Bekijk uitslag poll: welke sub zou jij doen

Stemmers
77. Je mag niet stemmen in deze poll
  • rel???

    18 23,38%
  • svs

    31 40,26%
  • klipsch

    5 6,49%
  • hepta bariton

    0 0%
  • B&W

    10 12,99%
  • Quadral

    1 1,30%
  • merk?????????

    12 15,58%
Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 235 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard subwoofer help!!! SVS dealer in belgie geeft meer info hier

    hallo allemaal
    ik wil mijn sub vernieuwen nu heb ik in dit forum al gezocht maar niet kunnen vinden wat ik zoek vaak heeft iemand al een idee wat hij wil hebben en dan gaat de hele topic over deze woofer
    stel ik heb 1000 euro te besteden en je hebt de volgende merken waar ik uit kan kiesen waar kan ik dan het beste voor gaan ik wil het gebruiken voor audio en movie
    rel???
    svs
    klipsch
    bariton hepta
    B&W
    Quadral
    merk??????
    Het nadeel is vaak dat je ze niet in één en de zelfde winkel kan beluisteren en daar door niet goed kan beoordelen
    ik heb de klipsch gehoord klink erg goed maar ik heb geen vergelijk
    dus mijn vraag is wat zouden jullie doen in mij positie
    mischien komen we er dan gezamelijk uit graag info over allerlei merken
    en uit eigen ervaring

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Voor films is SVS een absolute top maar doet het ook bij muziek behoorlijk goed.
    Een ander merk die heel goed voor muziek is en het ook heel goed bij films doet is Velodyne.

    Met deze twee heb je toch wel zo,n beetje de top maar beide op hun eigen manier.
    Dit wil overigens niet zeggen dat de door jou genoemde subs slecht zijn, helemaal niet zelfs.
    Maar wil je het maximale uit je budget halen............

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    1 ding bij Johan aan toe te voegen.

    probeer ook budget open te houden voor een goede subwoofer kabel. Dit maximaliseert de kwaliteit wat je uit je subwoofer kunt halen.

  4. #4

    Standaard

    Bij alles wat ik lees heeft SVS de allerbeste prijs/kwalieteitsverhouding. [ik ben reeds aan het sparen]
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Bij alles wat ik lees heeft SVS de allerbeste prijs/kwalieteitsverhouding.
    Meer dan dat zelfs.

    Maar inderdaad, onderschat het belang van een goede subkabel niet.
    Is wellicht één van de belangrijkste kabels in je gehele setup, heeft immers zeer grote invloed op de prestaties van je sub.

  6. #6

    Standaard

    Het oog wil ook wat dus zo'n B&W PV-1 zou ik er best bij willen hebben. Overigens is dit niet gebasseerd op een luistertest. Voorlopig maar ff zonder, de buren vinden me al niet aardig
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  7. #7

    Standaard

    Ik heb nu een Rel Strata 5 en ben daar zeer tevreden over.

    Dat SVS de beste prijs/kwaliteitverhouding heeft ben ik met iedereen wel eens. Nadeel vind ik echter de omvang van die dingen. In een aparte luisterruimte komt er zeker een SVS. 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Ik zou waarschijnlijk gaan voor de QUAD L-Sub, aangezien ik mijn hele speakerset op langere termijn wil upgraden naar de L-serie. Maar qua sub zou ik ook nog wel willen uitwijken naar bijv. een SVS.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Maar qua sub zou ik ook nog wel willen uitwijken naar bijv. een SVS.
    Ik zou het maar doen. Dat je die Quad L-sub wil kopen vind ik overigens volkomen begrijpelijk. Voor je gevoel moet je de serie compleet hebben.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Maar qua sub zou ik ook nog wel willen uitwijken naar bijv. een SVS.
    Ik zou het maar doen. Dat je die Quad L-sub wil kopen vind ik overigens volkomen begrijpelijk. Voor je gevoel moet je de serie compleet hebben.
    Niet alleen dat. Die L-Sub heeft enorm goede recensies ontvangen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Maar qua sub zou ik ook nog wel willen uitwijken naar bijv. een SVS.
    Ik zou het maar doen. Dat je die Quad L-sub wil kopen vind ik overigens volkomen begrijpelijk. Voor je gevoel moet je de serie compleet hebben.
    Nou, ik was niet zo diep onder de indruk van die L-sub en voor dat geld (€ 1.250) staat zelf bij svsubwoofers.nl een PB-12Plus te koop....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Maar qua sub zou ik ook nog wel willen uitwijken naar bijv. een SVS.
    Ik zou het maar doen. Dat je die Quad L-sub wil kopen vind ik overigens volkomen begrijpelijk. Voor je gevoel moet je de serie compleet hebben.
    Niet alleen dat. Die L-Sub heeft enorm goede recensies ontvangen!
    Ik zie het ja, maar aan de frequency response en de power te zien lijkt een SVS in dezelfde prijsklasse meer druk te kunnen geven? Wellicht dat de Quad in stereo wel beter presteert dan een SVS.

    Frequency Response (-6dB) 25Hz - 90Hz

  13. #13

    Standaard

    Ik heb zelf een Klipsch waar ik erg tevreden over ben, maar ik denk dat als je muziek ook erg belangrijk vindt je toch beter voor een Velodyne kan gaan, of de SVS PB12 Plus, die schijnt wel muzikaal te zijn.

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Nou, ik was niet zo diep onder de indruk van die L-sub en voor dat geld (€ 1.250) staat zelf bij svsubwoofers.nl een PB-12Plus te koop....
    Dat svsubwoofer.nl schijnt geheel afgeblazen te zijn en dus achterhaald.
    Is ergens op dit of HT forum te lezen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Nou, ik was niet zo diep onder de indruk van die L-sub en voor dat geld (€ 1.250) staat zelf bij svsubwoofers.nl een PB-12Plus te koop....
    Dat svsubwoofer.nl schijnt geheel afgeblazen te zijn en dus achterhaald.
    Is ergens op dit of HT forum te lezen.
    Weet ik, het was meer als prijsvergelijk bedoeld. Dan nemen we de versie via ITC voor 1299 in het zwart. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Die sub staat overigens wel op mijn verlang lijstje.

  17. #17

    Standaard

    Ik kan me zo voorstellen dat waneer je een b&w speakerset hebt , of een kef set of iets anders... je een subwoofer van hetzelfde merk erbij wil hebben, of nog mooier, van de zelfde serie.
    Ik heb zelf in iedergeval wel die drang.
    Is dat een vreemde gedachte?
    Mijn setje:Nu nog een sony str-db780 receiver,een simpele sony dvp-ns430 dvdspeler.
    B&W 602 s2 voor,B&W cc6 center,B&W Ds6 dipole surround, Jbl digital10(tijdelijk)en kabels van translator en oelbach

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijss
    Ik kan me zo voorstellen dat waneer je een b&w speakerset hebt , of een kef set of iets anders... je een subwoofer van hetzelfde merk erbij wil hebben, of nog mooier, van de zelfde serie.
    Ik heb zelf in iedergeval wel die drang.
    Is dat een vreemde gedachte?
    Het staat wel mooi natuurlijk maar vaak (vrijwel altijd) is dat niet de beste optie.
    Er zijn immers merken die zich uitsluitend op subwoofers richten wat in de meeste gevallen terug te vinden is in de kwaliteit en prestaties van de subwoofer.
    Dus je gedachtegang is opzich goed maar in de praktijk zal blijken dat het zelden de "beste" optie is.
    Wil niet zeggen dat het slecht is natuurlijk.

  19. #19

    Standaard

    Tja... klopt...
    Ik zou dan vervallen in een b&w sub uit de 600 serie... of 700..aangezien ik daar naartoe wil gaan.
    Denk op zich dat ik daar geen slechte koop aan zou hebben.
    Mag alleen nog wel ff sparen geloof ik
    Ben verder overigens niet zo bekend met de andere merken.
    Mijn setje:Nu nog een sony str-db780 receiver,een simpele sony dvp-ns430 dvdspeler.
    B&W 602 s2 voor,B&W cc6 center,B&W Ds6 dipole surround, Jbl digital10(tijdelijk)en kabels van translator en oelbach

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijss
    Tja... klopt...
    Ik zou dan vervallen in een b&w sub uit de 600 serie... of 700..aangezien ik daar naartoe wil gaan.
    Denk op zich dat ik daar geen slechte koop aan zou hebben.
    Mag alleen nog wel ff sparen geloof ik
    Ben verder overigens niet zo bekend met de andere merken.
    De Subs van b&w zijn zeker niet slecht maar er is gewoon ook heel erg veel goede concurrentie. Die zou ik zeker overwegen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #21

    Standaard

    Ja ok....
    Maar voorlopig eerst ff andere dingen...
    Nieuwe versterker of receiver is nu het eerste dat ik wil aanpakken.
    Sub komt later wel weer.
    En dan zal ik die andere merken ook eens in overweging nemen :wink:
    Mijn setje:Nu nog een sony str-db780 receiver,een simpele sony dvp-ns430 dvdspeler.
    B&W 602 s2 voor,B&W cc6 center,B&W Ds6 dipole surround, Jbl digital10(tijdelijk)en kabels van translator en oelbach

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Maar qua sub zou ik ook nog wel willen uitwijken naar bijv. een SVS.
    als ik voor een SVS wil kijken waar kan je dat beluisteren en voor welk type zou je dan beter kunnen gaan de
    PB12-isd/2 of de PB12 Plus
    de één heeft twee woofers en de andere een
    volgens mij heeft de tweede wat meer mogelijkheden
    kent iemand één van deze twee sub,s

    koop

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Maar qua sub zou ik ook nog wel willen uitwijken naar bijv. een SVS.
    als ik voor een SVS wil kijken waar kan je dat beluisteren en voor welk type zou je dan beter kunnen gaan de
    PB12-isd/2 of de PB12 Plus
    de één heeft twee woofers en de andere een
    volgens mij heeft de tweede wat meer mogelijkheden
    kent iemand één van deze twee sub,s

    koop
    Als het prijsverschil je niets uitmaakt zou ik voor de isd/2 gaan... Maar het is nou niet echt behelpen met een PB12 Plus...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #24

    Standaard

    @koop
    Hier vind je een lijst met sub-bezitters. Als er een smiley met een zonnebril achter staat is die persoon bereid een demo te geven. Wellicht een optie voor jou.

  25. #25

    Standaard

    zoals je het op internet leest is de PB12-isd/2 de kleinere broer van de PB12 Plus ze zijn het zelfde geprijst
    zijn er winkels in nederland waar je dit kan beluisteren of kan je dit produkt gewoon blind bestellen
    koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •