Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard In welke film verpest de acteur het imago van de film?

    In welke film vinden jullie dat een bepaalde acteur er niet in thuis hoort? Dat ie de film verpest als het ware?

    Ikzelf vindt dat de film Titanic minder populair is geworden door Leonardo Dicaprio. Het ging meer om hem draaien dan om het schip, terwijl ik het schip veel interessanter vind (en Kate) . Het werd door hem meer een liefdesverhaal, met Pierce Brosnan ofzo in de hoofdrol (een anti-melkbek) heb je dat effect minder.

  2. #2

    Standaard

    Pierce in Titanic, roflol

    Ik zie hem al staan in de beroemde scene voor op het schip, strak in het pak met zijn haren in de wind en zijn pistool voor zijn gezicht in de beroemde bondhouding.


    Als er 1 acteur heeft bijgedragen aan het succes van titanic dan is het leonardo wel, of je zijn acteer prestaties nou goed vind of niet.

    Brendan Fraser vond ik geen typ voor de Mummy, hij is teveel grappig ( imago ) en te weinig stoer en avontuurlijk.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    De plannen van Nicolas Cage als Superman
    Hoe kan die ooit geloofwaardig overkomen als superman, met zo'n scheve bek en half kaal...

  4. #4

    Standaard

    Ik vond dat Matt Damon de film Saving Private Ryan behoorlijk verziekte... maar ja, de vaste forummers weten wel dat ik een afkeer heb van prodent-glimlachjes.

    Verder vind ik dat 9 van de 10 Will Smith films teveel leunen op zijn persoonlijkheid...

  5. #5

    Standaard

    Ik vond dat Nicholas Cage, Gone in 60 seconds een beetje verneukte. Hij ziet er als een watje uit en kan ook niet echt met veel overtuiging groffe taal uitslaan. Niet echt een rauwe crimineel.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    maar ja, de vaste forummers weten wel dat ik een afkeer heb van prodent-glimlachjes.
    Vandaar mijn hand voor mijn mond
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik


    Verder vind ik dat 9 van de 10 Will Smith films teveel leunen op zijn persoonlijkheid...
    Ik vond het ook jammer dat hij in ALI speelt. Hij doet het weliswaar erg goed, maar ik heb toch de hele film het gevoel gehad of ik naar Will Smith zat te kijken en niet naar the greatest himself.

  8. #8

    Standaard

    - Alle films met Will Smith
    - Alle films met Keanu Reeves (behalve My Own Private Idaho & The Gift)
    - Alle films met Tom Cruise (behalve Magnolia en misschien Eyes Wide Shut)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #9

    Standaard

    Harrison Ford in Air Force One.

    Ik vind Harrison Ford zo'n ongelofelijk deus.

  10. #10
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freak187
    Ik vond dat Nicholas Cage, Gone in 60 seconds een beetje verneukte. Hij ziet er als een watje uit en kan ook niet echt met veel overtuiging groffe taal uitslaan. Niet echt een rauwe crimineel.
    Ik denk dat de indruk van 'watje' juist de bedoeling is in die film,
    maar goed, dat kan ik oud fout zien, maar als je het vergelijkt met
    Face Off dan heb je toch wel te maken met een echte crimineel.

  11. #11
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Persoonlijk heb ik niet echt een acteur die zijn personage niet
    goed vertolkt op misschien Val Kilmer en George Clooney als de
    Batman na dan, maar goed, je kan de laatste 2 producties van
    de Batman reeks ook niet echt succesvol noemen.

  12. #12
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik

    Verder vind ik dat 9 van de 10 Will Smith films teveel leunen op zijn persoonlijkheid...
    Ja heb je ergens wel gelijk in, alhoewel film's zoals ID4,MIB, en
    Wild Wild West gewoon zo'n Will Smith nodig hebben.

  13. #13

    Standaard

    Julianne Moore als Clarice Starling in Hannibal, had liever Jodie Foster weer gezien...

  14. #14

    Standaard

    Uma Thurman als Emma Peel in The Avengers. Er is maar 1 Emma Peel en dat is Diana Rigg!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    Als er 1 acteur heeft bijgedragen aan het succes van titanic dan is het leonardo wel, of je zijn acteer prestaties nou goed vind of niet.
    ja de film ging teveel om hem. Het was meer het succes van Leonardo dan van de boot zelf. Veel jongens vinden het een watjesfilm allemaal door hem, daar heb ik knap de schurft aan.

  16. #16

  17. #17

    Standaard film verpest door imago akteur

    Nu, ik vind DiCaprio toch ook wel wat licht uitvallen in Titanic. Hij is er verdomd goed akteur, maar loopt er de hele film bij of hij angst heeft door Kate (Winslet) te grazen genomen te worden.

  18. #18

    Standaard

    Tom Cruise. Muv Magnolia: daar mag ie zichzelf spelen
    (een hufter zoals ik hem zie)
    Harrison Ford.

    Over Prodent gesproken...
    Afgelopen week SPR op TV gezien. De scene dat Ryan (Matt Damon) wordt gevonden. Hij is de enige met glimmend hagelwitte tanden. Zag er heel erg kunstmatig uit...

  19. #19

    Standaard

    Die snotaap uit Star Wars: The phantom Menace..............
    strontvervelend gewoon!!!, zijn opvolger in deel twee vind
    ik ook niet geschikt
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  20. #20

    Standaard

    Ik ben blij dat jullie me begrijpen, ik vind Leonardo ook geen slechte acteur maar hij past daar gewoon niet in.

  21. #21

    Standaard

    Robert De Niro in Cape Fear. Of Nick Nolte in Cape Fear. In ieder geval zou ik me vlugger onder de voeten uitmaken met Nolte in de buurt dan met Bobby De Niro.

  22. #22

    Standaard

    alle films met hugh grant. als ik die kop al zie, zap ik snel door (naar films van hem in de bios, ga ik sowieso niet, laat staan dat ik ooit een dvd met hem erin ga kopen!)

  23. #23

    Standaard

    Harrison Ford in What lies beneath.
    Kon hem op de één of andere manier niet plaatsen als de bad guy (heeft waarschijnlijk teveel heldenrollen gespeeld).
    Overigens wel een hele goede acteur.

  24. #24

    Standaard

    Alles met :

    Hugh Grant ( mag ik effe kotsen )
    Tom Cruise ( Behalve Legend uit 1985 )
    Kelsey Grammar ( ***tekop uit Frasier... bleeeehhhh )
    Luke Perry ( wat een ongeloofelijke sukkel )
    Alle Acteurs in Friends ...
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    alle films met hugh grant. als ik die kop al zie, zap ik snel door (naar films van hem in de bios, ga ik sowieso niet, laat staan dat ik ooit een dvd met hem erin ga kopen!)
    Idd, hoe kon ik hem vergeten, Hugh Grant! (behalve in Maurice).

    De acteurs in Friends scoren ook hoog ja!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •