Bekijk uitslag poll: Aladdin - The Lion King (Finale Disney WK 2005)

Stemmers
250. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Aladdin

    128 51,20%
  • The Lion King

    122 48,80%
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 195 van 195 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Aladdin aan kop ... Ik heb de Lion King altijd al mooie, maar overhypte film gevonden.
    Ja, maar nog wel veel beter dan die kleurloze Aladdin met een overdreven en irritante Robin Williams, erg vreemd deze stand...
    Wel eens over nagedacht dat dat JOUW mening is? En dat deze stand helemaal niet raar hoeft te zijn...
    De stand is wel raar en mensen die op Aladdin stemmen hebben geen c.q. een slechte smaak. De enige verklaring die ik heb is dat er mensen tegen The Lion King stemmen omdat die zo succesvol is en hun favoriet heeft uitgeschakeld. 8)

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Zonder daarmee verder iets te bedoelen, iemand te willen beschuldigen of afbreuk te willen doen aan deze finale bekruipt me dan toch het gevoel dat er personen zijn die misschien meer dan één keer stemmen....
    Het is niet mogelijk om 2x te stemmen per account.
    Toch is t wel mogelijk.....kwestie van je cookies resetten :P
    (Nee, dit heb ik zelf nu niet gedaan)
    Het HOE wilde ik dus vooral effe niet melden.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    De stand is wel raar en mensen die op Aladdin stemmen hebben geen c.q. een slechte smaak. De enige verklaring die ik heb is dat er mensen tegen The Lion King stemmen omdat die zo succesvol is en hun favoriet heeft uitgeschakeld. 8)
    Ik stem tegen The Lion King omdat ik het een enorm saaie en overgewaardeerde film vindt. Aladdin was ook erg succesvol dus die laatste opmerking is natuurlijk sowieso onzin.

    Een erg flauwe opmerking trouwens om mensen van 'een slechte smaak' te beschuldigen omdat ze niet op je favoriet stemmen. Een mening hebben is een ding, maar om dan mensen met een andere mening te beledigen is niet echt smaakvol.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Zonder daarmee verder iets te bedoelen, iemand te willen beschuldigen of afbreuk te willen doen aan deze finale bekruipt me dan toch het gevoel dat er personen zijn die misschien meer dan één keer stemmen....
    Het is niet mogelijk om 2x te stemmen per account.
    Toch is t wel mogelijk.....kwestie van je cookies resetten :P
    (Nee, dit heb ik zelf nu niet gedaan)
    Het HOE wilde ik dus vooral effe niet melden.... :wink:
    En dat was waarschijnlijk het einde van een eerlijke finale...

  5. #180
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    De stand is wel raar en mensen die op Aladdin stemmen hebben geen c.q. een slechte smaak. De enige verklaring die ik heb is dat er mensen tegen The Lion King stemmen omdat die zo succesvol is en hun favoriet heeft uitgeschakeld. 8)
    Ik stem tegen The Lion King omdat ik het een enorm saaie en overgewaardeerde film vindt. Aladdin was ook erg succesvol dus die laatste opmerking is natuurlijk sowieso onzin.

    Een erg flauwe opmerking trouwens om mensen van 'een slechte smaak' te beschuldigen omdat ze niet op je favoriet stemmen. Een mening hebben is een ding, maar om dan mensen met een andere mening te beledigen is niet echt smaakvol.
    Ik denk dat als het puur op kwaliteit aan zou komen de finale tussen Fantasia en Belle en het Beest zou horen te gaan. Maar voor mij is een goede film ook een film die een hoge "herkijkwaarde" heeft. Aladdin is de Disney die ik veruit het vaakst heb gezien. En daarom mijn onbetwiste nummer 1 in dit WK.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Zonder daarmee verder iets te bedoelen, iemand te willen beschuldigen of afbreuk te willen doen aan deze finale bekruipt me dan toch het gevoel dat er personen zijn die misschien meer dan één keer stemmen....
    Het is niet mogelijk om 2x te stemmen per account.
    Toch is t wel mogelijk.....kwestie van je cookies resetten :P
    (Nee, dit heb ik zelf nu niet gedaan)
    Het HOE wilde ik dus vooral effe niet melden.... :wink:
    En dat was waarschijnlijk het einde van een eerlijke finale...
    Natuurlijk is het wel eerlijk, want de pro-Lion King gebruikers hebben dezelfde mogelijkheden als de pro-Aladdin gebruikers om vals te spelen. En zo te zien zijn de laatste net iets fanatieker.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Zonder daarmee verder iets te bedoelen, iemand te willen beschuldigen of afbreuk te willen doen aan deze finale bekruipt me dan toch het gevoel dat er personen zijn die misschien meer dan één keer stemmen....
    Het is niet mogelijk om 2x te stemmen per account.
    Toch is t wel mogelijk.....kwestie van je cookies resetten :P
    (Nee, dit heb ik zelf nu niet gedaan)
    Het HOE wilde ik dus vooral effe niet melden.... :wink:
    En dat was waarschijnlijk het einde van een eerlijke finale...
    Natuurlijk is het wel eerlijk, want de pro-Lion King gebruikers hebben dezelfde mogelijkheden als de pro-Aladdin gebruikers om vals te spelen. En zo te zien zijn de laatste net iets fanatieker.
    In dat geval zeg ik niks. Als Aladdin maar wint en dit ziet er goed uit! :wink:

  8. #183

    Standaard

    The Lion King!!!
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  9. #184

    Standaard

    Duidelijk De Leeuwenkoning
    No comment

  10. #185
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Mijn keuze gaat nog altijd naar The Lion King.Al legt The Lion King wel het loodje als het om sequels gaat.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  11. #186

    Standaard

    Lion King k-r-u-i-p-t dichterbij...

  12. #187

    Standaard

    moeilijk, moeilijk, moeilijk om tussen deze 2 films te moeten kiezen. vind ze allebei super namelijk. daarom stem ik maar niet en kijk ik wel gewoon vanaf de zijlijn toe

    groetjes.

  13. #188

    Standaard

    Zijn zijn allebei fantastisch, ook allebei m'n favo Disney maar als ik er één moet kiezen ga ik toch voor "The Lion King".
    Superman Returns

  14. #189

    Standaard

    wanneer wordt eigenlijk de uitslag bekend? vandaag toch? weet iemand hoelaat precies?

    groetjes.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ashley16
    wanneer wordt eigenlijk de uitslag bekend? vandaag toch? weet iemand hoelaat precies?

    groetjes.
    Ik weet dat wel!

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ashley16
    wanneer wordt eigenlijk de uitslag bekend? vandaag toch? weet iemand hoelaat precies?

    groetjes.
    Ik weet dat wel!
    Pfewwww, gelukkig! Dan is het goed .
    .
    .
    .
    .
    .
    (psst.... wil je het me vertellen :wink: )

    Groetjes.

  17. #192

    Standaard

    Vanavond rond half tien. Dat is namelijk exact 7 dagen na de start van deze poll (zie het eerste berichtje in deze thread)!

  18. #193

    Standaard

    In een finale waarin 250x (!!!) gestemd werd wint Aladdin de finale van het Disney WK 2005.

    Morgen volgt een overzicht!

  19. #194

    Standaard

    Spannende finale, maar toch kan ik me niet voorstellen dat 250 unieke mensen gestemt hebben, zeker niet als je het verloop van de andere wedstrijden ziet. Ik wil een hertelling zonder extra aangemaakte accounts .

    Ondanks dat Aladdin mijn favoriet Belle en het Beest uitgeschakeld heeft (ook oneerlijk?) wil ik ze toch feliciteren.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #195
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Spannende finale, maar toch kan ik me niet voorstellen dat 250 unieke mensen gestemt hebben, zeker niet als je het verloop van de andere wedstrijden ziet. Ik wil een hertelling zonder extra aangemaakte accounts .

    Ondanks dat Aladdin mijn favoriet Belle en het Beest uitgeschakeld heeft (ook oneerlijk?) wil ik ze toch feliciteren.
    Het zijn Florida praktijken Maar anyway..... Aladdin was vanaf het begin mijn favoriet. dus ik rouw er niet om.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •