Bekijk uitslag poll: welke sub zou jij doen

Stemmers
77. Je mag niet stemmen in deze poll
  • rel???

    18 23,38%
  • svs

    31 40,26%
  • klipsch

    5 6,49%
  • hepta bariton

    0 0%
  • B&W

    10 12,99%
  • Quadral

    1 1,30%
  • merk?????????

    12 15,58%
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 235 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    De adviesprijs is standaard te hoog, zeker in de wereld van audio en video. Die prijs zal ik er dus sowieso niet voor betalen. Zeker als je weet dat die subs in de VS slechts 899 dollar kosten. Zelfs met alle bijkomende kosten van importeren naar Nederland kom ik bij lange na niet op 1300 euro. Kortom, ik kan niet anders concluderen dat men er in Europa echt veel te veel voor vraagt.

    Op www.svsubwoofers.nl stond een openingsaanbiedng van 1075 euro incl. verzenden. Het kan dus wel degelijk.
    Dus met andere woorden zjin ze in Europa TE duur voor de kwaliteit die ze leveren ?
    Nee, ookal liggen de prijzen hier hoger, is de kwaliteit die daarvoor geleverd wordt nog meer dan prima in orde. Zie voor dezelfde prijs maar eens eenzelfde kwaliteit sub te vinden!
    Echter vind ik het nog steeds jammer dat ze zonodig distributie centra hier in de EU moeten opzetten, maar dat heeft geloof ik ook te maken met kwaliteits certificaten enz. (geen verstand van). Het was toch gewoon leuker om in Amerika te bestellen, een goed moment van de dollar enz afwachten 8) , en voor de consument goedkoper dan de manier die ze nu hanteren, en dat moet toch het belangrijkste zijn: de consument. Extra tussenpersonen betekend gewoon extra marges
    Turn around and feel the vibe.....

  2. #127

    Standaard

    Nee, ookal liggen de prijzen hier hoger, is de kwaliteit die daarvoor geleverd wordt nog meer dan prima in orde. Zie voor dezelfde prijs maar eens eenzelfde kwaliteit sub te vinden!
    Echter vind ik het nog steeds jammer dat ze zonodig distributie centra hier in de EU moeten opzetten, maar dat heeft geloof ik ook te maken met kwaliteits certificaten enz. (geen verstand van). Het was toch gewoon leuker om in Amerika te bestellen, een goed moment van de dollar enz afwachten , en voor de consument goedkoper dan de manier die ze nu hanteren, en dat moet toch het belangrijkste zijn: de consument. Extra tussenpersonen betekend gewoon extra marges
    Of je de SVS sub nou hier of in de USA koopt de kwaliteit blijft hetzelfde, ik hoef er geen extra certificaat bij. Zoals je zelf al zegt extra tussen personen is extra marges, en als consument wil ik die vermijden. De marges die de importeur hanteert vind ik schandalig hoog (200 euro), en waarschijnlijk zijn die marges nog hoger daar de importeur voordeliger inkoopt en ook nog eens gecombineerde verzendkosten heeft, wellicht liggen de marde wel op 300 euro, een schande maar je doet er niks aan.

    Zelf ga ik kijken of familie in Canada wat kan regelen, want deze prijzen ga ik no way betalen.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    De adviesprijs is standaard te hoog, zeker in de wereld van audio en video. Die prijs zal ik er dus sowieso niet voor betalen. Zeker als je weet dat die subs in de VS slechts 899 dollar kosten. Zelfs met alle bijkomende kosten van importeren naar Nederland kom ik bij lange na niet op 1300 euro. Kortom, ik kan niet anders concluderen dat men er in Europa echt veel te veel voor vraagt.

    Op www.svsubwoofers.nl stond een openingsaanbiedng van 1075 euro incl. verzenden. Het kan dus wel degelijk.
    Dus met andere woorden zjin ze in Europa TE duur voor de kwaliteit die ze leveren ?
    Zelf importeren is aanmerkelijk goedkoper dan de Europese adviesprijzen en dat vind ik persoonlijk erg merkwaardig. Ergens verdienen er dus onnodig mensen aan, wie het ook zijn. SVS-kopers zijn over het algemeen de doorsnee particulier ver vooruit als het gaat om productkennis en marktoverzicht van subs. De SVS subs zijn het bedrag van 1300 euro wel waard, maar toch heb ik als particulier het gevoel dat ik afgezet word. Ik wijs niet met het vingertje, maar constateer enkel wat ik zie en hoe dit op mij overkomt.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    De marges die de importeur hanteert vind ik schandalig hoog (200 euro), en waarschijnlijk zijn die marges nog hoger daar de importeur voordeliger inkoopt en ook nog eens gecombineerde verzendkosten heeft, wellicht liggen de marde wel op 300 euro, een schande maar je doet er niks aan.

    Zelf ga ik kijken of familie in Canada wat kan regelen, want deze prijzen ga ik no way betalen.
    Beste,

    1. De marge op een PB12Plus haalt die € 300 nog niet eens.
    2. Reageer je op die manier ook op andere distribiteurs (die niet met 'on-line' verkoop te maken hebben gehad) maar wel een lekkere marge maken? Neen, want dat vind je normaal. Iemand al eens opgezocht aan welke prijs hij een of ander ander amerikaans product daar kan kopen, en dan de prijs vergeleken heeft met de prijs hier in de winkel.
    9 kansen op 10 ligt de verkoopprijs hier inderdaag een stuk hoger.
    Ga je dan je dealer en/of distributeur ook uitkafferen voor zijn zogenaamde 'schandalige' winst die hij maakt?
    3. Die goede prijs die jullie kennen heeft gewoon te maken met de vroegere verkoopspolitiek van SVS, deze is nu helaas veranderd.
    4. Toch probeert M-PRO (door met kleinere winstmarges te werken) de verkoopprijs te drukken, maar SVS laat niet veel speelruimte toe.
    5. SVS verplicht mij om voorraad te nemen, heel wat voorraad, op voorhand te betalen (ook de BTW, rechten, transport etc) voorschieten.
    Daarnaast administratiekosten, stockageplaatse enz....OK, ik hoor je al afkomen, jou probleem niet uiteraard, vroeger kocht je dit, dat, zus en zo...
    Helaas, het is nu veranderd, SVS zijn beslissing. Gaat het produkt dan ineens minder goed zijn? Komaan hé.


    Maar ondanks alles, even voorrekenen:

    A) PB10ISD
    US$ 429 = +/- € 364
    Invoerrechten: +/- €16,4
    Tranport: +/- € 100
    BTW op statistische waarde: +/- € 101
    Fixed Charge: € 10
    File Charges: € 16
    Handling Charges: € 63
    Clearance Charges: € 30
    Advance Provision: € 12

    Totaal: +/- € 712,40
    ....branstoftoeslag en eventuele verzekering en...en...en....niet inbegrepen
    MIJN PRIJS: € 650 aan huis geleverd in BeNeLux, incl. BTW

    B) PB12Plus
    US$ 899 = +/- € 764
    Invoerrechten: +/- €34
    Tranport: +/- € 120
    BTW op statistische waarde: +/- € 193
    Fixed Charge: € 10
    File Charges: € 16
    Handling Charges: € 63
    Clearance Charges: € 30
    Advance Provision: € 12

    Totaal: +/- € 1242
    ....branstoftoeslag en eventuele verzekering en...en...en....niet inbegrepen
    MIJN PRIJS: € 1295 aan huis geleverd in BeNeLux, incl. BTW

    Je betaalt voor dit produkt +/- €50 meer.
    Geen verzekering nemen? Als het misloopt, bij jij de pineut. Nu is M-PRO verantwoordelijk, tot de levering aan huis.

    M-PRO doet zijn uiterste best om de prijs laag te houden (UK en DLD zijn duurder, alhoewel zij een lager BTW tarief toepassen....)

    Dus besluit: schandalig duur? Sorry hoor, helamaal niet akkoord.
    Wil je de prijs omlaag? OK, teken dan in voor de eerste order/levering. Elke extra korting die ik van SVS krijg wil ik gewoon doorrekenen naar de eindklant. Helaas aan € 1050 geraken we niet.

    Vr.Gr.
    SVSound BeNeLux

  5. #130

    Standaard

    Fixed Charge: € 10
    File Charges: € 16
    Handling Charges: € 63
    Clearance Charges: € 30
    Advance Provision: € 12
    Ik weet niet hoe jullie importeren, maar als consument betaal ik deze bedragen nooit. Betalen jullie ook 899 net als de consument ? nee kijk maar naar je PB10 berekening of ga je me vertellen dat je er geld op toelegt ?
    BTW is trowens 19% in Nederland maar dat terzijde

    Om nog even te antwoorden op je vraag of ik ook andere produkten vergelijk, ja wel degelijk ik ben toch dief van mijn eigen portemonne als ik dat niet zou doen.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Fixed Charge: € 10
    File Charges: € 16
    Handling Charges: € 63
    Clearance Charges: € 30
    Advance Provision: € 12
    Ik weet niet hoe jullie importeren, maar als consument betaal ik deze bedragen nooit. Betalen jullie ook 899 net als de consument ? nee kijk maar naar je PB10 berekening of ga je me vertellen dat je er geld op toelegt ?
    BTW is trowens 19% in Nederland maar dat terzijde

    Om nog even te antwoorden op je vraag of ik ook andere produkten vergelijk, ja wel degelijk ik ben toch dief van mijn eigen portemonne als ik dat niet zou doen.
    Je moet je uiteraard niet verantwoorden, net zoals ik.

    Ik wil alleen maar duidelijk maken dat er hier niet aan geldklopperij gedaan wordt.
    Ik doe er alles aan om de prijs te drukken, en hoop dat ik wat meewerking kan krijgen en geen tegenwerking.

    Haal je de 'kosten' die jij niet betaalt eraf, kom je op +/- € 590 uit voor de PB10ISD. Is uiteindelijk amper € 60 meer.

    BTW van B naar Nl is helaas 21% ipv 19%, maar die 2% in NL neem ik al voor mijn rekening.

    Iemand die zijn factuur met alle transportkosten voor bvb een PB10ISD of PB12Plus naar me wil faxen? Is het goedkoper, kan ik het als argument gebruiken bij SVS om de prijs alsnog omlaag te krijgen.

    Meer kan ik niet doen.

    De reden waarom de PB10ISD wel wat voordeliger kan aangeboden worden is omdat ze bij SVS nu wel rekening gehouden hebben met export, iets wat ze met de PB12's, oudere produkten niet gedaan hebben.

    Vr.Gr.
    SVSound BeNeLux

  7. #132

    Standaard

    Valt alleszins mee, maar toch, bijna een keer over de kop de goedkoopste
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #133

    Standaard

    Het zijn goede prijzen deejay1970. :wink:

    Anders dan sommige misschien gewend zijn maar met officiële import en alle bijkomende kosten blijven het gewoon goede prijzen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #134
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187

    Dus met andere woorden zjin ze in Europa TE duur voor de kwaliteit die ze leveren ?
    Van wie anders had ik dit kunnen verwachten.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Het zijn goede prijzen deejay1970. :wink:

    Anders dan sommige misschien gewend zijn maar met officiële import en alle bijkomende kosten blijven het gewoon goede prijzen.
    Dat vind ik ook wel, ik vind het alleen nog steeds betreurenswaardig hoe SVS de zaken nu gaat doen, via het i-net kopen was toch het leukst. Aan de andere kant is het nu misschien wel gemakkelijker een SVS te proberen (@deejay, ik weet niet of jij een winkel hebt en dus een SVS kan "showen"?), wat voor veel klanten natuurlijk erg belangrijk is......
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Het zijn goede prijzen deejay1970. :wink:

    Anders dan sommige misschien gewend zijn maar met officiële import en alle bijkomende kosten blijven het gewoon goede prijzen.
    Dat vind ik ook wel, ik vind het alleen nog steeds betreurenswaardig hoe SVS de zaken nu gaat doen, via het i-net kopen was toch het leukst. Aan de andere kant is het nu misschien wel gemakkelijker een SVS te proberen (@deejay, ik weet niet of jij een winkel hebt en dus een SVS kan "showen"?), wat voor veel klanten natuurlijk erg belangrijk is......
    Wij hebben hier vier demo ruimtes voor Pro-audio, maar één daarvan zal omgetoverd worden tot 'home entertainement' demo ruimte, met SVS en Control4 demonstratieklaar.

    Een demo model uitlenen, zie ik wel zitten. Kan je privé een weekje of zo testen (zelf afhalen, zelf terugbrengen).

    Ik hoop dat dat al wat positiever klinkt ?

    Vr.Gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  12. #137

    Standaard

    Beste,

    Even ter info, een bevestiging van de transportkosten 'door to door' vanwege SVS zelf (en zij hebben goede tarieve bij Bax Global)

    PB10-ISD
    Door to door $235

    PB12-Plus
    Door to door $250

    PB12-Plus/2
    Door to door $270

    SBS-01-5.0 packages
    Door to door $235

    These quotes are for prepaid shipping and a small international handling fee only. Any taxes, duties, brokerage, administrative, etc. fees are your responsibility. The brokerage fees included in door to door rates may not include all local administrative fees.


    Ik vrees dat mijn vorige berekening dus zelfs nog 'te goedkoop' was....

    Vr.Gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  13. #138
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Ondanks dat ik mijn PB10 rechtstreeks bij SVS heb gehaald, ten tijde van een gunstige dollar, vallen mij de prijzen van deejay alleszins mee. Ik had toen voor ong. EUR630 de sub in huis, incl. alles, en incl. een kabel van 15mtr ($75), dus laat het ong. EUR 580 geweest zijn voor de sub incl alles (excl kabel). De dollar stond toen iig gunstiger... Dus die EUR 650 is echt niet veel.

    Overigens had ik voor die zelfde sub ook het dubbele betaald, zo goed is ie

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Overigens had ik voor die zelfde sub ook het dubbele betaald, zo goed is ie
    Sssst niet zo hard. :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ondanks dat ik mijn PB10 rechtstreeks bij SVS heb gehaald, ten tijde van een gunstige dollar, vallen mij de prijzen van deejay alleszins mee. Ik had toen voor ong. EUR630 de sub in huis, incl. alles, en incl. een kabel van 15mtr ($75), dus laat het ong. EUR 580 geweest zijn voor de sub incl alles (excl kabel). De dollar stond toen iig gunstiger... Dus die EUR 650 is echt niet veel.

    Overigens had ik voor die zelfde sub ook het dubbele betaald, zo goed is ie
    Pietse, ik wil met jou een deal maken. Doen we ineens een test.
    Laat jij mij eens weten wat jij verwacht te betalen ALL-IN voor een PB12Plus Text Black 'door to door'.?

    Vr.Gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Overigens had ik voor die zelfde sub ook het dubbele betaald, zo goed is ie
    Sssst niet zo hard. :wink:
    Dus als ik het goed begrijp mag ik de prijzen X2 doen, en ze aan die prijs in de winkel aanbieden. Heeft een lokale winkel ook nog wat marge, ook al geven ze je 30% korting.....

    Grapje hé mannen

    Maar toch, moesten we SVS ook in de winkel kunnen aanbieden aan de prijzen die ik opgegeven heb, zou het nog mooier zijn. Helaas, de export prijsstelling van SVS laat dit gewoon niet toe....en dat is dus juist de reden waarom die SVS juist zo goedkoop aangekocht kan worden, maar dat wisten jullie al.

    Vr.Gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  17. #142

    Standaard

    [/quote]Maar toch, moesten we SVS ook in de winkel kunnen aanbieden aan de prijzen die ik opgegeven heb, zou het nog mooier zijn. Helaas, de export prijsstelling van SVS laat dit gewoon niet toe....en dat is dus juist de reden waarom die SVS juist zo goedkoop aangekocht kan worden, maar dat wisten jullie al.

    Vr.Gr.
    Mario[/quote]


    maar even dit
    Jullie zijn nu toch de importeur van svs en tevens verkoper van svs?????
    in de BENELUX
    dus als ik het goed begrijp zullen gewone audio winkels nooit svs bij jullie kunnen inkopen dan zullen ze altijd duurder zijn dan jullie zelf
    als jullie zelf al bijna geen marge hebben hoe kunnen jullie het produkt dan nog leveren aan een andere winkeliers die ook zijn deel nog wil verdienen.
    of blijven jullie het enige bedrijf waar je svs kan kopen
    zo ja vervalt de redenering die ik zo juist stelde helemaal
    dit was iets wat bij mij opkwam toen ik bericht van deejee las,dat als de prijzen verdubbeld zouden worden de gewoone audio winkel er dan pas 30% op zou verdienen ik denk dat als jij zegt dat je zo goed als geen marge zou hebben dat wel eens zo zou kunnen zijn.
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Wil je de prijs omlaag? OK, teken dan in voor de eerste order/levering. Elke extra korting die ik van SVS krijg wil ik gewoon doorrekenen naar de eindklant.
    Kijk, dat horen we nou graag . Wellicht een thread in het powerbuy forum plaatsen om de interesse hiervoor te peilen? Ik weet niet of je al wat prijsindicaties kunt geven voor bijv. 5, 10, 15 stuks?

    Ik las overigens ook dat de prijs inclusief bezorging is. Heel nobel gezien het formaat en gewicht van die dingen, maar wat kun je evt. nog aan de prijs doen bij afhalen?

    Rob.
    had ik hem ook al voorgesteld via mail geloof dat hij er nog even mee wil wachten tot dat alles bekent is voor hem qua levering en totale kosten overzicht
    omdat hij in de loop van het voorjaar zelf iets wil gaan doen in de winkel
    denk ik niet dat hij overstag zal gaan voor een powerbuy
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  19. #144

    Standaard

    hallo
    even een update
    ik heb in mijn keuze nog twee merken en type,s over die ik wil gaan beluisteren als de importeur,s ze binnen krijgen
    1* de SVS PB12/plus
    2* de velodyne SPL 1200R
    wel nu de eerst genoemde omdat hij vrij laag gaat in HZ en goed presteert bij HT en stereo alleen heb ik hiervoor beperkte plaatsing ruimt gezien de afmetingen
    of als tweede genoemde door zijn formaat en en uiterlijk makelijker te plaatsen en natuurlijk voor de prestatie die hij neerzet volgens mede form gebruikers
    ik heb beiden nog niet kunnen beluisteren omdat simpel weg de winkels ze nog niet hebben staan beterbeeld zegt dat ik naar de sumatrakade in amsterdam moet maar die heeft nog geen velodyne. die krijgen ze over een paar weken ,en van de andere weten we ook al niet veel meer dan dat het nog even op zich laat wachten
    wat zou jullie keus worden als je moest kiezen tussen deze twee bloedmooie subwoofers uit nieuwschierigheid
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  20. #145
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Om te beginnen heb je hier twee top merken bij elkaar.
    Dit model van Velodyne kan ik niet persoonlijk maar zal daarnaast toch voor de SVS gaan.
    Dit model is echt super voor ht mede door het gebruik van de plus driver.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    hallo
    even een update
    ik heb in mijn keuze nog twee merken en type,s over die ik wil gaan beluisteren als de importeur,s ze binnen krijgen
    1* de SVS PB12/plus
    2* de velodyne SPL 1200R
    wel nu de eerst genoemde omdat hij vrij laag gaat in HZ en goed presteert bij HT en stereo alleen heb ik hiervoor beperkte plaatsing ruimt gezien de afmetingen
    of als tweede genoemde door zijn formaat en en uiterlijk makelijker te plaatsen en natuurlijk voor de prestatie die hij neerzet volgens mede form gebruikers
    ik heb beiden nog niet kunnen beluisteren omdat simpel weg de winkels ze nog niet hebben staan beterbeeld zegt dat ik naar de sumatrakade in amsterdam moet maar die heeft nog geen velodyne. die krijgen ze over een paar weken ,en van de andere weten we ook al niet veel meer dan dat het nog even op zich laat wachten
    wat zou jullie keus worden als je moest kiezen tussen deze twee bloedmooie subwoofers uit nieuwschierigheid
    groet koop
    Ik heb lang getwijfeld over de Velodyne om precies dezelfde redenen als jij aangeeft. SPL = Small Plays Loud. Er komt een uitmuntende prestatie uit dat kleine kastje. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lynx1981
    weet iemand wanneer ze bij www.m-pro.be de svs subs leveren????
    De websites www.svsound.be en www.svsound.nl zijn sedert vandaag actief en worden zeer snel uitgebreid.

    U kan ons bereiken via info@svsound.be

    Levertijden:
    PB12Plus text black en andere modellen zijn bij SVS op voorraad, net zoals SBS-01 5.0 of 7.0
    De PB10 ISD in zwart wordt binnen 3 weken bij hen verwacht (alle andere kleuren zijn op voorraad)

    De eerste levering verwacht ik in de week van 20 febr in België.
    Indien er geen PB10 ISD zwart mee kan komen met de eerste levering, volgen deze 2 à 3 weken later.

    Wie van een extra 'lanceringskorting' wil profiteren,
    (vb PB12 Plus Text black aan € 1175 ipv € 1295),
    laat me snel iets weten. Vrijdag 10/2 wordt de eerste 'bestelling' afgesloten. Daarna vervalt de 'lanceringskorting'.

    Vr.gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    hallo
    even een update
    ik heb in mijn keuze nog twee merken en type,s over die ik wil gaan beluisteren als de importeur,s ze binnen krijgen
    1* de SVS PB12/plus
    2* de velodyne SPL 1200R
    wel nu de eerst genoemde omdat hij vrij laag gaat in HZ en goed presteert bij HT en stereo alleen heb ik hiervoor beperkte plaatsing ruimt gezien de afmetingen
    of als tweede genoemde door zijn formaat en en uiterlijk makelijker te plaatsen en natuurlijk voor de prestatie die hij neerzet volgens mede form gebruikers
    ik heb beiden nog niet kunnen beluisteren omdat simpel weg de winkels ze nog niet hebben staan beterbeeld zegt dat ik naar de sumatrakade in amsterdam moet maar die heeft nog geen velodyne. die krijgen ze over een paar weken ,en van de andere weten we ook al niet veel meer dan dat het nog even op zich laat wachten
    wat zou jullie keus worden als je moest kiezen tussen deze twee bloedmooie subwoofers uit nieuwschierigheid
    groet koop
    Ik heb lang getwijfeld over de Velodyne om precies dezelfde redenen als jij aangeeft. SPL = Small Plays Loud. Er komt een uitmuntende prestatie uit dat kleine kastje. :wink:
    en wat is het dan geworden uiteindelijk dat heb je niet gezegt
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    hallo
    even een update
    ik heb in mijn keuze nog twee merken en type,s over die ik wil gaan beluisteren als de importeur,s ze binnen krijgen
    1* de SVS PB12/plus
    2* de velodyne SPL 1200R
    wel nu de eerst genoemde omdat hij vrij laag gaat in HZ en goed presteert bij HT en stereo alleen heb ik hiervoor beperkte plaatsing ruimt gezien de afmetingen
    of als tweede genoemde door zijn formaat en en uiterlijk makelijker te plaatsen en natuurlijk voor de prestatie die hij neerzet volgens mede form gebruikers
    ik heb beiden nog niet kunnen beluisteren omdat simpel weg de winkels ze nog niet hebben staan beterbeeld zegt dat ik naar de sumatrakade in amsterdam moet maar die heeft nog geen velodyne. die krijgen ze over een paar weken ,en van de andere weten we ook al niet veel meer dan dat het nog even op zich laat wachten
    wat zou jullie keus worden als je moest kiezen tussen deze twee bloedmooie subwoofers uit nieuwschierigheid
    groet koop
    Ik heb lang getwijfeld over de Velodyne om precies dezelfde redenen als jij aangeeft. SPL = Small Plays Loud. Er komt een uitmuntende prestatie uit dat kleine kastje. :wink:
    en wat is het dan geworden uiteindelijk dat heb je niet gezegt
    groet koop
    REL Strata 5 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #150

    Standaard

    ik heb gisteren de PB12/plus besteld voor de lanceringskorting
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •