Pagina 11 van 29 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 713 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    ik denkd dat het afl. 19 is [spoiler:a216626689]maar die afl. is toch wel ne dikke SAW ripoff :wink: ze [/spoiler:a216626689]
    En hot stuff, is Seizoen 5 nu beter dan het slechte Seizoen 4 ? Want ik heb de UK versie nog niet besteld omdat over 2 weken toch de benelux versie uitkomt en beter zal passen bij de versie's die ik nu heb.
    Ik vind Seizoen 5 wel beter, maar na afl 12 verandert Smallville heel erg.
    Maar het is nog steeds erg goed!
    ja klopt , 4 was goed alleen dat [spoiler:a216626689]heksen gedoe met lana was erover[/spoiler:a216626689]

  2. #252

    Standaard

    seizoen 6 wordt echt een geweldig seizoen!!

    [spoiler:2777c9066e]

    The big superhero cameo this season will be a 7 episode stint for Oliver Queen a.k.a The Green Arrow starting in episode three entitled “Arrow.” Ollie will be played by Justin Hartley, who was Arthur Curry in the Aquaman pilot that the CW didn’t pick up. From the looks of things, the infamous “No tights, no flights” rule is getting broken again, as it looks like we’ll get to see Ollie in not just his traditional Green Arrow get up, but also a new modernized costume. Ollie will apparently be looking to start the roots of what one day will become the Justice League. This will lead to an episode that airs after the holidays entitled “Justice” that has the potential to be one of the show’s best. The Flash, Aquaman, and Cyborg (all played by the original actors) will come back to Smallville to help Clark deal with a “major threat.” Can’t wait to see what that involves.

    [/spoiler:2777c9066e]

    [spoiler:2777c9066e]Another interesting bit about this season is that they will seemingly really begin to focus on Lois Lane and pushing her to her ultimate destiny as an ace reporter. [/spoiler:2777c9066e]

    http://www.kryptonsite.com/arrowgallery1.htm
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  3. #253

    Standaard

    Nog 3 dagen te gaan voor Season's Premiere van Smallville Season 6 8)

  4. #254

    Standaard

    Vandaag eindelijk seizoen 5 binnen gekregen. Ook deze is Regio 1,2,3 en 4 net als de overige 'R1' seizoenen. Het heeft een erg mooi digipack Als je het open klapt zie je Lex op de dak staan, net als in de laatste episode.
    Wel erg jammer dat ze niet iets echt speciaals op de DVD hebben gezet ivm 100ste episode. De 'making of' stelde niet echt veel voor, als je al een making of van een andere serie hebt gezien weet je de hele proces van een aflevering maken toch wel :P

    Btw, vandaag seizoen 6 premiere

  5. #255

    Standaard

    Vandaag komt de eerste aflevering van seizeon 6 op tv in Amerika

  6. #256

    Standaard

    2 fototjes van aflevering 1. om de honger nog even te stillen.


  7. #257

    Standaard

    Wow.
    De aflevering was werkelijk super!
    Er zaten erg veel special effects in en veel nieuwe props [spoiler:ae32cdca9e](S logo ketting en de nieuwe Ship-key).[/spoiler:ae32cdca9e]
    Het verhaal was ook geweldig.
    [spoiler:ae32cdca9e]bijv hoe ze het bedacht hebben hoe Clark uit de P-Zone kwam en om Lex weer normaal te krijgen).[/spoiler:ae32cdca9e]

    Zou best wel eens kunnen dat dit een van de beste afleveringen van Smallville is.

    Heb de clan toch wel gemist, die 4 maandjes.

  8. #258

    Standaard

    [spoiler:0199196b56]Eindelijk, de eerste tekenen van affectie tussen Lois & Clark[/spoiler:0199196b56]

  9. #259

    Standaard

    Ja was een goede aflevering. Special effects waren goed en verhaal was ook goed. Een van de betere afleveringen.

    Het zou wel leuk zijn als ze wat variatie brengen in de opzet van een aflevering. Elke aflevering heeft een beetje dezelfde opzet. In het begin gebeurt er wat, dan proberen ze het op te lossen, rond de 30ste minuut is het opgelost en dan is er 10 minuten de tijd om na te praten wat er gebeurt is.

  10. #260

    Standaard

    Zojuist gezien en wat een geweldige aflevering, de special effects waren top en de battle tussen Clark en Lex/Zod was aldan wat kort maar toch spectaculair en krachtig.
    Ben zeker benieuwd hoe het verdergaat, de aflvering laat weer heel wat mogelijkheden open voor een spectaculair seizoen, tergelijkertijd zijn er ook wat dingen aan hun eind gekomen zoals:
    [spoiler:82aa3b535f]Lionel's connectie met Jor El is weg, The Fortress of Solitude is dood, [/spoiler:82aa3b535f]
    En de dingen die een als een rooie draad door de serie gaan lopen dit seizoen, denk ik dan:[spoiler:82aa3b535f]Chloe die iets met Jimmy krijgt, de toenadering tussen Clark en Lois, De phantoms die verspreid over de wereld zijn, natuurlijk aankomende dingen zoals de komst van The Green Arrow en zijn flirt met Lois, de terug keer van enkele Justice League leden, de nieuwe superkracht van Clark, en natuurlijk Clark dichter naar zijn doel gaat groeien en het slechter worden van Lex[/spoiler:82aa3b535f]

    Iets zegt me dat ik me niet hoef te vervelen dit seizoen.

    8) :P
    "Riggs: We both know why I was transferred. Everyone thinks I'm suicidal, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me; or they think I'm faking to draw a psycho pension, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me. Basically, I'm fucked."

  11. #261

    Standaard

    Alleen erg jammer [spoiler:7bb8fb641d]dat het over en uit is met Dr.Milton Fine A.K.A Brainiac, vond hem een heel cool personage[/spoiler:7bb8fb641d]
    "Riggs: We both know why I was transferred. Everyone thinks I'm suicidal, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me; or they think I'm faking to draw a psycho pension, in which case, I'm fucked and nobody wants to work with me. Basically, I'm fucked."

  12. #262

    Standaard

    Promofilmpjes voor aflevering 2 die donderdag komt:

    Episode ''Sneeze'' - Trailer 1.
    Episode ''Sneeze'' - Trailer 2.
    En nog een leuke ''radio ad''

    En hier is nog een clip van de aflevering waar Clark iets nieuws probeert. :wink:

    Effe op de rechter-balk op Smallville klikken.


    Bron: www.DevotedToSmallville.com (zoals altijd ).

  13. #263

    Standaard

    Gisteravond 601 gezien... ik ben met name erg enthousiast over The Phantom Zone, voor het eerst zie je wat dat nu eigenlijk inhoudt. Heel erg goed gedaan, op de wat mindere SFX van de phantoms na.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Gisteravond 601 gezien... ik ben met name erg enthousiast over The Phantom Zone, voor het eerst zie je wat dat nu eigenlijk inhoudt. Heel erg goed gedaan, op de wat mindere SFX van de phantoms na.
    Vond nogtans dat de phantoms er goed uitzagen, voor een serie vond ik dat toch wel topkwaliteit hoor. Kun je natuurlijk niet vergelijken met SFX van een film, zij hebben daar een groot budget voor. Smallville niet...

  15. #265

    Standaard

    SFX in Smallville is gewoon top voor een serie en helemaal voor een serie die niet een Lost-budget heeft.

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    SFX in Smallville is gewoon top voor een serie en helemaal voor een serie die niet een Lost-budget heeft.
    Ben ik het ook volledig mee eens, mensen zijn tegenwoordig teveel gewend en zijn nooit tevreden. Maar als ze vroeger naar Hercules of Xena keken hoorde je ze niet klagen hoor want ze wisten van niks beter

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    SFX in Smallville is gewoon top voor een serie en helemaal voor een serie die niet een Lost-budget heeft.
    Maar als ze vroeger naar Hercules of Xena keken hoorde je ze niet klagen hoor want ze wisten van niks beter
    dat wist ik wel... want die series waren echt *** :wink:
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #268

    Standaard

    [spoiler:120e06bb7c]Leuke afl. waarin Lois haar roeping ontdekt, er een koel briesje waait tussen Lana en lex & Clark zijn nieuwe kracht gebruikt om Lois in een bikini te zien. [/spoiler:120e06bb7c]

  19. #269

    Standaard

    Wat ik trouwens wel jammer vind aan Smallville is dat de schurken vaak van die jonge snuiters zijn. 'T hoort wel bij de serie maar dat maakt het minder realistisch ( voor zover dat kan ).

  20. #270

    Standaard

    Trailer van de afl van volgende week (Wither).

    Trailer Wither.

    Ik heb alleen de 1e afl van het seizoen gezien.
    Denk dat ik ze (de afleveringen) dit seizoen maar eens allemaal ga opsparen,
    en daarna allemaal achter elkaar ga kijken.

    als me dat lukt.....

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Trailer van de afl van volgende week (Wither).

    Trailer Wither.

    Ik heb alleen de 1e afl van het seizoen gezien.
    Denk dat ik ze (de afleveringen) dit seizoen maar eens allemaal ga opsparen,
    en daarna allemaal achter elkaar ga kijken.

    als me dat lukt.....
    denk het niet :wink:

  22. #272

    Standaard

    gaat mij ook niet lukken. Normaal gezien wacht ik tot het hele seizoen klaar is om te downloaden en brand ik ze op dvd. Nu heb ik een spindel cd's gekocht, en kan ik ze iedere week op een cd branden :+
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  23. #273

    Standaard

    Ik dit dat dit toch wel een schitterend seizoen word met veel variatie "De Phantoms", "Zod", "Green Arrow", "Justice League", .... zal denk ik een seizoen zijn die niet veel laagtepunten zal bevatten wat ik wel positief vind want Seizoen 4 had maar één verhaal en dat was zoektoch van die stenen en dat was oersaai en werd opgevuld door belachelijke episodes.

    Seizoen 5 heb ik nog niet gezien maar die zal mij wel meer bevallen denk ik dan Seizoen 4 omdat Seizoen 5 ook gesplitst is in twee verhaallijnen. Eind deze maand vakantie en dan lekker Seizoen 5 in één ruk uitkijken "Somebody Save Me"

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik dit dat dit toch wel een schitterend seizoen word met veel variatie "De Phantoms", "Zod", "Green Arrow", "Justice League", .... zal denk ik een seizoen zijn die niet veel laagtepunten zal bevatten wat ik wel positief vind want Seizoen 4 had maar één verhaal en dat was zoektoch van die stenen en dat was oersaai en werd opgevuld door belachelijke episodes.

    Seizoen 5 heb ik nog niet gezien maar die zal mij wel meer bevallen denk ik dan Seizoen 4 omdat Seizoen 5 ook gesplitst is in twee verhaallijnen. Eind deze maand vakantie en dan lekker Seizoen 5 in één ruk uitkijken "Somebody Save Me"
    Maak je maar geen zorgen in seizoen 5 zitten ook een aantal afleveringen die behoorlijk slecht zijn :P Maar over het algemeen is seizoen 5 stukken beter dan 4.

  25. #275

    Standaard

    tot nu mijn top 5 van de smallville seizoenen

    1) 3
    2) 5
    3) 4
    4) 2
    5) 1 (het eerste seizoen was gewoon bar slecht, dat seizoen ging gewoon over niets )

Pagina 11 van 29 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •