Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 123 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tom & Jerry - tin box

    Staan er hier ook zwart witte filmpjes op ? Of hebben ze dat nooit gemaakt ?
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  2. #2

    Standaard

    Hebben ze nooit gemaakt. En ik heb die tin box recentelijk gekocht. Coole shit.

  3. #3
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Hebben ze nooit gemaakt. En ik heb die tin box recentelijk gekocht. Coole shit.
    Dat schreeuwt om foto's
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  4. #4

    Standaard

    Lol.

    Is het goed als ik morgen wat foto's neem? :wink:

    Heb nu weinig tijd, maar dan heb je wel wat te goed hehe.

  5. #5

    Standaard

    Zoals beloofd. Aangezien de lichtval in mijn kamer niet echt rekening houdt met fotografie, zijn deze foto's niet van super kwaliteit, maar je zal er maar mee moeten doen:














  6. #6

    Standaard

    Bevat 7 dvd cds. 149 cartoons. 8)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    Bevat 7 dvd cds. 149 cartoons. 8)
    Hoeveel missen er dan nog?
    Volgen imdb zijn er 171, maar volgens tv.com weer iets minder ...
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  8. #8

    Standaard

    Hoeveel missen er dan nog?
    http://www.tomandjerryonline.com/episodes.cfm

    Beetje een moeilijk vraag. hangt er namelijk van af wat jij zelf als echte 'Tom & Jerry' bepaalt. Voor mij is Tom & Jerry definitief de Hanna-Barbera era. Dwz , de 114 officiele cartoons onder zijn leiding. De rest die volgt is naar mijn mening schandelijk slecht. Dus als je net als mij dit ziet als Tom & Jerry dan staan ze er allemaal op.

    De cartoons van HB tot Chuck Jones staan er allen op

    Edit: En ik heb deze boxset voor MAAR 50 euro op de kop getikt, schandelijk goedkoop vind ik.

  9. #9

    Standaard

    Afgaande op de foto's zou ik zeggen dat de DVD's niet alleen dubbellaags, maar ook nog eens dubbelzijdig zijn (m.a.w. zonder bedrukking, met data aan beide kanten).

    Is dit correct? Ik kan me moeilijk inbeelden dat er nog veel DVD's op deze manier worden uitgebracht. Ik hou ook niet echt van dit soort DVD's - hoe moet je in godsnaam te weten komen waar je favoriete tekenfilm precies staat?

  10. #10

    Standaard

    Klopt idd. De cds hebben een dubbele laag. Zo komen er idd wel vingerafdrukken en dergelijke op, wat wel nadelig is. Hoewel, als er 14 cds gebruikt werden zou het volgens mij wel een heel stuk duurder uitvallen wat voor mij persoonlijk niet hoeft.

    Ieder voordeel heb z'n nadeel ofzo?

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    jazeker, dit is regio 2 met ned subs

  13. #13

    Standaard

    Zelfs een nl uitgave.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  14. #14

    Standaard

    dan zeg ik maar een ding: kopen die dvd
    zijn dat de disc's die vroeger los werden verkocht?

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik heb em ook een tijdje geleden gekocht, mooie box, voor maar 45 euro gekocht, daar kunde ni voor sukkelen :wink:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S
    Ik heb em ook een tijdje geleden gekocht, mooie box, voor maar 45 euro gekocht, daar kunde ni voor sukkelen :wink:
    waar heb je die gekocht dan voor die prijs?

  17. #17

    Standaard

    Yup. Ik vind het ook een zeer mooie box.

    Mijn excuses voor de zeer slechte kwaliteit van die foto's. Misschien moet iemand die deze box ook heeft wat heldere foto's maken?

    BTW: Ze hebben de Looney Tunes volumes nu ook in een mooier hoesje gestoken .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem
    BTW: Ze hebben de Looney Tunes volumes nu ook in een mooier hoesje gestoken .
    ik vind de aparte dvd's van de lonney tunes veel mooier hoor. nu ijn het zo platte doosjes

  19. #19

    Standaard

    ik vind de aparte dvd's van de lonney tunes veel mooier hoor. nu ijn het zo platte doosjes
    Hah, yeah right, 'mooier'. :wink:

  20. #20
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Ziet er prachtig uit. En als alle Hanna-Barbera cartoons er opstaan is dit een waardige verzameling. Later werd de tekenstijl inderdaad dramatisch. Zit er iets van een boekje bij waarin staat welke filmpjes op welke DVD staan?
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  21. #21

    Standaard

    jammer van de dubbele zijdes... misschien wordt dit daarom geen aanschaf... ik wacht nog even tot de prijs wat zakt in ieder geval!

  22. #22

    Standaard

    Zit er iets van een boekje bij waarin staat welke filmpjes op welke DVD staan?
    Yup. Zit een compleet boekje bij waar alles goed in staat, welke afleveringen op welke cd staan etc.

    ik wacht nog even tot de prijs wat zakt in ieder geval!
    ...dat heeft zin, het kost maar 45 euro. Ik denk niet dat het nog veel lager kan gaan, zo'n complete box. Hoogtens 10 euro.

  23. #23

    Standaard

    Waar hebben jullie de box gekocht? Kan hem nergens vinden.

  24. #24

    Standaard

    Hmm. Ik ben zelf nederlander, maar ik heb hem wel in Belgie gekocht. Ligt hij ook gewoon niet bij de nederlandse zaken? Van Leest, Fame, FRS?

    Misschien staan ze wel op de sites?

  25. #25

    Standaard

    Durf het bijna niet te zeggen.. maaruh.. kruidvat verkoopt hem ook , 49,99... dus..

    link

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •