Pagina 5 van 29 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 713 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Net aflevering 18 bekeken, was wat mij betreft een top aflevering, goed gespeeld van dat meisje moet ik zeggen.

    [spoiler:fef8853ab0]
    Aflevering 17 was ook wel te versmaden met lana als junkie, ook goed om jonathan kent weer eens terug te zien[/spoiler:fef8853ab0] [/spoiler]
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  2. #102

    Standaard

    26 april..?? Oke thnk.. :wink:
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  3. #103

    Standaard

    heb ook afl.18 net gezien...einde was wel verassend
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  4. #104

    Standaard

    Net afl. 19 gezien. Een leuke cliffhanger.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels
    Net afl. 19 gezien. Een leuke cliffhanger.
    Vond het einde maar raar. Afl. was wel ok.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen

    Vond het einde maar raar. Afl. was wel ok.
    [spoiler:ef9cb7121c]Ik ben benieuwd wat de veroorzaker van de "migraine aanval" van Lionel is. Of zijn eigen woede doordat hij afgewezen wordt door Clark? Misschien Kal el of een buitenstaander. Ik gok dat laatste. [/spoiler:ef9cb7121c]

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen

    Vond het einde maar raar. Afl. was wel ok.
    [spoiler:feec159820]Ik ben benieuwd wat de veroorzaker van de "migraine aanval" van Lionel is. Of zijn eigen woede doordat hij afgewezen wordt door Clark? Misschien Kal el of een buitenstaander. Ik gok dat laatste. [/spoiler:feec159820]
    [spoiler:feec159820]Waarom gaat hij dan iets op schrijven?[/spoiler:feec159820]

  8. #108

    Standaard

    Heb de afl net ook gezien en vond 'm goed.
    Echt een kicks gezicht trok Lex naar Clark [spoiler:552938ea88]nadat ze op de tv zagen dat
    Lionel tegen Martha zij dat Clark een ''Special boy'' is.[/spoiler:552938ea88]

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels

    [spoiler:552938ea88]Ik ben benieuwd wat de veroorzaker van de "migraine aanval" van Lionel is. Of zijn eigen woede doordat hij afgewezen wordt door Clark? Misschien Kal el of een buitenstaander. Ik gok dat laatste. [/spoiler:552938ea88]
    [spoiler:552938ea88]Waarom gaat hij dan iets op schrijven?[/spoiler:552938ea88]
    Misschien krijgt hij [spoiler:552938ea88]iets door van Jor-El en kan hij dat alleen maar opschrijven omdat hij zoveel koppijn heeft dat hij zelf zijn eigen gedachten niet kan horen?[/spoiler:552938ea88]

    Thats what i think.

  9. #109

    Standaard

    ben alweer benieuwd naar de volgende aflevering! deze was weer erg goed.

    ik zit wel nog steeds op smallville s4 te wachten...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  10. #110

    Standaard

    ben ook benieuwd naar de volgende aflevering..vond 19 idd erg spannend....en wacht ook nog steeds op serie 4.....
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  11. #111

    Standaard

    Preview volgende aflevering:
    (Het is een scene uit de aflevering dus met mogelijke Spoiler!?¿)

    Klikkerdeklik.

  12. #112

    Standaard

    Gister afl 20 bekeken.
    Niet echt een bijzondere aflevering, maar wel met een paar mooie Lois scenes in

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Gister afl 20 bekeken.
    Niet echt een bijzondere aflevering, maar wel met een paar mooie Lois scenes in
    Was dit niet afl. 21?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Gister afl 20 bekeken.
    Niet echt een bijzondere aflevering, maar wel met een paar mooie Lois scenes in
    Was dit niet afl. 21?
    Die kwam deze week, kijk naar zijn postdatum.

    Aflevering 21 was wel een goede aflevering ben benieuwd naar de finale.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Gister afl 20 bekeken.
    Niet echt een bijzondere aflevering, maar wel met een paar mooie Lois scenes in
    Was dit niet afl. 21?
    Die kwam deze week, kijk naar zijn postdatum.

    Aflevering 21 was wel een goede aflevering ben benieuwd naar de finale.
    Klopt, my bad.

  16. #116

    Standaard

    Afl 21 Oracle:
    Ik vond het een erg goede aflevering en vond het ook super [spoiler:34e39a58b5]om John Schneider weer eens te zien![/spoiler:34e39a58b5]
    Afl krijgt van mijn een 9/10 en kan niet wachten op de ''Seasons Final''.


    Filmpjes:
    Preview afl 22:Vessel

    Trailer afl 22: Vessel


    Nog wat nieuws over de release van de dvd-box van Season 5:

    Smallville - The Complete Season 5 is now available for
    Pre-Order on Amazon UK. The release date is listed as August 28, 2006. There is no available artwork for the boxset, neither many details on the extras but according to earlier reports "The Vengeance Chronicles" will most likely be included, as well as the usual episode commentaries by the producers, directors and hopefully some cast members.

    Unfortunately neither Amazon US nor Amazon CA have any listings for Season 5 but it is safe to assume it would be around the same date or earlier. Make sure you keep checking as we'll bring you more updates on the release and extras of this boxset.
    Bron: DevotedtoSmallville

  17. #117

    Standaard

    Damn! Wat een season finale. Vond dit wel een van de betere afleveringen, zoniet de beste. Leuke cliffhanger, kan niet wachten op season 6, de openingsaflevering zal ook wel spectaculair worden. Duurt alleen nog meer dan 4 maanden

  18. #118

    Standaard

    Aflevering was inderdaad goed, [spoiler:976722b683]Leuk Chlark moment .[/spoiler:976722b683]
    [spoiler:976722b683]Lana vind ik nu Officieel een bitch.[/spoiler:976722b683]
    Maar weet niet wat ik van de cliffhanger moet denken, vond de afl van vorige week toch iets beter.

    Het is nog niet officieel bekend of Smallville een 6e seizoen krijgt op The CW maar het ziet er wel naar uit.
    Donderdag 18 Mei (volgende week) wordt dat bekend gemaakt.

  19. #119

    Standaard

    Smallville Renewed for Season 6!

    According to both thefutoncritic.com and TV.com, a day ahead of its upfront presentation tomorrow, The CW has unveiled its new logo and came clean about which shows stay and which shows go.

    Their Fall 2006 schedule will consist of 12 returning series - six from UPN and six from the WB - as well as three new pilots. The WB shows making the leap to The CW are "Smallville", "7th Heaven", "Gilmore Girls", "Beauty and the Geek", "Supernatural" and "One Tree Hill". While from the UPN "All of Us", "Girlfriends", "Veronica Mars", "WWE Smackdown", "America's Next Top Model" and "Everybody Hates Chris" are all making the cut.

    "7th Heaven", "Gilmore Girls", "Veronica Mars", "America's Next top Model", "Smallville", "Supernatural" and "Smackdown" are each expected to remain in their current time periods with the four comedies "Everyone Hates Chris", "All of Us", "Girlfriends" and "The Game" shifting to Sundays starting at 8:00/7:00c.

    The official announcement will take place tomorrow in New York at the CW's upfront presentations.
    Bron: Devoted to Smallville


    Al Gough Talks "Vessel" & Season 6
    TV Guide Online has interviewed Smallville's Executive Producer Alfred Gough. In the interview, Al talks about this year's finale and what it means for the characters, explains some mysteries, and sets some hints for what to expect from Season Six. Here's a sampling of what Gough had to say about next year (possible spoilers):

    "The theme is the rise of Lex Luthor. You're definitely going to see the more ruthless Lex Luthor you know from the comic books really start to emerge. The season will also be about the corruption of good — not only Lana, but Martha. Will she get involved with Lionel? [spoiler:8e8b8e6de1]And when Clark does come back from the Phantom Zone, what will it have done to him? We never really explored what happens to somebody inside the Phantom Zone, which is really the ultimate incarceration."[/spoiler:8e8b8e6de1]
    Bron: Kryptonsite

  20. #120

    Standaard

    Er is een trailer op internet verschenen van de pilot van Aquaman. Serie die door de makers van Smallville gemaakt is. Helaas is het project stop gezet, de trailer ziet er goed uit. Trailer link

  21. #121

    Standaard

    nou s5 zit er op, op naar s6, ik vondt s5 vrij wisselvallig af en toe. maar wel beter dan s4
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  22. #122

    Standaard

    De hele cast van Smallville heeft een contract getekend voor in totaal 7 Seizoenen. Het 7e seizoen wordt helemaal gefilmt en uitgezonden, tenzij de kijkcijfers om te huilen zijn. dan wordt het gecanceld. tenminste, dat is wat ik gelezen heb.

  23. #123

    Standaard

    Warner Home Video has announced the fifth season of Smallville which stars Tom Welling. The six-disc package will be available to own from the 12th September, and should retail at around $59.98. Each of the 22 episodes will be presented in anamorphic widescreen, along with English Dolby Surround tracks. Extras have yet to be confirmed, although commentaries and webisodes are expected at the very least.




    Ziet er goed uit. Hopelijk komt Allison Mack ook nog een keer op de voorkant, heeft ze wel verdient.

  24. #124

    Standaard

    OMG die ziet er zo vet uit!
    Thanks voor de grote foto!

  25. #125

    Standaard

    hehhe eindelijk is seizoen 4 op dvd....!! Hoop dat 5 ook een beetje rap uitkomt in nl..
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

Pagina 5 van 29 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •