Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 145 van 145 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    De Twin Towers zullen dan waarschijnlijk met de computer gemaakt worden zoals de Empire in Kong.

    Heb in '98 zelf nog op de WTC gestaan en 2 jaar geleden op Ground Zero

  2. #127

    Standaard

    dat moet een akelig gevoel zijn

  3. #128

    Standaard

    De 9/11 film zit er aan te komen. Oliver Stone doet de regie. Met Maria Bello, Nicolas Cage en Maggie Gyllenhaal in de cast. Nicolas Cage speelt een brandweerman

    Het Plot: In the aftermath of the World Trade Center disaster, hope is still alive. Refusing to bow down to terrorism, rescuers and family of the victims press forward. Their mission of rescue and recovery is driven by the faith that under each piece of rubble, a co-worker, a friend a family member may be found. This is the true story of John McLoughlin and William J. Jimeno, the last two survivors extracted from Ground Zero and the rescuers who never gave up. It's a story of the true heroes of that fateful time in the history of the United States when buildings would fall and heroes would rise, literally from the ashes to inspire the entire human race.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #129

    Standaard

    Maar kan me niet voorstellen dat Oliver Stone het grootste succes ooit gaat maken

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Maar kan me niet voorstellen dat Oliver Stone het grootste succes ooit gaat maken
    Inderdaad, als het een echte Oliver Stone wordt (wat ik me gezien de persoonlijkheid van de man niet anders kan voorstellen), zal dit wel een film worden die zijn geld opbrengt, maar toch niet echt een superblockbuster ofzo...

  6. #131

    Standaard

    kijk alleen maar naar het plot, daar kan toch niks goeds van komen.
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

  7. #132

    Standaard

    Ben het er niet mee eens. Kan een mooie film worden. Alleen niet eentje die Titanic zal verslaan. En natuurlijk erg Amerikaans.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #133

    Standaard

    moest hjet nu zijn 11 sept in de vliegtuigen, luchthaven, de eerste uren voor het drama in ny, enz zouy leuk zijn maar na 11 sept

  9. #134

    Standaard

    de 9/11 film van Stone wordt weer z'n typisch patriotten filmpje met veel flaggen en moralistische praat. Slaat goed aan in de VS zelf maar ik vrees niet daarbuiten.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #135

    Standaard

    dit verwacht ik ook, Stone heeft sowieso een film nodig die weer eens goed loopt in Amerika na zn vorige debacles.
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

  11. #136

    Standaard

    Rampenfilms doen het altijd goed (Titanic, The Day After Tomorrow, Twister...), maar of Stone een film kan maken die iedereen bekoort, betwijfel ik eerlijk gezegd. Ik vind zijn werk best te pruimen, dat wel, maar voor het hele grote publiek....

    The Da Vinci Code maakt misschien wel een kansje, na al het goede over het boek. Verder is er ook nog dat ander bootje... Poseidon.... Misschien gaan mensen vergelijken en trekt dit meer volk dan iedereen verwacht....

    Persoonlijk verwacht ik veel van de nieuwe Malick 'The New World' en van Gibson's 'Apocalypto'.
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Afgelopen weekend is King Kong (weer) verslagen door Narnia
    en de film mag blij zijn als de 200 miljoen dollar gehaald wordt!

    Dat is 1/3 van Titanic.

    pffff waar heb jij het over de film heeft inmiddels 178 miljoen opgebracht alleen in amerika dus plus 252 miljoen wereldwijd dat is nu al zoo;n kleine 400 miljoen tegenover 207 budgetkosten, dat wil nu al zeggen dat het een klappr is en wat betreft blijheid over 200 miljoen wat volgens jou niet haalbaar is wil ik je maar een ding zeggen aan het einde van dit weekeinde is dat ook al gehaald en de totaalverwachte opbrengs van king kong is geschat op 330 miljoen dollar in de usa en wereldwijd 450miljoen dat wil dus zeggen dat het totaal opbrengs wordt verwacht tussen 750-tot 900 miljoen dollar en dat staat het alsnog in the boxxofice 15 of all time dus... ik snap je probleem niet

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Afgelopen weekend is King Kong (weer) verslagen door Narnia
    en de film mag blij zijn als de 200 miljoen dollar gehaald wordt!

    Dat is 1/3 van Titanic.

    pffff waar heb jij het over de film heeft inmiddels 178 miljoen opgebracht alleen in amerika dus plus 252 miljoen wereldwijd dat is nu al zoo;n kleine 400 miljoen tegenover 207 budgetkosten, dat wil nu al zeggen dat het een klappr is en wat betreft blijheid over 200 miljoen wat volgens jou niet haalbaar is wil ik je maar een ding zeggen aan het einde van dit weekeinde is dat ook al gehaald en de totaalverwachte opbrengs van king kong is geschat op 330 miljoen dollar in de usa en wereldwijd 450miljoen dat wil dus zeggen dat het totaal opbrengs wordt verwacht tussen 750-tot 900 miljoen dollar en dat staat het alsnog in the boxxofice 15 of all time dus... ik snap je probleem niet

    Offtopic:

    Interpunctie leest wat gemakkelijker. 8)


    Ontopic:

    Kong gaat nooit 900 miljoen dollar opbrengen. 8)

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    de 9/11 film van Stone wordt weer z'n typisch patriotten filmpje met veel flaggen en moralistische praat. Slaat goed aan in de VS zelf maar ik vrees niet daarbuiten.
    Het is natuurlijk grote onzin om zoiets op voorhand te beweren. Ik ben het ermee eens dat Stone zich met deze film in Amerika weer acceptabel kan maken, maar hij is er niet de man naar om een bombastische, patriottistische film te maken met moralistische praat. Als het zo een film zou worden, dan zou ik bijzonder ontchoocheld zijn in Stone en zijn film. Maar de man is er niet de persoonlijkheid naar om zoiets te doen, dus voorlopig verwacht ik me daar niet aan en ga ik uit van een film die wel eens heel goed zou kunnen worden.

  15. #140

    Standaard

    lichtpuntje is dat die iig een van de castleden van Donnie Darko heeft weten te strikken 8)
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    de 9/11 film van Stone wordt weer z'n typisch patriotten filmpje met veel flaggen en moralistische praat. Slaat goed aan in de VS zelf maar ik vrees niet daarbuiten.
    Het is natuurlijk grote onzin om zoiets op voorhand te beweren. Ik ben het ermee eens dat Stone zich met deze film in Amerika weer acceptabel kan maken, maar hij is er niet de man naar om een bombastische, patriottistische film te maken met moralistische praat. Als het zo een film zou worden, dan zou ik bijzonder ontchoocheld zijn in Stone en zijn film. Maar de man is er niet de persoonlijkheid naar om zoiets te doen, dus voorlopig verwacht ik me daar niet aan en ga ik uit van een film die wel eens heel goed zou kunnen worden.
    Een Amirikaan die een film maakt met forse critiek op de bandweerlieden is letterlijk zijn leven niet zeker, als je een film maakt over de brandweerlieden dan moet het wel een dergelijke film worden, anders wordt hij simpelweg niet geaccepteerd. Ik ben er iig erg benieuwd na, we zullen zien wie er gelijk krijgt :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    de 9/11 film van Stone wordt weer z'n typisch patriotten filmpje met veel flaggen en moralistische praat. Slaat goed aan in de VS zelf maar ik vrees niet daarbuiten.
    Het is natuurlijk grote onzin om zoiets op voorhand te beweren. Ik ben het ermee eens dat Stone zich met deze film in Amerika weer acceptabel kan maken, maar hij is er niet de man naar om een bombastische, patriottistische film te maken met moralistische praat. Als het zo een film zou worden, dan zou ik bijzonder ontchoocheld zijn in Stone en zijn film. Maar de man is er niet de persoonlijkheid naar om zoiets te doen, dus voorlopig verwacht ik me daar niet aan en ga ik uit van een film die wel eens heel goed zou kunnen worden.
    Een Amirikaan die een film maakt met forse critiek op de bandweerlieden is letterlijk zijn leven niet zeker, als je een film maakt over de brandweerlieden dan moet het wel een dergelijke film worden, anders wordt hij simpelweg niet geaccepteerd. Ik ben er iig erg benieuwd na, we zullen zien wie er gelijk krijgt :wink:
    Come on people, it's Oliver Stone. Die doet altijd eigenwijs zijn eigen, geniale zin, tegen de mainstream-wetten in. Ik ga er dus vanuit dat dit niet bombastisch en te patriottistisch wordt (enige vaderlandsliefde zal natuurlijk niet ontbreken, als het maar niet te is). Wordt het dat toch, dan zal ik zwaar teleurgesteld zijn, omdat Stone dan geen Stone is en zijn film geen Oliver Stone-film

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Een Amirikaan die een film maakt met forse critiek op de bandweerlieden is letterlijk zijn leven niet zeker, als je een film maakt over de brandweerlieden dan moet het wel een dergelijke film worden, anders wordt hij simpelweg niet geaccepteerd. Ik ben er iig erg benieuwd na, we zullen zien wie er gelijk krijgt :wink:
    Veel van Oliver Stone's film zijn vrij kritisch op de Amerikaanse overheid met hier een daar zelfs schockerende scènes. Ik twijfel er niet aan dat hij zich in deze film terughoudend zal houden. En hij is toch al niet populair bij de pers/critici (met name de rechts-concervatieve) dus hij is wel wat gewend.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Come on people, it's Oliver Stone. Die doet altijd eigenwijs zijn eigen, geniale zin, tegen de mainstream-wetten in. Ik ga er dus vanuit dat dit niet bombastisch en te patriottistisch wordt (enige vaderlandsliefde zal natuurlijk niet ontbreken, als het maar niet te is). Wordt het dat toch, dan zal ik zwaar teleurgesteld zijn, omdat Stone dan geen Stone is en zijn film geen Oliver Stone-film
    My thoughts exactly, dus
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    de 9/11 film van Stone wordt weer z'n typisch patriotten filmpje met veel flaggen en moralistische praat. Slaat goed aan in de VS zelf maar ik vrees niet daarbuiten.
    Het is natuurlijk grote onzin om zoiets op voorhand te beweren. Ik ben het ermee eens dat Stone zich met deze film in Amerika weer acceptabel kan maken, maar hij is er niet de man naar om een bombastische, patriottistische film te maken met moralistische praat. Als het zo een film zou worden, dan zou ik bijzonder ontchoocheld zijn in Stone en zijn film. Maar de man is er niet de persoonlijkheid naar om zoiets te doen, dus voorlopig verwacht ik me daar niet aan en ga ik uit van een film die wel eens heel goed zou kunnen worden.
    Een Amirikaan die een film maakt met forse critiek op de bandweerlieden is letterlijk zijn leven niet zeker, als je een film maakt over de brandweerlieden dan moet het wel een dergelijke film worden, anders wordt hij simpelweg niet geaccepteerd. Ik ben er iig erg benieuwd na, we zullen zien wie er gelijk krijgt :wink:
    Come on people, it's Oliver Stone. Die doet altijd eigenwijs zijn eigen, geniale zin, tegen de mainstream-wetten in. Ik ga er dus vanuit dat dit niet bombastisch en te patriottistisch wordt (enige vaderlandsliefde zal natuurlijk niet ontbreken, als het maar niet te is). Wordt het dat toch, dan zal ik zwaar teleurgesteld zijn, omdat Stone dan geen Stone is en zijn film geen Oliver Stone-film
    Als hij zich op die manier gaat opstellen in de film dan zal de film gewoon niet aanslaan. Die brandweermannen zijn (en terecht!) helden is de VS, daar kan hij onmogelijk tegen in gaan dan wordt de film een grote flop. Hij zal zich misschien wel critisch opstellen richting de overheid maar dat neemt niet weg dat het verhaal van de brandweerl een mietzoet verhaal moet worden, dat kan gewoon niet anders.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •