Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 713 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het Smallville discussie Topic!

    Na het lezen van De Dawson's Creek Discussie topic,
    Vond ik het eens tijd worden om een Tread te starten van mijn Favo Serie allertijden!
    Omdat het nogal Offtopic gaat in topic: dvd-discussie Smallville Season 4!!
    Naar mijn weten zijn er mensen die ook genieten van de serie!

    Zelf kan ik niet wachten op afl 100 die op 26 Januari uitgezonden zal worden.
    Waarin er nogal wat dingen gebeuren die Smallville als serie zullen veranderen!

    een van deze gebeurtenissen:
    [spoiler:925965b8fb]het is mogelijk dat Clark Lana ten huwelijk vraagt![/spoiler:925965b8fb]
    [spoiler:925965b8fb]klik hier voor een foto uit de spoiler. [/spoiler:925965b8fb]



    Doe A.U.B de spoilers ook echt tussen deze 2 dingetjes: [spoiler:925965b8fb] [/spoiler:925965b8fb] :wink:

  2. #2

    Standaard Re: Het Smallville discussie Topic!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    [spoiler:9e381dff22]het is mogelijk dat Clark Lana ten huwelijk vraagt![/spoiler:9e381dff22]
    [spoiler:9e381dff22]klik hier voor een foto uit de spoiler. [/spoiler:9e381dff22]
    Leuke thread, elke serie moet eigenlijk een centrale thread hebben, komt er tenminste meer discussie op gang.

    Leuke serie, verhaal is niet altijd goed. De verhaallijnen die door het hele seizoen lopen zijn altijd wel goed, maar sommige aflevering zijn zwak geschreven. Vooral het freak-of-the-week idee van seizoen 1 is vond ik niet zo goed, maar seizoen 2 & 3 zijn goed, seizoen 4 weer wat minder en nu seizoen 5 is weer goed.
    Acteerprestaties zijn prima, sets zijn mooi gemaakt en omgeving is leuk.


    Aflevering 100:[spoiler:9e381dff22]Is trouwens al zeker dat Clark Lana ten huwelijk gaat vragen, Clark verteld haar ook zijn geheim.[/spoiler:9e381dff22] Meer spoilers aflevering 100:[spoiler:9e381dff22]Er gaat dus iemand dood in deze aflevering, bijna zeker dat het tussen Chloe of Jonathan gaat. [/spoiler:9e381dff22]
    Ik hoop in ieder geval de laatste, die vind ik het minst erg.


    Blijft helaas, nog wachten op de Smallville S4 box hier.

  3. #3

    Standaard

    [spoiler:b69373989d]Weet dat er al iemand dood gaat, heb zelfs al foto's gezien van wie het kan zijn! mja ik weet dat er zelfs meer dan 1 scripts zijn van de aflevering, dus van die foto's: zeker weten doe ik het niet,[/spoiler:b69373989d]

    Heb Season 4 op Ebay gekocht, krijg er nog een handtekening van John Schneider op! deze week moet ie' binnenkomen!

  4. #4

    Standaard

    prachtige serie voor de superman fan! Tis net geen BTVS maar goed vondt de verwijzing naar BTVS in seizoen 5 episode Thirst erg goed!.

    James marsters aka spike die zegt [/spoiler]there are no such thing as vampires clark![spoiler:21c67930d8]

    Daarnaast de members van de JLA die af en toe langskomen zoals in s4 in de episode run als clark zegt tegen [/spoiler:21c67930d8]the flash; what u gonna do now? flash: i dont know maybe start a club or something'[spoiler:21c67930d8] briljant gewoon!

    en natuurlijk het gastoptreden van christopher reeve the one and only superman! iemand nog heel goed geluisterd naar de muziek toen hij voor het eerst weer in de serie verscheen?? echt kippenvelmoment!

    Ben op het moment bij aflevering 6 van s5 ! :P [spoiler]

    Alleen erg jammer dat men in nederland zolang moet wachten op de dvds ik geloof dat ze met net 5 pas bij s2 ofzo zijn>>??[/spoiler:21c67930d8]
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  5. #5

    Standaard

    Vond deze trailers op internet, ze zijn fan-made maar wel erg leuk.

    #1 Hier - of hier Deze trailer is bedoeld als "movie" trailer, wat het wel een leuk effect geeft. Goed gemaakt.

    #2 Klik! Leuke promo trailer.

    #3 Klik! Een omgebouwde Superman Returns trailer.

  6. #6

    Standaard

    Heb seizoen 1 tm 3 in 2 weken uitgekeken in november had het nog nooit eerder gezien, maar vond dat ik als Superman-fan toch maar eens moest gaan kijken! Wacht nu op seizoen 4, maar eerst Lois & Clark seizoen 2
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Heb seizoen 1 tm 3 in 2 weken uitgekeken in november had het nog nooit eerder gezien, maar vond dat ik als Superman-fan toch maar eens moest gaan kijken! Wacht nu op seizoen 4, maar eerst Lois & Clark seizoen 2
    Je hoeft overigens geen superman fan te zijn om deze serie leuk te vinden, ik ben het ook niet, heb alleen de eerste superman film gezien en vond er eigenlijk niet zoveel aan, nogal zwak verhaal(vanaf metropolis).

  8. #8

    Standaard

    inderdaad!
    mijn eerste aanraking met Superman was Smallville Season 1.
    Die ik kocht op en rommelmarktje voor heel weinig geld.
    Met de bedoeling om hem aan mijn pa te geven. (omdat hij het een leuke serie vond).
    Na de 1e 2 afleveringen van S1 te hebben gezien was ik er al verslaafd aan! (dat heeft nog nooit een serie mij kunnen doen!)
    Daardoor ben ik opzoek gegaan naar de Superman films.
    Ik vind de films wel goed (niet genoeg voor mij om fan van Superman te worden), Maar niet zo goed als Smallville!

  9. #9

    Standaard

    Seizoen 1 en 2 waren matig. Echter vanaf het derde seizoen volg in de serie vast en vooral het vierde seizoen was top.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    inderdaad!
    mijn eerste aanraking met Superman was Smallville Season 1.
    Die ik kocht op en rommelmarktje voor heel weinig geld.
    Met de bedoeling om hem aan mijn pa te geven. (omdat hij het een leuke serie vond).
    Na de 1e 2 afleveringen van S1 te hebben gezien was ik er al verslaafd aan! (dat heeft nog nooit een serie mij kunnen doen!)
    Daardoor ben ik opzoek gegaan naar de Superman films.
    Ik vind de films wel goed (niet genoeg voor mij om fan van Superman te worden), Maar niet zo goed als Smallville!
    Hoeft idd ook geen fan te zijn van Supes.. maargoed, als je Superman 1 en 2 vroeger grijs gedraaid hebt en de films nog steeds vaak genoeg kijkt... dan mag je Smallville ook wel aanschaffen
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  11. #11

    Standaard

    Smallville, voor ik het eerste seizoen kocht, had ik er wel al van gehoord, maar nog nooit 1 aflevering gezien.

    Ik had dus eigenlijk geld uitgegeven aan iets waarvan ik niet wist als ik het wel of niet mooi zou vinden.

    Wel, ik ben blij dat ik het eerste seizoen heb gekocht want toen ik bijna klaar was met seizoen 1, had ik al seizoen 2.

    Seizoen 3 heb ik ook al, maar spijtig genoeg een maand moeten wachten! Het was in bestelling bij FRS, maar het duurde nogal lang voor het binnen was.

    Nu is seizoen 4 al een hele tijd uit in Amerika en wij hier in de regio code 2 landen mogen weer geduldig blijven wachten tot WB beslist om seizoen 4 op regio 2 gecodeerde dvd's te zetten.

    Smallville vind ik een zeer goede serie, met af en toe toch wel een aflevering die minder is. Dat zijn dan zo van die afleveringen die eigenlijk meer dienen als opvulling, zodat ze toch zeker aan een bepaald aantal afleveringen komen per seizoen.

    Ik ben nu eens benieuwd als seizoen 6 het laatste seizoen zal zijn, of zal er toch nog een 7de seizoen ook komen?

    En hopelik zien we dan eindelijk Tom Welling in het Supermanpak. (Dat van Christopher Reeve of Brandon Routh, is voor mij gelijk, zolang we Tom maar zien in Supermanpak.)

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  12. #12

    Standaard

    Heb deze week gelezen dat er 100% een Seizoen 6 komt! maar met een quote die ik niet echt snapte! en als er een 7e Seizoen komt, dat het dan ook het laatste seizoen is!

    ik heb gehoord dat na Smallville nog een serie komt die Metropalis gaat heten!
    maar weet niet of dit waar is!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Heb deze week gelezen dat er 100% een Seizoen 6 komt! maar met een quote die ik niet echt snapte! en als er een 7e Seizoen komt, dat het dan ook het laatste seizoen is!

    ik heb gehoord dat na Smallville nog een serie komt die Metropalis gaat heten!
    maar weet niet of dit waar is!
    Heb alles goed gevolgd de laatste tijd.

    Er komt 99% zeker een seizoen 6, maar het houdt in ieder geval op na seizoen 7. Dan loopt iedereens contract af en de producers/creaters willen ook niet verder.

    Het klopt niet dat er een andere serie komt, daar is in ieder geval nog helemaal niets over bekend. En als de producers ook niet verder met Smallville willen gaan waarom zouden ze dan nog een andere superman serie willen beginnen. Zelf denk ik ook dat Tom Welling er na 7 seizoenen er wel genoeg van heeft en zich gaat richten op zijn filmcarriere.

  14. #14

    Standaard

    heb net Season 4 Binnengekregen.
    Gepersonaliseerd en wel door John Schneider.

    ik ga zo foto's maken!

  15. #15

    Standaard

    Foto's (aanklikbaar) :
    (Met professioneel frank_black er door! )



    Man i'm Happy!

  16. #16

    Standaard

    Coole box

    Heb de nieuwe aflevering gezien, was weer een goede, heb ook de teaser gezien voor aflevering 100. Zou dan toch [spoiler:86d484b81c]Lana[/spoiler:86d484b81c] degene zijn die dood gaat Ik hoop het niet.

  17. #17

    Standaard

    ik doe het zo:
    ik kijk afl 98 en 99 pas als afl 100 uitkomt,
    dan heeft het meer impact denk ik!

  18. #18

    Standaard

    Zag net de trailer voor Reckoning en Lockdown en bedacht ineens; wat nu als [spoiler:1bde21a073]LEX[/spoiler:1bde21a073] diegene is die "dood" gaat.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  19. #19

    Standaard

    het is zelfs zeker [spoiler:ed7d76c353]dat er meer dan 1 persoon dood gaat!![/spoiler:ed7d76c353]

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Zag net de trailer voor Reckoning en Lockdown en bedacht ineens; wat nu als [spoiler:c1c3d27536]LEX[/spoiler:c1c3d27536] diegene is die "dood" gaat.
    Hoe kan dat nou weer? [spoiler:c1c3d27536]Dat word zijn vijand.
    In de trailer laten ze je denken dat Lana dood gaat, maar dat is erg onwaarschijnlijk. In de wekelijkse Ask Ausiello is al vermeld dat zij niet degene is die dood gaat. Bovendien word er veel met haar geadverteerd en ze heeft een grote fanbase. Ik hou het op Jonathan. Ik hoop eigenlijk dat Martha dood gaat, maar dat zal er niet in zitten.[/spoiler:c1c3d27536]

  21. #21

    Standaard

    [spoiler:4030603e23]Lex zou als vriend "dood" kunnen gaan. Je ziet in de trailer namelijk wel dat ie een behoorlijke wond op z'n borst heeft. Hij zou dan een paar afleveringen later volledig evil terug kunnen keren[/spoiler:4030603e23] Zeg niet dat er een grote kans is dat dit gebeurd, maar op deze manier zou het dood gaan niet al te letterlijk genomen moeten worden. De meest voor de hand liggende die komt te overlijden is in mijn ogen [spoiler:4030603e23]Jonathan[/spoiler:4030603e23].
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    [spoiler:cbbbff5f99]Lex zou als vriend "dood" kunnen gaan. Je ziet in de trailer namelijk wel dat ie een behoorlijke wond op z'n borst heeft. Hij zou dan een paar afleveringen later volledig evil terug kunnen keren[/spoiler:cbbbff5f99] Zeg niet dat er een grote kans is dat dit gebeurd, maar op deze manier zou het dood gaan niet al te letterlijk genomen moeten worden. De meest voor de hand liggende die komt te overlijden is in mijn ogen [spoiler:cbbbff5f99]Jonathan[/spoiler:cbbbff5f99].
    [spoiler:cbbbff5f99]Die wond is van aflevering 99 [/spoiler:cbbbff5f99]

  23. #23

    Standaard

    Clip met 2 scene's uit aflevering 5.12 en niet de minste scene's. Dus als je durft klik!

  24. #24

    Standaard

    Net aflevering 10 van s5 bekeken was weer een toppertje..

    wow vette clip ben benieuwd hoe dit weer zal aflopen...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #25

    Standaard

    ík wacht nog 10 daagjes, dus ik kijk de 2 scenes niet!

Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •