De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Pinnetje' optische kabel afgebroken

    Een paar dagen geleden is het 'pinnetje' van mijn 15 meter lange optische kabel afgebroken. Nu heb ik alles geprobeerd om het werkend te krijgen, maar niets is nog gelukt. Het gaat om deze kabel:



    Er komt wel een signaal door, maar dit is te zwak om te kunnen decoderen door de versterker. Kan ik ervoor zorgen dat ik weer geluid, doorgezonden door deze kabel, kan afspelen of zit er niks anders op dan een nieuwe kabel kopen (hetgeen nogal prijzig is..)?

    Oftewel: pinnetje van toslinkkabel afgebroken: hoe te repareren? (of toch een nieuwe kabel kopen?)

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik vrees dat je een nieuwe moet gaan kopen wat ik persoonlijk ook niet anders zou willen als het mijn kabel was.

  3. #3

    Standaard

    Dat lijkt me niet te repareren...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Idd, die dingen zijn niet te repareren en je kunt maar beter een neuwe kopen...

  5. #5

    Standaard

    Heb inderdaad een nieuwe optische kabel moeten kopen. Heb echt van alles geprobeerd om het pinnetje te vervangen, maar niets hielp. Heb nu een wat steviger model gekocht. Het geluid klinkt weer prachtig als vanouds met mijn X-Fi Elite Pro

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •