Bekijk uitslag poll: welke sub zou jij doen

Stemmers
77. Je mag niet stemmen in deze poll
  • rel???

    18 23,38%
  • svs

    31 40,26%
  • klipsch

    5 6,49%
  • hepta bariton

    0 0%
  • B&W

    10 12,99%
  • Quadral

    1 1,30%
  • merk?????????

    12 15,58%
Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 235 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    is die strata dan zoveel kleiner dan de SVS die is als ik het goed zeg 67,5X76,5x28,0 cm
    Rel Strata 5:

    Afmetingen 324 x 464 x 334mm, gewicht 23,2 kg

    Zeg maar vierkant dus en dan wel wat hoger (464 hoog).

    Scheelt enorm veel met zo'n SVS. En zonder meer een goede sub, niet alleen naar mijn mening maar ook volgens vele recensies.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #52

    Standaard

    ik had het al snel even opgezocht en hij is inderdaat veel kleiner zo zie je maar er zijn genoeg sub,s en dus moet je echt alles tegen elkaar afwegen grote ,geluid ,instel mogelijkheden is toch niet zo makelijk als het lijkt zo,n beslissing
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    heb zelf de kabel van svs erbij genomen (bettercable) van 15 mtr (wist toen nog niet dat ik mijn sub 20 cm van mijn receiver ging zetten :) ). Prima kabel.

    Andere vraag: heeft iemand al ervaringen met de nieuwe luidsprekers van svs?
    welke SVS heb jij thuis staan als ik vragen mag
    en welke zou jij doen gezien de rest van mijn installatie ik bedoel wat er beter bij zou passen
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  4. #54
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    heb zelf de kabel van svs erbij genomen (bettercable) van 15 mtr (wist toen nog niet dat ik mijn sub 20 cm van mijn receiver ging zetten ). Prima kabel.

    Andere vraag: heeft iemand al ervaringen met de nieuwe luidsprekers van svs?
    welke SVS heb jij thuis staan als ik vragen mag
    en welke zou jij doen gezien de rest van mijn installatie ik bedoel wat er beter bij zou passen
    De kleinste van het stel, de PB10. Prachtige sub, zowel voor HT als voor muziek... Qua grootte valt het mee, hoewel hij nog steeds niet klein is. Zie hieronder (de speaker ernaast is een Kef Q5, dan weet je ong hoe groot de sub is):

  5. #55
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    maar als ik zo naar die afmetingen kijk heb ik dan geen enorme overkill staan met de PB12-isd/2
    Overkill is het niet maar de SVSubwoofers zijn nu eenmaal groot maar dat uit zich ook in de prestaties.
    In jou situatie zal een PB10 al ruim voldoende zijn zoals rveldhuizen ook al aangeeft.

  6. #56

    Standaard

    Ik heb een Rel Strata 2, erg tevreden mee.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Potverdikkie, je zou die snoeren netjes wegwerken, nog steeds niet gebeurd.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Potverdikkie, je zou die snoeren netjes wegwerken, nog steeds niet gebeurd.
    En ik zou die spullen van die sub afhalen... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #59

    Standaard

    Ben al jaren zeer tevreden met mijn Infinity Alpha subwoofer. De buren zijn er wat minder tevreden over :wink: .
    Lage, droge, sfeervolle, strakke, aangename bas.

  10. #60

    Standaard

    Mocht je toch nog een (recent) testje zoeken van Pb12-Plus:

    http://www.areadvd.de/hardware/2005/...2_plus_1.shtml
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    heb zelf de kabel van svs erbij genomen (bettercable) van 15 mtr (wist toen nog niet dat ik mijn sub 20 cm van mijn receiver ging zetten :) ). Prima kabel.

    Andere vraag: heeft iemand al ervaringen met de nieuwe luidsprekers van svs?
    welke SVS heb jij thuis staan als ik vragen mag
    en welke zou jij doen gezien de rest van mijn installatie ik bedoel wat er beter bij zou passen
    De kleinste van het stel, de PB10. Prachtige sub, zowel voor HT als voor muziek... Qua grootte valt het mee, hoewel hij nog steeds niet klein is. Zie hieronder (de speaker ernaast is een Kef Q5, dan weet je ong hoe groot de sub is):
    het is inderdaat vergeleken de speakers behoorlijk qua afmetingen
    ik heb hier bij mij thuis nog een dag lopen in meten op allerlij plaatsen
    maar op de plaatsen die ik nu heb gevonden maakt het niet zo gek veel uit wat de afmetingen zijn
    maar even iets anders
    als je naar de achterkant van de sub kijkt hebben de sub na de 10 en de 12 komt de isd/w en de isd/2 die hebben veel meer instelmogelijkheden
    is dat dan overbodig of gebruik je dat minder bij home cinema en zoals je al zij hoef je het voor de peijs niet te laten om die kabel er bij te doen
    is het dan ook verstandig om die meter er bij tekopen of kan je dat ook huren ben er touwens wel uit dat het een SVS wordt ondanks de afmetingen dan hoef ik die de eerste tien jaar niet meer te vervangen denk ik alleen nu nog welk type ik heb dus 1000Euro voor over ik twijfel tussen de 10 of12 of een van die twee daarboven mede ook door de front woofer en die andere aan de onderkant geplaatst
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Mocht je toch nog een (recent) testje zoeken van Pb12-Plus:

    http://www.areadvd.de/hardware/2005/...2_plus_1.shtml
    hi hi als je dat soort dingen leest ga je hem het liefst halen en dan hebben ze het over de SVS met enkele woofer en denk dan aan de SVS
    12isd-2 dan kan je toch bijna niet stoppen met lachen ik vool mij geraamte al trillen HIHIHI het nog niet iemand in de buurt gevonden waar bij ik kan luisteren blijft toch van belang je eigen gevoel maar na dit soort
    berichten zoals die test zet je je zelf bijna aan de kant vind je ook niet
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  13. #63
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Of de woofer aan voorzijde of onderzijde zit maakt voor de prestaties niet veel uit.
    Aan de onderzijde wordt over het algemeen als makkelijker ervaren ivm het goed plaatsen in een ruimte.
    Dan de keuze tussen 10 of 12.
    Met de 10 kom je zeker niets tekost maar de 12 zal zijn werk net iets beter doen.

  14. #64
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Potverdikkie, je zou die snoeren netjes wegwerken, nog steeds niet gebeurd.
    En ik zou die spullen van die sub afhalen... :wink:
    Oude foto

    Spullen zijn er vanaf (behalve de center), en de snoeren zijn iets meer weggewerkt (bij elkaar nu), maar nog niet helemaal... Komt er maar niet van

  15. #65

    Standaard

    Excuses excuses, nou, dan weten wij wel hoe de vork in de steel zit...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    [img]foto[/img]
    Potverdikkie, je zou die snoeren netjes wegwerken, nog steeds niet gebeurd.
    En ik zou die spullen van die sub afhalen... :wink:
    Oude foto

    Spullen zijn er vanaf (behalve de center), en de snoeren zijn iets meer weggewerkt (bij elkaar nu), maar nog niet helemaal... Komt er maar niet van
    Heeft die center dan geen last van de trillingen van de sub?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    [img]foto[/img]
    Potverdikkie, je zou die snoeren netjes wegwerken, nog steeds niet gebeurd.
    En ik zou die spullen van die sub afhalen... :wink:
    Oude foto

    Spullen zijn er vanaf (behalve de center), en de snoeren zijn iets meer weggewerkt (bij elkaar nu), maar nog niet helemaal... Komt er maar niet van
    Heeft die center dan geen last van de trillingen van de sub?
    Nope...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Mocht je toch nog een (recent) testje zoeken van Pb12-Plus:

    http://www.areadvd.de/hardware/2005/...2_plus_1.shtml
    hi hi als je dat soort dingen leest ga je hem het liefst halen en dan hebben ze het over de SVS met enkele woofer en denk dan aan de SVS
    12isd-2 dan kan je toch bijna niet stoppen met lachen ik vool mij geraamte al trillen HIHIHI het nog niet iemand in de buurt gevonden waar bij ik kan luisteren blijft toch van belang je eigen gevoel maar na dit soort
    berichten zoals die test zet je je zelf bijna aan de kant vind je ook niet
    Ik heb een PB12.... erg vet gewoon. Ik kon toen ook een PB10 nemen. Ik vind gewoon qua uiterlijk de PB12 serie wat mooier met een downfiring woofer en een base plaat. De PB12 gaat gewoon weer net wat dieper, helaas was die alleen in het zwart te krijgen (ik zag laatst hier op het forum 2 plussen staan in de kleur oak, die waren echt übervet en echt heel erg mooi). Ik vind de SVS behoorlijk muzikaal ook, je zou denken van zo'n boombox dat die dat niet goed zou kunnen, maar hij doet het uitstekend. Het voordeel van de PB12 serie is natuurlijk ook de high level ingangen. Ik maar er (nog) geen gebruik van, maar ben wel van plan in de toekomst wat te proberen om de sub kwlaiteiten in stereo beter te benutten.
    Turn around and feel the vibe.....

  19. #69

    Standaard

    Ik heb nog steeds ene REL stadium en die raad ik ook aan als je een sub wilt voor stereo.
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  20. #70

    Standaard

    hallo ben ik weer .
    ik heb geprobeerd de PB12 isd/v te bestellen die is toch nog 200 dollar goedkoper dan de PB12 isd/2.
    Maar ik wordt inderdaad verwezen naar duitsland.
    Maar helaas verkopen ze alleen de PB10,PB plus en de PB plus/2 moeilijk als je je zinnen hebt gezet op een ander type .
    laat me niet uit het veld slaan en blijf probeeren. als iemand nog andere dealers vind die de PB12 isd/v wel verkopen hou ik mij aanbevolen
    kom er weer op terug hou jullie wel op de hoogte maar blijft lastig
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zal inderdaad zeer lastig worden.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    hallo ben ik weer .
    ik heb geprobeerd de PB12 isd/v te bestellen die is toch nog 200 dollar goedkoper dan de PB12 isd/2.
    Maar ik wordt inderdaad verwezen naar duitsland.
    Maar helaas verkopen ze alleen de PB10,PB plus en de PB plus/2 moeilijk als je je zinnen hebt gezet op een ander type .
    laat me niet uit het veld slaan en blijf probeeren. als iemand nog andere dealers vind die de PB12 isd/v wel verkopen hou ik mij aanbevolen
    kom er weer op terug hou jullie wel op de hoogte maar blijft lastig
    Als je nou iemand in de USA zou kennen, dan zou die hem voor je door kunnen shippen naar NL/BE
    Turn around and feel the vibe.....

  23. #73

    Standaard sub svs

    Hier wat info wat ik terug kreeg van de firma SVS
    het wordt dus nog even wachten :? :idea:



    Koop,


    Great to heard from you. In a short time we expect to have a Dealer taking orders for the BENELUX region, but for now I’ll just say that the PB12-Plus is probably the sub you want. It is the exact same cabinet size as the PB12-ISD/V, though it has a much better amp and woofer.

    It is not inexpensive I know, but it’s probably the best subwoofer in Europe for the cost. You can get one from Benedictus by driving over, or you can wait for our Dealer in Belgium to get things in stock in a couple months.

    We are also going to introduce a small sub to Europe too. It will be much smaller than the PB10-ISD, but will perform nearly as well.

    I know none of those things are probably exactly what you wanted to hear, but it’s best to let customers know what is going on!


    Ron
    SVS




    --------------------------------------------------------------------------------

    From: koop van der Schaaf [mailto:van_der_schaaf47@zonnet.nl]
    Sent: Thursday, January 12, 2006 3:29 PM
    To: SVS - Sales
    Subject: sub woofer



    hello

    say I want to buy a sub say the PB12 isd/v from you

    is it passable to order directly from your firm

    because the international firm in Germany has this sub not in there list of available sub.

    and I find the PB10 to small end the PB12 plus to lards

    I life in the Nederlands and I think that there is no company here to buy from.

    do you have a solution for my probleme.

    I hope you can help my .



    white quaintly regards



    Koop van der Schaaf
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  24. #74

    Standaard

    En je had toch nog tijd? Dan gewoon lekker effe wachten. Tis de moeite waard hoor.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #75

    Standaard

    inderdaad nog even geduld hebben
    maar dan heb je ook wat .
    maar in de mail verteld hij niet welke modellen ze gaan voeren
    ga wel proberen contact met onze belgie ze buuren te zoeken misschien weten zij wat meer over de modellen reeks
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •