Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    De Belgische douane krijgt van mij geen cent meer. Ik weet nu een oplossing: Axelmusic, een online-bedrijf binnen de EU die ook R1 DVDs verkoopt.
    Bij cd-wow heb je volgens mij ook geen last van douane en die verkopen ook R1 DVD's :wink:

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    De Belgische douane krijgt van mij geen cent meer. Ik weet nu een oplossing: Axelmusic, een online-bedrijf binnen de EU die ook R1 DVDs verkoopt.
    Bij cd-wow heb je volgens mij ook geen last van douane en die verkopen ook R1 DVD's :wink:
    CD WOW.com die verzendt vanuit Hong Kong in elk geval niet. In Nederland lukt het wellicht wel, maar in België niet. Ik weet er alles van. Meer dan twee maanden wachttijd, "verdwenen" zendingen, meer dan 100% extra taks, enz... het was wel zo dat CD WOW mij in die tijd de taks eens heeft terugbetaald.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    De Belgische douane krijgt van mij geen cent meer. Ik weet nu een oplossing: Axelmusic, een online-bedrijf binnen de EU die ook R1 DVDs verkoopt.
    Bij cd-wow heb je volgens mij ook geen last van douane en die verkopen ook R1 DVD's :wink:
    CD WOW.com die verzendt vanuit Hong Kong in elk geval niet. In Nederland lukt het wellicht wel, maar in België niet. Ik weet er alles van. Meer dan twee maanden wachttijd, "verdwenen" zendingen, meer dan 100% extra taks, enz... het was wel zo dat CD WOW mij in die tijd de taks eens heeft terugbetaald.
    In Nederland inderdaad geen problemen met cdwow: ze zenden vanuit Hong Kong naar Luxemburg. Van daar uit worden de pakketjes door verzonden en zijn ze dus officieel verstuurd van binnen de EU: geen douane kosten dus

    Alle cdwow sites versturen vanuit het zelfde pakhuis in Hong Kong, btw.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    rise from the grave this thread

    vandaag ook bestelling binnen gekregen uit amerika bestelt via ebay 35 dollar en wat centen 2 blu ray s
    kan ik aan de deur18.46 euro voor inklarings kosten en 5,46 belasting

    tot hoeveel dollar kan je bestellen dat je er geen belasting over hoeft te betalen

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    rise from the grave this thread

    vandaag ook bestelling binnen gekregen uit amerika bestelt via ebay 35 dollar en wat centen 2 blu ray s
    kan ik aan de deur18.46 euro voor inklarings kosten en 5,46 belasting

    tot hoeveel dollar kan je bestellen dat je er geen belasting over hoeft te betalen
    Tot omgerekend 22 euro (excl. verzendkosten) mag je zonder extra (douane)kosten importeren vanuit landen buiten de EU.
    Dat is op dit moment zo rond de $ 29.50. Waarde en verzendkosten moeten dan wel duidelijk aangegeven zijn op de zending.
    Dat is alles wat ik ervan weet.
    Ik zorg altijd dat ik een redelijke marge onder die 22 euro aanhoud. Tot nu toe nooit problemen gehad.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

    Standaard

    Is er (ben er een tijdje uitgeweest uit het hele film verzamelen) nog een (Amerikaanse) site, zoals dvdpacific ooit, waar je kan bestellen zonder gedoe met de douane. DVD Pacific verstuurde al hun DVD's altijd met afzender D. Pacific, waardoor het een particuliere zending leek.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Is er (ben er een tijdje uitgeweest uit het hele film verzamelen) nog een (Amerikaanse) site, zoals dvdpacific ooit, waar je kan bestellen zonder gedoe met de douane. DVD Pacific verstuurde al hun DVD's altijd met afzender D. Pacific, waardoor het een particuliere zending leek.
    Dit was in de tijd dat de douane nog niet alert was op internetaankopen. Inmiddels kennen ze alle ontduikingstrucs en bovendien maakt het voor de Btw-heffing niet uit of het een particuliere danwel commerciële zending betreft.
    Als je gedoe met douanekosten wilt vermijden, kun je bij amazon.com zelf de inklaring regelen. Zoniet, dan moet je gewoon de gok wagen en je 'verlies' voor lief nemen. Of binnen de EU bestellen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •