Pagina 30 van 53 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #726

  2. #727

  3. #728

    Standaard

    ^Nice

    Denk dat ik even wacht tot season 9 uitkomt of de GT series, bestel ik die dan in 1 keer, aanghezien ik nog 2 seasons achterloop thuis. En vanaf 1 december geen douane geshit meer wanneer we tot 150 euro morgen importeren ipv 22

  4. #729

    Standaard

    Wow bijna Dragonball Z compleet nu nog GT, Dragonball Z Movies en natuurlijk Dragonball.

    Wordt een drukke kerst.

  5. #730

    Standaard

    Erg cool dat Z eerst uit wordt gebracht remastered en uncut omdat het de langst duurende Dragonball is,, GT is de volgende,,,
    Al iets bekend over Dragonball remastered & uncut???

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eL To®®o Bekijk bericht
    Erg cool dat Z eerst uit wordt gebracht remastered en uncut omdat het de langst duurende Dragonball is,, GT is de volgende,,,
    Al iets bekend over Dragonball remastered & uncut???
    Er gaat een gerucht rond dat de licentie van Lions Gate voor de eerste 13 afleveringen in 2010 afloopt. Dus misschien ergens daarna.

    Anyway, slecht nieuw (maar wel logisch als je er over nadenkt).
    De vierde double feature word movie 7 en 9 ipv 7 en 8. Hoogstwaarschijnlijk slaan ze movie 8 over om een Broly triple feature te doen. Als je in de Steelbooks van de eerste DF kijkt, zie je steeds een Dragon Ball. In de eerste DF is het de 1-star DB, in de 2 DF de 2-star etc. Als ze een triple feature gaan uitbrengen, komen ze in totaal op 7 uitgaves (2 tv specials, en 13 movies, waarvan dan dus 1 triple feature word). Wel jammer dat ze de films niet in volgorde uitbrengen. Nouja, als ze alle films maar uitbrengen in deze edities

    En er gaat een gerucht rond dat de GT TV special (A Hero's Legacy) bij GT S2 op komt te staan.

    Covers:
    Dragon Ball Z: Super Android 13 / Bojack Unbound:


    Dragon Ball GT: Season Two (de barcode moet je wegdenken):


    Releasedata voor beide releases: 2 februari 2009
    Laatst aangepast door Ralfers : 09-11-2008 om 12:35


  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave Bekijk bericht
    En vanaf 1 december geen douane geshit meer wanneer we tot 150 euro morgen importeren ipv 22
    Hier was ik nog niet van op de hoogte, ideaal voor mij.

  8. #733

    Standaard

    Season 7 had ik al 2 dagen voor dat hij oficieel uitkwam het zijn niet de spannendste afleveringen maar dat komt weer vanzelf bij season 8

  9. #734

    Standaard

    Season 7 is bij mij nog niet eens verzonden En ik heb hem wel al zo snel mogelijk ge-pre-ordered


  10. #735

    Standaard

    Shit ik had een box besteld en die kostte me opeens 35 euro bij axelmusic, zou dat door de dollar komen. Wie kan ze goedkoper aankomen. Liefst een site geen ebay. Dit vind ik dan net weer te veel geld voor een dvd betaalde eerst rond de 25.

    Ook heb ik nog een box te koop van 40 dvd's. Ik had gevraagd bij een shop of het engels was en ze zeiden ja en toen bleek het om japanse te gaan toen ik hem gisteren binnen kreeg, wel met engelse sub. Ik kon hem terug sturen, maar dat was een rompslomp. Dus bij deze bied ik hem aan. Wie interesse heeft kan ook nog wat foto's krijgen. Het gaat om de (schijnbaar) nieuwe oranje box die de vervanger is van de blauwe (redelijk bekend).

    Cheers

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roykes Bekijk bericht
    Shit ik had een box besteld en die kostte me opeens 35 euro bij axelmusic, zou dat door de dollar komen. Wie kan ze goedkoper aankomen. Liefst een site geen ebay. Dit vind ik dan net weer te veel geld voor een dvd betaalde eerst rond de 25.

    Ook heb ik nog een box te koop van 40 dvd's. Ik had gevraagd bij een shop of het engels was en ze zeiden ja en toen bleek het om japanse te gaan toen ik hem gisteren binnen kreeg, wel met engelse sub. Ik kon hem terug sturen, maar dat was een rompslomp. Dus bij deze bied ik hem aan. Wie interesse heeft kan ook nog wat foto's krijgen. Het gaat om de (schijnbaar) nieuwe oranje box die de vervanger is van de blauwe (redelijk bekend).

    Cheers
    Foto's ?

  12. #737

    Standaard

    Ik denk niet uploaden vanaf mijn computer, wel? Ik kan alleen een url geven bij plaatje toevoegen.

  13. #738

    Standaard

    wie is dit ??

  14. #739

    Standaard dragonballz

    hoi

    ik heb ff een vraagje
    ik wil graag de dvd's van dragonballz Season 1t/m7 kopen via Amazon
    maar heeft er iemand daar al goed evaring mee
    want ik wil wel zeker weten dat ik het wel goed doe en dat de box ook bij mij thuis komt.
    dus kunnen jullie mij wat tips geven

    alvast bedankt hier voor
    groetjes bas

  15. #740

    Standaard

    Je zal het zeker wel binnen krijgen via Amazon, alleen heb je wel kans dat je nog invoerkosten er over moet betalen. 19% btw, en € 8,50 als de 19% onder de € 25 is en € 16 als de 19% boven de € 25 is. (Als ik me niet vergis in elk geval)


  16. #741

    Standaard

    ^Of je wacht even tot december, wanneer je tot 150 euro mag invoeren ipv 22 nu.

  17. #742

    Standaard

    Hij is nog niet op DVD, maar de nieuwe DB special is nu online te bekijken! *click*

    En als je een beetje zoekt is ie ook wel los te downloaden (Weet niet of een link plaatsen mag, maar dan moet je maar ff zoeken )

    Ik hoop echt dat ie op DVD gaat uitkomen! Vond hem echt geweldig! Echte DB humor! Echt meer humor dan je van DBZ gewend bent, maar misschien wel zoveel humor als dat je van DB gewend bent Vond hem echt tof! Van mij mogen ze wel weer verder gaan met DB specials maken


  18. #743

    Standaard

    Gedeeltelijk gekeken alleen stop die vaak bij mij.
    Tot ik zo ver heb gezien is die wel goed zou hem wel op dvd willen hebben.

  19. #744

    Standaard

    ook te zien via you tube in 4 stukjes

    http://www.youtube.com/watch?v=eqMhQnxmh0s

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superchan Bekijk bericht
    ook te zien via you tube in 4 stukjes

    http://www.youtube.com/watch?v=eqMhQnxmh0s
    is hij ook in het engels gesproken ?

  21. #746

  22. #747

    Standaard

    gaat hij nog in het engelse audio worden uitgegeven ?
    de andere films die ze nu uitgeven, zijn deze ook geremastered ( zoals de afleveringen) ?
    Laatst aangepast door db/z/gtfan : 29-11-2008 om 10:09

  23. #748

    Standaard

    Op de Funimation Forum heeft iemand Dragonball GT Season 1 binnen.
    Hij zegt dat die full screen is.
    De japanse opening en ending zijn gedubbed.

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Hij is nog niet op DVD, maar de nieuwe DB special is nu online te bekijken! *click*

    En als je een beetje zoekt is ie ook wel los te downloaden (Weet niet of een link plaatsen mag, maar dan moet je maar ff zoeken )

    Ik hoop echt dat ie op DVD gaat uitkomen! Vond hem echt geweldig! Echte DB humor! Echt meer humor dan je van DBZ gewend bent, maar misschien wel zoveel humor als dat je van DB gewend bent Vond hem echt tof! Van mij mogen ze wel weer verder gaan met DB specials maken
    Super Whahaha No-Ha attack!

  25. #750

    Standaard

    Dragonball GT Season 1 is bij mij in packing gegaan. hij wordt binnenkort verstuurd.

Pagina 30 van 53 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •