Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Jahoor, tuurlijk ja, doe ik er meteen een bosje bloemen bij

    Die Koreaanse is vaak ook een bootleg ja, niet altijd. Kijk maar eens op dvdbeaver naar de recentie van Passion de Jeanne d'Arc.

    En zoals gezegd, de bootleg is ergens van gekopieerd, waarvan weet ik niet, maar geloof maar niet dat een bedrijfje dat bootlegs produceert goud geld gaat steken in het masteren van een film voor dvd.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #27

    Standaard bootleg ja of nee

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Jahoor, tuurlijk ja, doe ik er meteen een bosje bloemen bij Die Koreaanse is vaak ook een bootleg ja, niet altijd. Kijk maar eens op dvdbeaver naar de recentie van Passion de Jeanne d'Arc.
    En zoals gezegd, de bootleg is ergens van gekopieerd, waarvan weet ik niet, maar geloof maar niet dat een bedrijfje dat bootlegs produceert goud geld gaat steken in het masteren van een film voor dvd.
    Tja, als CriterionDVD licensies uitdeelt aan andere producenten, die dan "uitgeklede versies" mogen maken, met bijv. minder features/extra's, ....wat maken wij ons dan druk.
    In onderhavig geval is in elk geval de contrast in de film van die "Hongkong-versie" veel prettiger, waardoor details beter zichtbaar worden en die spikkeligheid nagenoeg weg is. Zwart/wit balans is op de "Hongkong" R0-versie vergelijkbaar met bijv. "Treasure of the Sierra Madre". Kijkt in elk geval op alle geteste tv-toestellen, stukken prettiger.

    ~ Links de "Hongkong-editie"; rechts de CriterionDVD:

    /

    Ben nou eigenlijk wel benieuwd, hoe deze R2 versie van Sullivan's Travels is...
    (Maar met 1 film in 3 versies wordt e.e.a. wel obsessief.)

  3. #28

    Standaard Re: bootleg ja of nee

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Ben nou eigenlijk wel benieuwd, hoe deze R2 versie van Sullivan's Travels is...
    (Maar met 1 film in 3 versies wordt e.e.a. wel obsessief.)
    Zie http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58258 voor recensie R2 versie> ...can’t compete with the previously released Criterion edition. The picture and sound qualities are essentially the same – the image is a little grainy at times, but otherwise both have a fine clarity and are largely free from damage – but the extras are disappointing in comparison.

    Criterion heeft in het verleden inderdaad diverse sublicenties verleend aan aziatische producenten om oorspronkelijke Criterion-releases - al dan niet ontdaan van extra's - tegen sterk gereduceerde prijzen op de aziatische markt uit te brengen. Goedkope R3 of R-All releases zijn dus niet per definitie bootlegs.

  4. #29

    Standaard Re: bootleg ja of nee; missing pics

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Ben nou eigenlijk wel benieuwd, hoe deze R2 versie van Sullivan's Travels is...
    (Maar met 1 film in 3 versies wordt e.e.a. wel obsessief.)
    Zie link voor recensie R2 versie> ...can’t compete with the previously released Criterion edition. The picture and sound qualities are essentially the same – the image is a little grainy at times, but otherwise both have a fine clarity and are largely free from damage – but the extras are disappointing in comparison.
    Criterion heeft in het verleden inderdaad diverse sublicenties verleend aan aziatische producenten om oorspronkelijke Criterion-releases - al dan niet ontdaan van extra's - tegen sterk gereduceerde prijzen op de aziatische markt uit te brengen. Goedkope R3 of R-All releases zijn dus niet per definitie bootlegs.
    Ja, zo kijk ik er ook tegenaan. Bedankt voor de link trouwens

    Ik weet niet waarom, maar onderstaande foto's ontbreken op de CriterionDVD-editie van "Sullivan's Travels":
    links met hoogstwaarschijnlijk iemand van 't Paramount Pictures management (zie ook haar autobiografie), en rechts met regisseur Preston Sturges:

    /

    edit 24/1:
    ..en DEZE FOTO is alweer onbetaalbaar, dan deze foto maar proberen, alhoewel...

  5. #30

    Standaard Sullivan's Travels met VERONICA LAKE, regio-0

    Deze editie heeft wel een Engelstalige ondertiteling, de CriterionDVD niet.

  6. #31

    Standaard 2x Regio-0: Sullivan's Travels

    Hmmm... de movieposter van de regio-0 DVD Sullivan's Travels is toch nog voor meer dan € 2.800 weggegaan...

    edit (13/02/06):
    En... tijdens het kijken naar deze Veronica Lake R0 DVD HIERUIT de koffie drinken natuurlijk.... 8)

  7. #32

    Standaard

    Gozer neem een pilletje zeg

    Je tript zwaar

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ach zo heeft iedereen zijn afwijkingen en ik vind zijn liefde voor Miss Lake wel in orde.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #34

    Standaard ??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Ach zo heeft iedereen zijn afwijkingen en ik vind zijn liefde voor Miss Lake wel in orde.
    WAT EEN ARROGANTIE

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Gozer neem een pilletje zegJe tript zwaar
    Thanks voor deze constructieve bijdrage...je bent een verrijking voor dit forum 8)

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard Re: ??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Ach zo heeft iedereen zijn afwijkingen en ik vind zijn liefde voor Miss Lake wel in orde.
    WAT EEN ARROGANTIE
    Geen arrogantie, maar gewoon de herkenning van een ander zijn obsessie waar ik die ook heb op filmgebied.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Ach zo heeft iedereen zijn afwijkingen en ik vind zijn liefde voor Miss Lake wel in orde.
    Overdrijven is ook een vak he
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  13. #38

    Standaard The choices we make, not the chances we take, determine our

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Ach zo heeft iedereen zijn afwijkingen en ik vind zijn liefde voor Miss Lake wel in orde.
    Overdrijven is ook een vak he
    ...(re) determine your desteny :wink:

  14. #39

    Standaard comedy SULLIVAN'S TRAVELS

    Collectors item: de SULLIVAN'S TRAVELS laserdisc:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •