De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1
    "Eric"
    Guest

    Standaard denonlink en andere kabels

    Ik heb sinds gisteren mijn denon 3910 binnen en ben bezig deze aan te sluiten op mijn denon avr-3806. Beide zijn van de 3e generatie en zouden dus met de denonlink moeten werken. Ik heb inmiddels zoveel kabels aangesloten en instellingen gedaan, dat ik door de kabels mijn stereo niet meer zie Is er iemand die mij kan vertellen hoe en hoeveel kabels ik nodig heb ??

    Ik heb wel met de denonlink de zaak aan het praten gekregen, maar als ik dan een film aan heb heb ik geen surround achterspeakers meer. wordt er eigenlijk eenjavascript:emoticon('')
    Embarassed beetje deprie van, dus alle hulp is welkom.

  2. #2

    Standaard

    Die denonlink is dan de enige kabel die je nodig hebt voor geluid. Alle signalen kunnen daardoor.

    Voor het geluid van je achterspeakers moet je even in je setup kijken, waarschijnlijk staan die instellingen niet goed.

    Je zou ook een auto-setup met je microfoon kunnen doen.

    Succes. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen dat er uberhaupt andere bronnen dan SACD door die Denon Link gaan.... geen DVD geluid, geen normale stereo cd's... ik snap er ook niet veel meer van...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •