Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Ik denk dat ik zo'n 1000 films gezien heb dit jaar
    Houden we er wel rekening mee, KQ, dat een jaar slechts 365 dagen telt...
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  2. #27

    Standaard

    Ik houd het niet bij maar het moeten er op zn minst wel over de 100 zijn denk ik zo...
    Four-Star Trader (236)

  3. #28

    Standaard

    Hou dat soort dingen ook niet bij maar kijk zo'n 3 films per week dus kom toch wel op de 150.
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    i' ll beat u with that! 732 :wink:

  6. #31

    Standaard

    Ik denk dat ik niet verder kom dan ergens tussen de 130 en 150.

  7. #32

    Standaard

    In totaal heb ik in 2007 539 films gezien. April en augustus waren, qua aantal films, topmaanden met elk 60 films.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #33

    Standaard

    Vorig jaar 405 films/series
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx Bekijk bericht
    Hou dat soort dingen ook niet bij maar kijk zo'n 3 films per week dus kom toch wel op de 150.
    same here..

  10. #35

    Standaard

    Volgens WIW 129.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

    Standaard

    What I Watch geeft 336 titels, gemiddeld dus net iets minder dan 1 per dag.

  12. #37

    Standaard

    402 geloof ik...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    540, dat is 1 minder dan vorig jaar.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #39

    Standaard

    In 2007 een persoonlijke record van 310 films. Ik verwacht voor 2008 een vermindering.

  15. #40

    Standaard

    Netjes WIW bijgehouden; 134 films/series in 2007. Dat is twee minder als in 2006.

  16. #41

    Standaard

    Tot nu toe 8 films.

    Heb net een account aangemaakt bij WIW, jammer dat je bij datum niet gewoon 2007 in kan vullen. Anders kon ik zien hoeveel ik er toen heb gezien!

  17. #42

    Standaard

    ook ik hou het niet bij, schat dat ik er dit jaar zo'n 200 heb gezien...
    ik kijk ongeveer om de dag een film, tenzij ik bezig ben met een reeks, dan kijk ik hem af.. dus de 200 zal ik wel redden..

  18. #43

    Standaard

    ik heb volgens WIW in 2007 235 films en series gezien, 2006 waren dat er 288, ik hoop dat ik deze cijfers kan aanhouden dit jaar

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Je moet welhaast geen sociaal leven hebben als je meer dan 150 films per jaar kijkt en als je ze ook nog telt dan heb je echt niks beters te doen.
    Laatst aangepast door Sjeisbroochem : 11-01-2008 om 16:35

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Je moet welhaast geen sociaal leven hebben als je meer dan 150 films per week kijkt en als je ze ook nog telt dan heb je echt niks beters te doen.

    Is dat dan haalbaar 150 films per week? Kortfilms niet meegeteld!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Je moet welhaast geen sociaal leven hebben als je meer dan 150 films per week kijkt en als je ze ook nog telt dan heb je echt niks beters te doen.
    Die 300 boven jouw post zijn van 2007.

    Overigens kan 150 titels helemaal niet, een week heeft maar 168 uur.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Is dat dan haalbaar 150 films per week? Kortfilms niet meegeteld!
    moest natuurlijk zijn meer dan 150 films per jaar, 150 per week is haalbaar noch gezond

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roi Bekijk bericht
    Tot nu toe 8 films.

    Heb net een account aangemaakt bij WIW, jammer dat je bij datum niet gewoon 2007 in kan vullen. Anders kon ik zien hoeveel ik er toen heb gezien!
    Dit moet gewoon mogelijk zijn hoor. Je kan elke datum invoeren na 01-01-1990
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dit moet gewoon mogelijk zijn hoor. Je kan elke datum invoeren na 01-01-1990
    Ja maar weet ik veel WANNEER ik al die films heb gezien! Het is leuk om dat echt goed in te vullen vindt ik.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •