Bekijk uitslag poll: Aladdin - The Lion King (Finale Disney WK 2005)

Stemmers
250. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Aladdin

    128 51,20%
  • The Lion King

    122 48,80%
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 195 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    The Lion King 8)
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #52

    Standaard

    Hoewel ze beiden legendarisch zijn kies ik toch voor The Lion King, hij is gewoon ZO MOOI :P
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  3. #53

    Standaard

    Dan toch maar aladdin, geeft bij mij iets meer Disney gevoel.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #54

    Standaard

    Allebei goede films, maar het allebei eigenlijk toch net niet waardoor ik vind dat ze allebei de nr. 1 plek verdienen

    Dus dan wordt het toch maar...

    :tromgeroffel:

    Alladin!

  5. #55

    Standaard

    The Lion King


    tis wel weer spannend

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    tis wel weer spannend
    Ja! Leuk he! 't Is bijna jammer dat dit de laatste is... Het schept toch ook een beetje een band... Met zijn allen stemmen...

  7. #57

    Standaard

    Ik kies voor de Lion King. Dit was de eerste Disney waar ik letterlijk kippevel van kreeg bij het zien van de beelden en het horen van de prachtige muziek. En mijn keuze is versterkt sinds het uitkomen van de SE dvd met de eerste Disney Enhanced Home Theatermix. Wat een geluid zit er in die DTS track. Kortom een lust voor het oog en voor het oor...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #58

    Standaard

    hier ga ik gewoon mijn 1000e post aan besteden..maar als het nou gebeurt dat er op een miraculeuze wijze weer 30 stemmen meer komen voor Aladdin terwijl in andere polls er gewoon gemiddeld 120 stemmen zijn dan ga ik toch vraagtekens zetten bij de authenticiteit van dit disney wk
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    hier ga ik gewoon mijn 1000e post aan besteden..maar als het nou gebeurt dat er op een miraculeuze wijze weer 30 stemmen meer komen voor Aladdin terwijl in andere polls er gewoon gemiddeld 120 stemmen zijn dan ga ik toch vraagtekens zetten bij de authenticiteit van dit disney wk
    Tsja, tsja, tsja... Het regelement rept over "de meeste stemmen winnen" en niet hoe die stemmen tot stand komen... Aladdin heeft blijkbaar gewoon een fanclub... Lion King hopelijk ook!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Ik kies voor de Lion King. Dit was de eerste Disney waar ik letterlijk kippevel van kreeg bij het zien van de beelden en het horen van de prachtige muziek.
    Precies! Ik had het in de bios echt moeilijk droog te houden bij de scene waar Simba z'n vader verliest I'll never forget that moment

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño

    Precies! Ik had het in de bios echt moeilijk droog te houden bij de scene waar Simba z'n vader verliest
    Wie niet

    Ik denk dat dat mijn reden is waarom ik voor deze heb gestemt.Die scéne gaf toch de doorslag.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño

    Precies! Ik had het in de bios echt moeilijk droog te houden bij de scene waar Simba z'n vader verliest
    Wie niet
    Ik niet. Ik lachte me rot!

    Sorry hoor maar Mufasa vroeg erom. Had ie z'n broertje maar niet zo moeten onderdrukken. 'Eigen schuld, dikke bult' noemen we dat.

  13. #63

    Standaard

    Idee voor nieuwe poll: Mufasa of Scar?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Aladdin is vreselijk.....
    ......goed 8)

  16. #66

    Standaard

    The Lion King.

    De keuze is nu voor mij gemakkelijk. Als Belle en het Beest tegenover The Lion King in de finale had gestaan, dan was de keuze veel moeilijker geweest.

  17. #67

    Standaard

    Kom op, mensen! Aladdin staat achter, dat moeten we natuurlijk niet hebben...

  18. #68

    Standaard

    Mijn favorieten! Maar The Lion King is toch best een stukje voller, completer, dan Aladdin. En dat is best een verschil! Beide dvd's vorige week weer eens bekeken en The Lion King voelde nét dat beetje serieuzer en warmer aan.

    Als het op de tofste track aan zou komen; 'A Whole New World' versus 'Be Prepared', dán zouden Aladdin en Jasmine het zeker winnen.

    Maar The Lion King is definitely the best Disney can get
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël van Zanten
    De keuze is nu voor mij gemakkelijk. Als Belle en het Beest tegenover The Lion King in de finale had gestaan, dan was de keuze veel moeilijker geweest.
    Kijk, dat zei ik nou ook!

  20. #70

    Standaard

    Vreemd eigenlijk dat de Pixar-animaties niet hebben meegedongen. Die zijn toch ook van Disney? Maar ja, dan had al dat old-fashioned tekenpulp natuurlijk geen schijn van kans gehad.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Vreemd eigenlijk dat de Pixar-animaties niet hebben meegedongen. Die zijn toch ook van Disney? Maar ja, dan had al dat old-fashioned tekenpulp natuurlijk geen schijn van kans gehad.
    Ja, dat vroeg ik me ook af inderdaad.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Vreemd eigenlijk dat de Pixar-animaties niet hebben meegedongen. Die zijn toch ook van Disney? Maar ja, dan had al dat old-fashioned tekenpulp natuurlijk geen schijn van kans gehad.
    Alleen de Disney Classics dongen mee...
    Ook films als "Tarzan 2", "Mary Poppins", "Heksen en Bezemstelen" vind je om deze reden niet terug in de deelnemerslijst.

  23. #73

    Standaard

    Ik vind The Lion King nog steeds een van de beste Disney film die er is. Komt onder andere door de muziek.

  24. #74

    Standaard

    De Aladdin fanclub gaat toch nog een behoorlijk gat moeten overbruggen...

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    De Aladdin fanclub gaat toch nog een behoorlijk gat moeten overbruggen...
    Bij deze dus een oproep!!!! :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •