elke filmreeks met 3 delen is dus een trilogie. The Fast and The Furious heeft nu drie delen maar is geen trilogie. Indiana Jones, Back to the Future, de oude Star Wars delen, dat zijn pas trilogieen en uiteraard LOTR.
    Ik ben met je eens dat Indiana Jones een trilogie is, maar niet om de reden die jij noemt. Temple of Doom speelt zich eerder af dan Raiders of the Lost Ark.
    Pirates zal ook een mooie trilogie worden. En zoals de meeste trilogieen wordt dit wel een onverwachte trilogie aangezien je nooit met zekerheid kunt voorspellen of de eerste succesvol is.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    De term trilogie vind ik vaak wat snel gebruikt. Een trilogie is een reeks films of boeken met een opvolgend verhaal. Niet elke filmreeks met 3 delen is dus een trilogie. The Fast and The Furious heeft nu drie delen maar is geen trilogie. Indiana Jones, Back to the Future, de oude Star Wars delen, dat zijn pas trilogieen en uiteraard LOTR.
    Ik ben met je eens dat Indiana Jones een trilogie is, maar niet om de reden die jij noemt. Temple of Doom speelt zich eerder af dan Raiders of the Lost Ark.
    Pirates zal ook een mooie trilogie worden. En zoals de meeste trilogieen wordt dit wel een onverwachte trilogie aangezien je nooit met zekerheid kunt voorspellen of de eerste succesvol is.
    Waarom speelt Temple Of Doom eerder af dan Raiders of the lost ark ? Heb dat nu nog nooit gehoord

  17. #67

    Standaard

    Omdat Raiders zich in 1936 afspeelt en Temple of Doom in 1935 .

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Omdat Raiders zich in 1936 afspeelt en Temple of Doom in 1935 .
    Ah, nooit opgelet

  19. #69

    Standaard

    Maar maar, Back to The Future dan.... ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #70

    Standaard

    Ik kijk heel erg uit naar deze film en ik verwacht ook een grote verassings element in deel 3...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Ik kijk heel erg uit naar deze film en ik verwacht ook een grote verassings element in deel 3...
    Zoals...er komt toch een deel 4? Net zoals xmen 3...

  22. #72

    Standaard

    Haha Nee, had het over de film zelf!! :P 3 vind ik wel genoeg

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steve88
    Heb een hele korte preview gezien van AWE met een paar beelden.
    Hopelijk komt die trailer snel

    http://www.youtube.com/watch?v=nYuCW6PyeTo
    Hier het hele filmpje (betere kwaliteit) met ook clips uit andere nieuwe films.
    http://disney.go.com/disneypictures/...neakpeak1.html
    Sjesis, wat een ontzettend irritante, wijsneuzerige, verpeste kinderen, zeg. Walgelijk Amerikaans!
    Activity suggests a life filled with purpose

  24. #74

    Standaard



    Op onderstaande link staan wat nieuwe foto's die gebruikt gaan worden voor promotie materiaal.
    Het zijn niet de definitieve versies, maar het ziet er wel leuk uit.

    Foto's
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #75

    Standaard

    Amazing ILM "Pirates" Featurettes

    Two new "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest" featurettes are now available. These featurettes offer a rare glimpse into how the effects wizards at Industrial Light & Magic used groundbreaking Motion Capture Technology to create Davy Jones, one of the most memorable movie villains in years! You can also check out the side-by-side shots, which really showcase the kind of work that goes into making such devious characters.

    Industrial Light & Magic (ILM) is a motion picture visual effects company, founded in May 1975 by George Lucas and owned by Lucasfilm Ltd. Lucas created the company when he discovered that the special effects department at Twentieth Century Fox was shut down after he was given the green light for his production of Star Wars.

    To play around with some of the fun tools that ILM provides, go directly to their website, and see what they have to offer.

    As of 2005, ILM has received 14 Best Visual Effects Oscars and 20 additional nominations. It had also received 22 technical Oscars and is considered to be one of the best visual effects studios in the world.

    Some of the films currently in production at ILM are; "Transformers," "Evan Almighty," "Harry Potter and the Order of the Phoenix," "The Spiderwick Chronicles" and "Pirates of the Caribbean: At World's End."

    http://www.worstpreviews.com/media.p...&place=trailer

    Bron:Worstpreviews
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •