De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe vergelijken jullie LCD's?

    Ik was gisteren bij mediamarkt, blijken alle merken verschillende kwaliteiten signaal te krijgen. De meeste LCD's werden getoond met slecht kabel signaal en dat zag er dus niet uit. LG werd getoond met signaal van een hd kastje, LG leek dus de beste beeldkwaliteit te geven. Samsung had weer een apart dvd signaal.

    Ging ik vandaag naar Polectro. zelfde probleem!

    Toch zie ik hier mensen uitspraken doen als Sony "geeft betere zwart tinten". Hoe vergelijken jullie dat dan?
    Zijn er goede zaken in omgeving amsterdam?

  2. #2

    Standaard

    Gewoon net zo lang zoeken tot je een zaak tegenkomt waar ze het snappen en die dingen gewoon allemaal WEL aan een kabel met HD signaal hebben gekoppeld.

    En ik geef toe dat er maar weinig winkels zijn waar ze dat doen. Vrij oennig imo.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philflow
    waar dan wel?
    In de regio Amsterdam ben ik helaas niet bekend maar hier in Zwolle hadden ze het bij It's aardig goed voor elkaar. Misschien moet je de Amsterdamse vestiging daarvan maar eens opzoeken.

  5. #5

    Standaard Re: Hoe vergelijken jullie LCD's?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philflow
    Toch zie ik hier mensen uitspraken doen als Sony "geeft betere zwart tinten". Hoe vergelijken jullie dat dan?
    Zijn er goede zaken in omgeving amsterdam?
    Ik heb idd al eerder gehoord van mensen die in de business zitten dat Sony de contrast/helderheid van TVs dermate af-fabriek instelt zodat het beeld veelal helderder is en 'beter' toont. Het lijkt er idd op, maar of het echt zo is?

  6. #6

    Standaard

    Hou er wel rekening mee dat je vooral bij de grotere ketens vaak gestuurd wordt naar een bepaald merk. Omdat de verkoper dan een bepaalde bonus ontvangt. Neus goed op het net en vergelijk het scherm bij verschillende winkels.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •