De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gezocht: Poster/Schilderij

    Ik ben op zoek naar een poster/schilderij achtig iets. Erop staan een hele hoop bekende typetjes getekend zoals: Batman, Marilyn Monroe, Charly Chaplin, Laurel & Hardy, Roger Rabbit en vele anderen. Zij poseren als het ware in een soort van ballroom. Degene waarvoor ze poseren is Fellini die op zo'n regisseurs stoeltje met een megafoon iedereen toespreekt.

    Ik hoop dat dit niet al te wazig is en dat iemand deze poster ergens op het internet of in een winkel heeft gezien. Je zou me er in ieder geval erg mee helpen!

    Alvast bedankt,

    Jimmy
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze wel eens bij diverse Expo's zien hangen...

  3. #3

    Standaard

    ben bij expo eindhoven geweest, niet gezien. Iemand anders nog info hierover?
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  4. #4

    Standaard

    Ik heb 'em....is een grote zeefdruk op een soort van doekachtig materiaal die destijds niet bepaald goedkoop was. (Wellicht is er nu opeens een expo-poster van?)

    Is afkomstig uit een of andere kunsthandel (geen idee welke, ik heb hem al dik 7 jaar)

    Doe hem overigens niet weg :wink:

    En ja, ik heb net gezocht naar een afbeelding op i-net:

    Het is een 'filmversie' van het bekende schilderij van Raphael


    Wat vaag is, deze versie heb ik:

    Zoek de verschillen....ET op de mijne ipv Dalmatiers op de andere....vind ik ET toch iets cooler...

  5. #5

    Standaard

    Hier kan je hem bestellen:

    http://www.expo-shop.com/2_1.cfm?#session.addToken


    Toets in bij search: film


    * Of je vraagt gewoon bij de expo of ze de RENATO CASARO filmposter "100 jaar van de film " kunnen bestellen voor je.

    je hebt 2 formaten:

    70 x 50 cm
    100 x 70 cm

    "What we do in life echoes in eternity."

  6. #6

    Standaard

    perfect! hartstikke bedankt!

    1 probleem kwam ik echter nog tegen, je moet met CC betalen... Iemand die hem voor mij wil bestellen? vanzelfsprekend vergoed ik vooraf alle onkosten.

    Jimmy
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaatmaster
    perfect! hartstikke bedankt!

    1 probleem kwam ik echter nog tegen, je moet met CC betalen... Iemand die hem voor mij wil bestellen? vanzelfsprekend vergoed ik vooraf alle onkosten.

    Jimmy
    Dit kan jij ook! als je bij de Rabobank zit en daar een CC aanvraagt dan hoef je zelfs geen rente te betalen.
    Dit kost wel wat meer dan je standaard ...card maar dan krijg je ook een rekening met meer rente (telesparen of internetbankeren het is maar waar je voor kiest)

    Dan kun je ook eens iets leuks op eBay.com kopen. En met PayPal :wink:
    Oddworld rules

  8. #8

    Standaard

    mmmz, maar eens bij de bank langs gaan dan
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •