De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: 24SOUND

  1. #1

    Standaard 24SOUND

    24SOUND is een speaker dealer (met name Eltax, maar ook bijvoorbeeld Tannoy) in de Benelux met een vestiging in Uden.

    Ik heb hier een aantal weken terug een bestelling geplaatst. Kreeg netjes een bevestiging en ik moest wachten tot de speakers van de leverancier kwamen. Nu heb ik ze vorige week nog eens gemaild om te vragen hoe lang het nog ging duren, maar heb tot op heden niks vernomen. Ik dacht net; ik ga eens op de website het telefoonnummer opzoeken, maar nu kom ik dus niet meer op de site van ze.

    Hrm... hopelijk wordt dat probleem snel gefixed.

    Iemand verder ervaring met deze winkel? (al dan niet via een online bestelling)

    edit: Inmiddels zijn de speakers volgens afspraak netjes afgeleverd. De shop had wat serverproblemen en de speakers moesten nog uit Denemarken (Eltax is Deens) komen, en Eltax was eind december/begin januari dicht.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #2

    Standaard

    De website van deze winkel werkt nog steeds niet. Ook geen reactie op mijn e-mails.

    Zojuist heb ik met het Belgische filiaal van de zaak gebeld (enige nummer dat onder hun e-mail stond) en die zouden het voor me uitzoeken en mij terugbellen.

    Toch wel een heel dubieus geheel...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #3

    Standaard

    Volgens de importeur zit er maar 1 Tannoy dealer in Uden en dat is De Stemvork..... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Volgens de importeur zit er maar 1 Tannoy dealer in Uden en dat is De Stemvork..... :wink:
    Hmm, apart. Ik heb dus net gebeld met een filiaal in Arendonk (BE). Het Nederlandse adres/tel.nr. kan ik nergens vinden (stond wel op hun website). Hoop maar dat ze snel terugbellen.

    edit: Heb hun informatie via de Google cache acherhaald. Het centrale telefoonnummer is blijkbaar gewoon de Vlaamse.

    De winkel staat wel genoemd in deze Eltax dealerlijst.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •