De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: dvd miniseries

  1. #1

    Standaard dvd miniseries

    zou mijn collectie willen uitbreiden met miniseries wat is er zoal op de markt te verkrijgen
    hierishem hierishem hierishem

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er niet veel gezien maar wel: Afterschock: Earthquake in New York (is 2 jaar geleden uitgezonden op RTL4) en dat vond ik een goede serie.

  3. #3

    Standaard

    Kijkt u eens: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15566

    Alles over series. Of zoek je echt mini-series, dus met 2 afleveringen of zo? Taken is bijvoorbeeld 14 afleveringen (o.i.d.) en dat soort series kun je in bovenstaande thread terugvinden.

    Geef even aan of bovenstaande thread levert wat je zoekt, want dan sluit ik deze. Typ anders eens trefwoord "series" in, in de zoekfunctie hierboven. Wellicht is je vraag al vaker gesteld.

  4. #4

    Standaard Re: dvd miniseries

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alainke
    zou mijn collectie willen uitbreiden met miniseries wat is er zoal op de markt te verkrijgen
    Moeilijk. Ik heb een hoop serie's maar volgens mij maar twee mini-serie's. Band of Brothers en The Corner. The Corner verschijnt binnenkort ook in NL op dvd en kan ik je zeker aanraden. Heel aangrijpend. Band of Brothers heb je waarschijnlijk al.

    http://www.imdb.com/title/tt0224853

  5. #5

    Standaard Re: dvd miniseries

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Citaat Oorspronkelijk gepost door alainke
    zou mijn collectie willen uitbreiden met miniseries wat is er zoal op de markt te verkrijgen
    Moeilijk. Ik heb een hoop serie's maar volgens mij maar twee mini-serie's. Band of Brothers en The Corner. The Corner verschijnt binnenkort ook in NL op dvd en kan ik je zeker aanraden. Heel aangrijpend. Band of Brothers heb je waarschijnlijk al.

    http://www.imdb.com/title/tt0224853
    danke band of brothers iedere dvd fan heeft die zeker dus ik ook maar zoek naar miniseries van rond de drie uur 2 of 3 schijfjes
    hierishem hierishem hierishem

  6. #6

    Standaard

    Stephen King heeft een aantal miniserie's gemaakt, alleen moet je daar dan wel weer van houden.

    O.A. Rose Red & IT
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  7. #7

    Standaard

    Hallmark Entertainment heeft er een aantal uitgebracht in het fantasy/adventure genre.

    Eentje hiervan die ik kan aanraden is "The 10th Kingdom". Deze serie duurt 7 uur en is een aantal jaren geleden op de Nederlandse tv uitgezonden. De 3-DVD is al een tijd bij o.a. de FRS (9,99 en in de 3voor25,- actie).

    Leuk detail: Ed O'Neill (Al Bundy) speelt een trollenkoning met een schoenenfetish .

    Meerdere titels die ik bezit van Hallmark Entertainment zijn:
    Merlin
    Voyage of the Unicorn
    The Magical Legend of the Leprechauns

  8. #8

    Standaard

    ik kan Napoleon aanraden. Fraaie serie over het leven van Napoleon compleet met romances en veldslagen. Hij duurt 360 minuten. Mooie rollen voor John Malkovich, Isabella Rossellini, Gerard Depardieu en Christian Clavier.

    ahum, kijk ook eens in mijn verkoopthread :wink:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #9

    Standaard

    [quote="panzervos"]Hallmark Entertainment heeft er een aantal uitgebracht in het fantasy/adventure genre.

    Eentje hiervan die ik kan aanraden is "The 10th Kingdom". Deze serie duurt 7 uur en is een aantal jaren geleden op de Nederlandse tv uitgezonden. De 3-DVD is al een tijd bij o.a. de FRS (9,99 en in de 3voor25,- actie).

    Leuk detail: Ed O'Neill (Al Bundy) speelt een trollenkoning met een schoenenfetish .

    Meerdere titels die ik bezit van Hallmark Entertainment zijn:
    Merlin
    Voyage of the Unicorn
    The Magical Legend of the Leprechauns[/quote
    hierishem hierishem hierishem

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    ik kan Napoleon aanraden. Fraaie serie over het leven van Napoleon compleet met romances en veldslagen. Hij duurt 360 minuten. Mooie rollen voor John Malkovich, Isabella Rossellini, Gerard Depardieu en Christian Clavier.

    ahum, kijk ook eens in mijn verkoopthread :wink:
    heb ondertussen de serie van Napoleon aangekocht bedankt voor de tip
    hierishem hierishem hierishem

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •