Pagina 12 van 29 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 713 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Seizoen 4 vind ik echt geweldig... weet niet waarom, behalve dat het een geweldige eerste episode heeft!

    "I am Kal-El of Krypton. It is time to fulfill my destiny."

    rillingen op mijn rug! Ik liet die 30 seconden aan een collega van me zien, en die heeft meteen de eerste 3 seizoenen aangeschaft

    Verder de introductie van Lois, en het feit dat Cloe eindelijk een grotere rol krijgt. Enige grote minpunt aan seizoen 4 is het verhaal over Jason en Lana... die ik steeds meer begin te haten met haar eeuwige serieuze gezeik.

    1) 3
    2) 4
    3) 5
    4) 2
    5) 1
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik dit dat dit toch wel een schitterend seizoen word met veel variatie "De Phantoms", "Zod", "Green Arrow", "Justice League", .... zal denk ik een seizoen zijn die niet veel laagtepunten zal bevatten wat ik wel positief vind want Seizoen 4 had maar één verhaal en dat was zoektoch van die stenen en dat was oersaai en werd opgevuld door belachelijke episodes.

    Seizoen 5 heb ik nog niet gezien maar die zal mij wel meer bevallen denk ik dan Seizoen 4 omdat Seizoen 5 ook gesplitst is in twee verhaallijnen. Eind deze maand vakantie en dan lekker Seizoen 5 in één ruk uitkijken "Somebody Save Me"
    Maak je maar geen zorgen in seizoen 5 zitten ook een aantal afleveringen die behoorlijk slecht zijn :P Maar over het algemeen is seizoen 5 stukken beter dan 4.
    Dat dacht ik wel hoor want ieder Seizoen heeft slechtere episodes, maar vond dat het aantal in seizoen 4 iets te groot was... als ze beginnen met verhaallijnen over Superhonden, gast die school namaakt, Iemand die andere laat struikelen omdat hij zelf geld aan verdient, iemand die zou moorden voor het schoolkroontje op haar hoofd te hebben, ... en zoveel meer vind ik wel beetje ver gaan en vind ik gewoon niet nodig bij Smallville...

    Trouwens heeft iemand in Seizoen 4 - episode 10 "Scare" erop gelet dat er scenes gebruikt worden uit Terminator III wanneer Lex Luthor zijn toekomstvisie heeft

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Iemand die andere laat struikelen omdat hij zelf geld aan verdient
    dat was een geweldige aflevering!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  4. #279

    Standaard

    Iemand S5 in de winkels al zien liggen ?

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Iemand S5 in de winkels al zien liggen ?
    '

    nee, maar je kan wel verwachten dat het een slipcase word met daarin drie slimcases, zoals de R2/UK versie.
    Warner heeft brengt een hoop series nu zo uit die eerst een digipack hadden. Als ze het maar niet proberen aan The Sopranos verpakking te komen!

  6. #281

    Standaard

    Ik ben er bang voor Hidde!

    Ach, van buitenaf zie je het verschil toch niet bij Smallville... dus erg druk ga ik me er niet om zitten maken.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Iemand S5 in de winkels al zien liggen ?
    Hij is volgens mij nergens te krijgen,
    Ben al in een paar winkels geweest, maar geen Smallville S5.

  8. #283

    Standaard

    Die zal morgen wel binnenkomen bij FRS en dan neem ik hem meteen mee! Ik heb em al 2x gezien.. maar moet hem er toch bij hebben he
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #284

    Standaard

    Ziet er naar uit dat ie pas de 25e uitkomt, bol.com heeft hun releasedatum aangepast. Ook bij mediadis.com staat die datum als releasedatum.

  10. #285

    Standaard

    Weer een leuke afl. waarin [spoiler:309a39cdc5] liefdes ontluiken[/spoiler:309a39cdc5]. Wat ik wel jammer vond was dat [spoiler:309a39cdc5]het eindgevecht tussen Clark en de parkranger wel er kort duurde[/spoiler:309a39cdc5].

    Krijgen we bij Smallville ook een winterstop zoals bij andere series?

  11. #286

    Standaard

    grrrr nog steeds geen s5.......!!!!!!!!!
    wanneer komt ie nu eindelijk....
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels

    Krijgen we bij Smallville ook een winterstop zoals bij andere series?
    Tuurlijk, ze hebben maar 22 afleveringen, maar het is niet zozeer één winterstop. Ze gaan nu door tot half november, dan waarschijnlijk pas weer half januari verder. Dan is er ergens nog rond maart een stop van 6 weken.

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels

    Krijgen we bij Smallville ook een winterstop zoals bij andere series?
    Tuurlijk, ze hebben maar 22 afleveringen, maar het is zozeer één winterstop. Ze gaan nu door tot half november, dan waarschijnlijk pas weer half januari verder. Dan is er ergens nog rond maart een stop van 6 weken.
    Merci, dan gooi ik er maar en paar seizoenen Lois & Clark tussendoor.

  14. #289

    Standaard

    Nog een weekje en Smallville S5 komt uit, woehoe !!!

  15. #290

    Standaard

    Je bedoelt EINDELIJK uit hé Freaky?

    Had er al moeten zijn, maar ja, tis weer wachten op WHV!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  16. #291

    Standaard

    Weer een leuke aflevering. Wel goed dat ze van de Freak-of-the-Week zijn afgestapt en nu alternatieve personages introduceren zoals The Green Arrow. Vind het wel een interessante personage en Justin Hartley doet het ook wel goed.

    Het is alleen te hopen dat die creatieve moeheid er niet in sluipt en dat er afleveringen komen zoals bijv. Tomb en Fragile van seizoen 5.

  17. #292

    Standaard

    Heeft iemand al Smallville Seizoen 5 tegen gekomen in de winkel? Want ik hem hem besteld op www.mediadis.be en daar worden ze pas verzonden binnen 8-15 dagen

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Heeft iemand al Smallville Seizoen 5 tegen gekomen in de winkel? Want ik hem hem besteld op www.mediadis.be en daar worden ze pas verzonden binnen 8-15 dagen
    als niet langer wordt, want net over gemaild naar mediadis (binnen 1 uur antwoordt terug Erg Netjes) of het sneller zou zijn voor mensen die de box al bestelt hadden
    en dit is het antwoordt terug

    Hallo,

    Jammer genoeg is bovenstaande titel momenteel onbeschikbaar.

    Zodra deze bij ons aankomt, versturen wij uw bestelling.

    Dank voor uw geduld.

    Met vriendelijke groeten,

    Tanguy

  19. #294

    Standaard

    heej je kan m ook bestellen op www.bol.com

    Maar het is idd wel verrekkes irritant dat ie maar niet in de winkel komt ( iniedegeval dat t zo lang duurt) ..

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Heeft iemand al Smallville Seizoen 5 tegen gekomen in de winkel? Want ik hem hem besteld op www.mediadis.be en daar worden ze pas verzonden binnen 8-15 dagen
    als niet langer wordt, want net over gemaild naar mediadis (binnen 1 uur antwoordt terug Erg Netjes) of het sneller zou zijn voor mensen die de box al bestelt hadden
    en dit is het antwoordt terug

    Hallo,

    Jammer genoeg is bovenstaande titel momenteel onbeschikbaar.

    Zodra deze bij ons aankomt, versturen wij uw bestelling.

    Dank voor uw geduld.

    Met vriendelijke groeten,

    Tanguy
    Bij Mediadis is zoiezo bijna niets snel leverbaar. Ze hebben amper iets op voorraad.

  21. #296

    Standaard

    Die van mij is inmiddels al verstuurd, zie ook dat ze de prijs hebben verhoogd met 5 euro. Nog op tijd besteld dus.

  22. #297

    Standaard

    die van mij ook dus het antwoord van gisteren was waarschijnlijk gewoon een standaard antwoordt

  23. #298

    Standaard

    eeh even vraagje he ...blijft Clark in seizoen 5 best lang "powerless" ?

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruben--
    eeh even vraagje he ...blijft Clark in seizoen 5 best lang "powerless" ?
    [spoiler:09ce6d0466]Nee, maar de eerste 3 afleveringen.[/spoiler:09ce6d0466]

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Die van mij is inmiddels al verstuurd, zie ook dat ze de prijs hebben verhoogd met 5 euro. Nog op tijd besteld dus.
    Bij mij ook verzonden

Pagina 12 van 29 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •